Het lijkt u nog niet geregistreerd bij onze gemeenschap. Om te registreren klik hier ...

Global Oneness Community          
Automatische vertalingen gemaakt door Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Gemeenschap > Dream Interpretation > Over dromen
Agenda Artikelen Foto's Video's Goodies Veelgestelde vragen Gebruikerslijst Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen Chat Room

Over dromen Wat heb je gedroomd? Deel uw dromen en hun betekenis te bespreken met anderen. »Start hier!

Snel Nieuws
Welkom bij de Global Oneness Community! Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met: Forum Home, Social Groups, Agenda, Artikelen, Foto's, Video's, Video Search, Contact Us, Veelgestelde vragen , Statistieken. Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!

Opmerking: Deze advertentie wordt niet weergegeven voor geregistreerde leden

Tags
Threads: Dreams, WAAR
Video's: Dreams ,WAAR ,

LinkBack Thread Tools
Old 12.04.2008, 03:21  
PWC
Lid
Junior Member
Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

PWC's Avatar

Activity Longevity
1/20 11/20
Today Posts
0/0 sssssss18
PWC is on a distinguished road

Re: Dromen die uitkomen

Ik stuurde een antwoord op blauw ... niet zeker waarom het niet wordt weergegeven. Dacht dat als ik een andere post ... misschien zou dwingen de laatste via een .... Dus dit is een test .... nogmaals bedankt blauw verzonden

01.17.2009, 04:22
PWC está offline  
Old 12.04.2008, 03:29  
PWC
Lid
Junior Member

PWC's Avatar

Activity Longevity
1/20 11/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Blauw,
Het lijkt erop dat mijn oorspronkelijke post naar u ging niet door ... ik misschien bedoeld was om na te denken over dit bericht opnieuw. Ik ben verbaasd door uw bericht. M was een neef van mij dat ik erg dicht wij rekening gehouden met haar een tante. Ze stierf aan longkanker, maar het was niet recent en ze hield om plezier te hebben. De verjaardag van is zij sprak over mijn stiefvader ... de een van mijn droom. Ik droomde over de dood van 6 maanden voorafgaand aan het overlijden, maar ik was niet op de hoogte zou hem zijn. De gele kamer Ik ben van mening is mijn slaapkamer ... het zal binnenkort worden geschilderd en ik dacht van gele ... haar commment over witte klonk net als haar. Weet u niet zeker wat er gaat gebeuren in Februari ... heb je geen zin ... het is een dood? Ik waardeer je voorbij dit bericht.

Bedankt

PWC está offline  
Old 12.04.2008, 03:46  
PWC
Lid
Junior Member

PWC's Avatar

Activity Longevity
1/20 11/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Blauw,

Een laatste ding ... Het is logisch dat M zou halen u ... ze was ook uit Ierland.

Bedankt

PWC está offline  
Old 12.04.2008, 05:53 PM  
Nieuw lid
Junior Member
Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
blue0000 is on a distinguished road

Hey PWC geweldig om hier van u!

Ik ben zo blij je hebt het bericht op OK en blij dat ik kon doorgeven. Ik denk dat het evenement in Febrauri is een soort viering .. zoals een verloving of bruiloft of iets dergelijks. Het is zinvol nu wat u zei over dat een neef die was als een tante lol. Ik ben opgegroeid met mijn oma en tante en ik kreeg hetzelfde gevoel met de dame die ik net vond het moeilijk om te bepalen welke zowel als leken dezelfde lol. I wasnt zeker, maar ik wist dat ze dicht bij je ik kon voelen emotie die ze gaf me dat je voelde met haar voorbij. Ik denk dat ze wilde alleen maar zeggen shes fine .. en ze zal er in februari ... Ik had een gevoel dat je misschien niet weet wat dit is want ze lachte als het gaat om een verrassing van een soort. maar ze is blij en is met u regelmatig controleren van uw ok. Im zo blij, ik weet zeker wasnt over iets te zeggen, maar ik voelde dat ik moest gewoon te vellen over de boodschap ... im zo blij zijn ok en de Ierse verbinding goed dank u voor dat het waarschijnlijk me helpen om de verbinding veroorzaken voelde alsof ik kende haar en dat is misschien waarom lol ze leek echt mooi en niet in tegenstelling tot mijn eigen tante in persoonlijkheid ... dank voor terug te krijgen PWC blij dat ik kon helpen
blue0000 está offline  
De volgende gebruiker zegt Dank U aan blue0000 For This Useful Post:
01.17.2009, 04:22 Locatie: binnenkort in de stad GOD's
Old 12.04.2008, 06:25 PM  
PWC
Lid
Junior Member

PWC's Avatar

Activity Longevity
1/20 11/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Blauw,

Thanks you so much, Ik was bang februari zou een ander dood te zijn en ik ben nu op zoek naar enkele vreugde in februari het bericht als betekende zoveel voor mij en ik waardeer je dit te doen. Ik hoop te verbinden met je eens .... Ik wens u veel succes en geluk .....

God Bless

PWC está offline  
Old 12.04.2008, 09:02 PM  
PWC
Lid
Junior Member

PWC's Avatar

Activity Longevity
1/20 11/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Blauw,

Dank je wel voor het bericht. Het heeft betekend zoveel voor mij en ik vind troost in de wetenschap dat ze is ok. Ik was bezorgd om feb ... dacht dat het misschien een dood zijn. Ik kan nu uitkijken naar wat vreugde en ik wens u veel geluk en vreugde. Ik wilde u vragen over uw overgang van het ontvangen van berichten in je dromen om ze te ontvangen, wanneer je wakker bent. U noemde bemiddeling ... alle andere gegevens die u zou kunnen delen? Ik heb een aantal dromen dat ik op de hoogte was en bewust in hen .... Ik voelde afgezien van de droom en ased vragen. De droom werd voorspeld mijn stiefvaders dood ... Ik was op een plaats in de tijd getuige van een auto steek de gele lijn ... Ik wreef mijn ogen in de droom en keek naar de auto ... Zes maanden later, in de nacht van zijn dood was ik in die auto en het punt in de tijd ... mijn broer was het rijden ... hij krabde aan zijn neus en stak de gele lijn op het exacte punt zag ik in de droom ... Have u ervaren zoiets?

Bedankt

PWC está offline  
Old 12.05.2008, 01:01  
Nieuw lid
Junior Member

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 ssssssss8

Ik heb ervaren dit hetzelfde type evenement als de tripple dood is er gebeurd met mijn familie kring. I couldnt make eigenlijke zin van het op het moment dat het erg verwarrend, maar de droom had me verschrikkelijk geërgerd omdat ik wist dat het signifigant. Ik was in een kamer die vullen met water en ik herinner me het gevoel gevangen ging ik uit met dit om te zien drie gesloten doodskisten het begon al donker en het gehoor verschrikkelijke geluiden en een gevoel van vreselijke besef dat dit het einde was .... en dan ik wakker. Deze droom was bijna elke avond ongeveer om weken totdat op een ochtend toen ik opstond kwam ik de trap waar ik was het delen van een huis met mijn werk en mijn collega, vriend en co-manager werkte ik met en ik was er om een onbekende reden keek naar hebben het nieuws op die ik heb gemist en dus probeerde ik het controleren van de teletekst iets wat ik nooit gedaan en ik gezien boot missen van de kust en ik wist dat het mijn oom en twee neven leeftijd van 54, 32, en 8, zoals ze hadden er kleinzoon op zijn tussentijdse pauze van school en de boot zou gaan worden decomissioned of gesloopt. Ik gebruikte om te vissen met hen op deze vistrawler.
Mijn vrienden die in het huis waren geschokt omdat ze op de hoogte waren was ik met de dromen die ik belde naar huis om te controleren hoop dat ik verkeerd was, maar ontdekte ik was helaas gelijk heeft en dat zij had geprobeerd om contact met mij als ik leefde ongeveer 100 mijl weg als toen ik leefde in het zuiden van Ierland in de buurt van Dublin. Vervolgens worden alle visioenen had ik viel op zijn plaats ze werden ontdekt in de buurt van negen weken later 7 mijl van de kust in de cabine van de boot. Ik voelde me zo schuldig .... Ik wist dat de vreemde kamer gezien was ik de cabine en het gevoel van gevangen zijn en de geluiden en de duisternis Ik wist meteen. Sindsdien heb ik geleerd om meer open voor mijn visie, het heeft me meer worden ontvankelijk en bepaald in het doen van iets positiefs over zijn gevoelig en ik vind dat je ook. Ik heb het gevoel dat je echt een geschenk en voelen als je zou willen ontwikkelen het dan te mediteren. Ik gebruik zachte muziek klinkt als de aarde en kaarslicht het duurt een tijdje om in, maar probeer je gedachten laten gaan leeg en laat u drijven in om een bijna trance staat zich te concentreren op langzame ademhaling en door het beoefenen van deze u beginnen om geluiden te horen en sensaties voelen dat u wouldnt normaal hear.it kan moeilijk zijn, maar op het eerste stok mee. Lees en probeer te begrijpen over de chakra's en combineren dat met je meditatie ... Ik denk dat Youl met de tijd zie je echt beter krijgen bij het zien van dingen duidelijker. Ik heb ook een droom boek dat houd ik naast mijn bed die ik schrijf in als ik een droom, wat de droom was? wat ik denk dat het betekende? en merkt als deze en ik denk dat als je dit doet zult u echt op uw manier op een zeer interessante reis.
Een ding zal ik zeggen dat i cant lees mijn familie en vrienden goed functioneren omdat van de verbinding is zo dichtbij dat ik mijn eigen gedachten overlapping met de berichten die het veroorzaakt verwarring mij en ik denk dat de meeste mensen dat wel doen lezingen voelen hetzelfde zijn makkelijker om iemand te lezen u dont weet omdat ik de berichten kan lezen zonder dezelfde verwarring ... hoewel im oefenen en nog steeds mee bezig, maar het zal altijd een moeilijk terrein ik me voel.

Hoop dat dit is wat hulp om u PWC Ik vind dat je zou moeten overwegen vordert Ik heb een gevoel dat je zijn uiterst gevoelig, maar als ik bij tijd en wijle te veroordelend op uw vermogen. Good Luck en ik zal toch kan ik u helpen .... en dank u voor mij ook helpen im blij dat we vrienden zijn geworden

Blauw
blue0000 está offline  
Old 12.11.2008, 10:57 PM  
Lid
Junior Member
Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8

AlemcoDon's Avatar

Activity Longevity
0/20 13/20
Today Posts
0/0 sssssss27
AlemcoDon is on a distinguished road

hi every1

Ik heb veel van de dromen die uitkomen en zelfs tot op de dag zie ik zulke dromen. meer nog dan toen ik een kind was als toen ik geen aandacht aan mijn dromen.

Ik kom uit een ander soort levensstijl van de meeste van jullie dus dit kan zeer vreemd / gek aan u, lol, maar ik verzeker u haar niet.

i cant remember de meeste van hen bovenkant van mijn hoofd, maar probeer het ziek ...

Ik had een droom van mijn boven tanden zat los (boven tanden vertegenwoordigen mannelijke figuren in ur familie-en onderkant tanden vrouwelijk), een week later mijn oom was in het ziekenhuis opgenomen met hartproblemen. Als tanden uitvallen dat betekent dat ze zal sterven, ik had een andere droom paar maanden terug een van mijn onderste tanden vielen uit, 2 weken geleden mijn grootmoeder overleden.

een andere droom paar jaar terug kreeg ik aangehouden door politie ona fiets, ik dacht over het doen van een loper, maar besloot niet te want er was slechts een rechte weg te gaan, en u cant outrun een motorfiets op een str8 weg. Hij leidde me naar een parking waar er als 50 agenten. Enkele weken later kreeg ik tegengehouden door een motor agent, ik dacht het wegrijden, maar er was te veel verkeer, dus decied niet te, en hij nam me mee naar een parkeerterrein met guess wot? 50 politieagenten wachten om me as. die zij heeft de ????????? nam mijn auto van me af.

tweemaal i dromen waar ik gouden munten gezien (dit is teken van harde financiële tijden), en beide keren het jaar nadat ik was onder extreme financiële druk. dit jaar een van hen.

Vorig jaar had ik droom politie hield me (weer), wouldnt ze denken dat ik had verzekering dus nam ik ze naar mijn huis om ze te laten zien mijn verzekeringsbewijs, 2 weken later kreeg ik gestopt met mijn politie, wouldnt ze denken dat ik had verzekering, maar ik didnt ze naar mijn huis, in plaats daarvan moest ik telefoontje naar huis en mijn polisnummer, zodat ze het kon check-up.

Ik zag een droom mij en oude vriend vechten waren, enkele maanden later, kregen we in een gevecht.

Ik had een droom zag ik ratten in mijn werk plaats, ratten vertegenwoordigen unfaithfull vrouwen, enkele weken later mijn vriendin laat me voor een andere jongen. (de b ????)

theres laods meer dromen had ik dat uitgekomen, maar cant remember ze nu, wanneer en als ik ziek post em.
AlemcoDon está offline  
Old 12.16.2008, 12:07 AM  
Nieuw lid
Junior Member

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 ssssssss8

hoi
geweldig om je verhalen horen Alemcodon, ja ik denk dat je heel gevoelig is worden en ik denk dat je een zeer realistisch persoon .. Ik denk dat je visioenen definitley gekomen om u door uw dromen mijnen heeft ook, en toen ik zag hen, en ze studeerde, raakte ik meer bewust en ontvankelijk voor boodschappen die werkte daarna voor visies op andere momenten van de dag.

De reden waarom ik denk dat je een realistisch persoon want ik denk dat als ik je soms twijfelen wat je ziet! en dan ontdek het gewicht van de waarachtigheid na de gebeurtenis, maar ik denk met meditatie en meer zelfbewustzijn u zal ontwikkelen tot een vrij 'gevoelig is'

Ik denk dat je geest gids is al stuur je de signalen en op zoek na ..

Hopelijk tot binnenkort chatten met je

Brightest Blessings

Blauw
blue0000 está offline