|
|
|
|||||||
| Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Calendari Maya i 2012 Discutir i compartir tot el que sobre el calendari maia i quina importància pot tenir 2012. »Comenceu aquí! |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
Calendari Maya i 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Etiquetes |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
| Els següents usuaris li van agrair a theinfiniteone per aquest missatge: | Essència (08-26-2009) |
|
|
||||||||||||
|
Super membre
Moderador
Ubicació: Deep est de Texas
Les entrades de bloc: 3
Gràcies: 1.209
Agraït 1.166 vegades en 639 Posts
![]() |
Re: Comença aquí! Introducció a Carl Johan callem, Calendari Maya i 2012Cita:
Entenc, o almenys crec que entenc el que estàs dient ... lol Si interpreto correctament, vostè està dient que el pla general del joc és el que és "inamovible", i això és degut, ia causa de les vibracions de gravetat, les vibracions de llum, etc, tal com existeixen en el nostre univers, i com la seva interacció crear en el nostre Univers, però els detalls de com arribar a l'objectiu previst per al joc en general no és de pedra. Aquí és on el nostre lliure albir entra en joc. És correcte? Aquest és un concepte que gairebé puc estar d'acord. Em sento / pensar / creure (des de la meva perspectiva personal) que hi ha un resultat desitjat per al joc en general que el nostre Logos universal concebuda quan la consciència que és el nostre univers va arribar a ser físic. Em sento / pensar / que aquest resultat desitjat per al joc en general, de fet, fins i tot l'objectiu del joc en general si va néixer de, i en relació amb les raons i les interaccions amb els regnes de nosaltres, com a éssers tercera dimensió, no pot ni tan sols concebre. Em sento / pensar / que aquest és el veritable propòsit del nostre Univers i el veritable propòsit i la raó que nosaltres, com a éssers espirituals, (és a dir, peces de la nostra Cosmic / Logos universal), d'acord a encarnar tan dens éssers físics. Em sento jo penso que jo crec que el resultat desitjat s'ha intentat diverses vegades abans i cada vegada que s'ha quedat curt. Em sento jo penso que jo crec que això ha passat no només en el nivell del nostre pla de la tercera dimensió de l'existència, sinó en molts altres també. Em sento jo penso que jo crec que això, la nostra dimensió, és l'últim d'una llarga seqüència, del que es perceben com a realitats, a entrar en l'alineació amb aquest resultat desitjat del joc en general, almenys en aquest capítol o segment de el joc en general. Jo també sento jo penso que jo crec que la consciència que és el benestar del nostre Logos universal que, (i pot .... Recordeu, també és un país lliure voluntat individual Ser conscient), canviar el resultat desitjat per al joc en general, en qualsevol moment Si en la seva infinita saviesa, que va considerar que és necessari la millora dels regnes que hi ha dins d'aquest no sabem o entenem com existeixen en els nostres regnes de la densitat. És en aquest sentit i des d'aquesta perspectiva i la realitat que em sento jo penso que jo crec, en veritat no hi ha res "escrit en pedra". Ni tan sols en Cosmic / Universal dels nivells de la realitat. En un sentit molt real, em sento / penso / creuen que els maies estan tractant d'impartir aquesta saviesa a tota la humanitat. Vull donar les gràcies per aquesta conversa, perquè m'ha brindat l'oportunitat i em va empènyer a prendre el temps per posar "en paper", (com diu el refrany), l'esbós d'un nou capítol en el llibre que estic treballant actualment en . Gràcies ... .... Espero ansiosament la teva i altres reflexions sobre aquests conceptes. Amor, Llum i Benediccions, Namaste Essència tha'ras Ka Last edited by Essència; 08/26/2009 a 06:47 PM.. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
Super membre
Moderador
Ubicació: Deep est de Texas
Les entrades de bloc: 3
Gràcies: 1.209
Agraït 1.166 vegades en 639 Posts
![]() |
Re: Comença aquí! Introducció a Carl Johan callem, Calendari Maya i 2012Tots les salutacions,
Només compartir un article de callem sobre l'Calendari Maya i 9/9/9. Disfrute de ..... 9.9.9. i el Calendari Maya | Lightworkers.org Amor, Llum i Benediccions, Namaste Essència tha'ras Ka |
||||||||||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a l'Essència per aquest missatge: | LoLo113 (09-09-2009) |
Fils semblants
|
||||
| Fil | Thread Starter | Fòrum | Respostes | Darrer missatge |
| Comença aquí: Què és la Unitat, la Unitat del Moviment, Benedicció de la Unitat (Diksha), etc? | Jonas1 | Preguntes específiques | 22 | 11/06/2008 07:58 PM |
| Comença aquí! - Introducció del Despertar Espiritual de la Terra i els canvis | Jonas1 | Despertar Espiritual | 1 | 08/31/2008 12:42 |
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
|
|
|
|