Semella que non atopou aínda coa nosa comunidade. Para inscribirse prema aquí ...

Global Oneness Community          
Traducións automáticas feitas polo Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Community > Interpretación dos soños > Compartir Dream
Blogs Artigos Fotos Vídeos Os extras FAQ Membros Mensaxes de Hoxe Mark Forums Read Chat room

Compartir Dream O que ten soños na noite pasada? Compartir seus soños e discutir os seus significados cos outros. »Comece por aquí!

Quick News
Welcome to the Global Oneness Community! Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa rexístrate aquí. Algúns enlaces para comezar: Páxina de inicio, Grupos sociais, Blogs, Artigos, Fotos, Vídeos, Video Search, Contacte connosco, FAQ , Estatísticas. Disfrútao e sentir-se realmente benvidos á comunidade!

Nota: Este anuncio non se amosará para membros rexistrados

Tags
Temas: Dreams , Verdade
Vídeos: Dreams , Verdade ,

LinkBack Thread Tools
Old 12-04-2008, 04:21  
PWC
Membro
Junior Member
Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 sssssss18
Agradecido 0 vez en 0 Posts
PWC is on a distinguished road

Re: soños que se fixeron realidade

Acaba de enviar unha resposta ao azul ... non sei por qué non está amosando. Penso que se eu mandar outro post ... quizais fose a forza a través dun pasado .... Entón, este é un exame .... grazas de novo azul

01-17-2009, 04:22 PM
PWC está offline  
Old 12-04-2008, 04:29  
PWC
Membro
Junior Member

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Azul,
Parece que o meu post orixinal para non pasar ... talvez debería pensar sobre esta mensaxe de novo. Estou impresionado pola súa mensaxe. M foi un primo meu que eu era moi estreita co que consideramos unha tía. Ela morreu de cancro de pulmón, pero non era recente e que lle gustaba de divertirse. O aniversario ela falou é o meu padrasto ... a un dos meus soños. Eu soño con a morte de 6 meses antes da morte, pero eu non sabía que sería el. O cuarto amarelo, creo, é o meu cuarto ... que vai ser pintado en breve, e eu estaba pensando en amarelo ... ela commment sobre branco soou só como ela. Non estou seguro o que vai acontecer en Februrary ... que conseguiu ningún sentido ... é a morte? Eu realmente aprecio pasar esa mensaxe.

Grazas

PWC está offline  
Old 12-04-2008, 04:46  
PWC
Membro
Junior Member

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Azul,

Unha última cousa ... Ten sentido que M iría procura-lo ... ela tamén era de Irlanda.

Grazas

PWC está offline  
Old 12-04-2008, 06:53  
Novos Estados
Junior Member
Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
blue0000 is on a distinguished road

Hey PWC gran aquí de ti!

Estou tan contento que comezou a mensaxe de pasa nada e eu contento podería transmiti-lo. Creo que o evento no mes de febreiro é algún tipo de festa .. como un compromiso ou voda ou algo así. Non ten sentido agora que dixo sobre el ser un primo que era coma unha tía lol. Eu medrei coa miña avoa e miña tía e así que eu estaba quedando o mesmo sentimento con esa muller que eu só senti-lo difícil determinar cal é tanto como parece a mesma lol. Eu non era certo, pero eu sabía que ela estaba preto de ti Eu podía sentir a emoción que ela estaba me dando que sentiu coa súa pasaxe. Eu creo que ela só quería dicir .. shes fine e vai estar alí en febreiro ... eu tiven un sentimento que quizais non sabe que iso é porque estaba rindo como vai ser unha sorpresa dalgún tipo. pero ela está feliz e con vostede comprobar regularmente o seu ok. Im tan feliz, eu non era certo en dicir calquera cousa, pero eu sentín que tiña só pasar a mensaxe ... estou tan contento súa aprobación ea conexión irlandés ben grazas por iso que probablemente me axudar a facer con respecto, sentín como se coñecía e iso é talvez por iso lol ela parecía realmente encanto e non ao contrario da miña tía propia personalidade ... Grazas por me recibir de volta PWC content podería axudar
blue0000 está offline  
O seguinte Usuario grazas á blue0000 por esa útil mensaxe:
01-17-2009, 04:22 PM (12-04-2008)
Old 12-04-2008, 07:25  
PWC
Membro
Junior Member

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Azul,

Thanks you so much, eu estaba preocupado febreiro sería outra morte e agora estou ansioso para algunha alegría en febreiro A mensaxe que significou tanto para min e eu realmente aprecio está facendo iso. Espera manter contacto con vostede outra vez .... Quero-lle sorte e felicidade .....

God bless

PWC está offline  
Old 12-04-2008, 10:02  
PWC
Membro
Junior Member

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Azul,

Thank you so much para a mensaxe. Supuxo moito para min e creo confort en saber que ela está ok. Eu estaba preocupado febreiro ... pensei que podería ser unha morte. Agora podo ollar para a fronte un pouco de alegría e desexo-lle moita felicidade e alegría. Eu quería preguntarlle sobre a súa transición de recibir mensaxes nos seus soños para recibila-los cando está acordado. Vostede mencionar ... mediación de calquera outro detalle que podería compartir? Tiven algúns soños que eu estaba consciente e consciente neles .... eu sentín máis aló do soño e cuestións ased. O soño que predicir miña morte padrasto ... eu estaba en un lugar en tempo testemuño un coche cruzar a liña amarela ... Eu esfreguei os ollos no sono e vin o coche ... Seis meses máis tarde, a noite da súa morte, eu estaba naquel coche e punto no tempo ... meu irmán estaba dirixido ... el coçou o nariz e cruzou a liña amarela no punto exacto que vin no soño ... Teña Xa tivo algo así?

Grazas

PWC está offline  
Old 12-05-2008, 02:01  
Novos Estados
Junior Member

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 ssssssss8

Eu experimentei este mesmo tipo de evento, cando a morte tripple aconteceu co meu círculo familiar. Eu non podería facer sentido propio do que na época era moi confuso, pero o soño tiña-me terrible molestar Porque eu sabía que era signifigant. Eu estaba nunha sala que estaba a encher con auga e recorda-me sentir que eu fun preso de probar isto a ver tres caixões pechados comezou a estar escuro e escoitar ruídos terribles e un sentimento de realización terrible que este era o fin e despois .... acordo. Ese soño estaba preto de cada noite por preto dunha semana ata pola mañá cando acordo eu desc as escaleiras onde eu estaba a compartir a casa co meu compañeiro de traballo e meu amigo e eu traballei con xerente de co estaba alí e eu por algún motivo descoñecido mirou para ter a noticia en que eu perda e por iso eu tente comprobar a algo que eu nunca tiña Teletexto e vin a falta de barco na costa e eu sabía que era meu tío e dous primos de 54 anos, 32 e 8, como eles tiñan alí fora en neto súa rotura intercalar da escola e o barco estaba indo ser decomissioned ou desmantelados. Eu soía pescar con eles sobre este Arrastão de pesca.
Meus amigos que estaban na casa quedaron impresionado como eu que estaban conscientes tivera o soño que eu teléfono a casa para buscar esperando que eu estaba mal, pero eu descubrín foi, infelizmente, certo e que eles tiñan tentando contactar-me como eu viviu preto de 100 millas distancia, como entón eu vivía no sur de Irlanda, preto de Dublín. Entón, as visións que eu tiña caeu no lugar foron descubertos preto de nove semanas, 7 millas da costa na cabina do barco. Eu me sentín tan culpable .... Eu sabía que o cuarto estraño que vin foi a cabina ea sensación de ser detidos e os ruídos e as tebras eu souben inmediatamente. Dende entón, teño aprender a ser máis aberto a miña visión, el me fixo ser máis receptivo e determinada en facer algo de positivo en ser sensible e eu creo que debería tamén. Eu sinto que realmente ten un don e se sentiría se desexa desenvolver lo en seguida, meditar. Eu uso unha música suave, como os sons da terra e luz de vela que leva un tempo para entrar, pero tentao deixar a mente en branco e deixe-se de deriva dun estado case de Trans concentrando-se na respiración lenta e practicar iso, comeza a escoitar sons e sensacións que wouldnt normalmente hear.it pode ser difícil no comezo, pero queda con ela. Lea e probe entender sobre os chakra e que combinan coa súa meditación ... Creo Youlou ver co tempo realmente comezar mellor en ver as cousas con máis claridade. Eu tamén teño un libro dos soños que me manteña a carón da miña cama que eu escriba en cando teño un soño que o soño era? o que eu creo que iso significa? e notas coma este e creo que se fai iso vai realmente estar no seu camiño desde unha viaxe moi interesante.
Unha cousa que eu vou dicir que eu non podo ler a miña familia e amigos correctamente por mor da conexión foi así que eu conseguir pechar os meus propios pensamentos superposición coas mensaxes que me fai confusión e creo que a maioría das persoas que fan lecturas de sentir o mesmo é máis fácil de ler alguén non sabe porque eu podo ler as mensaxes sen a confusión mesmo ... aínda que eu aínda estou practicando e traballando niso, pero o seu sempre será unha zona difícil que eu sinto.

Esperamos que este sexa de axuda para ti PWC eu creo que debes considerar a avanzar Teño a sensación de que son moi sensibles, pero como eu ás veces ser o xuízo da súa capacidade. Boa sorte e eu vou axudar de xeito podo .... e grazas por me axudar tamén son feliz nos facemos amigos

Azul
blue0000 está offline  
Old 12-11-2008, 11:57  
Membro
Junior Member
Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8

AlemcoDon's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 sssssss27
Agradecementos: 0
AlemcoDon is on a distinguished road

ola every1

Eu teño tido moitos dos soños que se fixeron realidade, e mesmo a este día podo ver estes soños. máis que cando eu era neno, naquela época eu non daba atención ós meus soños.

Eu veño de outro tipo de estilo de vida da maioría das persoas que así que pode parecer moi raro / tolo para ti, lol, pero asegura-vos que non é.

i cant remember a maioría deles enriba da miña cabeza, pero mal tentar ...

Tiven un soño dos meus dentes superiores estaba solto (dentes superiores representan figuras masculinas da familia ur dentes inferiores e feminino), unha semana despois, meu tío foi internado con problemas de corazón. Se os dentes caen significa que vai morrer, eu tiña outro soño poucos meses atrás un dos meus dentes fondo caeu fóra, 2 semanas atrás, meu avó morreu.

outro soño traseira algúns anos eu fun parado pola policía moto ona oficial, pensei en facer un corredor, pero decidiu non demasiado como había só unha estrada adiante, e non pode funcionar máis dunha moto en unha estrada str8. guiou-me en un aparcadoiro onde había como 50 policías. Algunhas semanas despois eu fun parado por un policía de moto, eu pense sobre a condución de distancia, pero non había moito tráfico, por iso non decied tamén, e me levou a un aparcadoiro con wot adiviñar? 50 policiais á espera para me veu. o que eles fixeron o ????????? colleu o meu coche de enriba de min.

Vin dúas veces soños onde podo atopar as moedas de ouro (isto é signo de difícil "Financial Times"), e dúas veces ao ano seguinte eu estaba baixo extrema presión financeira. este ano, sendo un deles.

i o ano pasado tivo o soño de policía me parou (de novo), eles wouldnt crer que eu tiña seguro así eu tomei a miña casa para amosar-lles o meu certificado de seguro, 2 semanas despois recibín o meu parou de policía, eles wouldnt crer que eu tiña seguro, pero eu didnt levalos á miña casa, en vez eu tiña a casa buscar o meu teléfono e número da apólice para que eles poidan comprobar se.

Vin un soño min e vello amigo estaban pelexa meses despois, chegamos a unha loita.

Tiven un soño que vin ratos no meu lugar de traballo, os ratos representan mulleres unfaithfull, unhas semanas máis tarde a miña moza me deixa para outro cara. (o ????) b

There laods eu tiña máis soños que se fixo realidade, pero non podo record-los agora, cando e eu o fai en post paciente.
AlemcoDon está offline  
Old 12-16-2008, 01:07  
Novos Estados
Junior Member

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 ssssssss8

ola
gran para escoitar as súas historias Alemcodon, si, eu creo que pode ser completamente sensative e eu creo que é unha persoa moi realista .. Creo que as súas visións definitley chegar a través de minas dos seus soños que tamén, e cando notei-los e estudo-los, estean máis atento e receptivo ás mensaxes que logo mudou-se para as visións noutros momentos do día.

A razón que eu creo que o seu eu causar unha persoa realista pensar como eu, pode dubidar, por veces, o que ves! e, en seguida, descubrir o seu peso de veracidade despois do evento, pero creo que coa meditación e auto conciencia máis vai converterse nun verdadeiro "sensative '

Creo que o seu espírito guía xa está enviando os signos e coidar de ti ..

Esperanza para falar con vostede en breve

Brightest Blessings

Azul
blue0000 está offline