|
|
|
|||||||
| Blogia | Artiklojen | Valokuvat | Videto | Herkkuja | UKK | Käyttäjälista | Today's Posts | Merkin luetuksi | Chat Room |
| Dream jakaminen Mitä sinä unta viime yönä? Jaa unet ja keskustella niiden merkityksiä muiden kanssa. »Aloita tästä! |
| Quick Uutiset |
| Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö!
Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa:
Forum Home,
Sosiaaliryhmiin,
Blogia,
Artiklojen,
Valokuvat,
Videto,
Videohaku,
Ota yhteyttä,
UKK ,
Tilastot.
Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!
|
| Tunnisteita |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||||||||||
|
Jäsenen
Junior Member
Sijainti: George Town Tasmania Australia
Blogimerkintöjä: 2
Kiitti 8 kertaa vuonna 3 Viestejä
![]() |
Jotkut Reflections neljäkymmentä vuotta DreamsJOHDANTO
Seuraavat kaksi esseetä oli ensimmäinen kirjallinen joskus vuonna 2004 noin viisi vuotta olen ollut eläkkeellä kokoaikaista työtä. Olen tarkistaa ne kahteen otteeseen: maaliskuuta 25th 2005 ja 16 helmikuu 2008. Toukokuuhun 2005 mennessä, 60-vuotiaana, minulla oli vapauttanut itse olen täysi-aikatyö, osa-aikatyö, ja useimmat minun vapaaehtoisten toimintaa. Alue Jäljempänä viittaan minun 3rd edition näitä esseitä. 1. painos näitä esseitä on kirjoitettu kymmenen vuotta sen jälkeen, kun aloin pitää järjestää muistiinpanoja unet ja unta elämä (1), unelma-elämä minulle, että aika meni noin 40 vuotta 1952 / 3. Vaikka minulla on pidettävä muistiinpanoja ja yksityiskohtaiset viitteet unessani tiedostoon, Lehti: Volume 1,3 Dreams 1952 Present, o alaviitteet täältä, vain nimet lähteistä. -------------------- ALAVIITTEET -------------------------- (1) Ensimmäinen merkittävä unelma oli 21. maaliskuuta 1986, mutta vain kolme unelmat kirjattiin 19 päivään huhtikuuta 1992. Vuonna 1992 olen kirjataan kymmenen unelmia ja niin se on, että näen 1992 vakavia alkaa minun pitää järjestäytyneen muistiinpanoja unelmani. __________________________________________________ ______________________ TULKINTA DREAMS: Essee NO.2 Lord Byron sanoo Dreams "näyttää enteilee of Eternity" ja "Abdu'l-Baha usein viitataan maailmaan unien olemassaolon osoittamiseksi sielun, sen osoittaa, että sielu ei riipu laitoksen kuvaamaan entistä intensiivisempiä tunteita, käsityksiä ja onnea julkaisun jälkeen hengen tai sielun ruumiista. Mutta "Abdu'l-Baha myös viitataan" sekava Medley of Dreams "," Idle Dreams "ja" tyhjä Dreams. "Unelmat voivat myös enteillä. varten "Abdu'l-Baha ne ennustanut oman kuolemansa. "Tämä totuus on usein passivoituminen kautta unelmat kukaan ei tunne historiaa, erityisesti uskonnollisten historiaa, voi epäillä", joten se on sanonut kirjoittamassaan kirjeessä puolesta Guardian. "Samaan aikaan unelmat ja visiot ovat aina värillisiä ja vaikuttavat enemmän tai vähemmän mielessä dreamer, ja meidän on varottava kiinnittää liikaa huomiota niihin. Puhtaammaksi ja vailla ennakkoluuloja ja halu sydämemme ja mielemme tulevat, todennäköisempää on se, että unelmia välittää luotettavaa totuuden, mutta jos olemme vahvoja ennakkoluuloja, henkilökohtaisten taipumusten ja aversions, huonoja tunteita tai pahaa motiiveja, nämä loimi ja vääristäisi innostavia vaikutelman, että tulee meille. Monissa tapauksissa unet ovat keino, jolla ihmiset totuutta tai vahvistaa heidän erityisesti uskomusjärjestelmiä. Meidän on pyrittävä tulla puhdassydämisiä ja "vapaa kaikki paitsi Jumalan, ja tämä ei ole helppo asia. En ole koskaan ollut erityisen vaikuttunut puhtaus mieleni, minun henkeni ja sieluni, joten se ei yllättynyt, kun minulla on unelmia, jotka ovat hämmentyneitä, monimutkaisia, outo, levoton, jopa sairaita ja kosketti Erilaisista epätoivoon. Unelmani ja olen herännyt ajatuksia on usein kaukana puhtaasta ja totta. "Roskat ja roskat pois", kuten yksi sanontoja peräisin vuosikymmenten elämäni menee, sanoi jonka kuulen yhä uudestaan vuosien. Meidän pitäisi testata näyttökerrat läpi unia, näkyjä tai inspirations, vertaamalla niitä paljasti Wordin tai jonkin kehon viisauden kirjallisuus ovat meille tärkeitä, pitää vakio, jos meillä on standardia lainkaan. Meidän pitäisi tarkistaa unelmamme kokemusten kautta seulonnan avulla tämän viisauden, tämä kirjallisuuden ja onko meidän unelmamme on täysin sopusoinnussa ohjeita. Eräässä toisessa kirjeessä Baha'i kirjallisuuden corpus Samaan tapaan löydämme :"... Guardian ehdottaa, että voit tutkia tarkkaan selvitys Abdu'l-Baha yhteydessä kysymys visioita, unelmia, jne. Kuten Abdu'l-Baha on aivan täysin selittää tämän arkaluonteisen aiheen. Löydät viittauksia tämän "Bahá'u'lláh ja New Era" "Jotkut vastasi kysymyksiin ja kirjat Tablettien. Guardian myös on kommentoinut asiasta. "Lyhyesti sanottuna kyse ei ole siitä, että visiot toisinaan eivät tulleet henkilöt, jotka ovat totta ja on merkitystä. Toisaalta, tämä tulee yksilön kautta, Jumalan armosta, eikä avulla käyttää kaikkia ihmisen tiedekunnissa. Se ei ole asia, jonka henkilö on pyrittävä kehittämään. Kun henkilö pyrkii kehittämään tiedekuntien, jotta he voisivat nauttia visioita, unelmia jne. itse, mitä he tekevät heikentää tiettyjen heidän henkistä kapasiteettia, mikä näissä olosuhteissa, unelmia ja visioita ei ole todellisuutta, ja lopulta tuhoaminen luonteen henkilö. " Tietenkin on monia ihmisiä olen tavannut elämässä, jotka eivät ole samaa mieltä quote. Ne ovat eri viisautta kirjallisuutta seulonnan avulla. Kullekin oma, sanon. Mutta tämä järjestelmä on osa minun, mekanismi olen ollut puhdistettavaksi yli puolen vuosisadan ajan. Se ei ole minun tarkoitus vain lainata monista lähteistä ymmärrystä aiheesta bahai ja ei-baha'i lähteistä, mutta aion tehdä aika ajoin. Olen myös kehittänyt tiedoston, kaksi rengaskirjamekanismien aiheesta, jossa voin yrittää saada joitakin synteesi teoreettisen suuntaviivoja unia. Aika ei salli minun lopettaa tämän esseen täällä. Palaan tähän aiheeseen myöhemmin. Ronin Hinta 16 helmikuu 2008 3rd edition __________________________ JOHDANTO Kokemukseni DREAMS: 1952/3-2007/8 On Baha'i juhlavuosi 1992-1993 aloin vakavammin kerätä unelmani kokemuksia. Tämä juhlavuosi oli, kuten Universal House of Justice totesi, "mahdollisuus ... ja sisäisen pohdinnan osa sielun." Unelmani ennen vuotta 1992 oli lähes kadonnut muistini paitsi ehkä kuuden suurimman unelmansa ja unelma-sekvenssien menee takaisin alkuun minun Bahai elämää vuonna 1952/1953. Vuonna 1992 olen myös alkanut järjestää toteaa olin kerätään viimeisen kuuden vuoden aikana. Minulla oli joitakin toteaa, että aloin kerätä viime kuukausina asuessaan Katherine NT, alkuvuodesta 1986. Näkemykset kommentaattorit unet ja unelma-teoria, esseitä unelmat ja toteaa, kirjoista, että olin lukenut, satunnaiset kirja, joka oli merkitystä Haku unelmani ja niiden merkitys oli alkanut olettaa kokoelma markkinarako. Nyt, kun kuusitoista vuotta (1992-2008) ja tallentaa noin unelmieni, pitää muistiinpanoja unet ja antaa lyhyen yhteenvedon edellisen neljäkymmentä vuotta unelmani elämästä (1952-1992), Olen luonut perustan ymmärtäminen, pohja integrointi unelmieni osaksi minun omaelämäkerran, siltä osin kuin se on mahdollista. Tämä essee on yritys katsaus, ymmärrystä, riittävyyden näkökulmasta yhteydessä aloittaa tarkastelu peruskysymysten ennakoitu suhteessa unelmaani elämään. Mitä minä oikeastaan tehdä tulosten alustavan tutkimuksen, tämä ensimmäinen laatiminen, minun tulkinnat sekä muiden Olen piirtänyt siitä on kysymys vielä selvitettävä. Whatever I do, "se tulee todennäköisesti ajan mittaan, jos se kehittyy ollenkaan. Kuten monet ajatuksia, ne on vain, että - ajatuksia ja toimia koskaan tuloksia. Ehkä olen jo aloittanut valtakunnassa toiminnan joitakin minun runoja, jotka viittaavat, koska ne usein, uniin ja unelmani elämää. Kolme näistä runoista löytyy minun kaksi rengaskansio oikeus --Lehti: Volume 1,3 Dreams 1952 to Present. En ole sisällytetty niitä täällä johdanto essee. Minun on sanottava tässä eräänlaisena avaamista huomata, että työ John Davidson, psykologian professorina University of Tasmania ja baha'i, joka opetti tietenkin unia 1980 ja 1990, on jotain inspiraatio täältä. Se on ollut yli sata, koska Freud julkaisi Tulkinta Dreams (1900) ja, tietenkin, historia unia läntisen sivilisaation palaa sekä kreikkalaiset ja heprealaiset, muun muassa, mutta se ei ole minun tarkoitus tässä mennä tähän historiaan. Freud sanoi, että unet olivat kuninkaan tie oman sisäisen elämän, mutta vyyhti ajattelun ja tunne unelmia ja niin, että kuninkaallinen tie ei ole suora ja yksinkertainen tie. Jung sanoi hän auttoi voittamaan itsekkyys liittyy omaelämäkerrassaan ja hänen elämän unelma prosessi. Hän myös katsoi unet auttanut meitä yhteyttä varjo itsestään. Adler, sen sijaan näki unia kuin vastakohta terveen järjen ja todellisuuden, todellakin, koska niiden arch-vihollisia. Meidän elämäntapaa usein saa kosketusta todellisuuteen ja terve järki ja unelmat voivat auttaa meitä näkemään tämän epätodellisuuden kontekstissa, Adler jatkoi. Tieteellisesti ajattelevien ihmisten harvoin unelma sanotaan. Tämä on varmasti totta, niin vaimoni ja poikani, joista kumpikaan ei näytä olevan paljon meneillään heidän unelma elämässä ja molemmat heistä ovat paljon tieteellisiä näkökulma elämään. Oma unelma elämässä ei ole toisin kuin minun nuorempi askel-tytär, joka on paljon enemmän humanististen tieteiden ja taiteiden puolella henkisen taajuuksia. Kylmäpäinen realismia tieteenharjoittajan tuloksia lähestymistavan unelmia, että seisoo jyrkässä ristiriidassa monien muiden tulkintoja, jotka näkevät unelmia kuin välähdyksiä kuolemattomia, sirpaleet satua, arkkityyppi, ja niin edelleen. Tästä syystä on mielestäni realismia houkuttelevia tulkitseva järjestelmää tai ei-järjestelmään. Kuuluisa lainaus Shakespeare, jossa hän viittaa unelmia kuin "lapset Idle aivot", tukee tätä näkemystä. Mutta ei tässä kaikki. Kirjallisuutta aiheesta unet on nyt kehittymässä, ja se ei ole tarkoitukseni edes tarjota pikainen katsaus, että materiaali, ei täällä essee tai muualla. Mielestäni on potentiaalia unta, mahdollisesti Olen juuri fathomed jälkeen kuudentoista vuoden tutkimuksen ja analyysin. Brian Finney sanoo, että unet herättää "odotusten merkitystä, jäävät toteutumatta, koska niiden yksityisten ja välillisiä." Sivut unessani tiedoston paljastaa joitakin näistä odotuksista ja jotkut minun radikaaleja poikkeamat järjen ja todellisuuden, valaisevat, luotan, on omaelämäkerta olen kirjoittanut ja jonka otsikko on: Uraauurtava Yli neljä aikakausina: A Study in ja tutkimus Autobiography. Monet lainauksia ja artikkeleita nyt saatavilla aiheesta Dreams eri lähteiden merkitystä käsitykseni ja kokemuksen unia. Olen lukenut niitä aika ajoin, kun olen yrittänyt selvittää unelma ja sen merkityksen. Kirjallisuus nyt on, kuten sanoin yllä, orastavaa. Viimeisten viiden vuoden aikana, 2003-2008, olen alkanut koota kokoelma tällaisia esineitä unessani tiedostoon. Mutta minun täytyy tunnustaa, että aihe on minulle mollissa on suuri sinfonia elämän suuri sinfonia oman kulttuurin ja oppimisen sekä saavutukset ja saavutusten mielen. Olen harvoin tullut tutkimuksen unelmat kuin aihe, olen harvoin tietoa unelma. On aivan liian paljon muuta meneillään minun henkiseen elämään, että on enemmän kiinnostusta ja arvo Tome työstäni. Minun kaksikymmentäkaksi vuotta unien kerääminen ja kuvaus (1986-2008) ja kuusitoista vuotta vuotta opiskelua ja analyysi (1992-2008) näyttäisi En useinkaan tule ulos unta ja asetan kynä kädessä. Vain, kun on noin jääneen vaikuttaa, että pysyy mielessäni on herännyt, ehkä kaksi tai kolme kertaa vuodessa eniten ja keskimäärin. Vuonna lähes yhdeksän vuotta sitten tulevat Tasmaniassa, 1999-2008, olen tehnyt vain 29 kohtien tai kolme vuotta. Kun kaikki nämä 22 vuotta olen merkitään vain seitsemäntoista sivua kirjallisia ja kirjoittanut toteaa erityisistä unet, alle 1 sivu vuodessa. Jos käytän aika 1952-2008, viisikymmentä-kuusivuosi, minun tietokanta, minulla on yksi sivu kolmen vuoden välein, 170 sanaa vuodessa, 14 sanaa kuukaudessa, 3,5 viikkoa, ja luultavasti yksi sana joka toinen päivää. Viime vuonna, toukokuussa 2007, kun aloin ottaa mielialalääkkeitä Effexor, unelmani elämä on tullut elossa toiminnan Muistutan joka yö. Mutta minulla on vain nauhoittamassa neljä unia tänä aikana lähes kymmenen kuukautta. Tämän tason tallennus on hyvä indikaattori siitä, missä määrin minun ponnistelemaan systemaattisesti tutkia unelmaani elämään. Toivon kuitenkin, että tämä lyhyt essee, ja aineisto on esitetty unessani-tiedoston, mutta ei sisälly tässä yksityiskohtaisesti, on hyötyä kenen kuuluu sille. Se on vasta alkaa olla jotain hyötyä minulle, koska en anna näiden vuotta myöhässä aikuisuuden. Ehkä vakavampi tutkimuksen alalla unia näiden ensimmäisten vuosien aikana olen myöhässä aikuisuuden, ikä 60-65, on näköpiirissä. Kerran Aika näyttää. Tämä toiminta, tämä tiedosto, näitä ajatuksia, luoda miellyttävä resursseja ja käyttää mietiskelyn aika ajoin pelata tavaraa unelmieni ne ajaudumme olen herännyt elämään REM-ja ei-REM-unen. REM-unen löydettiin vuonna 1953. Tämä oli ensimmäinen empiirinen läpimurto unelma tieteeseen. Minusta tuntuu kuitenkin, että tiedot voin hankkia on yksinkertaisesti liian pintapuolinen on suuri arvo. Oma tieteen etujen suurimmaksi osaksi sijaitsevat muiden tieteenalojen elämän, ei unelma-tutkimuksessa. 1953 oli merkittävä vuosi, ja Jumalan valtakunnan alussa, koska se, että vuosi, alkaen Baha'i näkökulmasta. Tietenkin yli puolen vuosisadan jälkeen (1953-2008), on ollut valtava kasvu empiirisen tutkimuksen unet, uni ja siihen liittyvät kysymykset ja ongelmat. Mutta se ei ole minun tarkoitukseni tässä paneutua tähän kehittymässä kirjallisuuden ongelmia nukkua tai edes suurin osa niistä kysymyksistä, jotka nousevat esiin unia. Tämä tiedosto on enemmän henkilökohtaista jälkikäteen, niin sanotusti. Ehkä tulevaisuudessa jatkoa essee, aion laajentaa soveltamisalaan työhuoneessani. Kuten "Abdu'l-Baha sanoo" ihanin ja jännittävää myöhemmin ilmestyi maailman olemassaolon vuonna, 1953, mirabile dictu. Olkoon se nähdään mitä läpimurtoja ja oivalluksia näkyvät vuosien edesmennyt aikuisuuden ja vanhuuden alkaen lisätutkimuksia unien ja kehittämisestä Matkanjärjestäjiä, joiden kanssa olen ollut osallisena yli saman puolen vuosisadan ajan. 16 helmikuu 2008 3rd edition (Posted at: GLOBAL Ykseyden YHTEISÖN: 26 / 8 / '08) |
||||||||||
|
|
|
Samanlaisia Ketjuja
|
||||
| Kierre | Thread aloittaja | Foorumilla | Vastauksissa | Viimeisin Post |
| Aloita tästä! Introduction to Dream Interpretation | Jonas1 | Dream jakaminen | 82 | 09.16.2009 06:21 PM |
| Eloisia unia Out of Body | mysticbee | Dream jakaminen | 5 | 09.10.2009 04:52 PM |
| Unelmia ja visioita - varoitus? | heart4peace | Support & Suggestions | 7 | 07.23.2008 07:26 PM |
| Mukavuuden From Dreams | kingskid | Dream jakaminen | 2 | 07.22.2008 04:22 PM |
| outoa pelottava unet | ily | Dream jakaminen | 0 | 06.29.2008 01:42 PM |
| Thread Tools | |
|
|
|
|