Det ser du endnu ikke er registreret med vores samfund. For at registrere skal du klikke her ...

Global Oneness Community          
Automatiske oversættelser af Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Fællesskabet > Global Oneness Main > Mayan Kalender & 2012
Register GO Blogs Artikler Billeder Videoer Goodies FAQ Memberlist Dagens indlæg Kanal

Mayan Kalender & 2012 Diskutere og dele alt om The Mayan Kalender og hvilken betydning 2012, kan have. »Start her!

Quick News
Velkommen til Global Oneness Fællesskabet! Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikler, Billeder, Videoer, Video Search, Kontakt os, FAQ , Statistik. Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!

Bemærk: Denne annonce vises ikke for registrerede medlemmer

Mayan Kalender & 2012

Tags
Threads: Fokus , Maya , Dette?
Videoer: Fokus , Maya , Dette? ,

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 05-23-2008, 11:19   #1 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Medlem
Tak: 255
Points: 2,447, Level: 31Points: 2,447, Level: 31Points: 2,447, Level: 31
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

EternalSearch's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss202
Tak: 12
EternalSearch is on a distinguished road

Har Maya fokusere på dette?

Jeg læser modstridende ting-gjorde mayaerne fokus på denne dato eller ej? Var det bare udgangen af det kalenderår, som de havde arbejdet det, som om nogen sagde, som i slutningen af et år bog eller planner i stedet? Eller gjorde de har noget i tankerne om det?
EternalSearch está offline   Reply With Quote
Old 07-17-2008, 06:46   #2 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Nyt medlem
Points: 16, Level: 1Points: 16, Level: 1Points: 16, Level: 1

gogreen55's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 ssssssss7
Tak: 0
gogreen55 is on a distinguished road

Re: Har Maya fokusere på dette?

Thats et godt spørgsmål. Fra hvad jeg har undersøgt, tænkte mayaer, at et drastisk fald ville ende af verden og livet i 2012. Jeg tror det var 21 December de sagde dette tilfælde ville opstå. Dybest set, det er en katastrofe, som betyder "vaske ned" på græsk. De troede en stor oversvømmelse ville komme.

Thats hvorfor kalenderen slutter der, fordi de troede, livet ville ende i 2012, så er der ingen mening for dem at fortsætte på 2013. Håber det hjælper.
gogreen55 está offline   Reply With Quote
Old 08-12-2008, 07:13   #3 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Nyt medlem
Points: 24, Level: 1Points: 24, Level: 1Points: 24, Level: 1

pureenergy's Avatar

Activity Longevity
0/20 15/20
Today Posts
0/0 ssssssss3
pureenergy is on a distinguished road

Mayaernes astrologiske kalender er imponerende, men det blev oprettet under den eneste kendskab til en mand. Dybest set mennesker, langt fra en oplyst sjæl. Hans navn var Quetzalcoatl. Han blev forvist til den daværende uudforsket kontinent, hvor han gjorde en forudsigelse baseret på et troværdigt grundlag. Imidlertid en ende dage scenario er ikke at være. Om det var aldrig ment som et budskab om en slutning eller ej, tror jeg ikke, det var simpelthen fordi slutningen af en sol-cyklus, ikke til hinder for udryddelse. Mens vi taler, kan du logge på den officielle NASA hjemmeside, åbner i dag billeder af solen, og du vil alle se en massiv, smuk rumfartøj deltager i vores solens store skift. Er det for at frelse os fra den forudsagte solstråling flare, der har været op til nu, klart kortlagt, og vist sig at være nærmer sig? Der er stadig men to futures for os at vælge. Der er stadig tid til at vælge rigtigt. Men denne gang vil løbe ud, hvis vi ikke vække hinanden. Det vil efterlade de mørkeste fremtiden at være. En mulig fremtidig blev undgået 3 eller 4 dage siden. Did u glip af det? En "Navy" krigsskib skød en amerikansk satellit ned fra rummet. Hvorfor? Fordi satellitten skulle have indeholdt £ 1 af plutonium om bord. £ 1 \u003d 1 milliard dødsfald. Pentagon advarede Japan af "Fuel" forurening af deres kyster. Rusland erklærede dette en utænkelig handling, der vil føre til dødsfald af millioner. Pentagon udstedt et kort efter var der ingen plutonium fundet. De virkede overrasket? Udlændingen / højere liv kræfter, der er her, og det er alt jeg kan sige med sikkerhed om deres dagsorden, men hævdede de fjernede plutonium fra alle 50 + satellitter til netop denne grund. Gå til YouTube og se en officiel NASA video, der tydeligt viser en kæmpe rumfartøj engagere en amerikansk satellit og forsøger at godt, u får billedet. Vi er så meget taknemmelig for disse avancerede kræfter til dette. Jeg vil gerne gøre det klart, jeg sover meget lille og vågen til forskning disse besøgende med lidenskab, men jeg ved ikke, om deres erklæring om kærlighed og spiritualitet guidet dagsorden er ægte, eller manipulitive mesterskab. Der er klart 2 separate "andre verdslige" kræfter i øjeblikket her. Jeg har stor detalje om deres identitet, oprindelse, beskeder, men jeg dont kende de vigtigste svar. Med tiden ... Hvis nogen ønsker at tale forretning ... Please!

Senest redigeret af pureenergy; 08-13-2008 kl 01:44.. Årsag: humør
pureenergy está offline   Reply With Quote
Følgende bruger Says Tak til pureenergy For This Useful Post:
EternalSearch (08-12-2008)
Old 08-12-2008, 07:48   #4 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Nyt medlem

pureenergy's Avatar

Activity Longevity
0/20 15/20
Today Posts
0/0 ssssssss3

Citat:
Originally Posted by gogreen55 View Post
Thats et godt spørgsmål. Fra hvad jeg har undersøgt, tænkte mayaer, at et drastisk fald ville ende af verden og livet i 2012. Jeg tror det var 21 December de sagde dette tilfælde ville opstå. Dybest set, det er en katastrofe, som betyder "vaske ned" på græsk. De troede en stor oversvømmelse ville komme.

Thats hvorfor kalenderen slutter der, fordi de troede, livet ville ende i 2012, så er der ingen mening for dem at fortsætte på 2013. Håber det hjælper.
Excellent point bro! Et forudsigeligt cyklisk begivenhed var sandsynligvis, hvad Q havde i tankerne. Polarisen hylden falde ned i det arktiske hav vil medføre meget surf i stand bølger, skal vi snart lære, hvis Nibiru faktisk tilgange eller sin del af Ny hoax, dens blevet lidt siden amatør timers specielt i New York. Dog vil ekspert og god fyr Zacharia Sitchin fordringer Nibiru ikke tilbage i 2012. vi skal se, om hans tilbagetrækning ikke er med sværd!

Senest redigeret af pureenergy; 08-12-2008 kl 07:56..
Old 08-12-2008, 09:06   #5 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Medlem
Points: 2,447, Level: 31Points: 2,447, Level: 31Points: 2,447, Level: 31

EternalSearch's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss202
Tak: 12
EternalSearch is on a distinguished road

Pureenergy, jeg vidste ikke noget om denne begivenhed, og jeg er lidt chokeret over at høre om det i stedet. Jeg læste nyheder dagligt, og alligevel syntes ikke at feature-hvorfor?

Har du nogen links du gerne vil dele på det?
EternalSearch está offline   Reply With Quote
Old 08-13-2008, 01:41   #6 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Nyt medlem

pureenergy's Avatar

Activity Longevity
0/20 15/20
Today Posts
0/0 ssssssss3

Sure ven!
http://abovethehighseas.blogspot.com...down-rogue.htm
lhttp: / / tactical.mediafilter.org/caq60/CAQ60space.html
Broken spionsatellitter kan betyde politisk opgør | Austin | Texas Nyheder | Texas Cable News | TXCN.com | Nyheder til Texas
[NukeNet] URGENT hjælp behov med plutonium opsendelse-NASA til Indlede 25 lbs. Af plutonium I januar 2006
Old 09-20-2008, 07:51   #7 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Medlem
Points: 356, Level: 7Points: 356, Level: 7Points: 356, Level: 7

kapra's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 sssssss49
Takkede 4 gange i 4 Posts
kapra is on a distinguished road

For det første, tak theinfiniteone, for at dele dine tanker og hvordan du kommer til udtryk på denne mission. Jeg havde tænkt på om din første reaktion - nogle indfødte folk er ikke tilfredse med den mission. Hvilket ikke er overraskende, at vi alle

Par gode steder !!!!!!

Daglig Common Sense Lad os lave et resumé af, hvad der vil ske i 2012

ALT OM 2012

Kapra
kapra está offline   Reply With Quote
Old 11-21-2008, 07:23   #8 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Medlem
Points: 1,743, Level: 25Points: 1,743, Level: 25Points: 1,743, Level: 25

tomkin's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 ssssss150
Re: en smuk oplevelse
tomkin is on a distinguished road

Det er noget, jeg arbejder på at studere op på, så jeg ville bare sige tak for den info her, det hjalp en hel del i forsøget på at forstå alt dette.
Old 03-27-2009, 12:07   #9 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Medlem
Points: 49, Level: 1Points: 49, Level: 1Points: 49, Level: 1

mayanbelief's Avatar

Activity Longevity
0/20 8/20
Today Posts
0/0 sssssss18
mayanbelief is on a distinguished road

Jeg har fundet en stor 2012 relateret webside, det viser en masse skjulte
truths.If du kan lide dette websted, bør du tjekke det ud.
Hjem
mayanbelief está offline   Reply With Quote
Reply

Tags
Fokus , Maya , Dette?
Fokus , Maya , Dette? ,

Posting Rules
Du kan ikke starte nye emner
Du kan ikke svare på indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er