Re: soños que se fixeron realidade
ola
Thanx blue000 para o seu impulso e palabras positivas. moi legal da súa parte.
aínda que eu non cren en guías espirituais, como tal, a miña relixión ten unha perspectiva diferente cando se trata de soños
im xeralmente relutam en falar a miña relixión (vai entender porque), pero o wot ola, eu son musulmán, cremos que cando dorme súa alma sae do seu corpo e vai para outro lugar, non todos os soños significan anyhting pero os youe lembrar ou son intensas, normalmente teñen máis significado para eles.
interpretstions dos nosos soños non son realmente tan diferentes do que a maioría da xente aquí din, pero eu creo que eu recibín unha morea de mensaxes nos meus soños e me lembro dos meus soños en detalle tanto que eu podería escribir ensaios sobre algúns deles.
Eu realmente tivo un soño de uns días eu estaba nadando nun lago, sen ningún medo (non podo nadar lol), e iso non significa alivio de tensión e aflição. Espero que sexa verdade que eu teño estado baixo moita presión ultimamente.
vostede sabe como as partes son sempre diferentes nos seus soños (a realidade), así Ive tivo 2 soños onde eu fun ao meu lugar de traballo, e foi a mesma en ambos os soños, en realidade eu Remember dunha sala agochada do primeiro soño no meu soño segunda e fun para o cuarto aínda escondido (eu estaba ocultar sum1), moi raro. non quere saber por que eu estaba executando e se agochar de quen e como o seu ben erm ..... violentos. pero se queres saber mal dicir.
Vin un anxo nun soño, nós cremos que se u ver un anxo (ou unha persoa referida como un anxo), entón realmente está a ver un anxo, sería de esperar que todos teñen soños frecuentes de ver anxos, pero só ive ever seen it unha vez, dnt coñecer any1else? Pero de calquera maneira este anxo pasou de humanos como unha luz, e todo o mundo entrou en pánico e fuxiu (isto é unha versión reducida, un detalle máis para el), eu corre e el virou-se para un tipo de fume e assobio arredor da área, como fun me pasou respiración Eu non podería máis.
pero eu medio que sentín unha paz aínda que eu estaba morrendo, e caeu ao chan, e como son unha persoa kind científica no meu soño eu estaba pensando comigo mesmo, eu vago que ese fume é, quizais o monóxido de carbono, como o propio asasinato me, but i dnt sentir dor. suddenyl entón eu acordo (aínda no meu soño), e eu estaba ok, e todos os meus amigos estaban ok, eu sentía que estaba matando todo o mundo, pero ninguén estaba morto.
Eu son un fumador, e quizais iso tivese algo que ver con iso, o monóxido de carbono é un dos químicos máis perigosos en ciggerettes tamén.
There algúns soños outros veñen á mente, pero en lugar mal outro día, eu preciso durmir, espera ter algúns malos soños agradables 'normal' de mulleres núas n shit guys wot outros son xeralmente Dreaming bout pero eu nunca parecen.
ps £ 100 lembrar a min mesmo doutro soño que se fixo realidade.
|