|
|
|
|||||||
| Registrera | Bloggar | Artiklar | Bilder | Videos | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens inlägg | Söka | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | Chatrum |
| Dream sharing Vad drömde du i natt? Dela dina drömmar och diskutera deras innebörd med andra. »Börja här! |
| Quick News |
| Välkommen till Global Oneness Community!
Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med:
Forum Hem,
Samhällsgrupper,
Bloggar,
Artiklar,
Bilder,
Videos,
Videosök,
Kontakt,
FAQ ,
Statistik.
Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Visningslägen |
|
|
#10 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: Dreams som har besannatsJag har precis skickat ett svar till blå ... inte säker på varför det inte visas. Tänkte om jag skickar en annan tjänst ... kanske det skulle tvinga den sista genom .... Så här är en test .... tack igen blå
PWC |
||
|
|
|
|
|
#11 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: Dreams som har besannatsBlå,
Ser ut som mitt första inlägg att du inte går igenom ... jag kanske var tänkt att tänka på detta meddelande igen. Jag är förbluffad över ditt meddelande. M var en kusin till mig att jag var mycket nära med vi ansåg henne en moster. Hon dog i lungcancer, men det var inte aktuell och hon älskar att ha kul. Årsdagen hon talade om är om min styvfar ... den från min dröm. Jag drömde om död 6 månader före dödsfallet men jag kände inte att det skulle vara han. Den gula rummet Jag tror mitt sovrum ... det kommer att vara målade snart och jag tänkte på gul ... hennes commment om vita lät precis som henne. Inte säker på vad som kommer att hända i februrary ... har du fått något sätt ... är det en död? Jag uppskattar verkligen att du passerar detta meddelande. Tack PWC |
||
|
|
|
|
|
#12 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
One sista sak ... Det är logiskt att M skulle hämta dig ... hon var också från Irland. Tack PWC |
||
|
|
|
|
|
#13 (Permalink) | ||
|
New Member
Gröngöling
|
Re: Dreams som har besannatsHej PWC stor hit från dig!
Jag är så glad att du fick meddelandet ok och glad att jag kunde föra den vidare. Jag tror att händelsen i februari, är någon sorts fest .. som en anställning eller bröllop eller något sådant. Det är vettigt nu vad ni sa om att det var en kusin som var som en moster lol. Jag växte upp med min mormor och moster och så jag fick samma känsla med denna dam som jag bara kände det svårt att avgöra vilka som båda verkade lika lol. Jag var inte säker men jag visste att hon var nära att jag kunde känna känslor som hon gav mig att du kände med hennes bortgång. Jag tror hon ville bara säga shes böter .. och hon kommer att vara där i februari ... Jag hade en känsla av att du kanske inte vet vad det är för hon skrattade som om det kommer att bli en överraskning av något slag. men hon är glad och är med dig regelbundet kontrollera din ok. Im så glad, jag var inte säker på att säga något men jag kände att jag var tvungen att bara vidarebefordra budskapet ... im so glad its ok och The Irish Connection väl tacka er för att det nog hjälpa mig göra kopplingen orsak kändes det som jag kände henne och er kanske varför lol hon verkade verkligen vacker och inte helt olikt min egen moster i personlighet ... tack för att komma tillbaka PWC glad jag kunde hjälpa ![]() |
||
|
|
|
| Följande användare säger tack till blue0000 For This Useful Post: |
PWC (12-04-2008)
|
|
|
#14 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Tack så mycket, var orolig jag februari skulle bli en annan död och jag nu ser fram emot några glädje i februari meddelandet som betytt så mycket för mig och jag verkligen uppskattar att du gör detta. Jag hoppas att ta kontakt med dig igen .... Jag önskar er lycka och lycka ..... God Bless PWC |
||
|
|
|
|
|
#15 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Tack så mycket för meddelandet. Det har betytt så mycket för mig och jag finner tröst i att veta att hon är ok. Jag var orolig för februari ... tänkte att det kunde vara ett dödsfall. Jag kan nu se fram emot några glädje och jag önskar er all lycka och glädje. Jag ville fråga dig om din övergång från att ta emot meddelanden i dina drömmar att ta emot dem när du är vaken. Ni nämnde medling ... alla andra uppgifter du kan dela? Jag har haft några drömmar som jag kände och medvetna i dem .... jag kände förutom av drömmen och ed frågor. Drömmen som förutsågs min stepfathers död ... jag var på plats i tid bevittnar en bil passerar den gula linjen ... jag gnuggade mina ögon i drömmen och såg bilen ... Sex månader senare, natten till hans död var jag i bilen och tidpunkt ... min bror körde ... han kliade näsan och passerat den gula linjen på den exakta punkten jag såg i drömmen ... Ha du upplevt något liknande? Tack PWC |
||
|
|
|
|
|
#16 (Permalink) | ||
|
New Member
Gröngöling
|
Re: Dreams som har besannatsJag har upplevt samma typ av händelse när tripple död hände min familj. JAG kunde göra riktiga känslan för det vid den tiden var det mycket förvirrande, men drömmen fick mig fruktansvärt irriterad för jag visste att det var signifigant. Jag var i ett rum som var fyllas med vatten och jag minns instängdheten Jag gick från att uppleva detta för att se tre slutna kistor det började bli mörkt och höra hemska ljud och en känsla för fruktansvärda insikten att detta var slutet .... och sedan Jag vaknade. Denna dröm var nära varje natt i snart veckor tills en morgon när jag gick upp jag kom ner för trappor, där jag delar ett hus med min arbetskamrat och min vän och samarbete i chef arbetade med var där och jag av någon outgrundlig anledning såg till har de nyheter som jag missade, så jag försökte kontrollera i text-tv något som aldrig gjorde och jag sett båt saknas från kusten och jag visste att det var min farbror och två kusiner i åldrarna 54, 32, och 8 som de hade där barnbarn ute på hans midterm paus från skolan och båten skulle bli decomissioned eller skrotas. Jag brukade fiska med dem om detta fisketrålare.
Mina vänner som var i huset blev chockade när de var medvetna om jag hade haft de drömmar jag ringde hem för att kontrollera hoppas jag hade fel, men jag upptäckte var tyvärr rätt och att de hade försökt att kontakta mig så jag levde omkring 100 miles bort som då jag bodde i södra Irland i närheten av Dublin. Då alla de visioner jag hade föll på plats De upptäcktes nära nio veckor senare 7 miles från kusten i hytten på båten. Jag kände mig så skyldig .... Jag visste det främmande rum sett var jag stuga och känslan av att blivit fångad och ljud och mörkret jag visste direkt. Sedan dess har jag lärt mig att vara öppnare för mina visioner, har det gjort mig mer mottaglig och beslutsam att göra något positivt om att vara känslig och jag tycker att du borde också. Jag känner att du verkligen har en gåva och känna om du skulle vilja utveckla det då meditera. Jag använder lugn musik som jord ljud och levande ljus det tar ett tag att komma in men försöker låta dig gå ren och låta sig glida in på ett nästan trance stat koncentrerar sig på långsam andning och genom att praktisera det du börjar höra ljud och känna känslor att du ville inte normalt hear.it kan vara svårt i början, men hålla fast vid det. Läs och försöka förstå om chakran och kombinera detta med din meditation ... Jag tror se youl med tiden du verkligen bli bättre på att se saker tydligare. Jag har också en dröm bok som jag håller bredvid min säng som jag skriver i när jag har en dröm, vad var drömmen? vad jag tror att det betydde? och anteckningar som denna och jag tror att om du gör det kommer ni verkligen vara på väg på en mycket intressant resa. En sak vill jag säga att jag inte kan läsa min familj och vänner ordentligt på grund av anslutningen varit så nära jag få mina egna tankar överlappar de signaler som den orsakar mig förvirring och jag tror de flesta att göra avläsningar känner likadant det lättare att läsa någon du inte vet, eftersom jag kan läsa meddelanden utan samma förvirring ... men im still tränar och jobbar på det men kommer alltid att vara ett svårt område som jag känner. Hoppas att detta är till någon hjälp för dig PWC Jag tycker du ska överväga att utvecklas Jag har en känsla av att du är mycket känslig men som jag ibland vara för subjektiva på din förmåga. Lycka till och jag kommer att hjälpa dig på något sätt jag kan .... och tack för att du också hjälpa mig im glad att vi har blivit vänner Blå ![]() |
||
|
|
|
|
|
#17 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: Dreams som har besannatshej every1
Jag har haft många drömmar som slagit in, och ännu i dag ser jag dessa drömmar. mer än när jag var ett barn som på den tiden jag brydde sig inte om mina drömmar. Jag kommer från en annan typ av livsstil från de flesta av er människor så det kan verka mycket konstigt / galen för dig, lol, men jag försäkrar er att inte. i cant remember flesta av dem ovanpå mitt huvud, men illa försöka ... Jag hade en dröm av mina tänder satt löst (övre tänder representera manliga gestalter i ur familjen och tänder botten kvinnlig), en vecka senare min farbror lades in på sjukhus med hjärtproblem. om tänderna faller ut innebär det att de kommer att dö, jag hade en dröm några månader tillbaka en av mina nedre tänder föll ut, 2 veckor sedan min mormor gick bort. en dröm för några år sedan jag blev stoppad av polis ona cykel, jag tänkte göra en löpare men beslutade att inte alltför eftersom det bara fanns en rak väg framåt, och du skränande springa ifrån en motorcykel på en str8 väg. Han guidade mig till en parkeringsplats där det var som 50 poliser. Några veckor senare fick jag stoppad av en motorcykel polis, tänkte jag köra iväg men det var för mycket trafik, så decied inte så, och han tog mig till en parkeringsplats med guess wot? 50 poliser som väntar på axeln mig. vilket de gjorde det ????????? tog min bil från mig. två gånger jag sett drömmar där jag fann guldmynt (detta är tecken på hård Financial Times), och båda gångerna året därpå var jag under extremt ekonomiskt tryck. år är ett av dem. Förra året hade jag drömmer polisen stoppade mig (igen), de ville inte tro att jag hade försäkring så jag tog dem till mitt hus för att visa dem mitt försäkringsbevis, 2 veckor senare fick jag slutade min polisen, de ville inte tro att jag hade försäkring, men jag Fick ta dem till mitt hus, utan jag var tvungen att ringa hem och få min politik nummer så de kunde kolla upp det. Jag har sett en dröm jag och gammal vän kämpade, några månader senare fick vi in i en kamp. Jag hade en dröm jag sett råttor i min arbetsplats, råttor representera unfaithfull kvinnor, några veckor senare min flickvän lämnar mig för en annan kille. (B-????) Theres laods fler drömmar jag hade som gick i uppfyllelse, men cant ihåg dem just nu, när och om jag gör illa post em. |
||
|
|
|
|
|
#18 (Permalink) | ||
|
New Member
Gröngöling
|
Re: Dreams som har besannatshej
kul att höra dina berättelser Alemcodon, ja jag tror att du kan vara ganska sensative och jag tror att du är en mycket realistisk person .. Jag tror att dina visioner definitley kommer till dig genom dina drömmar gruvor gjorde också, och när jag upptäckte dem och studerade dem, jag blev mer medveten och mottagliga för budskap som sedan övergick till visioner vid andra tider på dagen. Anledningen till att jag tror att du är en realistisk person för att jag tycker som jag att du kan tvivla ibland vad du ser! och sedan upptäcka sin vikt sannfärdighet i efterhand men jag tror med meditation och mer självinsikt du kommer att utvecklas till en hel "sensative" Jag tror att din ande guide redan skickar signalerna och tar hand om dig .. ![]() Hoppas att chatta med dig snart Ljusaste Blessings Blå ![]() |
||
|
|
|
![]() |
Liknande Trådar
|
||||
| Tråd | Startat | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Börja här! Introduktion till drömtydning | Jonas1 | Dream sharing | 95 | Igår 08:19 |
| True Religion 3Q vinst fördubblar nästan - Forbes | Editor | Nyheter - Sciences & Practises | 0 | 11-07-2008 03:10 |
| Mooji - True Religion | Jonas1 | Videos - Andlighet | 0 | 09-14-2008 09:36 |
| Några reflektioner av fyrtio år av Dreams | RonPrice | Dream sharing | 1 | 08-27-2008 03:13 |
| Tami Simon: Transparent Företag och Conscious Capitalism - Tami Simon, Sounds True | Jonas1 | Videoklipp - Global Oneness | 0 | 05-18-2008 06:30 |
| Tags |
| Ämnesverktyg | |
| Visningslägen | |
|
|