|
|
|
|||||||
| Compartir Dream O que ten soños na noite pasada? Compartir seus soños e discutir os seus significados cos outros. »Comece por aquí! |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa rexístrate aquí. Algúns enlaces para comezar:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentir-se realmente benvidos á comunidade!
|
| Tags |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||||||||||
|
Membro
Junior Member
Blog Entries: 2
Agradecementos: 0
Thanked 8 Veces en 3 Posts
![]() |
Algunhas reflexións de Corenta Anos de soñosPREÁMBULO
Os dous seguintes redaccións foron escritas en algún momento en 2004, preto de cinco anos despois de ter retirado de emprego a tempo completo. Eu revista-los en dúas ocasións: o 25 de marzo de 2005 e en febreiro de 2008 16. Ata maio de 2005, a idade de 60, eu tiña me liberados do meu traballo a tempo completo, traballo a tempo parcial ea maior parte da miña actividade de voluntariado. A edición embaixo Refírome a miña 3 ª edición destes ensaios. A 1 ª edición destes ensaios foi escrito dunha ducia de anos despois eu comece a facer anotacións organizadas sobre soños e vida de soño (1), un soño de vida para min que, no momento volvemos uns 40 anos en 1952 / 3. Aínda que ten mantido notas e referencias detalladas no meu arquivo de soño, Journal: Volume 1,3 Dreams 1952 ata o presente, notas de rodapé se atoparon aquí, só os nomes das fontes. -------------------- Notas: -------------------------- (1) O meu primeiro soño foi gravado o 21 de marzo de 1986, pero só tres soños foron rexistrados ata o 19 de abril de 1992. En 1992 eu grave dez soños e por iso é que eu vexo 1992 como o inicio graves para a miña mantemento de notas organizadas nos meus soños. __________________________________________________ ______________________ Interpretación dos soños: No.2 Essay Lord Byron di soños "ollar como heraldo da eterna" e "Abdu'l-Baha, moitas veces refírese ao mundo dos soños para ilustrar a existencia da alma, para ilustrar que a alma non é dependente do corpo, para ilustrar a maior intensidade de sensacións, percepcións e felicidade tras a liberación do espírito ou da alma do corpo. Pero 'Abdu'l-Baha tamén se refire a "unha confusión de soños", "quimeras", e "soños baleiros." Dreams tamén pode Abdu'l ser profeta. For '-Baha que predan súa propia morte. "Que a realidade moitas veces é transmitida a través de soños, ninguén que estea familiarizado coa historia, especialmente historia relixiosa, pode dubidar", polo que é dito nunha carta escrita en nome do Guardian. "Ao mesmo tempo, os soños e visións son sempre coloreada e máis ou menos influenciados pola mente do soñador, e debemos tomar coidado para non atribuír importancia excesiva a eles. Canto máis puro e libre de prexuízos e do desexo dos nosos corazóns e mentes se fan, máis probable é que os nosos soños serán verdade transmitir confianza, pero se temos fortes prexuízos, gustos persoais e aversões, sentimentos malas ou malos motivos, estes ha deformar e distorsionar calquera impresión de inspiración que nos ven. Nos soños, moitos casos foron o medio de levar a xente a verdade ou de confirma-los nos seus sistemas de crenza particular. Debemos esforzarnos para facer se puros de corazón e "libre de todas as salvar Deus ', e iso non é tarefa fácil. Eu nunca fun particularmente impresionado a pureza da miña mente, meu espírito ou miña alma, por iso nunca me sorprende cando teño soños que son confusas, complexos, bizarro, incómodo, mesmo doente e tocou con varios tipos de desesperación. Meus soños, así como os meus pensamentos de vixilia foron moitas veces lonxe de ser puro e verdadeiro. "Lixo no lixo e para fóra", como un dos ditos dos anos da miña vida vai, un dito que ouço repetidas veces ao longo dos anos. Debemos probar impresións obteñen a través de soños, visións ou inspiracións, comparando-as coa palabra revelada ou algún corpo de literatura da sabedoría que nos son caros, manteña como un patrón, se temos un defecto en todo. Debemos buscar o noso soño de experiencias a través do mecanismo de peneirando esa sabedoría, esa literatura e ver se os nosos soños están en plena harmonía con ela. Noutra carta no corpus Baha'i literarios nunha mesma liña atopamos :"... The Guardian suxire que estudar con moito coidado a declaración de Abdu'l-Bahai en conexión a cuestión de visións, soños, etc , como Abdu'l-Baha ten moi plenamente explica este asunto delicado. Vostede vai atopar referencias a iso en `Bahá'u'lláh e Nova Era,« Esplendor da verdade 'e os libros de comprimidos. The Guardian tamén ten comentado sobre esta materia. "En suma, non hai dúbida de que as visións ás veces chegan ós individuos, que son verdadeiros e teñen un significado. Doutra banda, isto ven dun individuo pola gracia de Deus, e non a través do exercicio de calquera das facultades humanas. Non é unha cousa que unha persoa debe tratar de desenvolver. Cando unha persoa se esforzo para desenvolver as facultades para que eles poidan gozar de visións, soños, etc, en realidade o que están facendo é certo debilitamento das súas capacidades espirituais, e, polo tanto, en tales circunstancias, soños e visións non teñen ningunha realidade e, finalmente, levar á destrución do carácter da persoa. " Evidentemente, hai moita xente que coñecín na vida que non iría de acordo con esta cita. Teñen unha literatura sabedoría diferente mecanismo de selección. Para cada conta propia, eu digo. Pero este mecanismo é parte da mina, un mecanismo que teño benvida a apurar por máis de medio século. Non é a miña intención de simplemente citar as moitas fontes de coñecemento sobre este asunto, Baha'i e fontes non Bahá'í, aínda que eu vou facelo de cando en vez. Teño tamén desenvolvido un ficheiro, un de dous clasificadores sobre o tema que me permite tentar obter unha síntese sobre as orientacións teóricas de soños. O tempo non me permite rematar este ensaio aquí. Regresar a este tema en unha data posterior. Ron Prezo 16 de febreiro de 2008 3 ª edición __________________________ INTRODUCCIÓN Á MIÑA EXPERIENCIA DOS SOÑOS: 1952/3-2007/8 Agora, despois de dezaseis anos (1992-2008) de gravación de algúns dos meus soños, mantendo notas sobre os soños e introducindo un resumo sucinta dos últimos corenta anos da miña vida dos soños (1952-1992), que estableceron unha base de entendemento, unha base para a integración dos meus soños na miña autobiografía, na medida en que iso é posible. Este ensaio é un intento de unha visión, un entendemento, unha adecuación do punto de vista, un contexto para iniciar un exame de cuestións fundamentais vis-à-vis o soño da miña vida. O que vai realmente facer cos resultados desta análise inicial, esta definición inicial, dos meus entendementos e as dos outros eu teño deseñado é unha cuestión a ser traballados. Calquera cousa que eu "facer", el probabelmente irá evolucionando co tempo, se evoluciona en todo. Como moitos pensamentos, que permanece só iso - pensamentos e acción nunca resultados. Poida que eu teña feito xa un comezo na esfera de acción con algúns dos meus poemas que aluden, como fan a miúdo, aos soños e miña vida de soño. Tres deses poemas poden ser atopados en meus dous clasificadores dereito -- Journal: Volume 1,3 Dreams 1952 to the Present. Eu non incluíron-los aquí neste ensaio introdutorio. Debo dicir aquí, como unha especie de apertura, Observe que o traballo de John Davidson, un profesor de Psicoloxía da Universidade de Tasmania e un Baha'i, que ministro un curso sobre soños na década de 1980 e 1990, foi algo de unha inspiración aquí.Foi máis dun século desde que Freud publicou o seu Interpretación dos soños (1900) e, por suposto, a historia da civilización occidental soños arredor para os gregos e os hebreos, entre outros, pero non é o meu obxectivo aquí para entrar nesta historia. Freud dixo que os soños eran o camiño real para a vida interior, pero hai un emaranhado de pensamento e sentimento nos soños e así por aquela estrada non é un camiño recto e simple. Jung dixo que axudou a superar o egoísmo inherente á súa autobiografía e na súa vida polo proceso de soño. Tamén sentiu os soños axudan-nos en contacto con sombra. Adler, en cambio, viu os soños como a antítese do sentido común e da realidade, de feito, como o seu arqui-inimigos. O noso estilo de vida, moitas veces queda fóra de contacto coa realidade e do sentido común e os soños poden axudarnos a ver iso no contexto de irrealidade, Adler pasou. Cientificamente persoas de mentalidade raramente soño está dito. Isto é gran verdade a miña muller eo meu fillo, ningún dos cales parecen ter máis a suceder na súa vida de soño e ambos son moito máis científico na súa aproximación á vida. A miña vida de soño non é diferente da miña ente máis novo que é moito máis sobre as humanidades e artes lado do espectro intelectual. O realismo intransixente dos resultados científico desde un enfoque de soños que destaca como un agudo contraste con moitas das outras interpretacións que ven os soños como relance de inmortalidade, fragmentos dunha fábula, dun arquetipo, etc. Por esa razón eu creo este realismo atractivo como un sistema de interpretación ou non do sistema. Unha citación famosa de Shakespeare no que se refire ós soños como "os fillos de cerebros ociosos", confirman esta tese. Pero isto non é todo. A literatura sobre o tema dos soños é agora crecente e non é a miña intención mesmo proporcionar unha visión superficial de que o material, non aquí neste ensaio, nin noutro lugar. Sinto que hai potencial no mundo dos soños, un potencial que teño sonda pouco despois desa dezaseis anos de estudo e análise. Brian Finney di que espertan soños "expectativas de importancia que seguen por cumprir debido á súa natureza privada e indirecta". As páxinas do meu arquivo soño revela algunhas desas expectativas e algunhas das miñas partidas radical do sentido común e da realidade, botando luz, eu confío, a autobiografía de eu ter escrito e cuxo título é: Pioneiro Durante catro épocas: A Study in e un Estudo de autobiografía. Moitas das citas e artigos xa dispoñibles sobre o tema dos soños de varias fontes son relevantes para a miña comprensión e experiencia dos soños. Eu le-los de vez en cando eu estou tentando resolver un soño eo seu significado. A literatura é agora, como eu dixo enriba, de xerminación. Nos últimos cinco anos, 2003-2008, comece a acumular unha colección de artigos, como no meu arquivo soño. Pero, debo confesar que o tema é para min unha clave menor na gran sinfonía da vida, a gran sinfonía da miña cultura de aprendizaxe, así como as conquistas e logros da mente. Eu raramente veñen ao estudo dos soños como un suxeito, eu raramente gravan un soño. Hai só moita cousa a suceder na miña vida intelectual, que é de maior interese e tomo o valor no meu traballo. Meus vinte e dous anos de recolección de soño e descrición (1986-2008) e dezaseis anos anos de estudo e análise (1992-2008), parece que eu non costume saír do meu mundo de soños e colocar a pluma na man. Só cando hai algunha sobra afecto que permanece na miña mente en vixilia, quizais dúas ou tres veces ao ano, no máximo, e, en media. En case nove anos dende que chegou á Tasmania, 1999 a 2008, eu fiz apenas 29 entradas ou tres por ano. Despois de todos estes 22 anos eu ter gravado só dezasete páxinas de notas escritas e escritas en soños específicos, menos de 1 páxina por ano. Se eu usar o período 1952-2008, cincuenta e seis anos, como miña base de datos, eu teño case unha páxina cada tres anos, 170 palabras por ano, 14 palabras por mes, 3,5 por semana e, probablemente, unha palabra cada dous días. Esta actividade, este arquivo, esas ideas, constituír unha fonte de pracer e exercicio de contemplación, de cando en vez como eu xogar co material dos meus soños como deslizarse na miña vida de acordos de REM e sono non-REM. Sono REM foi descuberto en 1953. Este foi o primeiro avance na ciencia empírica soño. Parece-me, porén, que os datos que eu adquisición é simplemente demasiado rápida para ser de gran valor. Meus intereses científicos para a maior parte se atopan en outras disciplinas da vida, non de soño estudo. 16 de febreiro de 2008 3 ª edición (Publicado en: unidade global COMUNIDADE ON: 26 / 8 / '08) 08.27.2008, 02:13 Re: Algunhas reflexións de corenta anos de soños Ensaios Moi interesante. Eu non mantén rexistros dos meus soños, pero pode iniciar. Pode revelar-se valiosa para min e para meu crecemento espiritual cando ollando para atrás, ao longo dos anos, como parece ter feito para ti. |
||||||||||
|
|
|