Vaikuttaa siltä, et ole vielä rekisteröitynyt yhteisöön. Rekisteröityä klikkaa tästä ...

Global Oneness Community          
Automaattiset Käännökset tekemät Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness yhteisön > Dream Interpretation > Dream jakaminen
Blogia Artiklojen Valokuvat Videto Herkkuja UKK Käyttäjälista Today's Posts Merkin luetuksi Chat Room

Dream jakaminen Mitä sinä unta viime yönä? Jaa unet ja keskustella niiden merkityksiä muiden kanssa. »Aloita tästä!

Quick Uutiset
Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö! Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa: Forum Home, Sosiaaliryhmiin, Blogia, Artiklojen, Valokuvat, Videto, Videohaku, Ota yhteyttä, UKK , Tilastot. Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!

Huomaa: Tämä mainos ei näy rekisteröityneille jäsenille

Tunnisteita
Threads: Unelmansa , TOSI
Videot: Unelmansa , TOSI ,

LinkBack Thread Tools
Old 12.20.2008, 09:25  
Jäsenen
Junior Member
Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

AlemcoDon's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 sssssss27
Kiitti 2 Times in 2 Posts
AlemcoDon is on a distinguished road

Re: unelmat ovat toteutuneet

hei

Kuin blue000 teidän rohkaisevia ja myönteisiä sanoja. very nice of you.

mutta i dont belive hengessä oppaita sellaisenaan oma uskonto on erilainen näkemys siitä, milloin se tulee uniin

IM yleensä halua mainita My Religion (sinun ymmärtää, miksi), mutta WOT Hei, minä olen muslimi, uskomme, kun nukkua sielusi lähtee oman kehon ja lähtee toiseen paikkaan, kaikki unet tarkoittaa anyhting mutta niitä youe muistaa tai ovat vahvoja yleensä suurempi merkitys ja em.

Meidän interpretstions unelmien todellisuudessa ole niin erilaisia kuin useimmat ihmiset täällä sanovat, mutta mielestäni saan paljon viestejä unessa, ja minä muistan unia niin paljon yksityiskohtia voisin kirjoittaa esseitä joitakin niistä.

Olen itse ollut unelma muutama päivä sitten olin uimassa järvessä, ilman pelkoa (i cant uida lol), ja tämä ei tarkoita vapautusta stressi / koettelemus. joka toivottavasti on totta, koska olen ollut paljon paineita viime aikoina.

te tiedätte, miten paikat ovat aina erilaisia unelmiesi (todellisuutta), sekä ive oli 2 unet kun menin työpaikan, ja se oli sama molemmissa unia, olen oikeastaan muistaa piilotettu huoneeseen ensimmäinen unelma, toinen unelma ja meni saman piilossa huone (olin piiloutunut sum1), todella outoa. et halua tietää, miksi oli käynnissä ja piilossa ja kuka sen melko ERM ..... väkivaltaisia. mutta jos et halua tietää huonosti kertoa.

Olen nähnyt enkelin unessa, uskomme, jos u ks enkeli (tai henkilö kutsutaan enkeli), niin olet todella nähdä enkelin, youd odota, että kaikki on usein unia nähdä enkeleitä, mutta ive vain nähnyt sitä kerran, DNT tietää any1else? mutta anyways tämä enkeli kulki ihmisten on kuin valo, ja kaikki paniikkiin ja juoksi pois (tämä on vähentää versio, paljon tarkemmin sitä), juoksin ja se kääntyi kinda savun ja whizzed sen alueen ympärille, koska se meni meni ohitseni I couldnt hengenvetoon enää.

Olen tupakoitsija, ja ehkä tämä oli jotain tekemistä sen kanssa, hiilimonoksidi on yksi enemmän vaarallisia kemikaaleja ciggerettes samoin.

Theres muutamia muita unelmat tulevat mieleen, mutta huonosti post em toinen päivä, minun täytyy nukkua, toivottavasti huonosti ovat mukavia "normaali" unelmat alastomia naisia n paska WOT muut kaverit ovat yleensä unet ottelu, mutta en koskaan näytä.

PS £ 100 muistutus itselleni toisen unelma kävi toteen.

12.23.2008, 06:27
AlemcoDon está offline  
Old 12.23.2008, 07:27  
Jäsenen
Junior Member
Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

AlemcoDon's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 sssssss27
Kiitti 2 Times in 2 Posts
AlemcoDon is on a distinguished road

Re: unelmat ovat toteutuneet

Todellisuudessa olin ystäväni Annan hänen tuoda yksityisiä työpaikkoja Oma autotalli, jos hän maksoi minulle puolet rahoista. Hän tuo auto huonosti sekavaa Shoulda on £ 1000, hän kertoi minulle £ 400. kuten olen tehnyt suurimman työn hän pyysi

1 viikko ennen kuin lopetan työn minulla oli unelma, unessani olen valmis työ ja laski sen asiakkaalle, hän oli vaikuttunut työtä (täysin uudistettu YK-korjattavissa ja erittäin harvinainen puskurit), joten pyydän jos hän wouldnt mielessä maksaa ylimääräistä , hän sanoi HED mieti sitä.

Samaan aikaan minä ja veli risteili päästäminen paahtava aurinko chillin ... pääsemme kotiin näen apulainen, joka on tuonut työtä, sanoin hänelle, pyysin kaveri lisää, ja soittaa hänelle selville, jos hän maksaisi, hän sanoi DNT hätää Ive jo kerätty ylimääräinen £ 100 häntä, jonka olin kinda yllättynyt. sanoi HI: n ja byes, lopussa unelma.

Takaisin todellisuuteen minun kaveri sai kiinni / lukittu joten olen antanut työn (i onnistuttiin korjaamaan unrepairable todellisuudessa myös), i didnt edes pyytää kaveri lisää rahaa, ja hän maksoi minulle £ 500, 100 puntaa enemmän kuin mitä minä Odotetaan.

Siksi minun kaveri oli fibbing hinnat minulle, jotta hän voi saada suuremman osuuden, ja unessani hän sanoi minulle, syyttivät häntä £ 100 ylimääräistä ilman minua tietämättä.

True Religion 3Q voitto on lähes kaksinkertainen - Forbes
AlemcoDon está offline  

Samanlaisia Ketjuja
Kierre Thread aloittaja Foorumilla Vastauksissa Viimeisin Post
Aloita tästä! Introduction to Dream Interpretation Jonas1 Dream jakaminen 93 Eilinen 02:00 PM
Tami Simon: Avoimet Yritykset ja Conscious Kapitalismi - Tami Simon, Sounds True Editor Uutiset - Uskonto 0 11.07.2008 03:10
Mooji - True Religion Jonas1 Videot - hengellisyys 0 09.14.2008 09:36 PM
Jotkut Reflections neljäkymmentä vuotta Dreams RonPrice Dream jakaminen 1 08.27.2008 03:13 PM
Tami Simon: Avoimet Yritykset ja Conscious Kapitalismi - Tami Simon, Sounds True Jonas1 Videot - Global Oneness 0 05.18.2008 06:30 PM

Tunnisteita
Unelmansa , TOSI
Unelmansa , TOSI ,

Thread Tools

Posting Rules
Sinä ei luodaksesi uuden aiheen
Sinä ei post vastaukset
Sinä ei postitse liitetiedostoja
Sinä ei muokata viestejäsi

BB koodia on Päällä
Hymiötä ovat Päällä
[IMG] koodi Päällä
HTML-koodi on Pois
TrackBacks ovat Päällä
Pingbacks ovat Päällä
Refbacks ovat Päällä

Kaikki ajat ovat GMT. Aika on nyt 11:09 PM.

Automaattisia käännökset toimitetaan NLP-er