|
|
|
|||||||
| Agenda | Artikelen | Foto's | Video's | Goodies | Veelgestelde vragen | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chat Room |
| Over dromen Wat heb je gedroomd? Deel uw dromen en hun betekenis te bespreken met anderen. »Start hier! |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Agenda,
Artikelen,
Foto's,
Video's,
Video Search,
Contact Us,
Veelgestelde vragen ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
| Tags |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Dromen die uitkomenIk heb nog nooit gehad dromen als dit, al zijn er een aantal dromen die ik had willen uitkomen! Helaas, geen wilskracht alleen lijken te maken dit het geval is.
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Dromen die uitkomenIk gebruikte om dromen als dit maar niet hebben voor een lange tijd. Toen ik jonger was, ik denk dat ik was meer in lijn met een aantal van de verborgen krachten en vliegtuigen. Ik had dromen die zou dan plaatsvinden in een week of twee, maar ze waren nooit erg aarde schudden dromen. Eenvoudige dingen zoals iemand vallen of die zou eindigen als een paar. Ik was nog op school toen dus ik denk dat ze waren erg onvolwassen dromen.
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Dromen die uitkomenBedankt voor het delen van uw ervaringen Serenity. Dat is heel fascinerend. Was u misschien een beetje psychische als een kind op andere gebieden goed, of is het alleen van toepassing op uw dromen?
|
|
|
|
|||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Dromen die uitkomenIk heb ervaringen preminitions sinds ik een kind was, hoewel afkomstig uit een katholieke familie op het platteland van Ierland Ik heb nooit om dit vermogen te ontwikkelen en meer bewust van de symptomen, maar sinds 2002 mijn familie kende een tripple dood die ik gezien in een droom of visie twee weken vóór omdat dit ik meer receptief is geworden in het herkennen van de tekens en im altijd proberen om dit te ontwikkelen door meditatie, enz. .. dus mijn advies wat kan lijken als je misschien een "de ja vu ', geef het wat dacht dat het misschien ook iemand probeert je iets vertellen!
Hope this is enlightnening! Laatst bewerkt door blue0000; op 12.03.2008 01:18.. |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Dromen die uitkomenHi blauw, ja dat is heel verhelderend is, bedankt voor het delen! Ik krijg glimp van deja vu's maar ze zijn niet voorgevoelens van de toekomst, maar eerder een herhaling van het huidige moment. Maar de aard van de visies die u het over geluid naar mij als de real deal. Ik denk dat het leren om meer ontvankelijk voor uw vermogen is een goed ding om te doen - zolang u allemaal kunt omgaan, en het geeft u geen onnodige stress!
|
|
|
|
|||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Dromen die uitkomenEilt,
Ik begin mijn dromen te kijken wanneer een Ik vertelde een collega dat ik droom van haar en haar zoon het schilderen van de kelder "hawthore geel". Ze was verbaasd, omdat de nacht voordat ze was op haar zonen huis en hij was overdoen zijn kelder in Hawthorne geel. Sindsdien heb ik al mijn dromen kijken nauwer. Vanuit mijn ervaring mijn dromen zijn zeer cryptisch en het is bijna een puzzel om ze uit te vinden. Ik had een droom van wolven (middelen dood) die dateert had (maand / jaar) in en in dezelfde droom een boom viel op mijn huis (gevolgen voor mij). Mijn vader stierf op stap die maand en het jaar en het was een grote impact op mijn leven. Ik had een andere droom van een boom (wortels betekent familie) aanrijding neibors een oud huis (fallin op huis betekent gevolgen van die familie), ontdekte ik enkele maanden na de droom van hun dochter op tragische wijze overleden. Dus, in de tijd zie ik conections maar uit mijn ervaring is het niet altijd heel duidelijk over wat ze bedoelen, maar als je opletten en kijken naar patronen kan helpen. |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Dromen die uitkomenHi Elit, Im echt blij om te voldoen aan jullie allemaal .. de grote Ik heb zojuist toegetreden en voel zijn grote onze experences delen. Ik heb altijd al een "gevoelige" misschien meer nog als een kind, omdat ik denk nu eerder dan nemen wat ik zie en denk ik nu denk ik dat het ingewikkelder door het bestuderen van het bericht te veel en ik denk dat ik de boodschap meer cryptisch. Ik zou in een huis voor de eerste keer en ik kan voelen of soms zelfs een aanwezigheid of soms hoor ik krijg als wat ik zou kunnen omschrijven als een momentopname van hoe het huis zag in een andere tijd. Im juist naar deze PWC Ik denk dat dit is voor u of misschien je vriend dat is de kelder geel als im het zien van een gevoel wat ik getekend theres een vrouw lachend en im zien geel Ik voel dit kan zijn vreemd zeg ik gedaan heb het gevoel misschien zijn grootmoeder ik al verteld van de getoonde verjaardag thats coming up 'M' geslaagd met een beperking aan de borst Ik voel dat dit niet zo lang geleden in juni / juli Ik voel me niet uit hartaanval, maar uit iets dat misschien in verband met de longen als im is het geven van het gevoel van vinden het moeilijk om te ademen. ze wil zeggen dat ze zien is de jongen ziet ze de jongen en dat ze over hem kijkt! en gewoon zeggen dat ze is ok, maar niet zeker over de gele kamer is om de schaduw, maar ik lach er om .... lijkt me een zeer liefhebbende vrouw houdt van het leven en plezier ze denkt dat het moet gewoon wit gedaan om vrolijken is er ook iets over februari - zeggen zal er zijn im aangetoond rozen uiten liefde. Ik vind het jammer om te vertrekken, maar dit kreeg ik het gevoel dat ik moest zeggen en dus wilde dit doorgeven Ik krijg steeds een stem zeggen aan de reling te sorteren. thats it! Just moest dit doorgeven hoop dat u begrijpt dit! maar voelde je moet weten ....
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Dromen die uitkomenBlauw,
Wow ... Dat was geweldig. De "M" dat in het verleden is een tante, dat ik heel dicht bij. De aniversery is de dood van mijn stiefvader (droom ik over gesproken), die is in een paar weken .... grappig over de gele ... de avond voor mijn stiefvader overleden ... Ik had een droom over gele bloemen en ontvangen een e-mail die geel is geluk. Mijn stiefvader was de gelukkigste persoon die ik ooit ontmoet heb. M doorgegeven van longkanker en ze hield om plezier te hebben maar het was niet recent. Momenteel mijn slaapkamer (schaduw) is in het proces van het verwijderen van het behang en ik dacht aan geel. M nooit van enige kleuren op muren en het suggereren van witte brigtening van de kamer klonk als iets wat ze zou zeggen. Ik ben niet zeker wat er gaat gebeuren in februari heb je een gevoel van wat dat was? .. Thanks so much voor dit bericht ... I really appreciate it. 01.17.2009, 04:22 |
||
|
|
|