|
|
|
|||||||
| Blogs | Artikelen | Foto | Video | Goodies | FAQ | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chatruimte |
| Maya Kalender & 2012 Bespreek en delen alles over de Maya-kalender 2012 en welke betekenis kan hebben. »Start hier! |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikelen,
Foto,
Video,
Video Search,
Contact Us,
FAQ ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
Maya Kalender & 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Tags |
|
|
LinkBack | Discussietools |
|
|
||||
|
Lid
Senior Member
|
|
|
Ik schreef het, ik weet niet waarom zij geen post met mijn naam, ben ik gissen wanneer ik verwijderde een deel van de post-it verwijderde het hele bericht en u nog maar een deel.
Het spijt me u zo beledigd was het niet mijn bedoeling. Vrede en Zegeningen |

|
|
||||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Website voor 2012Quote:
Ik gewoon opgemaakt twee Addies .... I couldnt give a damn of u bezoekt of niet, ik proberen te helpen! ![]()
|
|
|
|
|||
|
Lid
Lid
|
Re: Website voor 2012Dear Friends,
Bedankt, allemaal, voor al uw delen op het onderwerp van de Maya-beschaving en 2012. Ik begon ook aan onderzoek dit ongeveer een jaar geleden. Ik kwam tot een verbluffende conclusie ..... 12 stammen van Israël 12 profeten 12 uur in een dag - dan die dag meer dan 12 uur in een nacht - dan die nacht is voorbij 12 sterrenbeelden - enz., enz., enz., De # 12 wordt gezien over en in de Bijbel. Ik vraag me af wat de betekenis hiervan is. Ik vind het heel interessant zijn. Deel uw opmerkingen met mij.
Getuige van het Licht van God, Moge uw ogen worden onthuld aan de Waarheid! ![]() ![]() Liefde, vergeving, vrijheid & Blessings! Van Uw Christian Zuster, KimberlyAnn 1 Cross Nails + 3 \u003d 4 GEGEVEN!! ![]() |
||
|
|
|
| Tags |
| Discussietools | |
|
|
|
|