|
|
|
|||||||
| Registreer | Blogs | Artikelen | Foto | Video | Goodies | FAQ | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chatruimte |
| Maya Kalender & 2012 Bespreek en delen alles over de Maya-kalender 2012 en welke betekenis kan hebben. »Start hier! |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikelen,
Foto,
Video,
Video Search,
Contact Us,
FAQ ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
Maya Kalender & 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergavemodus |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Heeft de Maya Focus op dit?Ik lees tegenstrijdige dingen deden de Maya's richten zich op deze datum of niet? Was het alleen het einde van het kalenderjaar als ze hadden gewerkt het-zoals iemand zei, als het einde van het jaar boek of planner in plaats daarvan? Of hebben ze iets in gedachten voor het?
|
||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | ||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Heeft de Maya Focus op dit?Dat is een goede vragen. Van wat ik heb onderzocht, de Maya's dachten dat een ingrijpende gebeurtenis in de wereld en het leven zou eindigen in 2012. Ik geloof dat het 21 december zeiden dit evenement zou plaatsvinden. Kortom, het is een ramp wat betekent "wash down" in het Grieks. Ze geloofden een grote overstroming zou komen.
Dat is waarom de kalender eindigt daar omdat ze dachten dat het leven zou eindigen in 2012 dus er is geen punt voor hen om verder te gaan naar 2013. Hope that helps. |
||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Heeft de Maya Focus op dit?De Maya astrologische kalender is indrukwekkend, maar het werd gemaakt onder de uitsluitende kennis van een man. Eigenlijk mens, verre van een verlichte ziel. Zijn naam was Quetzalcoatl. Hij werd verbannen naar de toen onbekende continent waar hij een voorspelling op basis van een geloofwaardig stichting. Echter, een einde van de dag scenario is niet te zijn. Of het ooit was bedoeld als een boodschap van een beëindiging of niet, ik denk niet dat het was omdat het einde van een cyclus zon niet uitsterven uitsluit. Zoals we spreken, kunt u zich aanmelden op de officiële website van de NASA, opent u foto's van vandaag van de zon, en je zal allemaal te zien een enorme, prachtige ruimtevaartuigen bijwonen grote verschuiving van onze zon. Is dit om ons te redden van de voorspelde zonnestraling afvangen dat is tot nu til, duidelijk in kaart gebracht en bewezen te benaderen? Er blijven maar twee futures voor ons te kiezen. Er is nog tijd om de juiste te kiezen. Maar dit keer zal lopen als we elkaar niet wakker. Dat laat de donkerste toekomst te zijn. Een mogelijke toekomst was 3 of 4 dagen geleden vermeden. Wist u missen? Een "Navy" slagschip schoot een Amerikaanse satelliet die van baan. Waarom? Omdat de satelliet moet hebben bevat 1 pond plutonium aan boord. 1 pond \u003d 1 miljard doden. Het Pentagon waarschuwde Japan van "Fuel" besmetting van hun kusten. Rusland verklaarde dit een onvoorstelbare daad die zal leiden tot de dood van miljoenen. Het Pentagon is afgegeven na een kort was er geen plutonium gevonden. Ze leken verbaasd? De vreemdeling / hogere krachten die het leven hier, en dat is alles wat ik kan met zekerheid zeggen over hun agenda, maar beweerde ze verwijderd het plutonium uit alle 50 +-satellieten voor slechts deze reden. Ga naar youtube en een officiële NASA video waarop duidelijk een enorme ruimteschip boeiende een Amerikaanse satelliet kijken en proberen te goed, u krijgt de foto. We zijn zo dankbaar voor deze geavanceerde krachten voor. Ik wens duidelijk te maken, slaap ik erg weinig en wakker om deze bezoekers onderzoek met passie, maar ik weet niet of hun verklaring van de liefde en spiritualiteit begeleide agenda is echt, of manipulitive meesterschap. Er zijn duidelijk 2 aparte "andere wereldse" krachten op dit moment hier. Ik heb veel bijzonderheden over hun identiteit, afkomst, berichten, maar i dont know de belangrijkste antwoorden. In de tijd ... Als iemand wil spreken winkel ... Please!
Laatst bewerkt door pureenergy; op 08.13.2008 01:44.. Reden: mood |
||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan pureenergy For This Useful Post: |
EternalSearch (08-12-2008)
|
|
|
#4 (permalink) | |||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Heeft de Maya Focus op dit?Quote:
Laatst bewerkt door pureenergy; op 08.12.2008 07:56 PM.. |
|||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Heeft de Maya Focus op dit?Pureenergy, wist ik niet weet niets over dit evenement en ik ben een beetje geschokt om te horen over plaats. Ik lees het nieuws dagelijks en toch lijkt niet te feature-how come?
Heeft u links die u wilt delen op het? |
||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Heeft de Maya Focus op dit?Sure vriend!
http://abovethehighseas.blogspot.com...down-rogue.htm lhttp: / / tactical.mediafilter.org/caq60/CAQ60space.html Broken spionagesatelliet kan betekenen dat de politieke krachtmeting | Austin | Texas Nieuws | Texas Cable News | TXCN.com | Nieuws voor Texas [NukeNet] URGENT hulp nodig met plutonium Space Launch NASA-to Launch 25 Lbs. Plutonium In januari 2006 |
||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Heeft de Maya Focus op dit?Hi All,
Paar goede sites !!!!!! Dagelijks Common Sense Laten we een samenvatting van wat er gaat gebeuren in 2012 ALLES OVER 2012 Kappara ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Heeft de Maya Focus op dit?Dit is iets waar ik mee bezig ben om up-studie op, dus ik wilde alleen maar zeggen bedankt voor de info hier, haar hielp veel bij de pogingen om dit alles zo goed begrijpen.
|
|
![]() |
| Tags |
| Discussietools | |
| Weergavemodus | |
|
|