En sembla, encara no s'ha registrat a la nostra comunitat. Per a registrar si us plau feu clic aquí ...

Global Oneness Community          
Traduccions automàtiques realitzades per Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Mundial de la Unitat de la Comunitat > Interpretació dels Somnis > Compartint Somnis
Blogs Articles Fotos Videos Goodies Preguntes freqüents Membres Today's Posts Marcar fòrums llegits Xat

Compartint Somnis Què vas somiar ahir a la nit? Comparteix els teus somnis i discutir els seus significats amb altres. »Comenceu aquí!

Quick News
Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat! Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb: Inici Fòrum, Grups Socials, Blogs, Articles, Fotos, Videos, Cerca, Contacti'ns, Preguntes freqüents , Estadístiques. Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!

Nota: Aquest anunci no es mostra per als membres registrats

Etiquetes
Threads: Dreams, VERDADER
Videos: Dreams ,VERDADER ,

LinkBack Thread Tools
Old 11.15.2008, 12:59  
Membres
Falange
Points: 1,025, Level: 18Points: 1,025, Level: 18Points: 1,025, Level: 18
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Eilt Druin's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss75
Lloc: Byron Bay
Gràcies: 2
Agraït 16 vegades en 12 Posts
Eilt Druin is on a distinguished road

Somnis que s'han fet realitat

Em preguntava si algú de vosaltres ha tingut alguna vegada un somni d'un esdeveniment o una sèrie d'esdeveniments que en realitat es va fer realitat, després d'un somni, que et recordes? No vull dir com un deja vu, però un somni premonitori real? Crec que aquests tipus de somnis són molt rars i no em sorprendria prou interessat i si algun de vostès tenen.
Old 11.15.2008, 05:39 PM  
Membres
Falange
Points: 859, Level: 16Points: 859, Level: 16Points: 859, Level: 16

EuroLearner's Avatar

Activity Longevity
0/20 13/20
Today Posts
0/0 ssssss103
Gràcies: 7
Agraït 28 vegades en 17 missatges
EuroLearner is on a distinguished road

Re: somnis que s'han fet realitat

Jo mai no he tingut aquest somni, encara que ha hagut alguns somnis que m'hagués agradat que es facin realitat! Lamentablement, la força de voluntat per si sol no sembla fer d'aquest el cas.
EuroLearner está offline  
Old 11.17.2008, 11:50  
Membres
Falange
Points: 2,625, Level: 33Points: 2,625, Level: 33Points: 2,625, Level: 33

Serenity's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss186
Gràcies: 3
Agraït 40 vegades en 28 Posts
Serenity is on a distinguished road

Solia tenir somnis com aquest, però no per molt de temps. Quan era més jove, crec que estava més en sintonia amb alguns dels poders ocults i avions. M'agradaria tenir somnis que després es portaria a terme en una setmana o dues, però mai van ser molt esgarrifós somnis. Coses simples com que algú cau o que anava a acabar com una parella. Jo encara estava a l'escola llavors així que crec que els somnis eren molt immadurs.
Serenity está offline  
Old 11.18.2008, 05:10  
Membres
Falange

Eilt Druin's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss75

Gràcies per compartir les teves experiències Serenity. Això és molt fascinant. ¿Estava vostè potser una mica psíquica com un nen en altres àrees, o que només s'apliquen als seus somnis?
Old 12.03.2008, 01:14  
Nous Estats membres
Falange
Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
Lloc: Newry
Gràcies: 1
Agraït 2 vegades en 2 Posts
blue0000 is on a distinguished road

He estat experiències preminitions des que era un nen tot i venir d'una família catòlica en la Irlanda rural mai vaig arribar a desenvolupar aquesta capacitat i ser més conscients dels signes, però des de 2002 la meva família experimentat una mort triple que he vist en un somni o visió dues setmanes abans ja que m'he tornat més receptiu en el reconeixement dels signes i sóc sempre tractant de desenvolupar aquest mitjà de la meditació, etc .. El meu consell per al que pot semblar a vostè com a tal vegada un "vu de Ja ', li donen alguns pensaven que també podria ser algú intentant dir-te alguna cosa!

Espero que això sigui enlightnening!

Last edited by blue0000; 12/03/2008 a 01:18..
blue0000 está offline  
Old 12.03.2008, 01:28 PM  
Membres
Falange

Eilt Druin's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss75

Blau Hola, sí que és molt aclaridor, gràcies per compartir! Tinc visions de deixa vu, però no són premonicions del futur, sinó més aviat una repetició del moment present. Però el tipus de visions que vostè està parlant de so per a mi com el veritable negoci. Crec que aprendre a ser més receptius a la seva capacitat és una bona cosa que fer - el temps que pot amb tot i no li dóna una tensió innecessària!
Old 12.03.2008, 06:36 PM  
PWC
Membres
Falange
Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 sssssss18
Agraït 0 vegades en 0 missatges
PWC is on a distinguished road

Eilt,

Jo de partida veient els meus somnis quan li vaig dir a un company de treball que jo son amb ella i el seu fill de pintura al soterrani "hawthore groc". Ella es va sorprendre perquè la nit abans que ella era a la casa dels seus fills i que estava refent el seu soterrani en groc Hawthorne. Des de llavors he estat mirant els meus somnis més de prop. Des de la meva experiència dels meus somnis són molt críptic i és gairebé un enigma per desxifrar-los. Vaig tenir un somni dels llops (que vol dir la mort), que havia dates (mes / any) en ella i en el mateix somni d'un arbre va caure sobre casa meva (d'impacte per a mi). El meu pare va morir el pas d'aquell mes i any i va ser un gran impacte en la meva vida. Vaig tenir un altre somni d'un arbre (arrels vol dir família) d'aixafament, una antiga casa neibors (fallin a la casa vol dir que l'impacte per a la família), vaig saber diversos mesos després que el somni de la seva filla va morir tràgicament. Així, en el temps que estic veient connexions però des de la meva experiència, no és sempre molt clara pel que fa al que volen dir, però si es presta atenció i observar les pautes que poden ajudar.
PWC está offline  
Old 12.04.2008, 02:09  
Nous Estats membres
Falange
Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
Lloc: Newry
Agraït 2 vegades en 2 Posts
blue0000 is on a distinguished road

Hola Elit, Im molt content d'haver conegut a tots vostès .. i la seva gran acaben d'unir-se i sentir la seva gran compartir la nostra experence. He estat sempre un «sensibles», potser més com un nen perquè crec que ara en comptes de prendre el que jo veig i crec que ara crec que compliquen en estudiar el missatge i molt i crec que el missatge més críptic. Podria ser en una casa per primera vegada i pot ser que em senti o fins i tot a vegades escoltem una presència o que en algun moment rep com el que podríem descriure com una instantània de com la casa estava en un altre temps. Im just dirà això PWC crec que això és per a tu o potser al seu amic que ha fet el soterrani groc com im veure una sensació del que estableix i theres una dona rient i veient que jo sóc groc sentir aquesta pot ser la seva i estranya la sensació de Potser la seva àvia ha dit aniversari es mostra thats pujant "M" aprovada amb algunes restriccions al pit sento que aquest no es fa al juny i juliol no sentir un atac de cor, sinó d'una cosa que potser relacionades amb el pulmó com im ha estat donant la sensació de dificultats per respirar. que vol dir que veure és el noi que veu el nen i que es veu per sobre d'ell! i només per dir que està bé, però no està segur de l'habitació groga és la ombra, però s'està rient d'ell .... sembla una dona molt amorosa, estima la vida i la diversió que pensa que s'ha de fer Plain White per alegrar també existeix alguna cosa sobre de febrer - dient que estaré allà im ha demostrat roses expressar l'amor. Sento haver de deixar això, però tinc la sensació que havia de dir això i només volia passar això em segueixen donant una veu d'ordenar la barana. Això és tot! Només havia de passar això en l'esperança que vostè pugui entendre això! però considera que ha de saber ....
blue0000 está offline  
Old 12.04.2008, 03:12  
PWC
Membres
Falange
Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 sssssss18
Agraït 0 vegades en 0 missatges
PWC is on a distinguished road

Blau,

Wow ... Això va ser increïble. La "M" que el passat és una tia que estava molt a prop. El aniversery és la mort del meu padrastre (I dream parlat), que és en poques setmanes .... divertit en la groga ... la nit abans del meu padrastre va morir ... Vaig tenir un somni sobre de flors grogues i va rebre un de correu electrònic que el groc és la felicitat. El meu padrastre era la persona més feliç que he conegut. M passat de càncer de pulmó i li encantava divertir-se, però no era recent. Actualment la meva habitació (a l'ombra) està en el procés de treure el paper tapís i jo estava pensant en groc. M mai li va agradar els colors a les parets i el blanc suggereixen brigtening de l'habitació sonava com una cosa que havia de dir. No estic segur del que passarà al febrer vas treure una idea del que era? ..

Moltes gràcies per aquest missatge ... T'ho agraeixo.

PWC
PWC está offline  

Fils semblants
Fil Thread Starter Fòrum Respostes Darrer missatge
03:41 Jonas1 Compartint Somnis 88 10/16/2009 04:20 PM
True Religion 3Q benefici gairebé es duplica - Forbes Editor Notícies - Religió 0 11/07/2008 02:10
Mooji - True Religion Jonas1 El Llibre de la medicina tibetana ... 0 09/14/2008 08:36 pm
08/27/2008 RonPrice Compartint Somnis 1 02:13 PM alguns d'interpretació dels somnis ajuda necessària:))
Tami Simon: Les empreses transparents i Capitalisme Conscient - Tami Simon, Sounds True Jonas1 Videos - Nens Indigo 0 05/18/2008 05:30 PM

Etiquetes
Dreams, VERDADER
Dreams ,VERDADER ,

Thread Tools

Normes d'enviament
Tu no pot posat temes nous
Tu no pot lloc de respostes
Tu no pot accessoris post
Tu no pot edita els teus missatges

Ajuda és Encesa
Smilies són Encesa
[IMG] codi Encesa
El codi HTML és Aturar
Trackbacks són Encesa
Pingbacks són Encesa
Refbacks són Encesa

Totes les hores estan a GMT. L'hora actual és 01:14 PM.

Gràcies a PNL-er gaudir d' traduccions automàtiques