|
|
|
|||||||
| Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Calendari Maya i 2012 Discutir i compartir tot el que sobre el calendari maia i quina importància pot tenir 2012. »Comenceu aquí! |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
Calendari Maya i 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Etiquetes |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
||||
|
Membres
Senior Member
|
|
|
Ho vaig escriure, no sé per què no afegir un comentari amb el meu nom, jo estic endevinant quan s'elimina una secció del lloc, en suprimir el missatge sencer i només es parteix.
Sento que et són tan ofès que no era la meva intenció. Pau i Benediccions |

|
|
||||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: Lloc web per al 2012Cita:
Jo simplement posar dos Addie .... I couldnt importa un rave si vostè visita o no, jo només intento ajudar! ![]()
|
|
|
|
|||
|
Membres
Membres
|
Re: Lloc web per al 2012Estimats amics,
Gràcies, a tots, per a tots els de la seva participació en el tema de la civilització maia i 2012. També vaig començar a aquesta investigació fa un any. Vaig arribar a una conclusió sorprenent ..... 12 tribus d'Israel 12 profetes 12 hores en un dia - després d'aquest dia més de De 12 hores en una nit - després d'aquesta nit més de 12 signes del zodíac - etc, etc, etc, L'# 12 és vist una i altra vegada en la Bíblia. Em pregunto quin és el significat d'això és. Em sembla molt interessant. Si us plau, comparteixi els seus comentaris amb mi.
Testimoni de la llum de Déu, Que els seus ulls es donarà a conèixer a la veritat! ![]() ![]() Amor, perdó, llibertat i benediccions! From Your Sister Christian, KimberlyAnn 1 Cross + 3 \u003d 4, donat Nails!!! ![]() |
||
|
|
|
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
|
|
|
|