|
|
|
|||||||
| Mayan Calendar & 2012 Diskutera och dela allt om The Mayan Calendar och vilken betydelse 2012 kan ha. »Börja här! |
| Quick News |
| Välkommen till Global Oneness Community!
Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med:
Forum Hem,
Samhällsgrupper,
Bloggar,
Artiklar,
Bilder,
Videos,
Videosök,
Kontakt,
FAQ ,
Statistik.
Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!
|
Mayan Calendar & 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Tags |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
|||
|
New Member
Gröngöling
|
Re: Har Maya fokus på detta?Thats bra frågor. Från vad jag har forskat ansåg Mayans att en drastisk händelse skulle göra slut på världen och livet under 2012. Jag tror det var 21 december sa de denna händelse skulle inträffa. I grund och botten, dess en katastrof som betyder "skölja ner" på grekiska. De trodde att en stor översvämning skulle komma.
Thats varför kalendern slutar där eftersom de tyckte att livet skulle upphöra under 2012 så det finns ingen anledning för dem att fortsätta in på 2013. Hoppas det hjälper. |
||
|
|
|
|
|
|||
|
New Member
Gröngöling
|
Re: Har Maya fokus på detta?Mayafolket astrologisk kalender är imponerande, dock, skapades det under den enda kunskapen om en man. I grund och botten människor, långt från en upplyst själ. Hans namn var Quetzalcoatl. Han var förvisad till då outforskade kontinenten där han gjorde en prognos bygger på en trovärdig grund. Men en sista dagar scenario är inte att vara. Vare sig det var tänkt någonsin som ett budskap om ett slut eller inte, jag tycker inte att det var helt enkelt för att slutet av en sol cykel utesluter inte utrotning. När vi talar, kan du logga in på den officiella NASAs hemsida, öppna dagens bilder av solen, och ni alla se en stor, vacker rymdfarkost deltog i vårt solens stora förändringen. Är det för att rädda oss från det förutsagda solstrålning flamma som har fram till nu, klart kartlagts och visat sig vara närmar sig? Det återstår bara två terminer för oss att välja. Det finns fortfarande tid att välja rätt. Men denna gång kommer att ta slut om vi inte väcka varandra. Som kommer att lämna mörkaste kommande framtiden. En eventuell framtida undveks 3 eller 4 dagar sedan. Har u miss it? En "Navy" slagskepp sköt en amerikansk satellit ner från omloppsbana. Varför? Eftersom satelliten skulle ha innehöll 1 kilo plutonium ombord. £ 1 \u003d 1 miljard dödsfall. Pentagon varnade Japan av "Fuel" förorening av deras stränder. Ryssland förklarade detta en ofattbar handling som leder till dödsfall miljoner. Pentagon gjorde ett kort efter att det inte fanns någon plutonium hittades. De verkade förvånad? Utlänningen / högre livskrafter som är här, och det är allt jag kan säga säkert om deras agenda, men hävdade de tog av plutonium från alla 50 + satelliter för just denna anledning. Gå till YouTube och titta på en officiell NASA video som tydligt visar en enorm rymdfarkost engagerande en amerikansk satellit och försöker väl, u get the picture. Vi är så tacksamma att dessa avancerade krafter för detta. Jag vill göra det klart, jag sover väldigt lite och vakna till forskning dessa besökare med passion, men jag vet inte om deras deklaration om kärlek och andlighet guidade agenda är verklig, eller manipulitive behärskning. Det finns helt klart 2 separata "övernaturliga" krafter närvarande här. Jag har stor detalj på sin identitet, ursprung, meddelanden, men jag vet inte nyckeln svar. I tiden ... Om någon skulle vilja prata shop ... Please!
Senast redigerad av pureenergy; 08-13-2008 at 01:44.. Orsak: humör |
||
|
|
|
| Följande användare säger tack till pureenergy For This Useful Post: |
EternalSearch (08-12-2008)
|
|
|
||||
|
New Member
Gröngöling
|
Re: Har Maya fokus på detta?Citat:
Senast redigerad av pureenergy; 08-12-2008 at 07:56.. |
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: Har Maya fokus på detta?Pureenergy, jag visste ingenting om denna händelse och jag är lite chockad att höra om det istället. Jag läste nyheterna varje dag och ändå inte verkade huvudnummer-how come?
Har du några länkar du vill dela på den? |
||
|
|
|
|
|
|||
|
New Member
Gröngöling
|
Re: Har Maya fokus på detta?Visst friend!
lhttp: / / tactical.mediafilter.org/caq60/CAQ60space.html Broken Spionsatellit skulle innebära politiska kraftmätningen | Austin | Texas Nyheter | Texas Cable News | TXCN.com | Nyheter för Texas [NukeNet] akut hjälp BEHOV med plutonium Space Launch-Näsa Till Sjösätta 25 lbs. Av plutonium i januari 2006 09-20-2008, 06:51 |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: Har Maya fokus på detta?Hi All,
Daily Common Sense Låt oss göra en resumé av vad som kommer att hända under 2012 ALLT OM 2012 11-21-2008, 06:23 Kapra ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: Har Maya fokus på detta?03-26-2009, 11:07
|
|
|
|
|||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: Har Maya fokus på detta?Jag hittade en bra 2012 webbsida, visar det en hel del dolda
truths.If du gillar denna webbplats, bör du kolla upp det. Hem |
||
|
|
|
| Tags |
| Ämnesverktyg | |
|
|
|
|