|
|
|
|||||||
| Compartir Dream O que ten soños na noite pasada? Compartir seus soños e os seus significados discutir cos outros. »Comece por aquí! |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa Rexístrate aquí. Algúns enlaces a comezar por:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentirse realmente ben-vidas para a comunidade!
|
| Tags |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: soños que se fixeron realidadeEu nunca tivo ningún soño coma este, aínda que teña habido algúns soños que eu tería gusto de vir verdadeiro! Desafortunadamente, o poder só non parecen facer este o caso.
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: soños que se fixeron realidadeEu soía ter soños como este, pero non por moito tempo. Cando eu era novo, eu creo que estaba máis acorde algúns dos poderes ocultos e avións. Gustaríalle ter soños nos que, en seguida, realiza-se nunha semana ou dúas, pero elas nunca foron moi terra tremer soños. Cousas simples como alguén caendo ou que ía acabar como unha parella. Eu aínda estaba na escola, entón por iso creo que os soños eran moi imaturos.
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: soños que se fixeron realidadeGrazas por compartir as súas experiencias Serenity. Isto é moi fascinante. Fóronlle quizais un pouco psíquico como un neno noutras áreas, ou fixo iso só se aplica aos seus soños?
|
|
|
|
|||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: soños que se fixeron realidadeEu teño sido preminitions experiencias dende que eu era un neno, aínda que procede dunha familia católica en Irlanda rural Nunca cheguei a desenvolver esa habilidade e ser máis consciente dos sinais, pero, dende 2002, a miña familia sufriu unha morte tripple que vin nun soño ou visión dúas semanas anteriores xa que eu me fixen máis receptiva en recoñecer os signos e estou sempre a tentar desenvolver este a través da meditación, etc .. Así, a miña aconsellar o que pode parecer a vostede se fose un "de ja vu", darlle algún pensamento tamén pode ser alguén tentando lle dicir algo!
Esperamos que este sexa esclarecedora! Última edición por blue0000; en 12-03-2008 02:18.. |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: soños que se fixeron realidadeOla azul, senón que é moi esclarecedora, grazas por compartir! Eu vislumbre de déjà vu, pero eles non son premonições do futuro, senón unha repetición do momento presente. Pero o tipo de visións que está falando me parece ser o negocio real. Coido que aprender a tornar-se máis receptivos a súa capacidade é unha boa cousa que facer - De que pode tratar con todo iso e el non lle dá o estrés innecesario!
|
|
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: soños que se fixeron realidadeEilt,
Eu recurso asistir meus soños cando dixo a un compañeiro de traballo que eu soño con ela e seu fillo pintura no soto "hawthore amarelo". Ela quedou espantado, pois na noite anterior, ela estaba na súa casa, fillos e el estaba refazer seu soto en amarelo Hawthorne. Desde entón teño estado a ver os meus soños máis de preto. De miña experiencia, os meus soños son moi enigmática e case un crebacabezas para entende-los. Eu tiña un soño de lobos (morte significa), que data (mes / ano) na mesma e no mesmo soño dunha árbore caeu sobre a miña casa (o impacto para min). Meu pai morreu o día que paso meses e anos e era un grande impacto na miña vida. Eu tiña un soño dunha árbore (raíces familiares medio) de esmagamento neibors unha casa antiga (caindo na casa significa impacto para a familia), podo atopar varios meses despois o soño da súa filla morreu traxicamente. Así, no momento eu estou vendo conections pero pola miña experiencia, non sempre é moi clara sobre o que queren dicir, pero se prestan atención e observar patróns que poden axudar. |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: soños que se fixeron realidadeElit ola, eu estou realmente satisfeito por coñecer todos vostedes .. o seu gran eu que acaba de entrar e sentir o seu gran compartir nosa experences. Teño sido sempre un "sensibles", quizais máis que un neno, porque creo que agora en vez de pegar o que eu vexo e coido que eu agora creo que eu complica-la, estudando a mensaxe para que eu moito e creo que facer a mensaxe máis enigmáticas. Eu podería estar nunha casa por primeira vez, e eu pode sentir ou mesmo, por veces, escoitar unha presenza ou eu algún día conseguir gusta o que eu podería describir como un instantáneas de como a casa parecía en outro momento. Im indo só para dicir que este PWC Creo que isto é para vostede, ou quizais o seu amigo que fixo o soto Amarelo como un im Seeing what i sentimento elaborado There unha muller rindo e vendo que eu son amarelo sentir este pode ser o seu eu raro a sensación de Eu quizais súa avoa foi informado de aniversario mostrado thats coming up 'M' pasou con algunha restrición ao peito eu sinto iso non é moito tempo atrás en xuño / xullo eu non sinto de ataque cardíaco, pero de algo que quizais conectado co pulmón como im ven dando a sensación de atopar dificultades para respirar. ela quere dicir que ela ve o neno que ve o neno e que ela mira para el! e só para dicir que está ok, pero non está seguro sobre o cuarto, o amarelo é a sombra, pero está rindo sobre iso .... parece unha muller moi ama a vida amorosa e divertida, ela pensa que debería ser feito chaira branca para iluminar tamén hai algo de febreiro - dicindo que estar alí im demostrou rosas expresar amor. Lamento ter que deixar isto, pero eu teño a sensación que eu tiña que dicir isto e só quería pasar iso eu recibín unha voz dicindo para clasificar os carrís. thats it! Só tiña que pasar isto espero que pode entender isto! pero sentín que debes saber ....
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: soños que se fixeron realidadeAzul,
Guau ... Isto foi incrible. O "M" que o pasado é unha tía que eu estaba moi preto. O aniversery é a morte do meu padrasto eu (o soño falou) que está dentro de unhas semanas .... divertido sobre o amarelo ... a noite antes do meu padrasto morreu ... eu tiven un soño con flores amarelas e recibiu unha e-mail que o amarelo é a felicidade. Meu padrasto era a persoa máis feliz que eu xa coñecín. M pasou de cancro de pulmón e ela adoraba a divertirse, pero non era recente. Actualmente o meu cuarto (sombreado) está en proceso de eliminación do papel de parede e eu estaba pensando en amarelo. M nunca gostei de todas as cores nas paredes e no suxiren brigtening de branco ata a sala soou como algo que diría. Non sei o que vai ocorrer en febreiro de lle ter unha idea do que foi iso? .. Gracias por esta mensaxe ... eu realmente aprecio iso. 01-17-2009, 04:22 PM |
||
|
|
|