Semella que non atopou aínda coa nosa comunidade. Para inscribirse prema aquí ...

Global Oneness Community          
Traducións automáticas feitas polo Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Community > Interpretación dos soños > Compartir Dream
Blogs Artigos Fotos Vídeos Os extras FAQ Membros Mensaxes de Hoxe Mark Forums Read Chat room

Compartir Dream O que ten soños na noite pasada? Compartir seus soños e discutir os seus significados cos outros. »Comece por aquí!

Quick News
Welcome to the Global Oneness Community! Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa rexístrate aquí. Algúns enlaces para comezar: Páxina de inicio, Grupos sociais, Blogs, Artigos, Fotos, Vídeos, Video Search, Contacte connosco, FAQ , Estatísticas. Disfrútao e sentir-se realmente benvidos á comunidade!

Nota: Este anuncio non se amosará para membros rexistrados

Tags
Temas: Dreams , Verdade
Vídeos: Dreams , Verdade ,

LinkBack Thread Tools
Old 12-20-2008, 09:25  
Membro
Junior Member
Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

AlemcoDon's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 sssssss27
Agradecementos: 0
AlemcoDon is on a distinguished road

Re: soños que se fixeron realidade

ola

Thanx blue000 para o seu impulso e palabras positivas. moi legal da súa parte.

aínda que eu non cren en guías espirituais, como tal, a miña relixión ten unha perspectiva diferente cando se trata de soños

im xeralmente relutam en falar a miña relixión (vai entender porque), pero o wot ola, eu son musulmán, cremos que cando dorme súa alma sae do seu corpo e vai para outro lugar, non todos os soños significan anyhting pero os youe lembrar ou son intensas, normalmente teñen máis significado para eles.

interpretstions dos nosos soños non son realmente tan diferentes do que a maioría da xente aquí din, pero eu creo que eu recibín unha morea de mensaxes nos meus soños e me lembro dos meus soños en detalle tanto que eu podería escribir ensaios sobre algúns deles.

Eu realmente tivo un soño de uns días eu estaba nadando nun lago, sen ningún medo (non podo nadar lol), e iso non significa alivio de tensión e aflição. Espero que sexa verdade que eu teño estado baixo moita presión ultimamente.

vostede sabe como as partes son sempre diferentes nos seus soños (a realidade), así Ive tivo 2 soños onde eu fun ao meu lugar de traballo, e foi a mesma en ambos os soños, en realidade eu Remember dunha sala agochada do primeiro soño no meu soño segunda e fun para o cuarto aínda escondido (eu estaba ocultar sum1), moi raro. non quere saber por que eu estaba executando e se agochar de quen e como o seu ben erm ..... violentos. pero se queres saber mal dicir.

Vin un anxo nun soño, nós cremos que se u ver un anxo (ou unha persoa referida como un anxo), entón realmente está a ver un anxo, sería de esperar que todos teñen soños frecuentes de ver anxos, pero só ive ever seen it unha vez, dnt coñecer any1else? Pero de calquera maneira este anxo pasou de humanos como unha luz, e todo o mundo entrou en pánico e fuxiu (isto é unha versión reducida, un detalle máis para el), eu corre e el virou-se para un tipo de fume e assobio arredor da área, como fun me pasou respiración Eu non podería máis.

pero eu medio que sentín unha paz aínda que eu estaba morrendo, e caeu ao chan, e como son unha persoa kind científica no meu soño eu estaba pensando comigo mesmo, eu vago que ese fume é, quizais o monóxido de carbono, como o propio asasinato me, but i dnt sentir dor. suddenyl entón eu acordo (aínda no meu soño), e eu estaba ok, e todos os meus amigos estaban ok, eu sentía que estaba matando todo o mundo, pero ninguén estaba morto.

Eu son un fumador, e quizais iso tivese algo que ver con iso, o monóxido de carbono é un dos químicos máis perigosos en ciggerettes tamén.

There algúns soños outros veñen á mente, pero en lugar mal outro día, eu preciso durmir, espera ter algúns malos soños agradables 'normal' de mulleres núas n shit guys wot outros son xeralmente Dreaming bout pero eu nunca parecen.

ps £ 100 lembrar a min mesmo doutro soño que se fixo realidade.
AlemcoDon está offline  
Old 12-23-2008, 07:27  
Membro
Junior Member
Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

AlemcoDon's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 sssssss27
Agradecementos: 0
AlemcoDon is on a distinguished road

Re: soños que se fixeron realidade

£ 100 kind soño faise realidade.

en realidade eu tiña un amigo que eu deixar traer emprego privada para miña garaxe, se me pagou a metade dos cartos. el trae un coche mal should mangled sido £ 1000, el díxome £ 400. como eu teño feito máis traballo do que lle pedín para cobrar o individuo como extra £ 400 é a forma menos para este traballo. obviamente, a confianza é vital para esta relación kinnda. pero eu confiaba nel.

1 semana antes de rematar o traballo que eu tiña soño, no meu soño eu rematar o traballo e caeu para o cliente, el ficou impresionado co traballo (completamente reconstruída un-reparáveis e para choque moi raro) para que eu preguntar se wouldnt mente paga extra , dixo el hed pensar niso.

Mentres tanto me and bro de cruceiros no chillin sol escaldante ... chegamos a casa podo ver o meu colega que fixo o traballo, eu lle dixen que pediu o cara extra, e chamalo de descubrir o que se ía pagar, el dixo dnt worry ive xa recollidos un extra £ 100 del, para o que eu estaba medio sorprendido. dixo ola e despedidas, fin do soño.

de volta á realidade meu compañeiro foi preso / protexida así que eu entregado o traballo (i conseguiu arranxar o irreparável, na realidade, tamén), eu non incluso pedir o cara o diñeiro extra e el me pagou £ 500, £ 100 a máis do que eu estaba esperando.

polo tanto, o meu compañeiro estaba mentiras para min os prezos para que el puidese obter unha maior participación e, no meu soño, el me dixo que o acusaron £ 100 extra sen o meu coñecemento sobre el.
AlemcoDon está offline