|
|
|
|||||||
| Mayan Calendar & 2012 Discutir e compartir todo sobre o calendario maia e que o significado de 2012 pode ter. »Comece por aquí! |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa rexístrate aquí. Algúns enlaces para comezar:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentir-se realmente benvidos á comunidade!
|
Mayan Calendar & 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Tags |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
||||
|
Membro
Senior Member
|
|
|
Eu o escribín, non sei por que non enviar o meu nome, eu estou adiviñando cando suprimido unha parte do post é eliminada toda a mensaxe e só tes parte.
Lamento que está tan ofendido, non era a miña intención. Paz e Bênçãos |

|
|
||||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Sitio para 2012Cita:
Eu simplemente poñer dous Addies .... Eu non podería dar a mínima se visitar ou non, eu só tentar axudar! ![]()
|
|
|
|
|||
|
Membro
Membro
|
Re: Sitio para 2012Caros amigos,
Grazas, todos, a todos os seus compartir sobre o tema da civilización maia e 2012. Eu tamén comecei a investigar sobre iso hai un ano. Cheguei a unha conclusión impresionante ..... 12 tribos de Israel 12 profetas 12 horas en un día - despois de que o día acabou 12 horas nunha noite - despois de que a noite acabou 12 signos do zodíaco - etc, etc, etc, O # 12 é visto varias veces na Biblia. Pregunta-me que o significado é este. Creo que é moi interesante. Por favor, compartir os seus comentarios comigo.
|
|
| Tags |
| Thread Tools | |
|
|
|
|