|
|
|
|||||||
| Agenda | Artikelen | Foto's | Video's | Goodies | Veelgestelde vragen | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chat Room |
| Global Oneness Sitemap Links naar interessante content op Global Eenheid. |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Agenda,
Artikelen,
Foto's,
Video's,
Video Search,
Contact Us,
Veelgestelde vragen ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
| Tags |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Super Lid
Moderator
|
Global Prayer .......Groeten aan al mijn Spirituele Kin,
In de ader van de draad getiteld, "massa gedachte-experiment", wilde ik dit stukje informatie te delen. Deze avond van 8-9p.m. Oost / VS tijd en Sally James Redfield zal zijn die hun Global Prayer Project. Deze week gebed visualisatie is te verlagen wereldwijde militaire spanningen. Voor ieder die geïnteresseerd zouden kunnen zijn in de deelnemende hier is een link naar de informatie en hoe aan te sluiten. Untitled Document Liefde, Licht en zegeningen aan u allen, Namaste Essence |
||
|
|
|
| De volgende 3 gebruikers bedanken om Essence For This Useful Post: |