|
|
|
|||||||
| Registrer | Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Søke | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Mayan Calendar & 2012 Diskutere og dele alt om Mayan Kalender, og hvilken betydning 2012 kan ha. »Start her! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
Mayan Calendar & 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Har Maya fokus på dette?Jeg leser motstridende ting gjorde Maya fokus på denne datoen eller ikke? Var det bare slutten på kalenderen som de hadde jobbet det-som noen sa, som på slutten av et år bok eller planner i stedet? Eller gjorde de har noe i tankene for det?
|
||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | ||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Har Maya fokus på dette?Det er et godt spørsmål. Fra hva jeg har undersøkt, tenkte Mayans at en drastisk hendelse ville ende verden og livet i 2012. Jeg tror det var den 21 desember sa de denne hendelsen vil inntreffe. Basically, dens en katastrofen som betyr "vaske ned" på gresk. De mente at en stor flom ville komme.
Dvs hvorfor kalenderen slutter der fordi de trodde livet skulle ende i 2012 så det er ingen vits for dem å fortsette til 2013. Håper det hjelper. |
||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Har Maya fokus på dette?The Mayan astrologiske kalenderen er imponerende, men det ble opprettet under egen kunnskap om en mann. I utgangspunktet menneske, langt fra en opplyst sjel. Hans navn var Quetzalcoatl. Han ble forvist til den da ukjente kontinentet hvor han laget en prognose basert på et troverdig grunnlag. Men en slutt på dager scenario er ikke å være. Enten det var aldri ment som en melding av en avslutning eller ikke, jeg tror ikke det var rett og slett fordi slutten av en sol syklus ikke utelukker utryddelse. Mens vi snakker, kan du logge på den offisielle NASAs nettside, åpner dagens bilder av solen, og dere vil alle se en enorm, vakker romfartøy delta på våre solens store skift. Er dette for å frelse oss fra den anslåtte solstråling fakkel som har vært opp til nå, klart kartlegges, og vist seg å være nærmer seg? Det gjenstår men to futures for oss å velge. Det er fortsatt tid til å velge riktig. Men denne gangen vil gå ut hvis vi ikke vekker hverandre. Det vil forlate den mørkeste fremtiden skal være. En mulig fremtidig ble unngått 3 eller 4 dager siden. Did u miss it? En "Navy" slagskipet skjøt en amerikansk satellitt ned fra bane. Hvorfor? Siden satellitten skal ha inneholdt £ 1 av plutonium ombord. £ 1 \u003d 1 milliard dødsfall. Pentagon advarte Japan av "Fuel" forurensning av sine bredder. Russland erklærte dette en utenkelig handling som vil føre til dødsfall millioner. Pentagon utstedt en kort etter at det var ingen plutonium funnet. De virket overrasket? Den fremmede / høyere livskrefter som er her, og det er alt jeg kan si sikkert om agendaen deres ennå, hevdet de fjernet plutonium fra alle 50 + satellitter for nettopp denne grunnen. Gå til youtube og se en offisiell nasa video som viser et enormt romskip engasjerende en amerikansk satellitt, og forsøker å godt, u bli bildet. Vi er så veldig takknemlig for disse avanserte styrker for dette. Jeg ønsker å gjøre det klart, sover jeg svært lite og våken til forskning disse besøkende med lidenskap, men jeg vet ikke om deres erklæring om kjærlighet og åndelighet guidede agenda er reell, eller manipulitive mestring. Det er klart 2 separate "andre verdslige makter øyeblikket her. Jeg har stor detalj om sin identitet, opprinnelse, meldinger, men jeg dont vite nøkkelen svar. I tid ... Hvis noen ønsker å snakke butikk ... Please!
Sist endret av pureenergy; 08-13-2008 kl 01:44.. Reason: Stemningen |
||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til pureenergy For This Useful Post: |
EternalSearch (08-12-2008)
|
|
|
#4 (permalink) | |||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Har Maya fokus på dette?Quote:
Sist endret av pureenergy; 08-12-2008 kl 07:56.. |
|||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Har Maya fokus på dette?Pureenergy, jeg visste ikke noe om denne hendelsen og er litt sjokkert over å høre om det i stedet. Jeg leser nyheter hver dag og, men det syntes ikke å feature-how come?
Har du noen linker du ønsker å dele på det? |
||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Har Maya fokus på dette?Sure venn!
http://abovethehighseas.blogspot.com...down-rogue.htm lhttp: / / tactical.mediafilter.org/caq60/CAQ60space.html Broken spionsatelittprogrammet kan bety politisk oppgjør | Austin | Texas Nyheter | Texas Cable News | TXCN.com | Nyheter for Texas [NukeNet] HASTER HJELP TRENGER med plutonium Space Launch-NASA å Innlede 25 lbs. Av Plutonium I januar 2006 |
||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Har Maya fokus på dette?Mitt navn er Katie. Jeg er en 32 år gammel mor til to og har ofte ganske livlige drømmer. Jeg pleier å huske mine drømmer og refererer ofte til å drømme tolkning referanser for å finne ut hva mine drømmer kunne bety.
Par gode steder !!!!!! Daglig Common Sense La oss lage en oppsummering av hva som skal skje i 2012 ALT OM 2012 Kapra ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| Trådverktøy | |
| Display Modes | |
|
|