Re: unelmat ovat toteutuneet
hei
Kuin blue000 teidän rohkaisevia ja myönteisiä sanoja. very nice of you.
mutta i dont belive hengessä oppaita sellaisenaan oma uskonto on erilainen näkemys siitä, milloin se tulee uniin
IM yleensä halua mainita My Religion (sinun ymmärtää, miksi), mutta WOT Hei, minä olen muslimi, uskomme, kun nukkua sielusi lähtee oman kehon ja lähtee toiseen paikkaan, kaikki unet tarkoittaa anyhting mutta niitä youe muistaa tai ovat vahvoja yleensä suurempi merkitys ja em.
Meidän interpretstions unelmien todellisuudessa ole niin erilaisia kuin useimmat ihmiset täällä sanovat, mutta mielestäni saan paljon viestejä unessa, ja minä muistan unia niin paljon yksityiskohtia voisin kirjoittaa esseitä joitakin niistä.
Olen itse ollut unelma muutama päivä sitten olin uimassa järvessä, ilman pelkoa (i cant uida lol), ja tämä ei tarkoita vapautusta stressi / koettelemus. joka toivottavasti on totta, koska olen ollut paljon paineita viime aikoina.
te tiedätte, miten paikat ovat aina erilaisia unelmiesi (todellisuutta), sekä ive oli 2 unet kun menin työpaikan, ja se oli sama molemmissa unia, olen oikeastaan muistaa piilotettu huoneeseen ensimmäinen unelma, toinen unelma ja meni saman piilossa huone (olin piiloutunut sum1), todella outoa. et halua tietää, miksi oli käynnissä ja piilossa ja kuka sen melko ERM ..... väkivaltaisia. mutta jos et halua tietää huonosti kertoa.
Olen nähnyt enkelin unessa, uskomme, jos u ks enkeli (tai henkilö kutsutaan enkeli), niin olet todella nähdä enkelin, youd odota, että kaikki on usein unia nähdä enkeleitä, mutta ive vain nähnyt sitä kerran, DNT tietää any1else? mutta anyways tämä enkeli kulki ihmisten on kuin valo, ja kaikki paniikkiin ja juoksi pois (tämä on vähentää versio, paljon tarkemmin sitä), juoksin ja se kääntyi kinda savun ja whizzed sen alueen ympärille, koska se meni meni ohitseni I couldnt hengenvetoon enää.
Olen tupakoitsija, ja ehkä tämä oli jotain tekemistä sen kanssa, hiilimonoksidi on yksi enemmän vaarallisia kemikaaleja ciggerettes samoin.
Theres muutamia muita unelmat tulevat mieleen, mutta huonosti post em toinen päivä, minun täytyy nukkua, toivottavasti huonosti ovat mukavia "normaali" unelmat alastomia naisia n paska WOT muut kaverit ovat yleensä unet ottelu, mutta en koskaan näytä.
PS £ 100 muistutus itselleni toisen unelma kävi toteen.
12.23.2008, 06:27
|