|
|
|
|||||||
| Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Calendari Maya i 2012 Discutir i compartir tot el que sobre el calendari maia i quina importància pot tenir 2012. »Comenceu aquí! |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
Calendari Maya i 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Etiquetes |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: es concentra Maya en això?Thats a bones preguntes. Pel que he investigat, els maies creien que un esdeveniment dràstic la fi del món i la vida en 2012. Crec que va ser el 21 de desembre, va dir que aquest esdeveniment anava a passar. Bàsicament, és un cataclisme, que significa "rentat" en grec. Creien que un gran diluvi que vindria.
És per això el calendari acaba allà, perquè pensava que la vida acabaria en 2012, així que no té sentit per a ells per continuar en 2013. Espero que ajudi. |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: es concentra Maya en això?El calendari astrològic maia és impressionant, però, va ser creat sota el coneixement exclusiu d'un sol home. Bàsicament humans, lluny de ser una ànima iluminada. El seu nom era Quetzalcóatl. Va ser desterrat a la llavors inexplorat continent on va fer una predicció basada en una base creïble. No obstant, un final dels dies escenari no és ser. Si alguna vegada va ser concebut com un missatge d'un final o no, jo no crec que hagi estat simplement perquè el final d'un cicle solar no s'oposa a l'extinció. Mentre parlem, podeu entrar al lloc web oficial de la NASA, obre avui imatges del sol, i tots vostès veuran un enorme nau espacial bonica que assisteixen gran canvi al nostre sol. És això per salvar-nos de la radiació solar flare va predir que ha estat, fins ara til, clarament traçat i ha demostrat ser que s'aproxima? Queden només dues de futurs per a nosaltres escollir. Encara hi ha temps per escollir correctament. Però aquesta vegada es quedarà si no es desperten mútuament. Això deixarà als més foscos futur ser. Un futur possible, es va evitar 3 o 4 dies. Did o miss it? Una "Marina" cuirassat va disparar un satèl.lit dels EUA cap avall des de l'òrbita. Per què? Degut a que el satèl.lit hauria d'haver inclòs 1 lliures de plutoni a bord. £ 1 \u003d 1 bilió de morts. El Pentàgon va advertir a Japó de "combustible" la contaminació de les seves costes. Rússia va declarar aquest un acte inimaginable que condueixi a la mort de milions de persones. El Pentàgon va emetre un breu després que no havia trobat plutoni. Es va mostrar sorprès?? L'estranger o de les forces superiors de vida que són aquí, i això és tot el que puc dir amb certesa sobre la seva agenda, però, van afirmar que eliminar el plutoni dels 50 satèl lits + precisament per aquesta raó. Anar a youtube i veure un vídeo oficial de la NASA mostra clarament una nau enorme realitzar un satèl lit dels EUA i d'intentar així, o obtenir la imatge. Estem molt agraïts a aquestes forces avançades per a això. Vull deixar clar, dormo molt poc i despert a la recerca d'aquests visitants amb passió, però no sé si la seva declaració d'amor i de l'espiritualitat del programa guiat és real, o domini manipulitive. És evident que hi ha 2 per separat "un altre món" en l'actualitat les forces aquí. Tinc gran detall sobre la seva identitat, origen, els missatges, però no sé la resposta clau. Amb el temps ... Si algú vol parlar de la botiga ... Si us plau!
Last edited by pureenergy; 08/13/2008 a 01:44.. Motiu: l'estat d'ànim |
||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a pureenergy per aquest missatge: |
EternalSearch (08-12-2008)
|
|
|
||||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: es concentra Maya en això?Cita:
Last edited by pureenergy; 08/12/2008 a 07:56 PM.. |
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Re: es concentra Maya en això?Pureenergy, jo no sabia res sobre aquest esdeveniment i estic una mica sorprès en sentir parlar d'això en el seu lloc. He llegit les notícies del dia i sense això, no semblava característica-per què?
Té qualsevol enllaç que li agradaria compartir a sobre? |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: es concentra Maya en això?Amic És clar!
http://abovethehighseas.blogspot.com...down-rogue.htm lhttp: / / tactical.mediafilter.org/caq60/CAQ60space.html Broken satèl.lit espia podria significar enfrontament polític | Austin | Notícies de Texas | Texas Cable News | TXCN.com | Notícies de Texas [NukeNet] NECESITO AJUDA URGENT amb plutoni de llançament espacial de la NASA llançar 25 Lbs. De plutoni El gener de 2006 |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Re: es concentra Maya en això?Ara no estic enormement religiosa, ni he pensat alguna vegada en l'arbre de la vida en la meva ment conscient!
Un parell de bons llocs !!!!!! Daily Common Sense Anem a fer una recapitulació del que passarà l'any 2012 TOT SOBRE 2.012 Kapra ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Re: es concentra Maya en això?Això és una cosa que estic treballant per a l'estudi fins a tan sols volia dir gràcies per la informació que aquí, els seus ajudat molt a tractar d'entendre tot això.
|
|
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Re: es concentra Maya en això?He trobat un gran lloc web relacionat 2012, mostra una gran quantitat de ocultes
truths.If T'agrada aquest lloc, vostè ha de comprovar que funciona. Inici |
||
|
|
|
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
|
|
|
|