|
|
|
|||||||
| Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Mayan Calendar & 2012 Diskutere og dele alt om Mayan Kalender, og hvilken betydning 2012 kan ha. »Start her! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
Mayan Calendar & 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Tags |
|
|
LinkBack | Trådverktøy |
| I dag, 04:38 | Essence (08-26-2009) |
|
|
||||
|
Super Member
Moderator
|
Re: Start her! Introduksjon til Carl Johan Calleman, Maya Calendar & 2012Quote:
Jeg forstår, eller i det minste jeg tror jeg forstår hva du sier ... lol Hvis jeg tolker riktig, sier du det overordnede plan er det som er "spikret", og dette er på grunn av, og på grunn av gravitasjonen vibrasjoner, lys vibrasjoner etc. slik de finnes i vårt univers, og så hvordan deres samspill oppretter i vårt univers, men detaljene om hvordan vi oppnår det foreskrevne enden til den generelle spillet er ikke spikret. Det er der vår frie vilje kommer inn i bildet. Er det riktig? Det er et konsept jeg kan nesten enig med. Jeg føler / tror / mener (fra mitt personlige perspektiv) at det er et ønsket resultat for den samlede spillet at våre Universal Logoer unnfanget av når bevisstheten som er vår universet oppsto fysisk vesen. Jeg føler / tror / mener dette ønsket resultat for den samlede spillet, ja selv den hensikt av den samlede spillet selv ble født i, og i forbindelse med grunner og samhandling med riker vi som tredje dimensjonelle vesener, ikke engang kan forestille oss. Jeg føler / tror / mener dette er den sanne hensikten med vårt univers og den sanne formål og grunnen til at vi, som åndelige vesener, (dvs. deler av vår Cosmic / Universal Logos), enige om å inkarnerte så tett fysiske vesener. Jeg føler / tror / mener at det ønskede utfallet har vært forsøkt flere ganger før, og hver gang har falt kort. Jeg føler / tror / mener at dette har skjedd ikke bare av nivået på vår tredje dimensjonal planet av eksistens, men på mange andre også. Jeg føler / tror / mener at denne vår dimensjon, er den siste i en lang sekvens, om hva vi ville oppfatte på som realiteter, for å komme inn innretting med denne ønskede utfallet av den samlede spillet, minst i dette kapitlet / segmentet av den generelle spillet. Jeg også føler / tror / mener at bevisstheten som er Being av våre Universal Logos ønsker, (og kan .... Huske, det er også en fri vilje individuell bevisst vesen), endrer den ønskede resultatet til den generelle spillet når som helst om i sin uendelige visdom det anses nødvendig for betterment av disse rikene det eksisterer innenfor det vi ikke kjenner eller forstår vi eksisterer i våre riker tetthet. Det er i denne forstand, og fra dette perspektivet og virkeligheten som jeg føler / tror / mener, virkelig ingenting er "spikret". Ikke engang på Cosmic / Universal nivåer av virkeligheten. I en svært reell følelse jeg føler / tror / mener Maya forsøker å formidle denne visdommen til hele menneskeheten. Jeg vil takke deg for denne samtalen fordi den har råd til meg muligheten og skjøv meg å ta tid til å sette "på papiret", (som det gamle ordtaket), disposisjonen for et annet kapittel i boken jeg jobber for tiden med . Takk ... .... Jeg venter spent din og andres tanker om disse konseptene. Kjærlighet, Lys og velsignelser, Namaste Essence Ka tha'ras Sist endret av Essence; 08-26-2009 kl 06:47.. |
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Super Member
Moderator
|
Re: Start her! Introduksjon til Carl Johan Calleman, Maya Calendar & 2012Alle hilsener,
Rettferdig deling av en artikkel fra Calleman om Mayan Kalender og 9/9/9. Enjoy ..... 9.9.9. og Mayan Calendar | Lightworkers.org Kjærlighet, Lys og velsignelser, Namaste Essence Ka tha'ras |
||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til Essence For This Useful Post: | LoLo113 (09-09-2009) |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Last Post |
| Start her: Hva er Enhet, Enhet Movement, Enhet Blessing (Deeksha) etc? | Jonas1 | Spesifikke spørsmål | 22 | 11-06-2008 07:58 |
| Start her! - Introduksjon til åndelig oppvåkning & Earth Changes | Jonas1 | Spiritual Awakening | 1 | 08-31-2008 12:42 |
| Tags |
| Trådverktøy | |
|
|
|
|