Re: Dromen die uitkomen
hoi
thanx blue000 voor uw bemoedigende en positieve woorden. erg aardig van je.
hoewel i dont belive in de gidsen als zodanig, mijn godsdienst heeft een ander perspectief als het gaat om dromen
im meestal terughoudend om mijn godsdienst te vermelden (u zult begrijpen waarom), maar de wot hey, ik ben moslim, geloven we slapen als je je ziel je lichaam verlaat en gaat naar een andere plaats, niet alle dromen betekenen anyhting maar degenen youe herinneren of zijn intens hebben meestal meer betekenis aan em.
interpretstions onze dromen zijn eigenlijk niet zo verschillend van wat de meeste mensen hier zeggen, maar ik denk ik een veel berichten in mijn dromen, en ik herinner me in mijn dromen zo veel detail ik zou kunnen schrijven essays over een aantal van hen.
Ik had eigenlijk een droom een paar dagen geleden was ik zwemmen in een meer, zonder enige angst (i cant zwemmen lol), en dit betekent een vrijstelling van stress / kwelling. Ik hoop dat geldt voor mij zijn geweest onder grote druk onlangs.
je weet hoe je de verschillende plaatsen zijn altijd in je dromen (naar de werkelijkheid), goed ive had 2 dromen waar ik ging naar mijn werkplek, en het was hetzelfde in beide dromen, herinnerde ik eigenlijk een verborgen kamer van de eerste droom in mijn tweede droom en ging naar diezelfde verborgen kamer (ik was ondergedoken uit sum1), echt raar. je niet wilt weten waarom ik liep en verbergen en uit die als heel erm ..... gewelddadig. maar als je wilt weten ziek vertellen.
Ik zag een engel in een droom, geloven wij u zien als een engel (of een persoon als een engel genoemd), dan ben je echt zien een engel, youd verwachten dat iedereen om frequente dromen van engelen te zien, maar hebben slechts Ive ooit gezien keer, DNT weten over any1else? maar anyways deze engel ging van mens tot een licht willen, en iedereen in paniek en rende weg (dit is een gekapt versie, veel meer detail aan het), ik rende en het bleek om een beetje rook en zoefde rond het gebied, zoals het ging voorbij me i couldnt adem meer.
maar ik voelde een soort van vrede, hoewel ik stervende was, en zakte op de grond, en als im een beetje wetenschappelijk persoon in mijn droom dacht ik bij mezelf, ik dwalen wat deze rook is, misschien zijn koolmonoxide, zoals de doden , maar ik dnt pijn voelen. toen suddenyl ik wakker werd (nog steeds in mijn droom) en ik was ok, en al mijn vrienden waren ok, ik had gevoeld was het doden van iedereen, maar niemand was dood.
Ik ben een roker, en misschien had dit iets te maken heeft, koolmonoxide is een van de meer gevaarlijke chemicaliën in ciggerettes ook.
Theres een paar andere dromen voor de geest, maar ziek post em nog een dag, ik moet slapen, hopelijk ziek zijn enkele aangename 'normale' dromen van naakte vrouwen n shit wot andere jongens zijn meestal dromen bout maar ik heb nooit lijken.
ps 100 pond herinnering voor mezelf van een andere droom die uitgekomen.
|