|
|
|
|||||||
| Dream deling Hvad gjorde du drøm i nat? Del dine drømme og diskutere deres betydninger med andre. »Start her! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
| Tags |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Medlem
Tak: 255
|
Re: Drømme, der er kommet rigtigtJeg har aldrig haft nogen drømme som dette, selv om der har været nogle drømme, som jeg ville have ønsket, at gå i opfyldelse! Desværre har viljestyrke alene ikke synes at gøre dette er tilfældet.
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Medlem
|
Re: Drømme, der er kommet rigtigtJeg plejede at have drømme som denne, men ikke for lang tid. Da jeg var yngre, jeg tror, jeg var mere i tråd med nogle af de skjulte kræfter og fly. Jeg ville have drømme, som ville finde sted i en uge eller to, men de blev aldrig meget jorden ryster drømme. Simple ting som en person, der falder ned, eller hvem der skulle ende som et par. Jeg var stadig i skole, så så jeg tror, at de var meget umoden drømme.
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Medlem
|
Re: Drømme, der er kommet rigtigtTak for at dele dine erfaringer Serenity. Det er ganske fascinerende. Var du måske en lidt psykisk som et barn i andre områder, eller var det kun gælder for dine drømme?
|
|
|
|
|||
|
Nyt medlem
|
Re: Drømme, der er kommet rigtigtJeg har været oplevelser preminitions siden jeg var barn, selv om der kommer fra en katolsk familie i de irske landdistrikter jeg aldrig fik til at udvikle denne evne og være mere opmærksomme på de tegn, men siden 2002 er min familie oplevede en tripple død, som jeg har set i en drøm eller vision to uger før, da dette er jeg blevet mere modtagelige i anerkendelse af tegn og im altid forsøger at udvikle denne gennem meditation etc. .. så min rådgive, hvad der kan synes at du som måske en de ja vu ', giver det nogle mente, at det måske også være nogen prøver at fortælle dig noget!
Håber, at dette er enlightnening! Senest redigeret af blue0000; 12-03-2008 kl 01:18.. |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Medlem
|
Re: Drømme, der er kommet rigtigtHej blå, ja det er meget oplysende, tak for sharing! Jeg får glimt af deja vu's, men de er ikke Premonitions i fremtiden, men snarere en gentagelse af de nuværende tidspunkt. Men den form for visioner, som du taler om lyd til mig som den ægte vare. Jeg tror, at lære at blive mere modtagelig for din evne er en god ting at gøre - så længe du kan klare det hele, og det giver dig ikke unødig stress!
|
|
|
|
|||
|
Medlem
|
Re: Drømme, der er kommet rigtigtEilt,
Jeg begynder at se mine drømme når jeg fortalte en kollega, at jeg drømmer om hende og hendes søn maleri kælderen "hawthore gul". Hun var forbløffet, da aftenen før hun var ved hendes sønner hus, og han var redoing sin kælder i Hawthorne gul. Siden da har jeg holdt øje med mine drømme nærmere. Fra min erfaring, mine drømme er meget kryptisk, og det er næsten et puslespil at finde dem ud. Jeg havde en drøm om ulve (betyder død), som havde datoer (måned / år) i den, og i den samme drøm et træ faldt på mit hus (konsekvenser for mig). Min skridt far døde af den pågældende måned og år, og det var en stor indflydelse på mit liv. Jeg havde en drøm om et træ (rødder betyder familie) knuse et gammelt neibors hus (Fallin på huset betyder indvirkning denne familie), fandt jeg ud af flere måneder efter drømmen deres datter døde tragisk. Så i gang jeg ser conections men min erfaring er det ikke altid klart, hvad de betyder, men hvis du er opmærksom og se efter mønstre det kan hjælpe. |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nyt medlem
|
Re: Drømme, der er kommet rigtigtHej Elit, Im virkelig glad for at have mødt jer alle .. sine store, jeg har lige sluttet, og føler sin store til at dele vores experences. Jeg har altid været en "følsom" måske så meget mere som et barn, fordi jeg tror nu snarere end at tage, hvad jeg ser og tror jeg nu tror jeg komplicere den ved at studere beskeden til meget, og jeg tror, jeg gøre budskabet mere kryptiske. Jeg kunne være i et hus for første gang, og jeg kan føle sig eller endda til tider høre en tilstedeværelse eller engang jeg kan lide, hvad jeg kunne beskrive som et øjebliksbillede af, hvordan huset så ud i en anden tid. Im bare at sige dette PWC jeg tror, det er for dig, eller måske din ven, der har gjort kælderen Gul som im ser en, hvad jeg føler trukket theres en kvinde, leende og im se gule Jeg føler, at dette kan være sin mærkelige jeg en følelse af sin måske mormor jeg fået at vide af vist årsdagen thats kommer op 'M' bestået med en vis begrænsning på brystet jeg føler, det er ikke længe siden, i juni / juli Jeg føler ikke fra hjerteanfald, men fra noget, som måske i forbindelse med lunge som im været at give følelsen af at finde det svært at trække vejret. hun ønsker at sige, hun se 'den dreng hun ser den dreng, og at hun ser over ham! og bare for at sige, at hun er ok, men ikke sikker på om det gule værelse er til skygge, men er griner over det .... synes en meget kærlig kvinde elsker livet og sjovt at hun mener det bør gøres klart, hvidt til at lyse op er der også noget februar - siger il være im der været vist roser udtryk for kærlighed. Jeg er ked af at forlade denne, men jeg fik den følelse, jeg havde at sige dette, og så ville bare videregive dette Jeg får en stemme sige at sortere gelænder. Thats it! Netop haft til at videregive dette håber du kan forstå det! men følte du bør vide ....
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Medlem
|
Re: Drømme, der er kommet rigtigtBlå,
Wow ... Det var fantastisk. "M", som tidligere er en tante, at jeg var meget tæt på. Den aniversery er død af min stedfar (drøm, jeg talte om), som i et par uger .... sjovt om den gule ... aftenen før min stedfar døde ... Jeg havde en drøm om gule blomster og modtog et e-mail, at de gule er lykke. Min stedfar var den lykkeligste person, jeg nogensinde har mødt. M gik fra lungekræft og hun elskede at have det sjovt, men det var ikke for nylig. Øjeblikket mit soveværelse (grå) er i færd med at fjerne tapet, og jeg tænkte på gul. M aldrig kunne lide alle farver på væggene og det tyder på hvide brigtening op i stuen lød som noget, hun ville sige. Jeg er ikke sikker på, hvad der vil ske i februar har du fået en fornemmelse af, hvad det var? .. Tak så meget for dette indlæg ... I really appreciate it. PWC |
||
|
|
|
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Start her! Introduktion til Drømmetydning | Jonas1 | Dream deling | 82 | 09-16-2009 06:21 |
| True Religion 3Q fortjeneste næsten det dobbelte - Forbes | Editor | Nyheder - Religion | 0 | 11-07-2008 02:10 |
| Mooji - True Religion | Jonas1 | Videoer - Spiritualitet | 0 | 09-14-2008 08:36 |
| Nogle Overvejelser af fyrre år of Dreams | RonPrice | Dream deling | 1 | 08-27-2008 02:13 |
| Tami Simon: Transparent Virksomheder og bevidst Capitalism - Tami Simon, Sounds True | Jonas1 | Videoer - Global Oneness | 0 | 05-18-2008 05:30 |
| Tags |
| Thread Tools | |
|
|
|
|