|
|
|
|||||||
| Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Compartint Somnis Què vas somiar ahir a la nit? Comparteix els teus somnis i discutir els seus significats amb altres. »Comenceu aquí! |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
| Etiquetes |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Re: somnis que s'han fet realitatBlau,
Sembla que el meu post original a la qual no va ser a través de ... potser jo estava destinat a reflexionar sobre aquest missatge de nou. Estic sorprès pel seu missatge. M era un cosí meu que era molt estreta amb ella hem considerat una tia. Ella va morir de càncer de pulmó, però no era recent i que va fer l'amor a divertir-se. L'aniversari es parlava del meu padrastre ... la del meu somni. Vaig somiar amb la mort de 6 mesos abans de la mort, però no era conscient que seria ell. L'habitació groga crec que és la meva habitació ... que serà pintat abans i jo estava pensant en groc ... el seu commment sobre blanc sonava igual que ella. No està segur del que passarà a Febrero_ ... ¿Va rebre vostè algun sentit ... és una mort? Realment estima de passar aquest missatge. Gràcies PWC |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Una última cosa ... Té sentit que M escolliria vostè ... ella també era d'Irlanda. Gràcies PWC |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: somnis que s'han fet realitatHey PWC gran aquí de vostè!
Estic tan content que tens el missatge de ok i me n'alegro podria donar. Crec que l'esdeveniment al febrer que és algun tipus de celebració .. com un compromís o un casament o alguna cosa així. Té sentit ara el que va dir sobre el fet que sigui un cosí que era com un lol tia. Jo em vaig criar amb la meva àvia i la meva tia i pel que estava fent el mateix sentiment amb aquesta dama em sentia difícil determinar què tant com semblava ser el mateix lol. I wasnt segur, però jo sabia que estava a prop teu vaig poder sentir l'emoció que m'estava donant que se sentia amb la seva mort. Crec que ella només volia dir .. shes multa i ella estarà allà al febrer ... vaig tenir una sensació que vostè no sàpiga què és això causa que ella es reia com serà una sorpresa d'algun tipus. però ella és feliç i està amb vostè regularment revisar el seu bé. Im so glad, i wasnt segur dir res però jo sentia que tenia que acaba de transmetre el missatge ... sóc tan content del seu bé i la connexió d'Irlanda i les gràcies per això és probable que em ajudin a prendre la causa respecte, vaig sentir com si la coneixia i potser per això lol thats semblava realment bonica i no a diferència de la meva pròpia tia en la personalitat ... gràcies per tornar me n'alegro PWC podria ajudar a ![]() |
||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a blue0000 per aquest missatge: | PWC (12-04-2008) |
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Thanks you so much, estava preocupat febrer seria una altra mort i ara estic esperant una mica d'alegria al febrer el missatge com va significar molt per mi i realment estima de fer això. Espero poder contactar amb vostè de nou .... Li desitjo sort i felicitat ..... God Bless PWC |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Moltes gràcies pel missatge. Això ha significat molt per a mi i em consol en saber que ella està bé. Em preocupava febrer ... vaig pensar que podria ser una mort. Ara puc esperar una mica d'alegria i li desitjo molta felicitat i alegria. Volia preguntar-li sobre la seva transició de la recepció de missatges en els seus somnis a rebre quan està despert. Vostè ha parlat de la mediació ... qualsevol altre detall que pogués compartir? He tingut alguns somnis que tenia coneixement i conscient-hi .... em vaig sentir a part del son i de rostits. El somni que va predir la mort del meu padrastre ... Jo estava en un lloc en el temps assistint a un cotxe en creuar la línia groga ... Em frega els ulls en el somni i va veure el cotxe ... Sis mesos més tard, la nit de la seva mort estava en aquest acte i el punt en el temps ... el meu germà estava conduint ... es va gratar el nas i va creuar la línia groga al punt exacte que vaig veure en el somni ... Tingueu Ha experimentat alguna cosa com això? Gràcies PWC |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: somnis que s'han fet realitatHe experimentat aquest mateix tipus d'esdeveniment, quan la mort triple li va passar al meu cercle familiar. I couldnt sentit apropiat d'ell en el moment en que era molt confusa, però el somni m'havia molestat terriblement Perquè jo sabia que era signifigant. Jo estava en una habitació que s'estava omplint d'aigua i recordo que va ser atrapat sensació d'experimentar per a veure tres taüts tancats va començar a enfosquir i sentir sorolls terrible i una sensació de realització terrible que era el final i després .... em vaig despertar. Aquest somni va ser gairebé cada nit durant la setmana fins que un matí quan em vaig aixecar, vaig baixar les escales on jo estava compartint una casa amb el meu col lega de treball i el meu amic i manager va treballar amb la cooperació hi era i per alguna raó desconeguda semblava tenen les notícies a la que trobava a faltar i el que he intentat comprovar la i teletext una cosa que mai vaig fer i em vist vaixell desaparegut de la costa i jo sabia que era el meu oncle i dos cosins de 54 anys, 32 i 8, que tenien allà el seu nét a terme en seu descans de meitat de període de l'escola i el vaixell havia de ser decomissioned o desballestat. Jo solia pescar amb ells en aquest vaixell de pesca.
Els meus amics que estaven a la casa van ser sorpresos com jo que eren conscients havia tingut somnis em va trucar per telèfon a la casa per comprovar l'esperança que em vaig equivocar, però vaig descobrir va ser, malauradament, la dreta i que havia estat tractant de posar-se en contacte amb mi ja que jo vivia a unes 100 milles de distància, com llavors jo vivia al sud d'Irlanda, prop de Dublín. Llavors totes les visions que teníem, va caure en el lloc en què van ser descoberts prop de nou setmanes després, 7 milles de la costa a la cabina de l'embarcació. Em vaig sentir tan culpable .... Sabia que la Sala I estranya vist era la cabina i el sentiment de atrapats i els sorolls i la foscor, vaig saber immediatament. Des de llavors he après a ser més oberts a les meves visions, m'ha fet ser més receptius i decidits a fer alguna cosa positiva per ser sensible i crec que hauria també. Crec que vostè realment té un do i sentiria si li agradaria desenvolupar, llavors meditar. Puc utilitzar música suau com sons de la terra i llum de vela que es necessita un temps per entrar però tracti de deixar que la seva ment en blanc i es deixa a la deriva en un estat gairebé de trànsit concentrant-se en la respiració lenta i per la pràctica d'aquest comença a sentir sons i sentir sensacions que normalment wouldnt hear.it pot ser difícil al principi, però s'enganxa amb ell. Llegir i tractar d'entendre sobre els chakres i combina això amb la seva meditació ... Crec que Youla veure amb el temps que realment milloren en veure les coses amb més claredat. També tinc un llibre de somnis que guardo al costat del meu llit, en el qual escric quan tinc un somni-el somni el que era? el que crec que dir? i notes com aquesta i crec que si fas això serà realment en el seu camí en un viatge molt interessant. Una cosa que es diu que i cant llegir la meva família i amics de forma adequada a causa de la relació tan estreta que aconseguir els meus propis pensaments superposició amb els missatges que em causa confusió i crec que la majoria de les persones que fan lectures senten el mateix és més fàcil de llegir a algú vostè no sap perquè puc llegir els missatges sense la mateixa confusió ... encara que sóc practicant i treballant en això, però el seu sempre serà un tema difícil que se sent. Espero que això sigui d'alguna ajuda per a vostè PWC Crec que hauries de considerar avançant tinc la sensació que són extremadament sensibles, però com jo de vegades pot ser per emetre judicis sobre la seva capacitat. Bona sort i jo li ajudarà a vostè de totes maneres puc .... i gràcies per ajudar-me a im també ens complau que s'han convertit en amics de Blau ![]() |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Re: somnis que s'han fet realitathi every1
He tingut molts somnis que s'han complert i fins i tot a aquest dia veig aquest tipus de somnis. més que quan jo era un nen com en aquell temps no vaig prestar atenció als meus somnis. Jo vinc d'un tipus diferent d'estil de vida de la majoria de vostès el que això pot semblar molt estrany / boig a tu, lol, però us asseguro que no ho és. i cant remember la majoria d'ells la part superior del meu cap, però mal intentar ... Vaig tenir un somni de les meves dents de dalt estava solt (les dents de dalt representen figures d'homes en la família de la Ronda Uruguai i les dents de baix dones), una setmana després del meu oncle va ser hospitalitzat amb problemes cardíacs. si es cauen les dents vol dir que va a morir, vaig tenir un altre somni de fa alguns mesos un dels meus dents de baix va caure, fa 2 setmanes meva àvia va morir. un altre somni d'uns pocs anys enrere em va aturar per un oficial de policia en bicicleta Ona, vaig pensar en fer un corredor, però va decidir no massa, ja que només hi havia un camí recte, i no pot escapar d'una moto en una carretera de str8. ell em va guiar en un aparcament on hi havia com 50 policies. Poques setmanes després vaig rebre detingut per un oficial de policia amb moto, vaig pensar en la conducció de distància, però no hi havia massa trànsit, de manera que no deia també, i ell em va portar a un aparcament de WOT Guess? 50 policies en espera d'eix de mi. el que van fer el ????????? va prendre el cotxe de sobre. Dues vegades he vist en somnis em vaig trobar monedes d'or (això és signe dels temps de dificultats financeres), i les dues vegades a l'any després que jo estava sota la pressió financera extrema. d'aquest any és un d'ells. i l'any passat va tenir el somni de la policia em va aturar (de nou), que wouldnt de creure que hi havia una assegurança per la qual cosa els va portar a la meva casa per mostrar la meva pòlissa d'assegurança, després de 2 setmanes em va deixar la meva policia, wouldnt creure que tenia segur, però encara no ha portar-los a casa meva, en lloc vaig haver de trucar a casa i aconseguir el meu número de pòlissa per poder comprovar cap amunt. he vist un somni del meu vell amic i estaven lluitant, uns mesos més tard, ens vam ficar en una baralla. Vaig tenir un somni vist rates al meu lloc de treball, les rates representen a les dones unfaithfull, poques setmanes després, la meva xicota em deixa per un altre home. (el b ????) theres laods més somnis que vaig tenir que es va fer realitat, però no puc recordar ara mateix, quan i si ho faig em posat malalt. |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: somnis que s'han fet realitathola
ideal per escoltar les seves històries Alemcodon, sí que crec que pot ser molt sensative i crec que vostè és una persona molt realista .. Crec que la seva visió definitley venir a vostè a través de les seves mines de somnis també ho va fer, i quan em vaig adonar d'ells, i els van estudiar, em vaig fer més conscient i receptiu als missatges que després es van traslladar a les visions en altres moments del dia. La raó crec que la seva causa a i realista que com jo, pot posar en dubte a vegades el que veus! i després descobrir el seu pes de veritat després de l'esdeveniment, però crec que amb la meditació i la consciència més lliure que es convertirà en tot un 'sensative' Crec que el seu esperit guia ja està enviant els senyals i tenir cura de tu .. ![]() Esperança per parlar amb vostè en breu Brightest Blessings Blau ![]() |
||
|
|
|
Fils semblants
|
||||
| Fil | Thread Starter | Fòrum | Respostes | Darrer missatge |
| 03:41 | Jonas1 | Compartint Somnis | 88 | 10/16/2009 04:20 PM |
| True Religion 3Q benefici gairebé es duplica - Forbes | Editor | Notícies - Religió | 0 | 11/07/2008 02:10 |
| Mooji - True Religion | Jonas1 | El Llibre de la medicina tibetana ... | 0 | 09/14/2008 08:36 pm |
| 08/27/2008 | RonPrice | Compartint Somnis | 1 | 02:13 PM alguns d'interpretació dels somnis ajuda necessària:)) |
| Tami Simon: Les empreses transparents i Capitalisme Conscient - Tami Simon, Sounds True | Jonas1 | Videos - Nens Indigo | 0 | 05/18/2008 05:30 PM |
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
|
|
|
|