|
|
|
|||||||
| Registreer | Blogs | Artikelen | Foto | Video | Goodies | FAQ | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chatruimte |
| Milieu & Duurzaamheid Wat kunnen we doen om de exploitatie stop van de planeet? |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikelen,
Foto,
Video,
Video Search,
Contact Us,
FAQ ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergavemodus |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Uit maaien van het gazonIk zat te denken over het voor de langste tijd en er is een persoon op mijn blok met een hond pen in hun achtertuin (ik kan zien vanuit mijn eigen grasveld). Ik bleef denken laten ze die pen het gras te laten groeien wilde, vraag ik me af als ze hetzelfde doen met hun leven zoals ze doen voor hun huisdieren?
|
||
|
|
|
![]() |