Global Oneness Community          
Automatisk Translations made by Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Enhet Community > Dream Interpretation > Dream deling
Registrer Blogger Artikler Bilder Videoer Godsaker FAQ Medlemsliste Dagens innlegg Søke Dagens innlegg Marker forumene som lest Chat Room

Dream deling Hva gjorde du drømmer i natt? Del dine drømmer og diskutere deres betydning med andre. »Start her!

Quick News
Velkommen til Global Enhet Community! Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med: Forum Hjem, Social Groups, Blogger, Artikler, Bilder, Videoer, Video Search, Kontakt oss, FAQ , Statistikk. Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!

Merk: Denne annonsen vises ikke for registrerte medlemmer

Tags
Threads: Dreams , Sann
Video: Dreams , Sann ,

Reply

LinkBack Trådverktøy Display Modes
Old 12-04-2008, 04:21   #10 (permalink)
PWC
Medlem
Junior Member
Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 sssssss18
PWC is on a distinguished road

Re: Drømmer som går i oppfyllelse

Jeg har nettopp sendt et svar til blå ... ikke sikker på hvorfor det ikke vises. Tenkte hvis jeg sendte en annen post ... kanskje det ville tvinge siste gjennom .... Så dette er en test .... takk atter blå

PWC
PWC está offline   Reply With Quote
Old 12-04-2008, 04:29   #11 (permalink)
PWC
Medlem
Junior Member

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Blå,
Ser ut som mitt opprinnelige innlegg til deg ikke gikk gjennom ... kanskje jeg skulle tenke på denne meldingen igjen. Jeg er forbløffet over meldingen. M var en kusine av meg at jeg var svært nær med vi betraktet henne en tante. Hun døde av lungekreft, men det var ikke siste, og hun elsker å ha det gøy. Jubileet hun snakket om er om mine stepdad ... den ene fra drømmen min. Jeg drømte om dødsfallet 6 måneder før dødsfallet, men jeg var ikke klar over det ville være ham. Det gule rommet jeg tror er soverommet mitt ... det skal males snart og jeg tenkte på gul ... hennes commment om hvite hørtes akkurat ut som henne. Ikke sikker på hva som skal skje i februrary ... fikk du noen mening ... er det en død? JEG virkelig verdsette du passerer denne meldingen.

Takk

PWC
Old 12-04-2008, 04:46   #12 (permalink)
PWC
Medlem
Junior Member

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Blå,

En siste ting ... Det er fornuftig at M ville hente deg ... var også hun fra Irland.

Takk

PWC
Old 12-04-2008, 06:53   #13 (permalink)
Nytt medlem
Junior Member
Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
Sted: Newry
blue0000 is on a distinguished road

Hei PWC stor hit fra deg!

Jeg er så glad du fikk meldingen ok og glad jeg kunne gi det videre. Jeg tror hendelsen i febraury er en slags feiring .. som en forlovelse eller bryllup eller noe sånt. Det er fornuftig nå hva du sa om at det er en fetter som var som en tante lol. Jeg vokste opp med min bestemor og tante, og så fikk jeg den samme følelsen med denne damen jeg bare følte det vanskelig å fastslå hvilke som begge syntes det samme lol. Jeg var ikke sikker, men jeg visste at hun var nær dere jeg kunne føle følelse at hun gir meg at du følte deg med forbi henne. Jeg tror hun ville bare si shes fine .. og hun vil være der i februar ... jeg hadde en følelse av at du kanskje ikke vet hva dette er årsaken var hun ler som det skal være en overraskelse av noe slag. men hun er lykkelig og er med dere jevnlig sjekker ok. Im så glad, jeg var ikke sikker på å si noe, men jeg følte jeg måtte bare videresende meldingen ... im so glad dens ok og den irske forbindelsen vel takke deg for at det sannsynligvis hjelpe meg gjøre tilkoblingen føre til at det føltes som jeg kjente henne og dvs kanskje hvorfor lol hun syntes virkelig nydelig, og ikke ulik min egen tante i personlighet ... takk for å få tilbake PWC glad jeg kunne hjelpe
blue0000 está offline   Reply With Quote
Følgende bruker sier takk til blue0000 For This Useful Post:
PWC (12-04-2008)
Old 12-04-2008, 07:25   #14 (permalink)
PWC
Medlem
Junior Member

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Blå,

Takk så mye, jeg var bekymret februar ville være en annen død og jeg nå ser frem til noen glede i februar meldingen som betydde så mye for meg og jeg setter pris på at du gjør dette. Jeg håper å få kontakt med deg igjen .... Jeg ønsker deg hell og lykke .....

God Bless

PWC
Old 12-04-2008, 10:02   #15 (permalink)
PWC
Medlem
Junior Member

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Blå,

Tusen takk for meldingen. Det har betydd så mye for meg og jeg finner trøst i å vite hun er ok. Jeg var bekymret for februar ... tenkte det kunne være en død. Jeg kan nå se frem til noen glede og jeg ønsker deg mye lykke og glede. Jeg ville spørre deg om overgangen fra å motta meldinger i drømmene dine til å motta dem når du er våken. Du nevnte mekling ... alle andre detaljer du kunne dele? Jeg har hatt noen drømmer om at jeg var klar og bevisste i dem .... jeg følte hverandre på drømmen og-basert spørsmål. Drømmen som spådde meg stepfathers død ... jeg var på et sted i tiden vitne til en bil krysser den gule linjen ... Jeg gned meg i øynene drømmen og så bilen ... Seks måneder senere, natt til hans død var jeg i bilen og tidspunktet ... broren min kjørte ... han klødde seg i nesen og krysset den gule linjen på nøyaktig der jeg så i drømmen ... Har du opplevd noe lignende?

Takk

PWC

Old 12-05-2008, 02:01   #16 (permalink)
Nytt medlem
Junior Member

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 ssssssss8

Jeg har opplevd samme type hendelse når Tripple dødsfallet skjedde med min familie sirkel. JEG kunne gjøre skikkelig følelse av det på den tiden var det veldig forvirrende, men drømmen hadde jeg fryktelig irritert fordi jeg visste at den var signifigant. Jeg var i et rom som var fylt med vann, og jeg husker følelsen fanget jeg gikk fra å oppleve dette for å se tre lukkede kister det begynte å bli mørkt og høre forferdelige lyder og en følelse å forferdelig realisering at dette var slutten .... og deretter jeg våknet. Denne drømmen var nær hver natt i ca to uker før en morgen da jeg sto opp kom jeg ned trappen hvor jeg deler hus med min arbeidskollega og min venn og co-manager jeg jobbet med var der og jeg av en eller annen ukjent grunn så ut til å har nyheter som jeg savnet, og så jeg prøvde å sjekke tekst-TV noe jeg aldri gjorde og jeg har sett båten mangler av kysten og jeg visste at det var min onkel og to søskenbarn i alderen 54, 32, og 8 som de hadde der barnebarnet ut hans midterm avbrekk fra skole og båten skulle bli decomissioned eller skrinlagt. Jeg pleide å fiske med dem på denne garnfiske.
Mine venner som var i huset ble sjokkert da de var klar jeg hadde hatt de drømmene jeg ringte hjem for å sjekke håper jeg tok feil, men jeg oppdaget var dessverre rett, og at de hadde forsøkt å kontakte meg så jeg levde omkring 100 miles borte som da jeg bodde i den sørlige delen av Irland nær Dublin. Så alle synene jeg hadde falt på plass de ble oppdaget nær ni uker senere 7 miles av kysten i hytta på båten. Jeg følte meg så skyldig .... Jeg visste at den fremmede rommet jeg sett var hytta og følelsen av å blitt fanget og lyder og mørket jeg visste med en gang. Siden da har jeg lært å være mer åpen for mine visjoner, den har gjort meg å være mer mottagelige og bestemt å gjøre noe positivt om det å være sensitiv og jeg synes du burde også. Jeg føler at du faktisk har en gave, og føle hvis du ønsker å utvikle det da meditere. Jeg bruker rolig musikk som jord lyder og lys lys det tar en stund å komme inn men prøv å la sinnet gå tomt og la deg drive på en nesten trance staten konsentrerer seg om langsom pusting og ved å praktisere det du begynner å høre lyder og føler sensasjoner at du wouldnt normalt hear.it kan være vanskelig i begynnelsen, men hold deg til det. Les og prøv å forstå om chakraene og kombinere det med meditasjon din ... Jeg tror Youl se med tiden du virkelig bli flinkere til å se ting klarere. Jeg har også en drøm bok som jeg holder ved siden av min seng som jeg skriver i når jeg har en drøm-hva drømmen var? hva jeg tror det betydde? og notater som dette og jeg tror at hvis du gjør dette vil du virkelig være på vei på en svært interessant reise.
En ting jeg vil si at jeg skrånende lese min familie og venner riktig på grunn av den forbindelse vært så nær jeg får mine egne tanker overlapper med meldinger den får meg forvirring og jeg tror føler folk flest som gjør målinger på samme den lettere å lese noen du ikke vet fordi jeg kan lese meldinger uten den samme forvirring ... men im fremdeles praktiserer og jobber med det, men det vil alltid være et vanskelig område i stemning.

Håper dette er til hjelp for deg PWC jeg synes du bør vurdere progresjon Jeg har en følelse at du er ekstremt følsom, men liker meg til tider være å judgemental av evnen din. Lykke til og jeg vil hjelpe deg allikevel jeg kan .... og takk for at du også hjalp meg im glad vi har blitt venner

Blå
Old 12-11-2008, 11:57   #17 (permalink)
Medlem
Junior Member
Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8

AlemcoDon's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 sssssss27
AlemcoDon is on a distinguished road

hei EVERY1

Jeg har hatt mange drømmer som har gått i oppfyllelse, og selv i dag jeg ser slike drømmer. mer enn da jeg var barn som back så jeg enset mine drømmer.

Jeg kommer fra en annen type livsstil fra de fleste av dere mennesker så dette virker veldig merkelig / gal for deg, lol, men jeg forsikrer deg det ikke.

i cant husker de fleste av dem toppen av hodet mitt, men syk prøve ...

jeg fikk drømmen en av mine beste tennene var løse (øverst tenner representerer mannlige figurer i ur familie og nedre tenner kvinner), en uke senere onkelen min ble innlagt på sykehus med hjerteproblemer. hvis tennene faller ut, betyr det at de vil dø, jeg hadde en drøm noen måneder tilbake en av mine bunnen tenner falt ut, 2 uker siden min bestemor gikk bort.

en drøm noen år siden jeg fikk stoppet av politimannen Ona sykkel, jeg tenkte å gjøre løperen, men bestemte seg ikke for så var det bare en rett vei fremover, og du skrånende løpe en motorsykkel på en str8 veien. Han guidet meg til en parkeringsplass der det var som 50 politifolk. Noen uker senere fikk jeg stoppet av en motorsykkel politimann, tenkte jeg om å kjøre unna, men det var for mye trafikk, så decied ikke for, og han tok meg inn på en parkeringsplass med gjette wot? 50 politifolk som venter på å aksel meg. som de gjorde ????????? tok min bil av meg.

to ganger i sett drømmer hvor jeg fant gullpenger (dette er tegn på harde økonomiske tider), og begge ganger året etter at jeg var under ekstreme økonomisk press. i år var en av dem.

i fjor hadde jeg drømmer politiet stoppet meg (igjen), ville det ikke de tror jeg hadde forsikring, så jeg tok dem med til huset mitt for å vise dem min forsikring sertifikat, 2 uker senere fikk jeg stoppet mitt politiet, de ville det ikke tror jeg hadde forsikring, men jeg didnt ta dem til huset mitt, i stedet jeg måtte telefon hjem og få mitt politiske nummer slik at de kunne sjekke det opp.

Jeg har sett en drøm meg og gamle venn sloss, noen måneder senere, fikk vi inn i en kamp.

Jeg hadde en drøm jeg har sett rotter i arbeidet mitt sted, rotter representerer unfaithfull kvinner, noen uker senere kjæresten min forlater meg for en annen fyr. (b ????)

Theres laods mer drømmene jeg hadde som gikk i oppfyllelse, men cant huske dem akkurat nå, når og hvis jeg syk innlegget em.
AlemcoDon está offline   Reply With Quote
Old 12-16-2008, 01:07   #18 (permalink)
Nytt medlem
Junior Member

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 ssssssss8

hei
flott å høre historiene dine Alemcodon, ja jeg tror du kan være ganske sensative og jeg tror du er en veldig realistisk person .. Jeg tror din visjoner definitley kommer til deg gjennom dine drømmer gruver gjorde også, og da jeg så dem, og studert dem, jeg ble mer oppmerksomme og mottakelige for meldinger som deretter flyttet videre til visjoner til andre tider på dagen.

Grunnen tror jeg tror på en realistisk person fordi jeg liker meg kan du sikkert noen ganger hva du ser! og oppdag dets vekt sannferdighet etter hendelsen, men jeg tror med meditasjon og mer selvtillit bevissthet vil utvikle seg til en ganske 'sensative'

Jeg tror din ånd guide allerede sender du signaler og leter etter deg ..

Håper å chatte med deg snart

Lyseste Blessings

Blå
Reply

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Last Post
Start her! Introduksjon til Dream Interpretation Jonas1 Dream deling 100 12-03-2009 06:10
True Religion 3Q profit dobler nesten - Forbes Editor Nyheter - Religion 0 Psychic Ability: Lær Remote Viewing - 2. Tips for å utvikle Gift of Psychic Seeing 03:10
Mooji - True Religion Jonas1 Videoer - Spiritualitet 0 09-14-2008 09:36
Noen Reflections of Forty Years of Dreams RonPrice Dream deling 1 08-27-2008 03:13
Tami Simon: Transparent Bedrifter og Conscious Capitalism - Tami Simon, Sounds True Jonas1 Videoer - Global Enhet 0 05-18-2008 06:30

Tags
Dreams , Sann
Dreams , Sann ,

Trådverktøy
Display Modes

Posting Rules
Du kanskje ikke starte nye tråder
Du kanskje ikke post replies
Du kanskje ikke post vedlegg
Du kanskje ikke redigere innleggene dine

BB-kode er
Smilefjes er
[IMG] kode
HTML code is Av
Trackbacks er
Pingbacks er
Refbacks er

Alle klokkeslett er GMT. Klokken er Atlantis og menneskets bevissthet Del 2 av 3.

Takk til NLP-er glede automatiske oversettelser