|
Medlem
Tak: 255
Tak: 0
|
Re: Drømme, der er kommet rigtigt
hej
thanx blue000 for din opmuntrende og positive ord. meget pænt af dig.
selv om jeg dont Tro i ånden vejledninger, som sådan, min religion har et andet perspektiv, når det kommer til at drømme
im normalt tilbageholdende med at nævne min religion (du forstå, hvorfor), men wot den hey, jeg er muslim, vi mener, når du sover din sjæl forlader din krop og går til et andet sted, ikke alle drømme betyder anyhting men dem youe huske eller er intense normalt har mere mening til em.
vores interpretstions af drømme er faktisk ikke så anderledes end hvad de fleste folk her sige, men jeg tror jeg får en masse indlæg i mine drømme, og jeg husker mine drømme i så mange detaljer, jeg kunne skrive stile om nogle af dem.
Jeg havde faktisk en drøm for et par dage siden var jeg svømmer i en sø, uden frygt (jeg kan ikke svømme lol), og dette betyder fritagelse for stress / sorg. som jeg håber er sandt, som jeg har været under et stort pres for nylig.
du ved, hvordan steder er altid anderledes i dine drømme (til virkelighed), samt ive havde 2 drømme, hvor jeg gik til min arbejdsplads, og det var den samme i både drømme, jeg faktisk huskede et skjult rum fra den første drøm i min anden drøm og gik til samme skjulte rum (jeg havde gemt fra sum1), virkelig underligt. du ikke vil vide, hvorfor jeg var kører og gemmer sig, og fra hvem som sin helt ERM ..... voldelig. men hvis du ønsker at vide syg fortælle dig.
Jeg har set en engel i en drøm, vi tror, at hvis u se en engel (eller en person nævnt som en engel), så du virkelig kan se en engel, youd forvente, at alle skal have hyppige drømme om at se engle, men ive hidtil kun har set det gang, DNT vide om any1else? men anyways denne engel gik fra menneske til som et lys, og alle gik i panik og løb væk (dette er et snit ned version, mange flere detaljer til det), jeg løb, og det blev til en sort røg og snurrede rundt i området, da det gik forbi mig i couldnt vejret længere.
men jeg slags følte en fred, selv om jeg var ved at dø, og faldt til gulvet, og som im a kinda videnskabelig person i min drøm, jeg tænkte ved mig selv, jeg vandrer, hvad denne røg er, måske sit kulilte, som dens drab mig, men jeg dnt føle smerte. Derefter suddenyl jeg vågnede (stadig i min drøm), og jeg var ok, og alle mine venner var ok, jeg havde følt det var at dræbe alle, men ingen var død.
Jeg er ryger, og måske det havde noget at gøre med det, kulilte er en af de mere farlige kemikalier i ciggerettes også.
theres nogle andre drømme kommer til at tænke, men syg efter em en anden dag, jeg har brug for søvn, forhåbentlig syge har nogle behagelige 'normale' drømme om nøgne kvinder n lort wot andre fyre er som regel drømmer bout men jeg synes aldrig til.
ps 100 £ påmindelse til mig selv i en anden drøm, der gik i opfyldelse.
|