Det verkar som om du ännu inte registrerat i vår gemenskap. För att registrera dig klicka här ...

Global Oneness Community          
Automatiska översättningar som gjorts av Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness gemenskapen > Drömtydning > Dream sharing
Registrera Bloggar Artiklar Bilder Videos Goodies FAQ Memberlist Dagens inlägg Söka Dagens inlägg Markera forum som lästa Chatrum

Dream sharing Vad drömde du i natt? Dela dina drömmar och diskutera deras innebörd med andra. »Börja här!

Quick News
Välkommen till Global Oneness Community! Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med: Forum Hem, Samhällsgrupper, Bloggar, Artiklar, Bilder, Videos, Videosök, Kontakt, FAQ , Statistik. Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!

Obs: Denna annons inte visas för registrerade medlemmar

Tags
Trådar: Drömmar , Sant
Videoklipp: Drömmar , Sant ,

Reply

LinkBack Ämnesverktyg Visningslägen
Old 12-20-2008, 09:25   #19 (Permalink)
Medlem
Gröngöling
Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

AlemcoDon's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 sssssss27
Tack: 0
AlemcoDon is on a distinguished road

Re: Dreams som har besannats

hej

thanx blue000 för era uppmuntrande och positiva ord. very nice of you.

Även i dont belive in anda guider som sådan har min religion ett annat perspektiv när det gäller drömmar

IM vanligen ovilliga att tala om min religion (du förstår varför) men WOT den hey, jag är muslim, vi tror att när du sover din själ lämnar kroppen och går till en annan plats, inte alla drömmar betyda anyhting men de som youe ihåg eller intensiva har oftast större betydelse em.

vår interpretstions av drömmar är faktiskt inte så annorlunda än vad de flesta här säger, men jag tror jag får många meddelanden i mina drömmar, och jag minns mina drömmar i så stor detalj jag skulle kunna skriva uppsatser om några av dem.

jag faktiskt hade en dröm för några dagar sedan var jag simma i en sjö, utan rädsla (i cant simma lol), och detta innebär befrielse från stress / lidande. som jag hoppas är sant som jag har varit under stor press nyligen.

vet du hur platser är alltid olika i dina drömmar (verkligheten), hade väl ive 2 drömmar där jag gick till min arbetsplats, och det var samma i båda drömmar, mindes jag faktiskt ett dolt rum från den första drömmen i min andra dröm och gick till samma dolda rum (jag var gömd från sum1), väldigt konstigt. du inte vill veta varför jag sprang och gömde sig och från vem som sin alldeles erm ..... våldsam. men om du vill veta sjuk berätta.

Jag såg en ängel i en dröm, vi tror att om u se en ängel (eller en person som avses som en ängel), så du verkligen ser en ängel, youd förväntar oss att alla har ofta drömmar om att se änglar, men ive bara fått det gång, DNT känner any1else? men anyways denna ängel gick från människa till som en lätt, och alla fick panik och sprang iväg (detta är ett snitt ner version, mycket närmare till den), sprang jag och den förvandlades till en ganska rök och susade runt i området, eftersom det gick förbi mig JAG kunde andas längre.

men jag liksom kände en frid trots att jag var döende, och föll till golvet, och som im a kinda vetenskaplig person i min dröm jag tänkte för mig själv, jag vandrar vad denna rök är kanske dess kolmonoxid, eftersom dess dödande mig, men jag dnt känna smärta. då suddenyl jag vaknade (fortfarande i drömmen) och jag var ok, och alla mina vänner var ok, hade jag känt att det var att döda alla, men ingen var död.

Jag är en rökare, och kanske det hade något med det att göra, är kolmonoxid en av de mer farliga kemikalier i ciggerettes också.

Theres några andra drömmar kommer att tänka på men illa post em annan dag, jag behöver sova, förhoppningsvis sjuk har några trevliga "normala" drömmar av nakna kvinnor n shit wot andra killar är vanligtvis drömmer skyttet, men jag tycks aldrig.

ps 100 £ påminnelse för mig själv i en annan dröm som gick i uppfyllelse.
AlemcoDon está offline   Reply With Quote
Old 12-23-2008, 07:27   #20 (Permalink)
Medlem
Gröngöling
Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

AlemcoDon's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 sssssss27
Tack: 0
AlemcoDon is on a distinguished road

Re: Dreams som har besannats

£ 100 dröm gick i uppfyllelse kinda.

i själva verket hade jag en vän jag lät honom få privata jobb till mitt garage om han betalade mig hälften av pengarna. han lägger en bil illa sargade Shoulda varit £ 1.000, berättade han mig £ 400. som jag gjort det mesta jobbet han jag bad honom att ta ut killen extra som £ 400 är vägen till mindre för det jobbet. uppenbarligen förtroende är avgörande för denna kinnda relation. men jag litade på honom.

1 vecka innan jag avsluta det jobb jag hade dröm, i min dröm jag slutade jobbet och tappade den till kunden, han var imponerad av jobbet (totalrenoverade un reparerbar och extremt ovanliga stötfångare) så frågar jag om han ville inte emot att betala extra , sade han hed tänka på det.

Under tiden jag och brorsan kryssade för i solgasset chillin ... vi kommer hem ser jag min kompis som tog med jobbet, jag sa till honom frågade jag killen för extra, och att kalla honom reda på vad om han skulle betala, sa han dnt worry ive redan samlat in en extra £ 100 av honom, som jag blev ganska förvånad. sa hej's och avsked, slutet av drömmen.

tillbaka till verkligheten min kompis blev arresterad / låsas upp så jag lämnade de jobbet (jag klarade av att reparera unrepairable i verkligheten också), didnt jag även be killen om extra pengar och han gav mig 500 £, £ 100 mer än vad jag väntade.

därför min kompis var fibbing priserna till mig så att han kunde få en större andel, och i min dröm han sa att jag anklagat honom för £ 100 extra utan att jag visste om det.
AlemcoDon está offline   Reply With Quote
Reply

Liknande Trådar
Tråd Startat Forum Svar Senaste inlägg
Börja här! Introduktion till drömtydning Jonas1 Dream sharing 94 Igår 08:08
True Religion 3Q vinst fördubblar nästan - Forbes Editor Nyheter - Sciences & Practises 0 11-07-2008 03:10
Mooji - True Religion Jonas1 Videos - Andlighet 0 09-14-2008 09:36
Några reflektioner av fyrtio år av Dreams RonPrice Dream sharing 1 08-27-2008 03:13
Tami Simon: Transparent Företag och Conscious Capitalism - Tami Simon, Sounds True Jonas1 Videoklipp - Global Oneness 0 05-18-2008 06:30

Tags
Drömmar , Sant
Drömmar , Sant ,

Ämnesverktyg
Visningslägen

Posting Rules
Du inte Posta nya ämnen
Du inte post svar
Du inte post bilagor
Du inte redigera dina inlägg

BB code är
Smilies är