Vaikuttaa siltä, et ole vielä rekisteröitynyt yhteisöön. Rekisteröityä klikkaa tästä ...

Global Oneness Community          
Automaattiset Käännökset tekemät Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness yhteisön > Dream Interpretation > Dream jakaminen
Blogia Artiklojen Valokuvat Videto Herkkuja UKK Käyttäjälista Today's Posts Merkin luetuksi Chat Room

Dream jakaminen Mitä sinä unta viime yönä? Jaa unet ja keskustella niiden merkityksiä muiden kanssa. »Aloita tästä!

Quick Uutiset
Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö! Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa: Forum Home, Sosiaaliryhmiin, Blogia, Artiklojen, Valokuvat, Videto, Videohaku, Ota yhteyttä, UKK , Tilastot. Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!

Huomaa: Tämä mainos ei näy rekisteröityneille jäsenille

Tunnisteita
Threads: Unelmansa, TOSI
Videot: Unelmansa ,TOSI ,

LinkBack Thread Tools
Old 11.15.2008, 12:59  
Jäsenen
Junior Member
Points: 1,025, Level: 18Points: 1,025, Level: 18Points: 1,025, Level: 18
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Eilt Druin's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss75
Sijainti: Byron Bay:
Kiitti 16 Times in 12 Posts
Eilt Druin is on a distinguished road

Unelmat ovat toteutuneet

Ajattelin jos joku täällä on joskus ollut unelma tapahtuman tai tapahtumista, jotka todella tuli totta, kun olet haaveillut siitä, että muistat? En tarkoita, kuten Deja vu, mutta todellinen Premonition unelma? Mielestäni tällaiset unet ovat hyvin harvinaisia, ja olisin yllättynyt ja erittäin kiinnostunut, jos joku teistä on.
Old 11.15.2008, 05:39 PM  
Jäsenen
Junior Member
Points: 859, Level: 16Points: 859, Level: 16Points: 859, Level: 16

EuroLearner's Avatar

Activity Longevity
0/20 13/20
Today Posts
0/0 ssssss103
Kiitti 26 Times in 17 Posts
EuroLearner is on a distinguished road

Re: unelmat ovat toteutuneet

En ole koskaan ollut mitään unia näin, vaikka on ollut unia, että olisin halunnut tulla totta! Surullista kyllä, se teho ei yksinään näytä tekevän tämän asian.
EuroLearner está offline  
Old 11.17.2008, 11:50  
Jäsenen
Junior Member
Points: 2,625, Level: 33Points: 2,625, Level: 33Points: 2,625, Level: 33

Serenity's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss186
Kiitos: 3
Kiitti 40 Times in 28 Posts
Serenity is on a distinguished road

Minulla oli tapana nähdä unia, kuten tämä, mutta ei pitkään. Kun olin nuorempi, olin luultavasti paremmin sopusoinnussa joidenkin piilotettu toimivallan ja lentokoneita. Haluaisin nähdä unia, että silloin tapahtuu viikon tai kaksi, mutta ne eivät koskaan hyvin maan ravistamalla unia. Yksinkertaisia asioita, kuten joku putoaminen tai joka piti loppuun asti kuin pari. Olin vielä koulussa sitten niin mielestäni ne olivat hyvin kehittymättömät unia.
Serenity está offline  
Old 11.18.2008, 05:10  
Jäsenen
Junior Member

Eilt Druin's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss75

12.03.2008, 01:14
New Member
Junior Member
Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
Sijainti: Newry
Kiitti 2 Times in 2 Posts
blue0000 is on a distinguished road

Last edited by blue0000, 12.03.2008 klo

12.03.2008, 01:28 PM

Hi sininen, kyllä tämä on hyvin valaiseva, thanks for sharing! Saan välähdyksiä Deja Vu: n, mutta ne eivät ole aavistukset tulevaisuuden vaan toistaa tämän hetken. Mutta millaisia visioita, että te puhutte ääni minulle, kuten Real Deal. Uskon, että oppiminen tulla kuuntelemaan enemmän kykysi on hyvä asia - niin kauan kuin voit hoitaa kaiken ja se ei anna sinulle tarpeetonta stressiä! 01:18..
blue0000 está offline  
Old 12.03.2008, 06:36 PM  
Jäsenen
Junior Member

Eilt Druin's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss75

Eilt,
Old Olen alkaen katsomassa unelmani kun kerroin työkaveri, että olen unelma hänen ja hänen poikansa maalaus kellarissa "hawthore keltainen". Hän oli hämmästynyt, koska iltana hän oli poikansa talossa ja hän oli redoing hänen kellarissa on Hawthorne keltainen. Siitä lähtien olen seurannut unelmani tarkemmin. Oman kokemukseni unelmani ovat erittäin salamyhkäinen, ja se on lähes palapeli on kuva niistä pois. Minulla oli yksi unelma Wolves (tarkoittaa kuolemaa), joka oli päivät (kuukausi / vuosi) on se ja sama unelma puu kaatui taloni (vaikutus minulle). Oma askel isä kuoli, että kuukausi ja vuosi, ja se oli suuri vaikutus elämääni. Minulla oli toinen unelma puu (juuret tarkoittaa perhettä) murskaus vanha neibors talo (Fallin Talon tarkoittaa vaikutus, että perhe), löysin useita kuukausia sen jälkeen, kun unelma tytär kuoli traagisesti. Niin, että kun näen conections mutta saamieni kokemusten perusteella se ei ole aina selvää, mitä ne tarkoittavat, mutta jos kiinnittää huomiota ja katsella kuvioita se voi auttaa.  
PWC
Jäsenen
Junior Member
Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3

PWC's Avatar

Activity Longevity
1/20 11/20
Today Posts
0/0 sssssss18
Kiitti 0 Times in 0 Posts
PWC is on a distinguished road

12.04.2008, 02:09

Hi Elit, Im todella iloinen, että olen tavannut sinua kaikki .. sen suuri Olen juuri liittynyt ja tuntea sen hienoa jakaa experences. Olen aina ollut "herkkä" ehkä paremmin niin, että lapsi, koska uskon, nyt sen sijaan, että mitä näen ja uskon nyt luulen mutkistaa se tutkimalla viestin paljon ja uskon tehdä viestin enemmän arvoituksellinen. Voisin olla talossa ensimmäistä kertaa, ja voin tuntea tai edes joskus kuulla läsnä tai joskus saan siitä, mitä voisin kutsua katsaus siitä, miten talo näytti toisessa ajassa. Im just menossa sanoa PWC mielestäni tämä on sinulle tai ehkä ystäväsi, joka on tehnyt kellarissa Keltainen kuin IM nähdä, mitä minä tunne tehdä Theres nainen nauraa ja im nähdä keltainen Mielestäni tämä voi olla se outoa minusta tuntuu sen ehkä isoäiti I on kerrottu osoitettu vuotta thats coming up "M" ohittaa joitakin rajoituksia on rinnassa mielestäni tämä ei ole pitkä aika kesä-heinäkuussa mielestäni eikä sydänkohtaukseen, vaan mikä ehkä liittyy keuhkojen kuin IM on antaa tunteen löytäminen on vaikeaa hengittää. Hän haluaa sanoa, hän nähdä n poika näkee pojan ja että hän kurkistaa häntä! ja vain sano, että hän on OK, mutta ei ole varma siitä, keltainen huone on varjostettu, mutta nauraa siitä .... näyttää hyvin rakastava nainen rakastaa elämää ja hauskaa hänen mielestään pitäisi tehdä Plain White piristämään on myös jotain Helmikuu - sanomalla il siellä im todettu ruusuja ilmaista rakkautta. Olen pahoillani jättää tätä, mutta minusta tuntui, minun piti sanoa, ja niin vain halusi välittää siitä Saan äänen sanovan lajitella kaiteen. thats it! Oli pakko siirtää tätä koskevan Toivottavasti ymmärrät tämän! mutta katsoi, sinun pitäisi tietää ....
PWC está offline  
Old 12.04.2008, 03:12  
New Member
Junior Member
Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
Sijainti: Newry
Kiitti 2 Times in 2 Posts
blue0000 is on a distinguished road

Ohhoh ... Se oli uskomatonta. "M", että aiemmin on täti, että olen ollut hyvin lähellä. Aniversery on kuolema minun isäpuoli (Unelma puhuin), joka on muutaman viikon .... hauskaa tietoa keltainen ... iltana minun isäpuoli kuoli ... Olen nähnyt unta keltaiset kukat ja sai sähköpostitse, että keltainen on onnea. Minun isäpuoli oli onnellisin henkilö olen koskaan tavannut. M siirtyy keuhkosyöpään ja hän rakasti on hauskaa, mutta se ei ollut viime aikoina. Tällä hetkellä minun makuuhuone (varjostettu) on saatu poistettua taustakuvan, ja olin ajatellut keltainen. M koskaan halunnut mitään värejä seiniin ja ehdottaa valkoisen brigtening jopa huone kuulosti mitä hän sanoi. En ole varma, mitä tapahtuu helmikuussa sait tunteen, mitä se oli? ..
blue0000 está offline  
Old Kiitoksia paljon tämän viestin ... olen todella kiitollinen.  
PWC
Jäsenen
Junior Member
Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3

PWC's Avatar

Activity Longevity
1/20 11/20
Today Posts
0/0 sssssss18
Kiitti 0 Times in 0 Posts
PWC is on a distinguished road

Sininen,

Tami Simon: Avoimet Yritykset ja Conscious Kapitalismi - Tami Simon, Sounds True

Vesiskootterien
PWC está offline  

Samanlaisia Ketjuja
Kierre Thread aloittaja Foorumilla Vastauksissa Viimeisin Post
Aloita tästä! Introduction to Dream Interpretation Jonas1 Dream jakaminen 82 09.16.2009 06:21 PM
Tami Simon: Avoimet Yritykset ja Conscious Kapitalismi - Tami Simon, Sounds True Editor Uutiset - Uskonto 0 11.07.2008 02:10
Mooji - True Religion Jonas1 Videot - hengellisyys 0 09.14.2008 08:36 PM
Jotkut Reflections neljäkymmentä vuotta Dreams RonPrice Dream jakaminen 1 08.27.2008 02:13 PM
Jonas1 Videot - Global Oneness 0 05.18.2008 05:30 PM

Tunnisteita
Unelmansa, TOSI
Unelmansa ,TOSI ,

Thread Tools

Posting Rules
Sinä ei luodaksesi uuden aiheen
Sinä ei post vastaukset
Sinä ei postitse liitetiedostoja
Sinä ei muokata viestejäsi

BB koodia on Päällä
Hymiötä ovat Päällä
[IMG] koodi Päällä
HTML-koodi on Pois
TrackBacks ovat Päällä
Pingbacks ovat Päällä
Refbacks ovat Päällä

Kaikki ajat ovat GMT. Aika on nyt 06:49.

Ansiota NLP-er nauttia automaattinen käännöksiä