Het lijkt u nog niet geregistreerd bij onze gemeenschap. Om te registreren klik hier ...

Global Oneness Community          
Automatische vertalingen gemaakt door Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Gemeenschap > Dream Interpretation > Over dromen
Agenda Artikelen Foto's Video's Goodies Veelgestelde vragen Gebruikerslijst Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen Chat Room

Over dromen Wat heb je gedroomd? Deel uw dromen en hun betekenis te bespreken met anderen. »Start hier!

Snel Nieuws
Welkom bij de Global Oneness Community! Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met: Forum Home, Social Groups, Agenda, Artikelen, Foto's, Video's, Video Search, Contact Us, Veelgestelde vragen , Statistieken. Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!

Opmerking: Deze advertentie wordt niet weergegeven voor geregistreerde leden

Tags
Threads: Dreams, WAAR
Video's: Dreams ,WAAR ,

LinkBack Thread Tools
Old 12.20.2008, 08:25  
Lid
Junior Member
Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

AlemcoDon's Avatar

Activity Longevity
0/20 13/20
Today Posts
0/0 sssssss27
AlemcoDon is on a distinguished road

Re: Dromen die uitkomen

hoi

thanx blue000 voor uw bemoedigende en positieve woorden. erg aardig van je.

hoewel i dont belive in de gidsen als zodanig, mijn godsdienst heeft een ander perspectief als het gaat om dromen

im meestal terughoudend om mijn godsdienst te vermelden (u zult begrijpen waarom), maar de wot hey, ik ben moslim, geloven we slapen als je je ziel je lichaam verlaat en gaat naar een andere plaats, niet alle dromen betekenen anyhting maar degenen youe herinneren of zijn intens hebben meestal meer betekenis aan em.

interpretstions onze dromen zijn eigenlijk niet zo verschillend van wat de meeste mensen hier zeggen, maar ik denk ik een veel berichten in mijn dromen, en ik herinner me in mijn dromen zo veel detail ik zou kunnen schrijven essays over een aantal van hen.

Ik had eigenlijk een droom een paar dagen geleden was ik zwemmen in een meer, zonder enige angst (i cant zwemmen lol), en dit betekent een vrijstelling van stress / kwelling. Ik hoop dat geldt voor mij zijn geweest onder grote druk onlangs.

je weet hoe je de verschillende plaatsen zijn altijd in je dromen (naar de werkelijkheid), goed ive had 2 dromen waar ik ging naar mijn werkplek, en het was hetzelfde in beide dromen, herinnerde ik eigenlijk een verborgen kamer van de eerste droom in mijn tweede droom en ging naar diezelfde verborgen kamer (ik was ondergedoken uit sum1), echt raar. je niet wilt weten waarom ik liep en verbergen en uit die als heel erm ..... gewelddadig. maar als je wilt weten ziek vertellen.

Ik zag een engel in een droom, geloven wij u zien als een engel (of een persoon als een engel genoemd), dan ben je echt zien een engel, youd verwachten dat iedereen om frequente dromen van engelen te zien, maar hebben slechts Ive ooit gezien keer, DNT weten over any1else? maar anyways deze engel ging van mens tot een licht willen, en iedereen in paniek en rende weg (dit is een gekapt versie, veel meer detail aan het), ik rende en het bleek om een beetje rook en zoefde rond het gebied, zoals het ging voorbij me i couldnt adem meer.

maar ik voelde een soort van vrede, hoewel ik stervende was, en zakte op de grond, en als im een beetje wetenschappelijk persoon in mijn droom dacht ik bij mezelf, ik dwalen wat deze rook is, misschien zijn koolmonoxide, zoals de doden , maar ik dnt pijn voelen. toen suddenyl ik wakker werd (nog steeds in mijn droom) en ik was ok, en al mijn vrienden waren ok, ik had gevoeld was het doden van iedereen, maar niemand was dood.

Ik ben een roker, en misschien had dit iets te maken heeft, koolmonoxide is een van de meer gevaarlijke chemicaliën in ciggerettes ook.

Theres een paar andere dromen voor de geest, maar ziek post em nog een dag, ik moet slapen, hopelijk ziek zijn enkele aangename 'normale' dromen van naakte vrouwen n shit wot andere jongens zijn meestal dromen bout maar ik heb nooit lijken.

ps 100 pond herinnering voor mezelf van een andere droom die uitgekomen.
AlemcoDon está offline  
Old 12.23.2008, 06:27  
Lid
Junior Member
Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

AlemcoDon's Avatar

Activity Longevity
0/20 13/20
Today Posts
0/0 sssssss27
AlemcoDon is on a distinguished road

Re: Dromen die uitkomen

100 pond droom kwam uit kinda.

in werkelijkheid had ik een vriend die ik laat hem particuliere banen te brengen naar mijn garage, als hij mij betaald de helft van het geld. Hij brengt een auto zwaar verminkte Shoulda is 1000 pond, vertelde hij mij 400 pond. als ik het meeste werk dat hij vroeg ik hem om de man als extra 400 pond kosten gedaan, is manier om minder voor die baan. uiteraard vertrouwen is van essentieel belang voor deze kinnda relatie. maar ik vertrouwde hem.

1 week voordat ik de klus te klaren had ik droom, in mijn droom Ik ben klaar met het werk en liet het aan de klant, hij was onder de indruk van baan (volledig herbouwd un te repareren en uiterst zeldzame bumpers) dus ik vragen of hij wouldnt mind betaalt extra , zei hij hed denken.

ondertussen mij en bro kruiste van in de brandende zon chillin ... we thuis zie ik mijn partner die de baan bracht, vertelde ik hem vroeg ik de man voor extra, om te bellen en hem te weten te komen wat als hij zou betalen, zei hij dnt worry ive reeds verzamelde een extra 100 pond van hem, waarvoor ik was een beetje verbaasd. zei hi's en afscheid, einde van de droom.

terug naar de realiteit my mate gearresteerd / opgesloten, zodat ik het werk geleverd (ik heb ook in geslaagd de unrepairable in werkelijkheid ook reparatie), i didnt zelfs vragen de jongen voor extra geld en hij betaalde ik 500 pond, 100 pond meer dan wat ik verwachtte.

dus mijn mate de prijzen was fibbing voor mij, zodat hij een groter aandeel zou krijgen, en in mijn droom vertelde hij me dat ik hem betalen 100 pond extra zonder dat ik weet van heeft.
AlemcoDon está offline