|
|
|
|||||||
| Registrer | Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Søke | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Dream deling Hva gjorde du drømmer i natt? Del dine drømmer og diskutere deres betydning med andre. »Start her! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Drømmer som går i oppfyllelseJeg lurte på om noen av dere her har noen gang hatt en drøm om en hendelse eller en serie av hendelser som faktisk gikk i oppfyllelse, etter at du har drømt det, at du husker? Jeg mener ikke som et deja vu, men en faktisk forutanelse drøm? Jeg tror slike drømmer veldig sjelden, og jeg ville bli overrasket og svært interessert dersom noen av dere har.
|
|
|
|
#2 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Drømmer som går i oppfyllelseJeg har aldri hatt noen drømmer som dette, men det har vært noen drømmer som jeg ville ha likt å gå i oppfyllelse! Dessverre gjorde ikke vil makt alene synes å gjøre dette tilfellet.
|
||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Drømmer som går i oppfyllelseJeg pleide å ha drømmer som dette, men ikke for lenge. Da jeg var yngre, jeg tror jeg var mer på bølgelengde med noen av de skjulte krefter og fly. Jeg ville ha drømmer som da ville skje i en uke eller to, men de ble aldri veldig jorden skjelver drømmer. Enkle ting som noen faller eller som skulle ende opp som et par. Jeg var fortsatt på skolen da, så jeg synes de var veldig umoden drømmer.
|
||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Drømmer som går i oppfyllelseTakk for deler dine erfaringer Serenity. Det er ganske fascinerende. Var dere kanskje litt synsk som barn i andre områder også, eller var det bare gjelde for dine drømmer?
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Drømmer som går i oppfyllelseJeg har erfaringer preminitions siden jeg var barn selv kommer fra en katolsk familie på landsbygda i Irland jeg aldri fikk til å utvikle denne evnen, og være mer oppmerksomme på tegn, men siden 2002 familien min opplevde en Tripple død som jeg har sett i en drøm eller visjon to uker før siden dette har jeg blitt mer mottakelig i gjenkjenne tegn og im alltid prøver å utvikle dette gjennom meditasjon etc. .. så mitt råd til hva som kan virke for deg som kanskje en 'de ja vu ", gi den noen trodde det kanskje også være noen som prøver å fortelle deg noe!
Håper dette er enlightnening! Sist endret av blue0000; 12-03-2008 kl 02:18.. |
||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Drømmer som går i oppfyllelseHei blå, ja det er svært opplysende, takk for deling! Jeg får glimt av déjà vu er, men de er ikke premonitions av fremtiden, men snarere en gjentakelse av øyeblikket. Men hva slags visjoner som du snakker om høres for meg ut som the real deal. Jeg tror at å lære å bli mer mottakelig for evnen din er en god ting å gjøre - så lenge du kan håndtere alt, og det gir deg ikke unødig stress!
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Drømmer som går i oppfyllelseEilt,
Jeg begynner å se på mine drømmer når jeg fortalte en kollega at jeg drømmer om henne og hennes sønn maleri kjelleren "hawthore gule". Hun ble overrasket, fordi natten før hun var på sønnene huset og han var redoing sin kjeller i Hawthorne gult. Siden da har jeg vært å se mine drømmer nærmere. Fra min erfaring drømmene mine er svært kryptiske og det er nesten et puslespill å finne dem. Jeg hadde en drøm om ulver (betyr død) som hadde datoer (måned / år) i den og i samme drøm et tre falt over huset mitt (virkningen for meg). Min trinn far døde på denne måneden og året, og det var en stor innvirkning på livet mitt. Jeg hadde en drøm om et tre (røtter betyr familien) å knuse en gammel neibors hus (Fallin på hus betyr innvirkning til at familien), fant jeg ut flere måneder etter at drømmen sin datter døde tragisk. Så, i tid ser jeg conections men fra min erfaring er det ikke alltid så klare på hva de betyr, men hvis du betaler oppmerksomhet og se etter mønstre det kan hjelpe. |
||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | ||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Drømmer som går i oppfyllelseHei Elit, Im virkelig fornøyd med å ha møtt dere alle .. sitt store jeg har nettopp sluttet og føler det flott å dele våre experences. Jeg har alltid en "følsom" kanskje mer, slik som barn, fordi jeg tror nå heller enn å ta det jeg ser og tror jeg nå tror jeg komplisere det ved å studere meldingen til mye og jeg tror jeg gjør meldingen mer kryptisk. Jeg kunne være i et hus for første gang og jeg kan føle eller til og med noen ganger høre en tilstedeværelse eller annen gang får jeg liker det jeg kan beskrive som et øyeblikksbilde av hvordan huset så ut i en annen tid. Im bare tenkt å si dette PWC Jeg tror dette er noe for deg eller kanskje din venn som har gjort kjelleren Yellow som im ser en hva jeg føler tegnes der en kvinne ler og im ser gult Jeg føler dette kan være dens rart jeg får følelsen dens kanskje bestemor jeg blitt fortalt av vist jubileum thats coming up 'M' gikk med noen begrensning i brystet jeg føler dette er ikke lenge siden i juni / juli jeg føler ikke av hjerteinfarkt, men fra noe som kanskje forbundet med lungene som im vært å gi følelsen av å finne det vanskelig å puste. hun vil si hun ser er den gutten hun ser gutten, og at hun ser ut over ham! og bare for å si hun er ok, men ikke sikker på om den gule rommet er å skyggelagt, men ler om det .... synes en veldig kjærlig kvinne elsker livet og morsom hun mener det bør gjøres vanlig hvit å lyse opp det også noe om februar - si il være der im vist roser uttrykke kjærlighet. Jeg beklager å forlate dette, men jeg fikk følelsen jeg hadde å si dette og så bare ønsket å passere dette på Jeg fortsetter å få en stemme som sa til sortere rekkverk. thats it! Bare måtte passere dette på håper du forstår dette! men syntes du burde vite ....
|
||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Drømmer som går i oppfyllelseBlå,
Wow ... That was amazing. "M" som tidligere er en tante som jeg var veldig nær. Den aniversery er død stefaren min (drøm jeg snakket om) som er i et par uker .... morsomt om den gule ... natten før stefaren min døde ... Jeg hadde en drøm om gule blomster og fikk en email at gul er lykke. Min stefar var den lykkeligste personen jeg noensinne har møtt. M bestått av lungekreft og hun elsket å ha det gøy, men det var ikke siste. Foreløpig soverommet mitt (skyggelagt) er i ferd med å fjerne tapet og jeg tenkte på gult. M har aldri likt noen farger på vegger og foreslår hvite brigtening opp rommet hørtes ut som noe hun ville si. Jeg er ikke sikker på hva som skal skje i februar fikk du en følelse av hva det var? .. Takk så mye for denne meldingen ... JEG virkelig verdsette den. PWC |
||
|
|
|
![]() |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Last Post |
| Start her! Introduksjon til Dream Interpretation | Jonas1 | Dream deling | 100 | 12-03-2009 06:10 |
| True Religion 3Q profit dobler nesten - Forbes | Editor | Nyheter - Religion | 0 | Psychic Ability: Lær Remote Viewing - 2. Tips for å utvikle Gift of Psychic Seeing 03:10 |
| Mooji - True Religion | Jonas1 | Videoer - Spiritualitet | 0 | 09-14-2008 09:36 |
| Noen Reflections of Forty Years of Dreams | RonPrice | Dream deling | 1 | 08-27-2008 03:13 |
| Tami Simon: Transparent Bedrifter og Conscious Capitalism - Tami Simon, Sounds True | Jonas1 | Videoer - Global Enhet | 0 | 05-18-2008 06:30 |
| Tags |
| Trådverktøy | |
| Display Modes | |
|
|