|
|
|
|||||||
| Mayan Kalender & 2012 Diskutere og dele alt om The Mayan Kalender og hvilken betydning 2012, kan have. »Start her! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
Mayan Kalender & 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
|
|
LinkBack | Thread Tools |
| Følgende bruger Says Tak til theinfiniteone For This Useful Post: | Essence (08-26-2009) |
|
|
||||
|
Super medlem
Moderator
|
Re: Start her! Introduktion til Carl Johan Calleman, Mayan Kalender & 2012Citat:
Jeg forstår, eller i det mindste jeg tror, jeg forstår, hvad du siger ... lol Hvis jeg har forstået rigtigt, er det du siger det overordnede spillet planen er, hvad der er "mejslet i sten", og det er på grund af, og på grund af gravitationel vibrationer, lys vibrationer osv. som de findes i vores univers, og så, hvordan deres samspil skabe i vores univers, men detaljerne om, hvordan vi opnår det foreskrevne formål at den samlede spillet er ikke mejslet i sten. Det er her vores Free Will kommer i spil. Er det korrekt? Det er et koncept, jeg kan næsten enig med. Jeg føler / tror / mener (fra min personlige perspektiv), at der er et ønsket resultat til den samlede spil, som vores universelle Logos udtænkt af, når den bevidsthed, som er vores univers kom i fysisk væsen. Jeg føler / tror / mener, at det ønskede resultat til den samlede spil, ja selv i forbindelse med den overordnede selve spillet blev født i, og i forbindelse med begrundelse og interaktioner med riger vi som tredje dimensionelle væsener, ikke engang kan forestille sig. Jeg føler / tror / mener, at dette er det egentlige formål med vores univers, og det egentlige formål, og derfor har vi, som åndelige væsener, (dvs. dele af vores Cosmic / Universal Logos), enige om at inkarnere så tætte fysiske væsener. Jeg føler / tror / mener, at det ønskede resultat har været forsøgt flere gange før, og hver gang har været utilstrækkelig. Jeg føler / tror / mener, at dette er sket ikke kun på størrelsen af vores tredje dimensional plan af eksistens, men på mange andre også. Jeg føler / tror / mener, at det, vores dimension, er den sidste i en lang sekvens, hvad vi opfatter som virkelighed af, at komme i tilpasningen til det ønskede resultat af det samlede spil i det mindste i dette kapitel / segment af det samlede spil. Jeg føler også, / tror / mener, at den bevidsthed, der er Væsen af vores universelle Logos vil (og kan .... Husk, at det også er en gratis villet enkelte bevidst væsen), ændre det ønskede resultat til det samlede spil på ethvert tidspunkt hvis i sin uendelige visdom, som den anså det for nødvendigt til gavn for de rige det findes i, at vi ikke kender eller forstår som vi eksisterer i vores rige tæthed. Det er i denne forstand, og ud fra dette perspektiv og virkelighed, som jeg føler / tror / mener, virkelig ingenting er "mejslet i sten". Ikke engang på Cosmic / Universal niveauer af virkeligheden. I en meget virkelig forstand jeg føler / tror / mener Maya forsøger at formidle denne visdom til hele menneskeheden. Jeg vil gerne takke Dem for denne samtale, fordi det har gives mig lejlighed og skubbede mig til at tage sig tid til at sætte "på papiret", (som det gamle ordsprog siger), den disposition for et kapitel i den bog jeg er i øjeblikket arbejder på . Tak ... .... Jeg venter spændt din og andres tanker om disse begreber. Kærlighed, lys og velsignelser, Namaste Essence Ka tha'ras Senest redigeret af Essence; 08-26-2009 kl 06:47.. |
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Super medlem
Moderator
|
Re: Start her! Introduktion til Carl Johan Calleman, Mayan Kalender & 2012Greetings Alle,
Bare dele en artikel fra Calleman om mayaernes kalender og 9/9/9. Nyd ..... 9.9.9. og Mayan Calendar | Lightworkers.org Kærlighed, lys og velsignelser, Namaste Essence Ka tha'ras |
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til Essence For This Useful Post: | LoLo113 (09-09-2009) |
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Start her: Hvad er Oneness, Oneness Movement, Oneness Blessing (Deeksha) osv.? | Jonas1 | Konkrete spørgsmål | 22 | 11-06-2008 07:58 |
| Start her! - Introduktion til åndelig opvågnen & Earth Changes | Jonas1 | Spiritual Awakening | 1 | 08-31-2008 12:42 |
| Tags |
| Thread Tools | |
|
|
|
|