Det verkar som om du ännu inte registrerat i vår gemenskap. För att registrera dig klicka här ...

Global Oneness Community          
Automatiska översättningar som gjorts av Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness gemenskapen > Drömtydning > Dream sharing
Registrera Bloggar Artiklar Bilder Videos Goodies FAQ Memberlist Dagens inlägg Söka Dagens inlägg Markera forum som lästa Chatrum

Dream sharing Vad drömde du i natt? Dela dina drömmar och diskutera deras innebörd med andra. »Börja här!

Quick News
Välkommen till Global Oneness Community! Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med: Forum Hem, Samhällsgrupper, Bloggar, Artiklar, Bilder, Videos, Videosök, Kontakt, FAQ , Statistik. Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!

Obs: Denna annons inte visas för registrerade medlemmar

Tags
Trådar: Drömmar , Sant
Videoklipp: Drömmar , Sant ,

Reply

LinkBack Ämnesverktyg Visningslägen
Old 11-15-2008, 01:59   #1 (Permalink)
Medlem
Gröngöling
Points: 1,025, Level: 18Points: 1,025, Level: 18Points: 1,025, Level: 18
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Eilt Druin's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss75
Tack: 2
Eilt Druin is on a distinguished road

Drömmar som har besannats

Jag undrar om någon av er här har någonsin haft en dröm om en händelse eller en serie händelser som faktiskt gick i uppfyllelse, när du har drömt det, att du kommer ihåg? Jag menar inte som en deja vu, men en verklig föraning dröm? Jag tror att denna typ av drömmar är mycket sällsynta och jag skulle bli förvånad och ganska intresserade om någon av er har.
Old 11-15-2008, 06:39   #2 (Permalink)
Medlem
Gröngöling
Points: 859, Level: 16Points: 859, Level: 16Points: 859, Level: 16

EuroLearner's Avatar

Activity Longevity
0/20 13/20
Today Posts
0/0 ssssss103
Tack: 7
EuroLearner is on a distinguished road

Re: Dreams som har besannats

Jag har aldrig haft några drömmar som denna, om det har förekommit några drömmar som jag skulle ha velat gå i uppfyllelse! Tråkigt nog, inte kommer att driva ensam tycks göra detta fallet.
EuroLearner está offline   Reply With Quote
Old 11-17-2008, 12:50   #3 (Permalink)
Medlem
Gröngöling
Points: 2,625, Level: 33Points: 2,625, Level: 33Points: 2,625, Level: 33

Serenity's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss186
Tack: 3
Serenity is on a distinguished road

Jag brukade ha drömmar som denna, men inte för länge. När jag var yngre, jag tror jag var mer i samklang med några av de dolda befogenheter och flygplan. Jag skulle ha drömmar som skulle äga rum i en vecka eller två, men de var aldrig särskilt jorden skakar drömmar. Enkla saker som att någon faller ner eller vem som skulle sluta som ett par. Jag var fortfarande i skolan då så jag tycker de var väldigt omogen drömmar.
Serenity está offline   Reply With Quote
Old 11-18-2008, 06:10   #4 (Permalink)
Medlem
Gröngöling

Eilt Druin's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss75

Tack för att dela dina erfarenheter Serenity. Det är ganska fascinerande. Var du kanske lite psykiskt som barn i andra områden också, eller var det bara gäller för dina drömmar?
Old 12-03-2008, 02:14   #5 (Permalink)
New Member
Gröngöling
Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
blue0000 is on a distinguished road

Jag har erfarenheter preminitions sedan jag var barn men som kommer från en katolsk familj med irländska landsbygden fick jag aldrig att utveckla denna förmåga och bli mer medveten om de tecken, men sedan 2002 min familj haft en tripple död som jag sett i en dröm eller vision två veckor innan eftersom jag har blivit mer mottaglig för att erkänna tecknen och IM alltid försöker att utveckla detta genom meditation etc. .. Så mitt råd vad som kan tyckas för er som kanske en "de ja vu", ge det lite tänkte att det också kan vara någon som försöker berätta något för dig!

Hoppas att detta är enlightnening!

Senast redigerad av blue0000; 12-03-2008 at 02:18..
blue0000 está offline   Reply With Quote
Old 12-03-2008, 02:28   #6 (Permalink)
Medlem
Gröngöling

Eilt Druin's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss75

Hej blå, ja det är mycket upplysande, thanks for sharing! Jag får glimtar av deja vu-talet, men de är inte föraningar om framtiden utan snarare en upprepning av nuet. Men den typ av visioner som ni talar om ljud till mig som the real deal. Jag tror att lärandet måste bli mer mottaglig för din förmåga är en bra sak att göra - så länge du kan hantera det hela och den ger dig onödig stress!
Old 12-03-2008, 07:36   #7 (Permalink)
PWC
Medlem
Gröngöling
Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 sssssss18
PWC is on a distinguished road

Eilt,

Jag börjar titta på mina drömmar när jag berättade en arbetskamrat att jag drömmer om henne och hennes son målning källaren "hawthore gul". Hon var förvånad eftersom natten innan hon var på hennes söner hus och han var redoing sin källare i Hawthorne gult. Sedan dess har jag hållit ett öga på mina drömmar närmare. Från min erfarenhet mina drömmar är svårförståeligt och det är nästan en gåta att klura ut dem. Jag hade en dröm av vargar (betyder döden) som hade datum (månad / år) på den och på samma dröm ett träd föll på mitt hus (effekt på mig). Min styvfar dog på denna månad och år och det var en stor inverkan på mitt liv. Jag hade en dröm om ett träd (rötter: familjemedlemmar) krossning ett gammalt neibors hus (fallin på hus innebär konsekvenser den familjen) fick jag reda på flera månader efter den drömmen deras dotter dog tragiskt. Så i tid jag ser conections men från min erfarenhet är det inte alltid helt klart för sig vad de betyder, men om man är uppmärksam och titta efter mönster det kan hjälpa.
PWC está offline   Reply With Quote
Old 12-04-2008, 03:09   #8 (Permalink)
New Member
Gröngöling
Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
blue0000 is on a distinguished road

Hej Elit, Im verkligen glad över att träffa er alla .. its great Jag har precis gått med och känna dess stora att dela vår experences. Jag har alltid varit ett "känsligt" kanske mer som ett barn för jag tror redan nu i stället ta vad jag ser och tror att jag nu tänker jag göra det komplicerat genom att studera meddelandet till mycket och jag tror att jag gör meddelandet mer kryptiska. Jag kan vara i ett hus för första gången och jag kan känna eller ibland höra en närvaro eller någon gång jag får Precis vad jag skulle beskriva som en ögonblicksbild av hur huset såg ut i en annan tid. IM ska bara säga detta PWC jag tror att det är för dig eller kanske din vän som gjort källaren Gul som im ser en vad jag känner dras Theres en kvinna skrattande och im ser gul Jag tror att detta kan vara dess märkliga Jag får en känsla det kanske farmor jag fått höra som visas årsdagen thats coming up "M" kan med viss begränsning när det gäller bröst tycker jag är inte länge sedan i juni / juli Jag känner inte av hjärtinfarkt utan av något som kanske hänger samman med lungorna som im gett känslan av att finna det svårt att andas. hon vill säga att hon ser är pojken hon ser pojken och att hon ser över honom! och bara säga att hon är ok men inte säker om den gula rummet är skuggad men skrattar åt det .... verkar vara en mycket kärleksfull kvinna som älskar livet och roligt hon tycker det ska göras enkel vit för att pigga upp det också något om februari - säger kommer att vara där im visats rosor uttrycka kärlek. Jag är ledsen att behöva skriva detta, men jag fick en känsla jag hade att säga detta och så ville bara förmedla det jag hela tiden en röst som sade att sortera räcke. thats it! Var bara tvungen att betala in denna hoppas du kan förstå detta! men kände du bör veta ....
blue0000 está offline   Reply With Quote
Old 12-04-2008, 04:12   #9 (Permalink)
PWC
Medlem
Gröngöling
Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 sssssss18
PWC is on a distinguished road

Blå,

Wow ... Det var fantastiskt. "M" det förflutna är en tant som jag var mycket nära. Den aniversery är döden för min styvfar (dröm jag talade om) som om några veckor .... roligt med den gula ... kvällen före min styvfar dog ... Jag hade en dröm om gula blommor och fick en e-post som gult är lycka. Min styvfar var den lyckligaste människa jag någonsin träffat. M gick från lungcancer och hon älskade att ha roligt men det var inte ny. Närvarande mitt sovrum (skuggade) är i färd med att ta bort tapeten och jag tänkte på gult. M aldrig gillat alla färger på väggar och föreslå vita brigtening upp rummet lät som något hon skulle säga. Jag är inte säker på vad som kommer att ske i februari fick du en känsla för vad det var? ..

Tack så mycket för detta budskap ... I really appreciate it.

PWC
PWC está offline   Reply With Quote
Reply

Liknande Trådar
Tråd Startat Forum Svar Senaste inlägg
Börja här! Introduktion till drömtydning Jonas1 Dream sharing 98 Idag 06:44
True Religion 3Q vinst fördubblar nästan - Forbes Editor Nyheter - Sciences & Practises 0 11-07-2008 03:10
Mooji - True Religion Jonas1 Videos - Andlighet 0 09-14-2008 09:36
Några reflektioner av fyrtio år av Dreams RonPrice Dream sharing 1 08-27-2008 03:13
Tami Simon: Transparent Företag och Conscious Capitalism - Tami Simon, Sounds True Jonas1 Videoklipp - Global Oneness 0 05-18-2008 06:30

Tags
Drömmar , Sant
Drömmar , Sant ,

Ämnesverktyg
Visningslägen

Posting Rules
Du inte Posta nya ämnen
Du inte post svar
Du inte post bilagor
Du inte redigera dina inlägg

BB code är
Smilies är