|
|
|
|||||||
| Registre-se | Blogs | Artigos | Fotos | Vídeos | Goodies | FAQ | Membros | Mensaxes de Hoxe | Procura | Mensaxes de Hoxe | Marcar Foros como lidos | Chat room |
| Mayan Calendar & 2012 Discutir e compartir todo sobre o calendario maia e que significado pode ter 2012. »Comece por aquí! |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa Rexístrate aquí. Algúns enlaces a comezar por:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentirse realmente ben-vidas para a comunidade!
|
Mayan Calendar & 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modos de visualización |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Será que a Maya Focus on This?Estou lendo cousas contraditorias-se o foco Maya nesta data ou non? Era só o final do calendario en que tiña traballado-lo como alguén dixo, como o fin do ano un libro ou planear vez? Ou será que teñen algo en mente para ela?
|
||
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) | ||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Será que o Maya Focus on This?Thats a boas preguntas. Polo que teño pesquisado, os Maias, pensando que un acontecemento drasticamente sería o fin do mundo e da vida en 2012. Creo que foi 21 de decembro, asegurou que este evento vai ocorrer. Basicamente, o cataclismo, que significa "lavar a abaixo" en grego. Eles crían que un grande diluvio que viría.
Isto é porque o calendario remata aí, porque cría que a vida remataría en 2012, non hai ningún punto a eles para seguir en 2013. Espero que axude. |
||
|
|
|
|
|
#3 (Permalink) | ||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Será que o Maya Focus on This?O calendario maia Astroloxía e impresionante, sen embargo, foi creado no ámbito do coñecemento exclusivo a un home. Basicamente humana, lonxe dunha alma iluminada. O seu nome era Quetzalcoatl. Foi expulsado o continente, entón descoñecido, onde fixo unha previsión sobre a base de unha base credível. No entanto, un escenario de fin do día non debe ser. Se sempre foi concibida como unha mensaxe de fin ou non, eu non creo que foi simplemente porque o fin dun ciclo solar non se opón á extinción. Mentres falamos, podes facer sesión no sitio web oficial da NASA, aberto hoxe fotos do sol, e vai ver toda unha masiva, aeronaves bonito ao gran cambio do noso sol. É iso que nos salva do previsto radiación solar flare que ten sido, até o de agora til, claramente trazado e revelouse como achegando? Só dous futuros, pero para nós a escoller. Aínda hai tempo para escoller correctamente. Pero desta vez vai ser, se non espertar os outros. Isto ha facer que o futuro para ser máis escuro. Un futuro posible foi evitando 3 ou 4 días. Did u miss it? A Mariña do acoirazado "tiro E.U. un satélite na órbita. Por que? Unha vez que o satélite debe ter contido 1 quilos de plutonio a bordo. £ 1 \u003d 1 millóns de mortes. O Pentágono alertou Xapón de "Combustible" contaminación das súas costas. Rusia declarou este acto inimaxinable que levará á morte de millóns. O Pentágono divulgar un breve despois de plutonio non había atopado. Eles parecían surpresos? O estranxeiro / maiores forzas da vida que están aquí, e iso é todo o que podo dicir con certeza sobre a súa axenda, porén, argumentou que retirou o plutonio de todos os 50 + satélites por só iso. Ir a youtube e ver un vídeo oficial da NASA amosando claramente unha enorme nave espacial acoplado un satélite E.U. e tentar así, u comezou o retrato. Estamos moi agradecidos a esas forzas avanzadas para iso. Quere deixar claro, eu durmo moi pouco e acordo coa investigación destes visitantes con paixón, pero eu non sei se a súa declaración de amor e Espiritualidade axenda guiada é real, o dominio ou manipulitive. Existen claramente 2 separado "outro mundo" forzas actualmente aquí. Teño unha chea de detalles sobre a súa identidade, orixe, mensaxes, pero eu non sei as respostas clave. En tempo ... Se alguén quere falar tenda ... Por favor!
Última edición por pureenergy; en 08-13-2008 01:44.. Motivo: humor |
||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á pureenergy por esa útil mensaxe: |
EternalSearch (08-12-2008)
|
|
|
#4 (Permalink) | |||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Será que o Maya Focus on This?Cita:
Última edición por pureenergy; en 08-12-2008 07:56.. |
|||
|
|
|
|
|
#5 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Será que o Maya Focus on This?Pureenergy, eu non sabía nada sobre este evento e estou un pouco impresionado ó ouvir isto no seu lugar. Eu li as noticias diarias e, no entanto, non parece caracterizar-se como?
Ten algún enlaces que quere compartir con el? |
||
|
|
|
|
|
#6 (Permalink) | ||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Será que o Maya Focus on This?Por suposto amigo!
http://abovethehighseas.blogspot.com...down-rogue.htm lhttp: / / tactical.mediafilter.org/caq60/CAQ60space.html Satélite espía Broken podería significar enfrontamento político | Austin | Texas Novas | Texas Cable News | TXCN.com | Noticias de Texas [NukeNet] URGENTE Need Help con plutonio-lanzamento espacial da NASA To Launch 25 lbs. De plutonio En xaneiro de 2006 |
||
|
|
|
|
|
#7 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Será que o Maya Focus on This?Todas ola,
Casal de bos sitios !!!!!! Daily Senso Común Imos facer un resumo do que vai ocorrer en 2012 ALL ABOUT 2012 Re: Comezar aquí: Qué é o Oneness, Oneness Movement, Oneness Blessing (Deeksha) etc? ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
|
|
#8 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Será que o Maya Focus on This?Isto é algo que eu estou a traballar para o estudo anterior na que eu só quería dicir grazas pola información aquí, a súa axudaron moito na tentativa de comprender todo isto tamén.
|
|
![]() |
| Tags |
| Thread Tools | |
| Modos de visualización | |
|
|