Det ser du endnu ikke er registreret med vores samfund. For at registrere skal du klikke her ...

Global Oneness Community          
Automatiske oversættelser af Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Fællesskabet > Drømmetydning > Dream deling
Blogs Artikler Billeder Videoer Goodies FAQ Memberlist Dagens indlæg Mark Forums Read Kanal

Dream deling Hvad gjorde du drøm i nat? Del dine drømme og diskutere deres betydninger med andre. »Start her!

Quick News
Velkommen til Global Oneness Fællesskabet! Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikler, Billeder, Videoer, Video Search, Kontakt os, FAQ , Statistik. Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!

Bemærk: Denne annonce vises ikke for registrerede medlemmer

Tags
Threads: Dreams, Sandt
Videoer: Dreams ,Sandt ,

LinkBack Thread Tools
Old 12-20-2008, 08:25  
Medlem
Tak: 255
Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

AlemcoDon's Avatar

Activity Longevity
0/20 13/20
Today Posts
0/0 sssssss27
Tak: 0
AlemcoDon is on a distinguished road

Re: Drømme, der er kommet rigtigt

hej

thanx blue000 for din opmuntrende og positive ord. meget pænt af dig.

selv om jeg dont Tro i ånden vejledninger, som sådan, min religion har et andet perspektiv, når det kommer til at drømme

im normalt tilbageholdende med at nævne min religion (du forstå, hvorfor), men wot den hey, jeg er muslim, vi mener, når du sover din sjæl forlader din krop og går til et andet sted, ikke alle drømme betyder anyhting men dem youe huske eller er intense normalt har mere mening til em.

vores interpretstions af drømme er faktisk ikke så anderledes end hvad de fleste folk her sige, men jeg tror jeg får en masse indlæg i mine drømme, og jeg husker mine drømme i så mange detaljer, jeg kunne skrive stile om nogle af dem.

Jeg havde faktisk en drøm for et par dage siden var jeg svømmer i en sø, uden frygt (jeg kan ikke svømme lol), og dette betyder fritagelse for stress / sorg. som jeg håber er sandt, som jeg har været under et stort pres for nylig.

du ved, hvordan steder er altid anderledes i dine drømme (til virkelighed), samt ive havde 2 drømme, hvor jeg gik til min arbejdsplads, og det var den samme i både drømme, jeg faktisk huskede et skjult rum fra den første drøm i min anden drøm og gik til samme skjulte rum (jeg havde gemt fra sum1), virkelig underligt. du ikke vil vide, hvorfor jeg var kører og gemmer sig, og fra hvem som sin helt ERM ..... voldelig. men hvis du ønsker at vide syg fortælle dig.

Jeg har set en engel i en drøm, vi tror, at hvis u se en engel (eller en person nævnt som en engel), så du virkelig kan se en engel, youd forvente, at alle skal have hyppige drømme om at se engle, men ive hidtil kun har set det gang, DNT vide om any1else? men anyways denne engel gik fra menneske til som et lys, og alle gik i panik og løb væk (dette er et snit ned version, mange flere detaljer til det), jeg løb, og det blev til en sort røg og snurrede rundt i området, da det gik forbi mig i couldnt vejret længere.

men jeg slags følte en fred, selv om jeg var ved at dø, og faldt til gulvet, og som im a kinda videnskabelig person i min drøm, jeg tænkte ved mig selv, jeg vandrer, hvad denne røg er, måske sit kulilte, som dens drab mig, men jeg dnt føle smerte. Derefter suddenyl jeg vågnede (stadig i min drøm), og jeg var ok, og alle mine venner var ok, jeg havde følt det var at dræbe alle, men ingen var død.

Jeg er ryger, og måske det havde noget at gøre med det, kulilte er en af de mere farlige kemikalier i ciggerettes også.

theres nogle andre drømme kommer til at tænke, men syg efter em en anden dag, jeg har brug for søvn, forhåbentlig syge har nogle behagelige 'normale' drømme om nøgne kvinder n lort wot andre fyre er som regel drømmer bout men jeg synes aldrig til.

ps 100 £ påmindelse til mig selv i en anden drøm, der gik i opfyldelse.
AlemcoDon está offline  
Old 12-23-2008, 06:27  
Medlem
Tak: 255
Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

AlemcoDon's Avatar

Activity Longevity
0/20 13/20
Today Posts
0/0 sssssss27
Tak: 0
AlemcoDon is on a distinguished road

Re: Drømme, der er kommet rigtigt

£ 100 drøm gik i opfyldelse kinda.

i virkeligheden havde jeg en ven, jeg lod ham bringe private arbejdspladser til min garage, hvis han betalte mig halvdelen af de penge. han bringer en bil hårdt kvæstet shoulda er £ 1.000, fortalte han mig 400 £. som jeg gjort mest for det job, han spurgte jeg ham til at kræve den fyr ekstra til £ 400 er vejen til mindre for det job. selvfølgelig tillid er afgørende for denne kinnda forhold. men jeg har tillid til ham.

1 uge før jeg er færdig med det job, jeg havde drøm, i min drøm jeg færdig med jobbet, og faldt den til kunden, han var imponeret over job (fuldstændig genopbygget un-repareres og yderst sjældne kofangere), så jeg spørger, om han ville det ikke noget imod at betale ekstra , sagde han hed tænke over det.

tilbage til virkeligheden, min mand fik arresteret / låst op, så jeg afleverede det job (jeg har dog formået at reparere unrepairable i virkeligheden også), gjorde jeg selv bede fyren om ekstra penge, og han betalte mig 500 £, £ 100 mere end hvad jeg havde ventet.

derfor min kammerat var fibbing priserne til mig, så han kunne få en større del, og i min drøm, han fortalte mig, skal jeg betale ham 100 £ ekstra uden at jeg ved noget om det.

AlemcoDon está offline  

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Start her! Introduktion til Drømmetydning Jonas1 Dream deling 82 09-16-2009 06:21
True Religion 3Q fortjeneste næsten det dobbelte - Forbes Editor Nyheder - Religion 0 11-07-2008 02:10
Mooji - True Religion Jonas1 Videoer - Spiritualitet 0 09-14-2008 08:36
Nogle Overvejelser af fyrre år of Dreams RonPrice Dream deling 1 08-27-2008 02:13
Tami Simon: Transparent Virksomheder og bevidst Capitalism - Tami Simon, Sounds True Jonas1 Videoer - Global Oneness 0 05-18-2008 05:30

Tags
Dreams, Sandt
Dreams ,Sandt ,

Thread Tools

Posting Rules
Du kan ikke starte nye emner
Du kan ikke svare på indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] kode