|
|
|
|||||||
| Mayan Calendar & 2012 Discutir e compartir todo sobre o calendario maia e que o significado de 2012 pode ter. »Comece por aquí! |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa rexístrate aquí. Algúns enlaces para comezar:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentir-se realmente benvidos á comunidade!
|
Mayan Calendar & 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Tags |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
| The Following User Says Thank you to theinfiniteone por esa útil mensaxe: | Esencia (08-26-2009) |
|
|
||||||||||||
|
Super Membro
Moderador
Blog Entries: 3
Agradecementos: 1.230
Aínda cre que "gravado en pedra" significa o mesmo que aconteceu con vostede antes que asistir os vídeos?
![]() |
Re: Comece por aquí! Introducción a Carl Johan Calleman, Mayan Calendar & 2012Cita:
Se eu interpretar correctamente, estás dicindo que o plan de xogo xeral é que é "gravado en pedra, e este é debido, e debido ás vibracións gravitacionais, vibracións de luz, etc, que existen no noso universo, e como as súas interaccións crear no noso universo, pero os detalles de como podemos acadar o fin específico de The Game global non é gravado na pedra. Este é o lugar onde o noso libre arbitrio entra en xogo. Isto é correcta? Isto é un concepto case podo concordar. Eu me sinto / creo / creo (da miña perspectiva persoal) que non é un resultado desexado The Game global que o noso Logos Universal concibida cando a conciencia de que é o noso Universo entrou en ser físico. Eu me sinto / creo / creo que este resultado desexado The Game global, ou mesmo o propósito de The Game global que naceu, e substituír as razóns e as interaccións cos reinos nós, como seres terceira dimensión, non pode sequera concibir. Eu me sinto / creo / creo que este é o verdadeiro propósito do noso universo e que a verdadeira finalidade ea razón, nós, como seres espirituais, (ou sexa, anacos da nosa Cosmic / Universal Logos), acordou encarna como seres físicos densos. Eu me sinto / creo / creo que o resultado desexado foi tentada varias veces antes e cada vez que quedou lonxe. Eu me sinto / creo / creo que este teña ocorrido, non só sobre o nivel do noso plan tridimensional da existencia, pero en moitos outros tamén. Eu me sinto / creo / creo que iso, a nosa dimensión, é o último dunha longa secuencia, do que queremos entender como realidades, para entrar en liña co resultado desexado de The Game global, polo menos neste capítulo / segmento de The Game global. Eu tamén sinto / creo / creo que a conciencia de que é o Ser de noso Logos Universal podería (e pode .... Lembre, el tamén é un individuo libre vontade ser consciente), modificar o resultado desexado para The Game global en calquera momento Se na súa infinita sabedoría, que considerou necesario para o perfeccionamento destes reinos que hai dentro de nós que non coñecemos ou entender como existen no noso reino de densidade. É neste sentido ea partir desa perspectiva e realidade que eu sinto / penso / cren, realmente nada é "gravado en pedra". Nin sequera a Cosmic / Universal dos niveis de realidade. Nun sentido moi real, eu sinto / creo / creo que a Maya está intentando transmitir esa sabedoría para toda a humanidade. Eu quero agradecer por esta conversa, porque me deu a oportunidade e empurrou-me para tomar o tempo para poñer "en papel" (como di o vello dito), o esbozo dun novo capítulo no libro que eu estou a traballar actualmente en . Grazas ... .... Eu Agardando ansiosamente o seu e outros pensamentos sobre estes conceptos. Última edición de Esencia; en 08-26-2009 Amor, Luz e Bênçãos, Namaste Tha'ras Esencia Ka 09-09-2009, 04:27 PM 06:47http://www.experiencefestival.com/forum/vbtube_show.php?do\u003dtube&tubeid\u003d1757&t\u003d2765 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
Super Membro
Moderador
Blog Entries: 3
Agradecementos: 1.230
Só compartindo un artigo de Calleman sobre o calendario Maia e 9/9/9.
![]() |
Re: Comece por aquí! Introducción a Carl Johan Calleman, Mayan Calendar & 2012Greetings All,
Enjoy ..... 9.9.9. e do calendario maia | Lightworkers.org (09-09-2009) Amor, Luz e Bênçãos, Namaste Tha'ras Esencia Ka |
||||||||||
|
|
|
| The Following User Says Thank you to Esencia por esa útil mensaxe: |