Det ser du ikke har registrert med samfunnet vårt. For å registrere klikk her ...

Global Oneness Community          
Automatisk Translations made by Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Enhet Community > Global Enhet Main > Mayan Calendar & 2012
Blogger Artikler Bilder Videoer Godsaker FAQ Medlemsliste Dagens innlegg Marker forumene som lest Chat Room

Mayan Calendar & 2012 Diskutere og dele alt om Mayan Kalender, og hvilken betydning 2012 kan ha. »Start her!

Quick News
Velkommen til Global Enhet Community! Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med: Forum Hjem, Social Groups, Blogger, Artikler, Bilder, Videoer, Video Search, Kontakt oss, FAQ , Statistikk. Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!

Merk: Denne annonsen vises ikke for registrerte medlemmer

Mayan Calendar & 2012

Tags
Threads: Kalender, Kalendere, Carl Johan Calleman, Bevissthet, Cosmic Plan, Enlightenment, 28 oktober 2011
Video: Kalender ,Kalendere ,Carl Johan Calleman ,Bevissthet ,Cosmic Plan ,Enlightenment ,28 oktober 2011 ,

LinkBack Trådverktøy
Old 08-22-2009, 02:55  
Medlem
Senior Member
Points: 7,007, Level: 58Points: 7,007, Level: 58Points: 7,007, Level: 58
Activity: 100%Activity: 100%Activity: 100%

theinfiniteone's Avatar

Activity Longevity
12/20 9/20
Today Posts
0/0 ssssss661
Blog Entries: 1
Takk: 779
theinfiniteone is on a distinguished road

Re: Start her! Introduksjon til Carl Johan Calleman, Maya Calendar & 2012

Quote:
Opprinnelig skrevet av Essence View Post
Greetings theinfiniteone,

Jeg har bare et minutt når du er klar over, men jeg trodde jeg ville like å spørre deg, nå som du har sett videoer av Drunvalo Melchizedeck og hva han har å si på vegne av Maya-folket, hva hvis noe om dine tanker og oppfatninger knyttet til Maya-kalenderen og masse akseptert virkelighet generelt har endret seg?

Vil du fortsatt tror at "spikret" betyr det samme som den gjorde for deg før du så disse videoene?

Unnskyld meg ...... "skrevet i stein "......

Kjærlighet, Lys og velsignelser,

Namaste

Essence Ka tha'ras
noe om dine tanker og oppfatninger knyttet til Maya-kalenderen og masse akseptert virkelighet generelt har endret seg?

En ting som har forandret seg er at min skepsis rundt Maya-kalenderen er ikke så fremtredende som det var før ... Jeg har intuitivt kjent siden jeg var veldig ung at det er noe galt med måten Societies operere ... og har alltid vært litt forvirret om hvorfor alle syntes visst det var alt så normalt ... det neppe vil slå deg så spesielt for meg å si at hver bit av hva Melchizedek har å si er riktig for meg ...
ikke at jeg forstår alt sinnet du... Jeg vet ikke ... men det er fornuftig ... At Hopi er Mayans ... at de ikke krysse Beringstredet som en gang trodde ... at deres opprinnelse var av Atlantis, etc.

[Interessante sidesteg: Jeg har en ganske gammel Readers Digest kalt The World's Last Mysteries. På coveret er et bilde av Maya-kalenderen. Den aller første kapittel i boka er Voyage til Atlantis. Det ikke kobler den Mayans til Atlantis i det hele tatt. Først side 266 nevner de gjør det Mayan Civilization og så ingenting om Kalender Prophetic Design ... forfatterne syntes visst det hadde mest å gjøre med beskjæring planting ...]

Vil du fortsatt tror at "spikret" betyr det samme som den gjorde for deg før du så disse videoene?

Egentlig, ja ... enda mer! Det er ikke virkelig "skrevet i stein" som jeg mener, heller skrevet i den opprinnelige Stone of the Foundation of Earth. Jeg tror det nå alltid er. Når man er i stand til å overskride 'tid' som vi tenker på det ... (huske at tid er bare en måling av endring og at endring er en konstant i 3D virkeligheten) ... så man er i stand til å ekstrapolere nå som en 'framtidige arrangement'; om det gjør noe fornuftig. Med andre ord ... fra stiftelsen av jorden, Universal Sekvenser (av gravitasjons vibrasjoner, lys vibrasjoner, Universal VibrationsJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie er satt i gang og de vibrasjonen sekvensene er det som er skrevet i stein .... og de Tidløs Universal vibrasjonen Frekvenser spilles ut i den kosmiske Sekvens av nå er hva som påvirker oss på Planet Earth ...

.... ellers ville vi påvirke Universal Vibrations oss selv og de vil være i stadig endring, og i et univers av konstant forandring ... som bare ikke kunne skje nå, kunne det!?

Karma er ikke alltid instant ...
... men det er alltid

Mind skaper avgrunnen...
...hjertet krysser den

Sist endret av theinfiniteone; 08-22-2009 kl 01:35..
theinfiniteone está offline  
I dag, 04:38
Essence (08-26-2009)
Old 08-26-2009, 06:27  
Super Member
Moderator
Points: 13,845, Level: 81Points: 13,845, Level: 81Points: 13,845, Level: 81

Essence's Avatar

Activity Longevity
12/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1126
Sted: Deep East Texas
Blog Entries: 3
Essence is on a distinguished road

Quote:
Opprinnelig skrevet av theinfiniteone View Post

Egentlig, ja ... enda mer! Det er ikke virkelig "skrevet i stein" som jeg mener, heller skrevet i den opprinnelige Stone of the Foundation of Earth. Jeg tror det nå alltid er. Når man er i stand til å overskride 'tid' som vi tenker på det ... (huske at tid er bare en måling av endring og at endring er en konstant i 3D virkeligheten) ... så man er i stand til å ekstrapolere nå som en 'framtidige arrangement'; om det gjør noe fornuftig. Med andre ord ...fra stiftelsen av jorden, Universal Sekvenser (av gravitasjons vibrasjoner, lys vibrasjoner, Universal Vibrations) Er satt i gang og de vibrasjonen sekvensene er det som er skrevet i stein .... og de Tidløs Universal vibrasjonen Frekvenser spilles ut i den kosmiske Sekvens av nå er hva som påvirker oss på Planet Earth ...

....ellers ville vi påvirke Universal Vibrations oss selv og de vil være i stadig endring og i et univers av konstant forandring ... som bare ikke kunne skje nå, kunne det!?
Hilsener,

Jeg forstår, eller i det minste jeg tror jeg forstår hva du sier ... lol
Hvis jeg tolker riktig, sier du det overordnede plan er det som er "spikret", og dette er på grunn av, og på grunn av gravitasjonen vibrasjoner, lys vibrasjoner etc. slik de finnes i vårt univers, og så hvordan deres samspill oppretter i vårt univers, men detaljene om hvordan vi oppnår det foreskrevne enden til den generelle spillet er ikke spikret. Det er der vår frie vilje kommer inn i bildet. Er det riktig?

Det er et konsept jeg kan nesten enig med.

Jeg føler / tror / mener (fra mitt personlige perspektiv) at det er et ønsket resultat for den samlede spillet at våre Universal Logoer unnfanget av når bevisstheten som er vår universet oppsto fysisk vesen.
Jeg føler / tror / mener dette ønsket resultat for den samlede spillet, ja selv den hensikt av den samlede spillet selv ble født i, og i forbindelse med grunner og samhandling med riker vi som tredje dimensjonelle vesener, ikke engang kan forestille oss.
Jeg føler / tror / mener dette er den sanne hensikten med vårt univers og den sanne formål og grunnen til at vi, som åndelige vesener, (dvs. deler av vår Cosmic / Universal Logos), enige om å inkarnerte så tett fysiske vesener.
Jeg føler / tror / mener at det ønskede utfallet har vært forsøkt flere ganger før, og hver gang har falt kort.
Jeg føler / tror / mener at dette har skjedd ikke bare av nivået på vår tredje dimensjonal planet av eksistens, men på mange andre også.
Jeg føler / tror / mener at denne vår dimensjon, er den siste i en lang sekvens, om hva vi ville oppfatte på som realiteter, for å komme inn innretting med denne ønskede utfallet av den samlede spillet, minst i dette kapitlet / segmentet av den generelle spillet.
Jeg også føler / tror / mener at bevisstheten som er Being av våre Universal Logos ønsker, (og kan .... Huske, det er også en fri vilje individuell bevisst vesen), endrer den ønskede resultatet til den generelle spillet når som helst om i sin uendelige visdom det anses nødvendig for betterment av disse rikene det eksisterer innenfor det vi ikke kjenner eller forstår vi eksisterer i våre riker tetthet.

Det er i denne forstand, og fra dette perspektivet og virkeligheten som jeg føler / tror / mener, virkelig ingenting er "spikret". Ikke engang på Cosmic / Universal nivåer av virkeligheten.

I en svært reell følelse jeg føler / tror / mener Maya forsøker å formidle denne visdommen til hele menneskeheten.

Jeg vil takke deg for denne samtalen fordi den har råd til meg muligheten og skjøv meg å ta tid til å sette "på papiret", (som det gamle ordtaket), disposisjonen for et annet kapittel i boken jeg jobber for tiden med .

Takk ... ....

Jeg venter spent din og andres tanker om disse konseptene.

Namaste

Essence Ka tha'ras

Sist endret av Essence; 08-26-2009 kl 06:47..
Essence está offline  
Old 09.09.2009, 04:27  
Super Member
Moderator
Points: 13,845, Level: 81Points: 13,845, Level: 81Points: 13,845, Level: 81

Essence's Avatar

Activity Longevity
12/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1126
Sted: Deep East Texas
Blog Entries: 3
Essence is on a distinguished road

Alle hilsener,

Rettferdig deling av en artikkel fra Calleman om Mayan Kalender og 9/9/9.

Enjoy .....

9.9.9. og Mayan Calendar | Lightworkers.org

Namaste

Essence Ka tha'ras

Essence está offline  
Følgende bruker sier takk til Essence For This Useful Post:
LoLo113 (09-09-2009)

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Last Post
Start her: Hva er Enhet, Enhet Movement, Enhet Blessing (Deeksha) etc? Jonas1 Spesifikke spørsmål 22 11-06-2008 07:58
Start her! - Introduksjon til åndelig oppvåkning & Earth Changes Jonas1 Spiritual Awakening 1 08-31-2008 12:42

Tags
Kalender, Kalendere, Carl Johan Calleman, Bevissthet, Cosmic Plan, Enlightenment, 28 oktober 2011
Kalender ,Kalendere ,Carl Johan Calleman ,Bevissthet ,Cosmic Plan ,Enlightenment ,28 oktober 2011 ,

Trådverktøy

Posting Rules
Du kanskje ikke starte nye tråder
Du kanskje ikke post replies
Du kanskje ikke post vedlegg
Du kanskje ikke redigere innleggene dine

BB-kode er
Smilefjes er
[IMG] kode
HTML code is Av
Trackbacks er
Pingbacks er
Refbacks er

Alle klokkeslett er GMT. Klokken er 11:53.

Automatisk oversettelse levert av NLP-er