En sembla, encara no s'ha registrat a la nostra comunitat. Per a registrar si us plau feu clic aquí ...

Global Oneness Community          
Traduccions automàtiques realitzades per Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Mundial de la Unitat de la Comunitat > Mundial de la Unitat principal > Calendari Maya i 2012
Blogs Articles Fotos Videos Goodies Preguntes freqüents Membres Today's Posts Marcar fòrums llegits Xat

Calendari Maya i 2012 Discutir i compartir tot el que sobre el calendari maia i quina importància pot tenir 2012. »Comenceu aquí!

Quick News
Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat! Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb: Inici Fòrum, Grups Socials, Blogs, Articles, Fotos, Videos, Cerca, Contacti'ns, Preguntes freqüents , Estadístiques. Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!

Nota: Aquest anunci no es mostra per als membres registrats

Calendari Maya i 2012

Etiquetes
Threads: Calendari, Calendaris, Carl Johan callem, Consciència, Pla Còsmic, Il.lustració, 28 octubre 2011
Videos: Calendari ,Calendaris ,Carl Johan callem ,Consciència ,Pla Còsmic ,Il.lustració ,28 octubre 2011 ,

LinkBack Thread Tools
Old 08.22.2009, 02:55  
Membres
Senior Member
Points: 7,007, Level: 58Points: 7,007, Level: 58Points: 7,007, Level: 58
Activity: 100%Activity: 100%Activity: 100%

theinfiniteone's Avatar

Activity Longevity
12/20 9/20
Today Posts
0/0 ssssss661
Les entrades de bloc: 1
Gràcies: 779
Agraït 697 vegades en 381 Posts
theinfiniteone is on a distinguished road

Re: Comença aquí! Introducció a Carl Johan callem, Calendari Maya i 2012

Cita:
Originalment publicat per Essència View Post
Theinfiniteone Salutacions,

Només tinc un minut, com vostè coneix, però vaig pensar que m'agradaria preguntar-li a vostè, ara que han vist els videos de Drunvalo Melchizedeck i el que ha de dir en nom del poble maia, la qual cosa, si res sobre el seu pensament i creences associades amb el calendari maia i la massa acceptat la realitat en general ha canviat?

Encara creu que "en pedra" significa el mateix que ho va fer per a vostè abans, vistos els videos?

Disculpi ...... "escrit en pedra "......

Amor, Llum i Benediccions,

Namaste

Essència tha'ras Ka
res sobre el seu pensament i creences associades amb el calendari maia i la massa acceptat la realitat en general ha canviat?

Una cosa que ha canviat és que el meu escepticisme que envolta el calendari maia no és tan important com ho era abans ... he sabut en forma intuïtiva des que era molt jove, que hi ha una cosa dolenta en la forma funcionen les societats ... i sempre han estat una mica perplex per què tothom semblava pensar que tot era tan normal ... és probable que no et sembla estrany per a mi dir que cada trosset del que Melquisedec ha de dir, té molt sentit per a mi ...
que no entenc tot el que la ment que... Jo no ... però té sentit ... que els Hopi són els maies ... que no va creuar l'estret de Bering com es creia ... que els seus orígens eren de l'Atlàntida, etc

[Interessant eludir: Tinc una Readers Digest bastant vell titulat últims misteris del món. A la portada és una foto del Calendari Maia. El primer capítol en el llibre és Viatge a Atlantis. No es vinculen els maies a l'Atlàntida en absolut. No va ser fins la pàgina 266 s'esmenta que la Civilització Maya i després res de profètic el calendari de disseny ... els autors semblaven creure que tenia tot a veure amb la sembra de cultius ...]

Encara creu que "en pedra" significa el mateix que ho va fer per a vostè abans, vistos els videos?

En realitat, sí ... més encara! En realitat no és "escrit en pedra" que em refereixo, sinó més aviat per escrit a la pedra original de la Fundació de la Terra. Crec que ara és sempre. Una vegada que un és capaç de transcendir el temps "com pensem d'ella ... (recordant que el temps és només una mesura de canvi i que el canvi és una constant en la realitat 3D) ... aleshores un és capaç d'extrapolar ara com un 'esdeveniment futur, si això té algun sentit. En altres paraules ... de la Fundació de la Terra, Universal Seqüències de (gravitacional de les vibracions, les vibracions de llum, Vibracions Universal) es posen en moviment i les seqüències de vibració és el que està escrit en pedra .... i els Timeless vibratòria Universal freqüències representat en la seqüència Còsmic d'ara són el que ens afecta al planeta Terra ...

.... Del contrari, estaria afectant les vibracions universals de nosaltres mateixos i que estarien en constant canvi i en un univers de constant canvi ... que no podia passar ara, podria també?

Karma no sempre és immediata ...
... Però sempre és

Ment crea l'abisme...
...el cor es creua

Last edited by theinfiniteone; 08/22/2009 a 631..
theinfiniteone está offline  
Els següents usuaris li van agrair a theinfiniteone per aquest missatge:
Essència (08-26-2009)
Old 08.26.2009, 06:27 PM  
Super membre
Moderador
Points: 13,845, Level: 81Points: 13,845, Level: 81Points: 13,845, Level: 81

Essence's Avatar

Activity Longevity
12/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1126
Ubicació: Deep est de Texas
Les entrades de bloc: 3
Gràcies: 1.209
Agraït 1.166 vegades en 639 Posts
Essence is on a distinguished road

Cita:
Originalment publicat per theinfiniteone View Post

En realitat, sí ... més encara! En realitat no és "escrit en pedra" que em refereixo, sinó més aviat per escrit a la pedra original de la Fundació de la Terra. Crec que ara és sempre. Una vegada que un és capaç de transcendir el temps "com pensem d'ella ... (recordant que el temps és només una mesura de canvi i que el canvi és una constant en la realitat 3D) ... aleshores un és capaç d'extrapolar ara com un 'esdeveniment futur, si això té algun sentit. En altres paraules ...de la Fundació de la Terra, Universal seqüències (gravitacional de les vibracions, les vibracions de llum, Vibracions Universal) Es posen en moviment i les seqüències de vibració és el que està escrit en pedra .... i els Timeless vibratòria Universal freqüències representat en la seqüència Còsmic d'ara són el que ens afecta al planeta Terra ...

....del contrari, estaria afectant les vibracions universals de nosaltres mateixos i que estarien en constant canvi i en un univers de constant canvi ... que no podia passar ara, podria també?
Salutacions,

Entenc, o almenys crec que entenc el que estàs dient ... lol
Si interpreto correctament, vostè està dient que el pla general del joc és el que és "inamovible", i això és degut, ia causa de les vibracions de gravetat, les vibracions de llum, etc, tal com existeixen en el nostre univers, i com la seva interacció crear en el nostre Univers, però els detalls de com arribar a l'objectiu previst per al joc en general no és de pedra. Aquí és on el nostre lliure albir entra en joc. És correcte?

Aquest és un concepte que gairebé puc estar d'acord.

Em sento / pensar / creure (des de la meva perspectiva personal) que hi ha un resultat desitjat per al joc en general que el nostre Logos universal concebuda quan la consciència que és el nostre univers va arribar a ser físic.
Em sento / pensar / que aquest resultat desitjat per al joc en general, de fet, fins i tot l'objectiu del joc en general si va néixer de, i en relació amb les raons i les interaccions amb els regnes de nosaltres, com a éssers tercera dimensió, no pot ni tan sols concebre.
Em sento / pensar / que aquest és el veritable propòsit del nostre Univers i el veritable propòsit i la raó que nosaltres, com a éssers espirituals, (és a dir, peces de la nostra Cosmic / Logos universal), d'acord a encarnar tan dens éssers físics.
Em sento jo penso que jo crec que el resultat desitjat s'ha intentat diverses vegades abans i cada vegada que s'ha quedat curt.
Em sento jo penso que jo crec que això ha passat no només en el nivell del nostre pla de la tercera dimensió de l'existència, sinó en molts altres també.
Em sento jo penso que jo crec que això, la nostra dimensió, és l'últim d'una llarga seqüència, del que es perceben com a realitats, a entrar en l'alineació amb aquest resultat desitjat del joc en general, almenys en aquest capítol o segment de el joc en general.
Jo també sento jo penso que jo crec que la consciència que és el benestar del nostre Logos universal que, (i pot .... Recordeu, també és un país lliure voluntat individual Ser conscient), canviar el resultat desitjat per al joc en general, en qualsevol moment Si en la seva infinita saviesa, que va considerar que és necessari la millora dels regnes que hi ha dins d'aquest no sabem o entenem com existeixen en els nostres regnes de la densitat.

És en aquest sentit i des d'aquesta perspectiva i la realitat que em sento jo penso que jo crec, en veritat no hi ha res "escrit en pedra". Ni tan sols en Cosmic / Universal dels nivells de la realitat.

En un sentit molt real, em sento / penso / creuen que els maies estan tractant d'impartir aquesta saviesa a tota la humanitat.

Vull donar les gràcies per aquesta conversa, perquè m'ha brindat l'oportunitat i em va empènyer a prendre el temps per posar "en paper", (com diu el refrany), l'esbós d'un nou capítol en el llibre que estic treballant actualment en .

Gràcies ... ....

Espero ansiosament la teva i altres reflexions sobre aquests conceptes.

Namaste

Essència tha'ras Ka

Last edited by Essència; 08/26/2009 a 06:47 PM..
Essence está offline  
Old 09.09.2009, 04:27  
Super membre
Moderador
Points: 13,845, Level: 81Points: 13,845, Level: 81Points: 13,845, Level: 81

Essence's Avatar

Activity Longevity
12/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1126
Ubicació: Deep est de Texas
Les entrades de bloc: 3
Gràcies: 1.209
Agraït 1.166 vegades en 639 Posts
Essence is on a distinguished road

Tots les salutacions,

Només compartir un article de callem sobre l'Calendari Maya i 9/9/9.

Disfrute de .....

9.9.9. i el Calendari Maya | Lightworkers.org

Namaste

Essència tha'ras Ka

Essence está offline  
Els següents usuaris li van agrair a l'Essència per aquest missatge:
LoLo113 (09-09-2009)

Fils semblants
Fil Thread Starter Fòrum Respostes Darrer missatge
Comença aquí: Què és la Unitat, la Unitat del Moviment, Benedicció de la Unitat (Diksha), etc? Jonas1 Preguntes específiques 22 11/06/2008 07:58 PM
Comença aquí! - Introducció del Despertar Espiritual de la Terra i els canvis Jonas1 Despertar Espiritual 1 08/31/2008 12:42

Etiquetes
Calendari, Calendaris, Carl Johan callem, Consciència, Pla Còsmic, Il.lustració, 28 octubre 2011
Calendari ,Calendaris ,Carl Johan callem ,Consciència ,Pla Còsmic ,Il.lustració ,28 octubre 2011 ,

Thread Tools

Normes d'enviament
Tu no pot posat temes nous
Tu no pot lloc de respostes
Tu no pot accessoris post
Tu no pot edita els teus missatges

Ajuda és Encesa
Smilies són Encesa
[IMG] codi Encesa
El codi HTML és Aturar
Trackbacks són Encesa
Pingbacks són Encesa
Refbacks són Encesa

Totes les hores estan a GMT. L'hora actual és 11:56 PM.

Traduccions automàtiques emès per PNL-er