Global Oneness Community          
Automatisk Translations made by Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Enhet Community > Dream Interpretation > Dream deling
Registrer Blogger Artikler Bilder Videoer Godsaker FAQ Medlemsliste Dagens innlegg Søke Dagens innlegg Marker forumene som lest Chat Room

Dream deling Hva gjorde du drømmer i natt? Del dine drømmer og diskutere deres betydning med andre. »Start her!

Quick News
Velkommen til Global Enhet Community! Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med: Forum Hjem, Social Groups, Blogger, Artikler, Bilder, Videoer, Video Search, Kontakt oss, FAQ , Statistikk. Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!

Merk: Denne annonsen vises ikke for registrerte medlemmer

Tags
Threads: Dreams , Sann
Video: Dreams , Sann ,

Reply

LinkBack Trådverktøy Display Modes
Old 12-20-2008, 09:25   #19 (permalink)
Medlem
Junior Member
Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

AlemcoDon's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 sssssss27
AlemcoDon is on a distinguished road

Re: Drømmer som går i oppfyllelse

hei

thanx blue000 for oppmuntrende og positive ord. snilt av deg.

Selv om jeg dont belive i ånden guider som sådan, har min religion et annet perspektiv når det gjelder drømmer

im vanligvis motvillig til å snakke om min religion (du vil forstå hvorfor), men wot det hei, jeg er muslim, tror vi at når du sover din sjel forlater kroppen din og går til et annet sted, er ikke alle drømmer betyr anyhting men de youe husker eller er intense vanligvis har mer mening til em.

vår interpretstions av drømmer faktisk ikke så annerledes enn hva de fleste her sier, men jeg tror jeg bli en masse meldinger i mine drømmer, og jeg husker drømmene mine i så mye detalj jeg kunne skrive essays om noen av dem.

Jeg hadde egentlig en drøm for noen dager siden var jeg svømmer i en innsjø, uten frykt (i cant svømme lol), og dette betyr lindring av stress / lidelse. som jeg håper er sant som jeg har vært under mye press nylig.

vet du hvor stedene er alltid annerledes i drømmene dine (virkeligheten), og ive fikk 2 drømmer hvor jeg gikk til min arbeidsplass, og det var den samme i begge drømmer jeg faktisk husket et skjult rom fra første drømmen i mitt andre drømmen og gikk til det samme skjulte rom (jeg gjemte meg fra sum1), really weird. du ikke vil vite hvorfor jeg var løper og gjemmer seg og hvem som sin helt erm ..... voldelig. men hvis du vil vite ill. fortelle deg.

Jeg har sett en engel i en drøm, tror vi hvis u ser en engel (eller en person omtales som en engel), så du virkelig ser en engel, youd forventer at alle skal ha hyppige drømmer om å se engler, men ive kun har sett det gang, DNT vite om any1else? men anyways denne engelen gikk fra menneske til som et lys, og alle fikk panikk og stakk av (dette er en hugge versjon, mye nærmere til det), løp jeg og det ble en litt røyk og whizzed rundt området, slik det gikk forbi meg i couldnt pusten lenger.

men jeg følte en slags fred selv om jeg var døende, og falt til gulvet, og som im a kinda vitenskapelig person i min drøm jeg tenkte for meg selv, jeg vandrer hva dette røyken er, kanskje dens karbonmonoksid, som dreper sine meg, men jeg DNT føler smerte. Deretter suddenyl jeg våknet (fremdeles i drømmen min) og jeg var ok, og alle mine venner var ok, jeg hadde syntes det var å drepe alle, men ingen var død.

jeg er en røyker, og kanskje dette hadde noe å gjøre med det, er karbonmonoksid en av de mer farlige kjemikalier i ciggerettes også.

Theres noen andre drømmer til tankene, men dårlig innlegg em en annen dag, jeg trenger søvn, forhåpentligvis syk har noen hyggelige "normal" drømmer om nakne kvinner n shit wot andre gutta er vanligvis drømmer bout men jeg har aldri ser ut til.

ps £ 100 påminnelse for meg selv i en annen drøm som gikk i oppfyllelse.
AlemcoDon está offline   Reply With Quote
Old 12-23-2008, 07:27   #20 (permalink)
Medlem
Junior Member
Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

AlemcoDon's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 sssssss27
AlemcoDon is on a distinguished road

Re: Drømmer som går i oppfyllelse

£ 100 drøm gikk i oppfyllelse kinda.

i virkeligheten hadde jeg en venn jeg la ham få private jobber til garasjen min hvis han betalte meg halvparten av pengene. han bringer en bil dårlig lemlestede skulle ha vært £ 1000, fortalte han meg £ 400. idet jeg gjort det meste av jobben han jeg spurte ham om å lade fyren ekstra som £ 400 er veien til mindre for den jobben. åpenbart tillit er avgjørende for denne kinnda forholdet. men jeg stolte på ham.

1 uke før jeg er ferdig med den jobben jeg hadde drøm, i min drøm jeg ferdig med jobben, og slapp den til kunden, han var imponert over jobben (fullstendig ombygd un-repareres og ekstremt sjeldne støtfangere) så jeg spør om han wouldnt mind paying extra , sa han hed tenke på det.

mellomtiden meg og bro krysser av i Lynrask søndag chillin ... vi får se hjemme i min kompis som brakte jobben, fortalte jeg ham at jeg spurte fyren for ekstra, og å kalle ham å finne ut hva om han skulle betale, sa han DNT bekymre ive allerede samlet inn en ekstra £ 100 av ham, som jeg ble ganske overrasket. sa hei og byes, slutten av drømmen.

tilbake til virkeligheten min kompis fikk pågrepet / låst opp så jeg leverte den jobben (jeg klarte å reparere unrepairable i virkeligheten også), gjorde jeg selv be fyren for ekstra penger, og han betalte meg £ 500, £ 100 flere enn hva jeg ventet.

derfor min kompis var fibbing prisene til meg slik at han kunne få en større andel, og i drømmen min, fortalte han meg i belastet ham £ 100 ekstra uten meg vet om det.
AlemcoDon está offline   Reply With Quote
Reply

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Last Post
Start her! Introduksjon til Dream Interpretation Jonas1 Dream deling 100 12-03-2009 06:10
True Religion 3Q profit dobler nesten - Forbes Editor Nyheter - Religion 0 Psychic Ability: Lær Remote Viewing - 2. Tips for å utvikle Gift of Psychic Seeing 03:10
Mooji - True Religion Jonas1 Videoer - Spiritualitet 0 09-14-2008 09:36
Noen Reflections of Forty Years of Dreams RonPrice Dream deling 1 08-27-2008 03:13
Tami Simon: Transparent Bedrifter og Conscious Capitalism - Tami Simon, Sounds True Jonas1 Videoer - Global Enhet 0 05-18-2008 06:30

Tags
Dreams , Sann
Dreams , Sann ,

Trådverktøy
Display Modes

Posting Rules
Du kanskje ikke starte nye tråder
Du kanskje ikke post replies
Du kanskje ikke post vedlegg
Du kanskje ikke redigere innleggene dine

BB-kode er
Smilefjes er
[IMG] kode
HTML code is Av
Trackbacks er
Pingbacks er
Refbacks er

Alle klokkeslett er GMT. Klokken er 01:06.

Automatisk oversettelse levert av NLP-er