Det ser du endnu ikke er registreret med vores samfund. For at registrere skal du klikke her ...

Global Oneness Community          
Automatiske oversættelser af Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Fællesskabet > Drømmetydning > Dream deling
Blogs Artikler Billeder Videoer Goodies FAQ Memberlist Dagens indlæg Mark Forums Read Kanal

Dream deling Hvad gjorde du drøm i nat? Del dine drømme og diskutere deres betydninger med andre. »Start her!

Quick News
Velkommen til Global Oneness Fællesskabet! Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikler, Billeder, Videoer, Video Search, Kontakt os, FAQ , Statistik. Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!

Bemærk: Denne annonce vises ikke for registrerede medlemmer

Tags
Threads: Dreams, Sandt
Videoer: Dreams ,Sandt ,

LinkBack Thread Tools
Old 12-04-2008, 03:21  
PWC
Medlem
Tak: 255
Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3Points: 177, Level: 3
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

PWC's Avatar

Activity Longevity
1/20 11/20
Today Posts
0/0 sssssss18
Tak: 1
PWC is on a distinguished road

Re: Drømme, der er kommet rigtigt

Jeg har lige sendt et svar til blå ... ikke sikker på, hvorfor det ikke viser. Tænkte, at hvis jeg sendte en anden stilling ... måske det ville tvinge den sidste igennem .... Så det ene er en test .... tak igen blå

PWC
PWC está offline  
Old 12-04-2008, 03:29  
PWC
Medlem

PWC's Avatar

Activity Longevity
1/20 11/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Blå,
Ligner mit oprindelige indlæg at du ikke gik igennem ... måske jeg skulle til at tænke over denne meddelelse igen. Jeg er forbløffet over din besked. M var en kusine af mig, at jeg var meget tæt med, vi fandt hende en tante. Hun døde af lungekræft, men det var ikke for nylig, og hun elsker at have det sjovt. Årsdagen hun talte om, er om min stepdad ... den ene fra min drøm. Jeg drømte om død 6 måneder forud for dødsfaldet, men jeg var ikke klar over, det ville være ham. Det gule værelse jeg tror er mit soveværelse ... det vil blive malet snart, og jeg tænkte på gule ... hendes commment om hvide lød ligesom hende. Ikke sikker på, hvad der vil ske i februrary ... har du fået nogen mening ... er det en død? Jeg sætter stor pris på at du kører forbi denne besked.

Tak

PWC
PWC está offline  
Old 12-04-2008, 03:46  
PWC
Medlem

PWC's Avatar

Activity Longevity
1/20 11/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Blå,

En sidste ting ... Det giver mening, at M ville hente dig ... hun også var fra Irland.

Tak

PWC
PWC está offline  
Old 12-04-2008, 05:53  
Nyt medlem
Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1Points: 73, Level: 1

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
Beliggenhed: Newry
blue0000 is on a distinguished road

Hey PWC store her fra dig!

Jeg er så glad for du fik den besked ok og glad for at jeg kunne give det videre. Jeg tror, begivenheden i febraury er en form for fest .. som en forlovelse eller bryllup eller noget som dette. Det giver mening nu, hvad du sagde om det er en fætter, der var som en tante lol. Jeg voksede op med min bedstemor og tante, så jeg fik den samme følelse med denne dame, som jeg lige har fundet det vanskeligt at afgøre, hvilken som begge syntes det samme lol. Jeg var ikke sikker, men jeg vidste, hun var tæt på dig, jeg kunne mærke følelser, hun gav mig, at du følte med hende forbi. Jeg tror, hun ville bare sige shes bøde .. og hun vil være der i februar ... Jeg havde en følelse, du måske ikke ved, hvad det er årsagen hun lo ligesom det vil være en overraskelse af en slags. men hun er glad og er med dig jævnligt kontrollere din ok. Im so glad, jeg var ikke i tvivl om at sige noget, men jeg følte, jeg skulle bare give beskeden videre ... im so glad for sit ok og den irske forbindelse godt takke for, at det nok hjælpe mig med at gøre forbindelsen årsag føltes det som jeg kendte hende og thats måske hvorfor lol hun syntes virkelig dejlig og ikke i modsætning til min egen moster i personlighed ... tak for at komme tilbage PWC glad for jeg kunne hjælpe
blue0000 está offline  
Følgende bruger Says Tak til blue0000 For This Useful Post:
PWC (12-04-2008)
Old 12-04-2008, 06:25  
PWC
Medlem

PWC's Avatar

Activity Longevity
1/20 11/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Blå,

Tak dig så meget, jeg var bange for februar vil være en anden død, og jeg ser nu frem til en vis glæde i februar Den besked, som betød så meget for mig og jeg virkelig sætter pris på du gør dette. Jeg håber i kontakt med dig igen .... Jeg ønsker dig held og lykke .....

God Bless

PWC
PWC está offline  
Old 12-04-2008, 09:02  
PWC
Medlem

PWC's Avatar

Activity Longevity
1/20 11/20
Today Posts
0/0 sssssss18

Blå,

Mange tak for beskeden. Det har betydet så meget for mig, og jeg finder trøst i at vide, at hun er ok. Jeg var bekymret februar ... tænkte det kunne være en død. Jeg kan nu se frem til en vis glæde, og jeg ønsker dig megen lykke og glæde. Jeg vil gerne spørge dig om din overgang fra at modtage beskeder i dine drømme til at modtage dem, når du er vågen. De nævnte mægling ... alle andre detaljer, som du kan dele? Jeg har haft et par drømme, at jeg var klar over, og bevidst i dem .... jeg følte mig ud af drømmen og ased spørgsmål. Den drøm, der forudsagde min stepfathers død ... Jeg var i en plads i tide vidne til en bil passere den gule linje ... Jeg gned mine øjne i drømmen og så bilen ... Seks måneder senere, natten til hans død var jeg i denne bil og tidspunkt ... min bror kørte ... han ridsede hans næse og krydsede den gule linje på det nøjagtige punkt, jeg så i drømmen ... Har du oplevet noget lignende?

Tak

PWC

PWC está offline  
Old 12-05-2008, 01:01  
Nyt medlem

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 ssssssss8

Jeg har oplevet det samme type begivenhed, når tripple dødsfaldet sket med min familie. JEG kunne foretage en korrekt fornemmelse af det på det tidspunkt var det meget forvirrende, men drømmen var jeg irriteret forfærdeligt fordi jeg vidste, det var signifigant. Jeg var i et rum, der var fyldes med vand, og jeg husker følelsen fanget Jeg gik fra at opleve dette for at se tre lukkede kister det begyndte at blive mørkt og hørelse frygtelige lyde og en fornemmelse at frygtelige erkendelse af, at det var slut .... og derefter Jeg vågnede. Denne drøm var nær hver nat for snart uger, indtil en morgen da jeg stod op kom jeg ned ad trappen, hvor jeg var der deler et hus med min arbejdskollega og min ven og samtidig leder jeg arbejdede med var der, og jeg for nogle ukendte årsager så til har de nyheder, som jeg savnede, og så jeg prøvede at kontrollere teletekst noget, jeg aldrig gjort, og jeg set båd fraværende fra kysten, og jeg vidste det var min onkel og to kusiner i alderen 54, 32, og 8, som de havde der barnebarn ud på hans midterm pause fra skolen, og båden skulle være decomissioned eller skrottes. Jeg plejede at fiske med dem om dette fisketrawler.
Mine venner, der var i huset var chokerede, da de var klar over, jeg havde været der i drømme Jeg ringede hjem for at se de håbede jeg var forkert, men det opdagede jeg var desværre ret, og at de havde forsøgt at kontakte mig, da jeg boede omkring 100 miles væk som dengang jeg boede i den sydlige del af Irland i nærheden af Dublin. Så alle de visioner, jeg havde faldt på plads, de blev opdaget i nærheden af ni uger senere 7 miles fra kysten i en kabine på båden. Jeg følte mig så skyldig .... Jeg vidste, det mærkelige værelse set jeg var i kabinen og følelsen af at været fanget og lydene og mørket jeg vidste med det samme. Siden da har jeg lært at være mere åbne over for mine visioner, har det gjort mig være mere lydhør og beslutsom i at gøre noget positivt om det at være følsomme, og jeg tror du skal også. Jeg føler, at du virkelig har en gave og føler, hvis du ønsker at udvikle det derefter meditere. Jeg bruger blød musik som jord lyd og levende lys, det tager et stykke tid at komme ind, men prøv lad dit sind gå blank og lad dig glide ind på en næsten trance koncentrere sig om langsom vejrtrækning og ved at praktisere det, du begynder at høre lyde og føle fornemmelser at du wouldnt normalt hear.it kan være svært i begyndelsen, men holde sig til det. Læs og forsøge at forstå, om chakraer, og kombinerer det med din meditation ... Jeg tror youl se med tiden, du virkelig får bedre ved at se tingene mere klart. Jeg har også en drøm bog, som jeg holder ved siden af min seng, som jeg skriver i, når jeg har en drøm, hvad den drøm var? hvad jeg synes, det betød? og noter som denne, og jeg tror, at hvis du gør dette vil du virkelig være på vej på en meget interessant rejse.
En ting vil jeg sige, at jeg kan læse min familie og venner ordentligt på grund af forbindelsen været så tæt jeg får mine egne tanker overlapper med de signaler, den får mig forvirring, og jeg tror de fleste mennesker at gøre læsning føler det samme sin lettere at læse nogen du ikke kender, fordi jeg kan læse de beskeder, uden at den samme forvirring ... selv im stadig øve og arbejder på det, men det vil altid være et vanskeligt område, jeg føler.

Håber, at dette er til nogen hjælp for dig PWC jeg synes du skal overveje, skrider jeg har en fornemmelse af, du er ekstremt følsomme, men som mig til tider være at judgemental på din evne. Held og lykke, og jeg vil hjælpe dig alligevel jeg kan .... og tak for også at hjælpe mig im glad for vi er blevet venner

Blå
blue0000 está offline  
Old 12-11-2008, 10:57  
Medlem
Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8Points: 444, Level: 8

AlemcoDon's Avatar

Activity Longevity
0/20 13/20
Today Posts
0/0 sssssss27
Tak: 0
AlemcoDon is on a distinguished road

hi every1

Jeg har haft masser af drømme, der er kommet rigtigt, og selv den dag i dag ser jeg sådan drømme. mere, end da jeg var barn, som dengang jeg ikke lagde mærke til mine drømme.

Jeg kommer fra en anden type af livsstil fra de fleste af jer mennesker, så dette kan virke meget mærkeligt / vanvittigt til dig, lol, men jeg forsikrer Dem sin ikke.

jeg kan ikke huske de fleste af dem oven i hovedet, men dårligt prøve ...

Jeg havde en drøm af mine tænder var løs (øverste tænder repræsentere mandlige figurer i ur familie og bund tænder kvinder), en uge senere min onkel blev indlagt med hjerteproblemer. hvis tænderne falder ud, betyder, at de vil dø, jeg havde en anden drøm par måneder tilbage en af mine bunden tænder faldt ud, 2 uger siden min mormor gik bort.

en anden drøm par år tilbage fik jeg stoppet af politiet officer ona cykel, jeg tænkte på at gøre en skyder, men besluttede ikke alt, da der kun var en lige vej frem, og du kan ikke løbe fra en motorcykel på en str8 vej. Han guidede mig til en parkeringsplads, hvor der var som 50 betjente. Få uger senere fik jeg stoppet af en motorcykel betjent, jeg tænkte på kørslen, men der var for meget trafik, så decied ikke alt, og han tog mig til en parkeringsplads med gæt wot? 50 betjente venter på at akslen mig. som de gjorde det ????????? tog min bil ud for mig.

to gange jeg set drømme, hvor jeg fandt guldmønter (dette er tegn på hårde økonomiske tider), og begge gange året efter at jeg var under et gevaldigt økonomisk pres. dette år er én af dem.

Sidste år havde jeg drømmer politiet stoppede mig (igen), de ville det ikke tro, jeg havde forsikring, så jeg tog dem med til mit hus for at vise dem min forsikringspolice, 2 uger senere fik jeg stoppet mit politiet, de ville det ikke tro, jeg havde forsikring, men jeg didnt tage dem til mit hus, i stedet måtte jeg ringe hjem og få min politik nummer, så de kunne tjekke det op.

jeg set en drøm mig og gamle ven kæmpede, få måneder senere, vi kom ind i en kamp.

Jeg havde en drøm jeg set rotter i mit arbejde sted, rotter repræsenterer unfaithfull kvinder, par uger senere min kæreste giver mig for en anden fyr. (B-????)

theres laods flere drømme, jeg havde, der gik i opfyldelse, men kan ikke huske dem lige nu, når og hvis jeg gør syg efter em.
AlemcoDon está offline  
Old 12-16-2008, 12:07  
Nyt medlem

blue0000's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 ssssssss8

hej
godt at høre jeres historier Alemcodon, ja jeg tror du kan være helt sensative og jeg tror du er en meget realistisk person .. Jeg tror, at Deres visioner definitley komme til dig gennem dine drømme miner gjorde alt for, og da jeg mærkede dem, og studeret dem, blev jeg mere bevidst og modtagelige for budskaber, som derefter er gået videre til visioner på andre tidspunkter af dagen.

Grunden til at jeg tror, at Deres en realistisk person, fordi jeg tror, ligesom mig, at du kan være i tvivl nogle gange, hvad du ser! og derefter opdager sin vægt sandfærdighed efter den begivenhed, men jeg tror, med meditation og større selvbevidsthed du vil udvikle sig til en ganske 'sensative'

Jeg tror, din ånd guide er allerede sender dig de signaler, og leder efter dig ..

Håber at chatte med dig snart

Lyseste velsignelser

Blå
blue0000 está offline  

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Start her! Introduktion til Drømmetydning Jonas1 Dream deling 82 09-16-2009 06:21
True Religion 3Q fortjeneste næsten det dobbelte - Forbes Editor Nyheder - Religion 0 11-07-2008 02:10
Mooji - True Religion Jonas1 Videoer - Spiritualitet 0 09-14-2008 08:36
Nogle Overvejelser af fyrre år of Dreams RonPrice Dream deling 1 08-27-2008 02:13
Tami Simon: Transparent Virksomheder og bevidst Capitalism - Tami Simon, Sounds True Jonas1 Videoer - Global Oneness 0 05-18-2008 05:30

Tags
Dreams, Sandt
Dreams ,Sandt ,

Thread Tools

Posting Rules
Du kan ikke starte nye emner
Du kan ikke svare på indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] kode