Het lijkt u nog niet geregistreerd bij onze gemeenschap. Om te registreren klik hier ...

Global Oneness Community          
Automatische vertalingen gemaakt door Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Gemeenschap > Global Oneness Main > Maya Kalender & 2012
Registreren Mijn Go Agenda Artikelen Foto's Video's Goodies Veelgestelde vragen Gebruikerslijst Berichten van vandaag Chat Room

Maya Kalender & 2012 Bespreken en delen alles over de Maya kalender en 2012 welke betekenis kan hebben. »Start hier!

Snel Nieuws
Welkom bij de Global Oneness Community! Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met: Forum Home, Social Groups, Agenda, Artikelen, Foto's, Video's, Video Search, Contact Us, Veelgestelde vragen , Statistieken. Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!

Opmerking: Deze advertentie wordt niet weergegeven voor geregistreerde leden

Maya Kalender & 2012

Tags
Threads: Kalender, Kalenders, Carl Johan Calleman, Bewustzijn, Kosmisch Plan, Verlichting, 28 oktober 2011
Video's: Kalender ,Kalenders ,Carl Johan Calleman ,Bewustzijn ,Kosmisch Plan ,Verlichting ,28 oktober 2011 ,

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 08.22.2009, 02:55   #19 (permalink)
Lid
Senior Lid
Points: 6,881, Level: 57Points: 6,881, Level: 57Points: 6,881, Level: 57
Activity: 100%Activity: 100%Activity: 100%

theinfiniteone's Avatar

Activity Longevity
12/20 9/20
Today Posts
0/0 ssssss652
Blog Entries: 1
theinfiniteone is on a distinguished road

Re: Start hier! Inleiding tot Carl Johan Calleman, Maya Kalender & 2012

Quote:
Oorspronkelijk Gepost door Essence View Post
Hartelijk dank voor uw oprechte en eerlijke antwoord. Ik echt niet waarderen. Maar uiteraard heb ik geen zin mijn vraag correct, want ik niet echt op zoek was naar een beschrijving van een "politieke conservatieve Republikeinse". Geloof het of n

Ik heb maar een minuut als u weet van, maar ik dacht dat ik zou u willen vragen, nu heb je de video's van Drunvalo Melchizedeck keek en wat hij te zeggen heeft namens de Maya-bevolking, wat, wanneer iets over je denken en overtuigingen in verband met de Maya kalender en de massa geaccepteerd realiteit in het algemeen is er veranderd?

Bent u nog steeds van mening dat "in steen" betekent hetzelfde als het deed voor je voordat je die video's bekeken?

excuse me ...... "geschreven in Stone "......

Liefde, Licht en Zegeningen,

Namaste

Essence Ka tha'ras
iets over je denken en overtuigingen in verband met de Maya kalender en de massa geaccepteerd realiteit in het algemeen is er veranderd?

Een ding dat is veranderd is dat mijn scepsis rond de Maya kalender is niet zo prominent als vroeger was ... ik intuïtief weten want ik was erg jong, dat er iets mis is met de manier waarop samenlevingen functioneren ... en zijn altijd een beetje perplex van de redenen waarom iedereen scheen te denken dat het allemaal zo normaal ... het waarschijnlijk niet zal toeslaan u zo vreemd voor mij om te zeggen dat elke bit van Melchizedek wat te zeggen heeft is volkomen logisch om me ...
niet dat ik alles begrijp je gedachten... Ik niet ... maar het is logisch ... Dat de Hopi zijn de Maya's ... dat zij niet overschrijden van de Beringstraat als eenmaal ... geloofden dat hun afkomst waren van Atlantis, enz.

[Interessante omzeilen: Ik heb een nogal oud Readers Digest getiteld Laatst Mysteries van de wereld. Op de cover is een foto van de Maya-kalender. Het eerste hoofdstuk van het boek is Reis naar Atlantis. Het heeft geen link naar de Maya's Atlantis at all. Pas pagina 266 doen ze melding van de Maya-beschaving en vervolgens niets over de Agenda profetische Design ... de auteurs scheen te denken had voornamelijk te maken met het gewas planten ...]

Bent u nog steeds van mening dat "in steen" betekent hetzelfde als het deed voor je voordat je die video's bekeken?

Eigenlijk, ja ... nog meer! Het is niet echt 'geschreven in steen' dat bedoel ik, maar veeleer geschreven in de originele stenen van de Stichting van de Aarde. Ik denk dat nu altijd. Zodra men in staat is om tijd te overstijgen 'zoals we ervan denken ... (herinneren dat tijd slechts een meting van verandering en die verandering is een constante in de 3D-werkelijkheid) ... dan een is in staat om nu als een extrapoleren 'toekomstige gebeurtenis'; als dat zinvol is. Met andere woorden ... van de Stichting van de Aarde, Universal Sequences (van gravitationele trillingen, lichte trillingen, Universal Trillingen) zijn in gang gezet en DEZE Vibrationele Sequences zijn wat is geschreven in steen .... en die Timeless Universal trillingsfrequenties gespeeld in de Kosmische Volgorde van nu zijn wat treft ons op de Planeet Aarde ...

.... anders zouden we die dan naar de Universal Trillingen onszelf en ze zouden worden voortdurend verandert en in een universum van constante verandering ... dat niet alleen nu kon gebeuren, kan het!?

Karma is niet altijd direct ...
... maar het is altijd

Mind zorgt voor de afgrond...
...het hart steekt het

Laatst bewerkt door theinfiniteone; op 08.22.2009 01:35 PM..
theinfiniteone está offline   Reply With Quote
De volgende gebruiker zegt Dank U aan theinfiniteone For This Useful Post:
Essence (08-26-2009)
Old 08.26.2009, 06:27 PM   #20 (permalink)
Super Lid
Moderator
Points: 13,816, Level: 81Points: 13,816, Level: 81Points: 13,816, Level: 81

Essence's Avatar

Activity Longevity
14/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1124
Ligging: Oost-Texas
Blog Entries: 3
Essence is on a distinguished road

Quote:
Oorspronkelijk Gepost door theinfiniteone View Post

Eigenlijk, ja ... nog meer! Het is niet echt 'geschreven in steen' dat bedoel ik, maar veeleer geschreven in de originele stenen van de Stichting van de Aarde. Ik denk dat nu altijd. Zodra men in staat is om tijd te overstijgen 'zoals we ervan denken ... (herinneren dat tijd slechts een meting van verandering en die verandering is een constante in de 3D-werkelijkheid) ... dan een is in staat om nu als een extrapoleren 'toekomstige gebeurtenis'; als dat zinvol is. Met andere woorden ...van de Stichting van de Aarde, Universal Sequences (van gravitationele trillingen, lichte trillingen, Universal Trillingen) Zijn in gang gezet en DEZE Vibrationele Sequences zijn wat is geschreven in steen .... en die Timeless Universal trillingsfrequenties gespeeld in de Kosmische Volgorde van nu zijn wat treft ons op de Planeet Aarde ...

....anders zouden we die dan naar de Universal Trillingen onszelf en ze zouden voortdurend veranderende en in een universum van constante verandering ... dat niet alleen nu kon gebeuren, kan het!?
Gegroet,

Ik begrijp, althans ik denk dat ik begrijp wat u zegt ... lol
Als ik correct te interpreteren, zeg je het totale spel plan is wat "in steen", en dit is ten gevolge van, en als gevolg van gravitationele trillingen, lichte trillingen, enz. als ze bestaan in ons universum, en hoe hun interacties creëren in ons universum, maar de details van hoe bereiken we de voorgeschreven einde te maken aan het totale spel is niet in steen gebeiteld. Dit is waar onze vrije wil in het spel komt. Is dat juist?

Dat is een concept ik kan bijna eens.

Ik voel / denk / geloof (vanuit mijn persoonlijk perspectief) dat er een gewenste uitkomst van het totale spel dat onze Universele Logos opgevat als het bewustzijn dat is ons heelal ontstond fysieke wezen.
Ik voel / vind / denk dat dit de gewenste uitkomst van het totale spel, ja zelfs het doel van het totale spel zelf was geboren, en in samenhang met de redenen en de interactie met gebieden wij, als derde dimensionale wezens, zelfs niet kunnen bedenken.
Ik voel / vind / denk dat dit het werkelijke doel van ons heelal en het ware doel en de reden waarom wij, als spirituele wezens, (dwz stukjes van onze Kosmische / Universal logos) overeengekomen te incarneren als dichte fysieke wezens.
Ik voel / vind / denk dat het gewenste resultaat is geprobeerd meerdere malen vóór en elke keer heeft korte gedaald.
Ik voel / vind / denk dat dit niet alleen heeft plaatsgevonden op het niveau van onze derde dimensionale vlak van het bestaan, maar op vele anderen ook.
Ik voel / vind / denk dat dit, onze dimensie, is de laatste in een lange reeks, van wat we zouden zien als de realiteit, te komen tot afstemming met de gewenste uitkomst van het totale spel, althans in dit hoofdstuk / segment van het totale spel.
Ik heb ook het gevoel / denken / geloven dat het bewustzijn, dat is het wezen van onze Universele Logos wil (en kan .... Herinneren, Het is ook een gratis gewild individu bewust wezen), het gewenste resultaat te veranderen aan de totale spel op elk gewenst moment als in zijn oneindige wijsheid die zij het noodzakelijk om de verbetering van die rijken het bestaat binnen dat we niet weten of begrijpen als we er in onze rijken van dichtheid.

Het is in deze zin en vanuit dit perspectief en de werkelijkheid dat ik het gevoel / denken / geloven, werkelijk niets is "in steen gebeiteld. Zelfs niet bij Cosmic / Universal niveaus van de werkelijkheid.

In een zeer reële zin Ik voel / vind / denk dat de Maya proberen om deze wijsheid geven aan de hele mensheid.

Ik wil u bedanken voor dit gesprek, omdat het heeft mij de gelegenheid en duwde me om de tijd te nemen om "op papier te zetten", (zoals het oude gezegde luidt), de schets voor een nieuw hoofdstuk in het boek ben ik momenteel aan .

Dank u ... ....

Ik angstig wachten op jou en anderen gedachten over deze concepten.

Namaste

Essence Ka tha'ras

Last edited by Essence; op 08.26.2009 06:47 PM..
Essence está offline   Reply With Quote
Old 09-09-2009, 04:27   #21 (permalink)
Super Lid
Moderator
Points: 13,816, Level: 81Points: 13,816, Level: 81Points: 13,816, Level: 81

Essence's Avatar

Activity Longevity
14/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1124
Ligging: Oost-Texas
Blog Entries: 3
Essence is on a distinguished road

Greetings All,

Net delen van een artikel uit Calleman over de Maya Kalender en 9/9/9.

Enjoy .....

9.9.9. en de Maya Kalender | Lightworkers.org

Namaste

Essence Ka tha'ras

Essence está offline   Reply With Quote
De volgende gebruiker Says Thank You to Essence For This Useful Post:
LoLo113 (09-09-2009)
Reply