Re: somnis que s'han fet realitat
hola
thanx blue000 per a les seves paraules encoratjadores i positives. molt amable de la teva part.
encara que belive i dont en guies espirituals, com a tal, la meva religió té una perspectiva diferent quan es tracta dels somnis
im solen ser reticents a parlar de la meva religió (entendràs per què), però el WOT Hey, jo sóc musulmà, creiem que quan es dorm l'ànima abandona el cos i es va a un altre lloc, no tots els somnis signifiquen anyhting però els youe recordar o són intenses en general tenen més sentit a l'em.
interpretstions dels nostres somnis en realitat no són tan diferents al que molta gent diu aquí, però crec que tinc un munt de missatges en els meus somnis, i me'n recordo dels meus somnis, mentre que els detalls podrien escriure assaigs sobre alguns d'ells.
jo vaig tenir un somni fa uns dies jo estava nedant en un llac, sense cap por (i cant nedar, jejeje), i això no vol dir que l'alleujament de la tensió / aflicció. que espero és cert que he estat sota molta pressió recentment.
vostè sap quants llocs són sempre diferents en els seus somnis (la realitat), així he tenia 2 somnis on vaig anar al meu lloc de treball, i era la mateixa en tots dos somnis, es recordava un quart ocult des del primer son en el meu segon somni i se'n va anar a l'habitació oculta mateix (jo estava amagant de sum1), realment estrany. vostè no vol saber per què jo estava corrent i amagar-se i de l'OMS com el seu molt erm ..... violents. però si vostè vol saber mal dir-te.
he vist un àngel en somnis, creiem que si o veure un àngel (o una persona a què es refereix com un àngel), llavors vostè realment està veient un àngel, youd esperar que tots tenim somnis freqüents de veure els àngels, però només he mai vist una vegada, DNT saber sobre any1else? però de totes maneres aquest àngel es va anar d'humà a com una llum, i tothom es va espantar i va sortir corrent (aquesta és una versió reduïda, el detall molt més a ella), vaig sortir corrent i es va convertir en un fum una mica i va passar brunzint al voltant de la zona, ja que em va passar va ser que la respiració couldnt més.
però que a mi em sentia d'una pau tot i que m'estava morint, i va caure a terra, i com Im un home científic una mica en el meu somni estava pensant, gandul el que aquest fum és, potser el seu monòxid de carboni, ja que el seu assassinat , però jo DNT sentir dolor. Llavors em vaig despertar suddenyl (sempre en el somni) i jo estava bé, i tots els meus amics estaven bé, em va semblar que no era matar tots, però ningú va resultar mort.
Sóc un fumador, i potser això tenia alguna cosa a veure amb això, el monòxid de carboni és un dels productes químics més perillosos en ciggerettes també.
theres alguns somnis d'altres vénen a la ment, però em posat malalt un dia, necessito dormir, espero tenir alguns mals somnis plaents "normal" de dones nues n merda WOT altres nois solen somiar baralla, però em sembla que mai.
£ 100 ps recordatori per a mi mateix d'un altre somni que es va fer realitat.
|