Vaikuttaa siltä, et ole vielä rekisteröitynyt yhteisöön. Rekisteröityä klikkaa tästä ...

Global Oneness Community          
Automaattiset Käännökset tekemät Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness yhteisön > Dream Interpretation > Dream jakaminen
Rekisteriä Blogia Artiklojen Valokuvat Videto Herkkuja UKK Käyttäjälista Today's Posts Haku Today's Posts Merkin luetuksi Chat Room

Dream jakaminen Mitä sinä unta viime yönä? Jaa unet ja keskustella niiden merkityksiä muiden kanssa. »Aloita tästä!

Quick Uutiset
Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö! Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa: Forum Home, Sosiaaliryhmiin, Blogia, Artiklojen, Valokuvat, Videto, Videohaku, Ota yhteyttä, UKK , Tilastot. Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!

Huomaa: Tämä mainos ei näy rekisteröityneille jäsenille

Tunnisteita
Threads: Unelmansa , TOSI
Videot: Unelmansa , TOSI ,

Reply

LinkBack Thread Tools Näyttötiloja
Old 12.04.2008, 04:21   #10 (Permalink)
PWC
Jäsenen
Junior Member
Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 sssssss18
Kiitti 0 Times in 0 Posts
PWC is on a distinguished road

Re: unelmat ovat toteutuneet

Lähetin juuri vastauksen sininen ... tiedä, miksi se ei näy. Vaikka jos lähetin toiseen virkaan ... ehkä se olisi voimassa viimeinen kautta .... Joten tämä on testi .... kiitos taas sininen

Vesiskootterien
PWC está offline   Reply With Quote
Old 12.04.2008, 04:29   #11 (Permalink)
PWC
Jäsenen
Junior Member

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Sininen,
Looks like my original post sinulle ei mene läpi ... ehkä minun piti miettiä tätä viestiä uudestaan. Olen hämmästynyt viestisi. M oli serkku minun, että olin hyvin lähellä meidän pitää hänen täti. Hän kuoli keuhkosyöpään, mutta se ei ollut viime aikoina ja hän oli rakkautta on hauskaa. Juhlavuoden hän puhui on minun stepdad ... yksi unelmani. Näin unta siitä kuolemasta 6 kuukautta ennen kuolemaa, mutta en tiennyt, että olisi hänelle. Keltainen huone mielestäni on my bedroom ... se aiotaan maalata pian, ja ajattelin keltainen ... hänen commment valkoisten kuulosti aivan kuin hän. Ole varma, mitä tulee tapahtumaan februrary ... sait mitään järkeä ... on se kuolema? Arvostan teitä kulkee tämän viestin.

Kiitos

Vesiskootterien
Old 12.04.2008, 04:46   #12 (Permalink)
PWC
Jäsenen
Junior Member

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Sininen,

Yksi asia ... On järkevää, että M olisi hakemaan sinut ... hänkin oli Irlannista.

Kiitos

Vesiskootterien
Old 12.04.2008, 06:53 PM   #13 (Permalink)
New Member
Junior Member
Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
Sijainti: Newry
Kiitti 2 Times in 2 Posts
blue0000 is on a distinguished road

Hei PWC hienoa, että täällä sinusta!

Olen niin iloinen sait viestin ok ja iloinen voisin eteenpäin. Mielestäni tapahtuma Helmikuuta on jonkinlainen juhlaan .. esimerkiksi osallistuminen tai häät tai jotain tällaista. On järkevää nyt, mitä sanoitte, että on serkku, joka oli kuin täti lol. Kasvoin kanssa mummoni ja tätini, ja niin olin saada sama tunne tämän naisen juuri mielestä on vaikea määritellä, mitä sillä molemmat näyttivät samaa lol. I wasn't varma, mutta tiesin, että hän oli lähellä sinua voisin tuntea tunne, että hän antaa minulle, että teillä on ollut hänen kanssaan ohimennen. Luulen, että hän vain sanoa, shes hieno .. ja hän on siellä helmikuussa ... minulla oli tunne, et ehkä tiedä, mitä tämä on, koska hän nauroi kuin se tulee yllätyksenä jonkinlaisia. mutta hän on onnellinen ja on sinun kanssasi säännöllisesti tarkistaa oman ok. Im so iloinen, I wasn't epävarma sano mitään, mutta halusin vain välittää viestin ... im so tyytyväinen sen ok ja Irlannin yhteys myös kiittää teitä siitä, että se todennäköisesti auttaa minua tekemään yhteys aiheuttaa tuntui kuin olisin tunsi hänet ja thats ehkä siksi lol hän näytti todella kaunis, eikä toisin oma tätini persoonallisuuden ... kiitos saada takaisin PWC iloinen, että olen voinut auttaa
blue0000 está offline   Reply With Quote
Kun käyttäjä sanoo Kiitos blue0000 For This Useful Post:
Vesiskootterien (12-04-2008)
Old 12.04.2008, 07:25 PM   #14 (Permalink)
PWC
Jäsenen
Junior Member

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Sininen,

Kiitoksia teille niin paljon, olin huolissani helmikuun on toinen kuolema, ja olen nyt innolla joitakin iloa helmikuu viesti merkinnyt niin paljon minulle ja olen todella kiitollinen teet tämän. Toivon yhteyttä you again .... Toivotan teille onnea ja onnea .....

Jumalaa Bless

Vesiskootterien
Old 12.04.2008, 10:02 PM   #15 (Permalink)
PWC
Jäsenen
Junior Member

PWC's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Sininen,

Kiitos paljon viestin. Se on merkinnyt niin paljon minulle ja minusta mukava tietää hän on ok. Olin huolissani helmikuu ... mielestä se voi olla kuolema. En voi nyt odottaa joitakin iloa, ja toivotan teille paljon onnea ja iloa. Halusin kysyä teiltä siirtymistä vastaanottaa viestejä unien vastaanottaa niitä, kun olet hereillä. Puhuitte sovittelun ... muita tietoja voisit jakaa? Minulla on ollut muutaman unia, että olin tietoinen ja tietoisia niistä .... tunsin lisäksi on unelma ja hinnoitteluun perustuva kysymyksiä. Unelma on ennakoitu minun isäpuolensa kuoleman ... olin paikka ajoissa todistamaan auton yli keltaisen viivan ... I hieroa silmiäni unessa ja katselin auton ... Kuusi kuukautta myöhemmin, että yöllä hänen kuolemansa olin, että auto ja ajankohta ... veljeni ajoi ... hän raapi nenää ja ylittänyt keltaisen viivan täsmälleen samaan kohtaan näin unessa ... Have olet kokenut mitään tällaista?

Kiitos

Vesiskootterien

Old 12.05.2008, 02:01   #16 (Permalink)
New Member
Junior Member

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 ssssssss8

Olen kokenut tämän saman tyyppisen tapahtuman, kun Tripple kuolema tapahtui minun perhepiiristä. I couldnt tehdä varsinaisessa merkityksessä sitä, kun se oli hyvin sekava, mutta unelma oli minua harmitti hirveästi koska tiesin sen signifigant. Olin huoneessa, joka täytetään vedellä ja muistan tunteen loukkuun lähdin kokea tämän nähdä kolme päättyi arkut se alkoi saada tumma ja kuulon hirvittävää ääntä ja tunne on kauhea oivaltaminen, että tämä oli lopussa .... ja sitten Heräsin. Tämä uni oli lähes joka yö pian viikon ajan, kunnes eräänä aamuna kun heräsin Tulin alas portaita, joissa olin jakaminen talo työtäni kollegani ja ystäväni ja yhteistyö johtaja olen toiminut siellä ja olen jostakin tuntemattomasta syystä pyrkinyt on uutisia, joista en ymmärtänyt, ja niin olen yrittänyt tarkistaa teksti-tv: En enää ikinä ollut ja olen nähnyt veneen puuttuu rannikosta ja tiesin, että se oli minun eno ja kaksi serkkua vuotiaita 54, 32 ja 8, koska ne olivat siellä pojanpoika ulos Hänen puolivälin taukoa koulusta ja vene oli tulossa decomissioned tai romutetaan. Minulla oli tapana kalastaa niitä tässä kalastuksesta troolari.
Ystävilleni, jotka ovat olleet talossa olivat järkyttyneitä, koska he tiesivät minun oli ollut unelmien Soitin kotiin tarkistamaan toivoen olin väärässä, mutta löysi minun oli valitettavasti oikeassa, ja että he olivat yrittäneet ottaa yhteyttä minuun, koska olen asunut noin 100 mailia pois, koska sen jälkeen olen asunut Etelä-Irlannin Dublinin lähelle. Sitten kaikki visiot olin loksahtivat paikoilleen ne havaittiin lähes yhdeksän viikkoa myöhemmin 7 päähän rannikosta ohjaamossa veneen. Tunsin itseni niin syylliseksi .... Tiesin outo huone olen nähnyt oli matkustamon ja tunne on loukussa ja äänet ja pimeyden tiesin heti. Sittemmin olen oppinut olemaan avoin minun visioita, on tehnyt minut kuuntelemaan enemmän ja määritetään tekee jotain rakentavaa on herkkä, ja mielestäni teidän pitäisi liikaa. Minusta tuntuu, että sinulla todella on lahja, ja tuntuu, jos haluaa kehittää sitä sitten mietiskelemään. Käytän pehmeästä musiikista, kuten maa-ääniä ja kynttilän valossa kestää hetken päästä, mutta yritä anna mielesi mennä tyhjäksi ja anna itsesi hidasta ja lähes Trance State keskittyy hidas hengitys ja harjoitellaan tätä voit alkaa kuulla ääniä ja tuntea tuntemukset että wouldnt normaalisti hear.it voi olla vaikeaa aluksi, mutta pysy siinä. Lue ja yritä ymmärtää siitä chakrat ja yhdistää että teidän meditaatio ... Mielestäni youl nähdä, kun todella on paremmin nähdä asiat selvemmin. Minulla on myös unelma kirja, että minun on pidettävä vieressä omassa sängyssä, jotka minä kirjoitan, kun minulla on unelma, mikä unelma on? mielestäni se tarkoitti? ja toteaa, kuten tässä, ja uskon, jos teet tämän teidän todella teidän tavoin hyvin mielenkiintoinen matka.
Yhden asian haluan sanoa, että olen cant read perheeni ja ystäväni oikein, koska yhteys on niin läheinen minulle omia ajatuksiani päällekkäistä viestit, se saa minut sekaannusta ja uskon, että useimmat ihmiset, jotka eivät lukemat ovat samaa mieltä sen helpompi lukea joku et voi tietää, koska en voi lukea viestejä ilman samaa hämmennystä ... vaikka im vielä harjoitellaan ja käsittelemään sitä, mutta se on aina vaikea alue tunnen.

Toivottavasti tästä on apua sinulle PWC Minusta teidän pitäisi harkita etenee minulla on sellainen tunne, olet hyvin herkkä, mutta kuten minä ajoittain olla tuomitsevaa kykyysi. Onnea ja minä autan sinua silti voin .... ja kiitos myös auttaa minua im tyytyväisiä olemme ystävystyneet

Sininen
Old 12.11.2008, 11:57 PM   #17 (Permalink)
Jäsenen
Junior Member
Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8

AlemcoDon's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 sssssss27
AlemcoDon is on a distinguished road

hi every1

Minulla on ollut paljon unia, jotka ovat toteutuneet, ja vielä tänäkin päivänä näen tällaisia unia. enemmän kuin silloin kun olin lapsi, koska tuolloin en kiinnittänyt mitään huomiota unelmani.

Olen kotoisin erilaista elämäntapaa useimmista te ihmiset niin tämä voi vaikuttaa hyvin oudolta / hullu teille, lol, mutta vakuutan teille, se ei ole.

i cant muistaa useimmat alkuun pääni mutta huonosti yrittää ...

Minulla oli unelma yksi tärkeimmistä hampaita oli löysällä (top hampaat ovat uros luvut ur perhe-ja alhaalta hampaiden nainen), viikkoa myöhemmin setäni oli otettu sairaalaan sydämen ongelmia. Jos hampaat putoavat se tarkoittaa, että ne kuolevat, jälleen unta muutama kuukausi sitten eräs pohja hampaat putosi, 2 viikkoa sitten isoäitini kuoli.

toinen unelma muutama vuosi sitten sain pysäytti poliisi Ona pyörä, ajattelin tehdä juoksija, mutta päätti olla liikaa, koska vain suora tie eteenpäin, ja te erikoiskieli pakoon moottoripyörällä on str8 tiellä. Hän ohjaa minut parkkipaikka, jossa ei ollut kuin 50 poliiseja. Muutaman viikon kuluttua sain pysäyttää moottoripyörä poliisi, ajattelin ajaa pois, mutta oli niin paljon liikennettä, joten decied ei liian, ja hän otti minut pysäköintialue on guess WOT? 50 poliisit odottavat akselin minua. ne eivät ????????? otti autoni irti.

kaksi kertaa olen nähnyt unia, joissa Löysin kultakolikoita (tämä on merkki kovaa Financial Times), ja molemmilla kerroilla vuoden kuluttua minulla oli suuria paineita. Tänä vuonna on yksi niistä.

Viime vuonna minulla oli unelma poliisi pysäytti minut (taas), ne wouldnt uskoakseni ollut vakuutusta niin otin ne kotiini näyttää heille minun vakuutustodistus, 2 viikkoa myöhemmin sain lopettaa minun poliisin, ne wouldnt mielestäni minulla oli vakuutus, mutta minä didnt ottaa ne kotiini, vaan minun oli pakko soittaa kotiin ja saan politiikan määrä, jotta he voisivat tarkistaa ylöspäin.

Olen nähnyt unta minusta ja vanha ystävä taistelivat, muutamaa kuukautta myöhemmin, meillä tulee taistella.

unta olen nähnyt rottia minun työpaikalla, rotat ovat unfaithfull naisia, muutamaa viikkoa myöhemmin tyttöystäväni jättää minut toisen miehen. (b ????)

Theres laods lisää unelmia minulla oli, että tuli totta, mutta kallistus muista niitä juuri nyt, kun ja jos en sairas post em.
AlemcoDon está offline   Reply With Quote
Old 12.16.2008, 01:07   #18 (Permalink)
New Member
Junior Member

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 12/20
Today Posts
0/0 ssssssss8

hei
hienoa kuulla teidän tarinoita Alemcodon, kyllä mielestäni voit olla aivan sensative ja uskon, että olet hyvin realistinen henkilö .. Minusta visioita definitley tulevat sinua unelmiesi miinat oli myös, ja kun huomasin ne, ja tutki niitä, minun tuli tietää ja vastaanottavainen viestejä, jotka sitten siirryimme visioita muina vuorokauden aikoina.

Syy on minusta realistinen henkilö aiheuttaa mielestäni kuten minä voi varmasti joskus mitä näet! ja sitten löytää sen paino todenperäisyydestä tapahtuman jälkeen, mutta mielestäni on meditaatio ja itse tietoisuus sinulle kehittyy melko "sensative"

Minusta henkiopas on jo lähettämät signaalit ja etsii sen jälkeen, kun olet ..

Toivottavasti keskustella kanssasi pian

Kirkkain siunausta

Sininen
Reply

Samanlaisia Ketjuja
Kierre Thread aloittaja Foorumilla Vastauksissa Viimeisin Post
Aloita tästä! Introduction to Dream Interpretation Jonas1 Dream jakaminen 97 11.29.2009 09:08 PM
Tami Simon: Avoimet Yritykset ja Conscious Kapitalismi - Tami Simon, Sounds True Editor Uutiset - Uskonto 0 11.07.2008 03:10
Mooji - True Religion Jonas1 Videot - hengellisyys 0 09.14.2008 09:36 PM
Jotkut Reflections neljäkymmentä vuotta Dreams RonPrice Dream jakaminen 1 08.27.2008 03:13 PM
Tami Simon: Avoimet Yritykset ja Conscious Kapitalismi - Tami Simon, Sounds True Jonas1 Videot - Global Oneness 0 05.18.2008 06:30 PM

Tunnisteita
Unelmansa , TOSI
Unelmansa , TOSI ,

Thread Tools
Näyttötiloja

Posting Rules
Sinä ei luodaksesi uuden aiheen
Sinä ei post vastaukset
Sinä ei postitse liitetiedostoja
Sinä ei muokata viestejäsi

BB koodia on Päällä
Hymiötä ovat Päällä
[IMG] koodi Päällä
HTML-koodi on Pois
TrackBacks ovat Päällä
Pingbacks ovat Päällä
Refbacks ovat Päällä

Kaikki ajat ovat GMT. Aika on nyt 04:50.

Ansiota NLP-er nauttia automaattinen käännöksiä