En sembla, encara no s'ha registrat a la nostra comunitat. Per a registrar si us plau feu clic aquí ...

Global Oneness Community          
Traduccions automàtiques realitzades per Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Mundial de la Unitat de la Comunitat > Interpretació dels Somnis > Compartint Somnis
Blogs Articles Fotos Videos Goodies Preguntes freqüents Membres Today's Posts Marcar fòrums llegits Xat

Compartint Somnis Què vas somiar ahir a la nit? Comparteix els teus somnis i discutir els seus significats amb altres. »Comenceu aquí!

Quick News
Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat! Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb: Inici Fòrum, Grups Socials, Blogs, Articles, Fotos, Videos, Cerca, Contacti'ns, Preguntes freqüents , Estadístiques. Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!

Nota: Aquest anunci no es mostra per als membres registrats

Etiquetes
Threads: Dreaming, Dreams, Quaranta, Interpretacions, Lifeline, Vida, Reflexions, Anys
Videos: Dreaming ,Dreams ,Quaranta ,Interpretacions ,Lifeline ,Vida ,Reflexions ,Anys ,

LinkBack Thread Tools
Old 08.27.2008, 01:10 PM  
Membres
Falange
Points: 689, Level: 13Points: 689, Level: 13Points: 689, Level: 13
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

RonPrice's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 sssssss16
Ubicació: George Town Tasmània, Austràlia
Les entrades de bloc: 2
Gràcies: 0
Agraït 8 vegades en 3 Posts
RonPrice is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to RonPrice

08/27/2008

PREÀMBUL

Els següents dos assaigs van ser escrits en algun moment en 2004, cinc anys després que s'havia retirat d'una feina a temps complet. Em va revisar en dues ocasions: el 25 de març de 2005 i el febrer de 2008 16. El maig de 2005, una de 60 anys, m'havia alliberat a mi mateix ple del meu treball a temps parcial, treball a temps parcial i la major part de la meva activitat voluntària. L'edició a continuació em refereixo a que la meva 3 ª edició d'aquests assajos. La 1 ª edició d'aquests assaigs ha estat escrit una dotzena d'anys després vaig començar a prendre notes organitzades en els somnis i la vida del son (1), un somni de vida per a mi que a la vegada va ser fa uns 40 anys el 1952 / 3. Tot i que han mantingut les notes i referències detallades en el meu arxiu de son, Oficial: Tom 1,3 Dreams 1952 fins al present, les notes no es troben aquí, només els noms de les fonts.
-------------------- NOTES --------------------------

(1) El meu somni primer registre va ser el 21 de març de 1986, però només tres dels somnis s'han registrat fins el 19 d'abril de 1992. El 1992 gravem deu somnis i el que és el que veig 1992 com el començament seriosament al meu manteniment de notes organitzades en els meus somnis.
__________________________________________________ ______________________

INTERPRETACIÓ DE SOMNIS: ASSAIG no.2
Després de 22 anys (1986-2008) de recollir experiències del meu somni, a la seva recollida de manera episòdica, perquè recullen només uns pocs, alguns de disset-4 pàgines, després d'intentar recordar i escriure les meves experiències somni que es remunta al primer any de la meva final de la infància en 1952 / 3 quan jo tenia vuit o nou anys, cinquanta-cinc anys, després de 16 anys (1992-2008) de tractar d'analitzar les experiències del meu somni, el que m'agradaria fer aquí és ampliar el primer assaig em va escriure sobre aquest tema el 2004 i que he revisat en una segona edició el 2005 i en una tercera edició el 2008.

Lord Byron diu que els somnis "semblen heralds de l'eternitat" i "Abdu'l-Baha sovint es refereix al món dels somnis per il.lustrar l'existència de l'ànima, per il.lustrar que l'ànima no depèn del cos, per il.lustrar la major intensitat dels sentiments, les percepcions i la felicitat després de l'alliberament de l'esperit o l'ànima del cos. Però 'Abdu'l-Bahà es refereix també a "una barreja confusa dels somnis", "quimeres" i "somnis buits." Els somnis poden també Abdu'l ser profètica. Per '-Bahà que va predir la seva pròpia mort.

"Aquesta veritat és sovint impartida pels somnis que ningú que estigui familiaritzat amb la història, especialment la història religiosa, pot posar en dubte", de manera que es diu en una carta escrita en nom de The Guardian. "Al mateix temps, els somnis i les visions són sempre de color i més o menys influenciats per la ment del somiador i hem de tenir cura de donar massa importància a ells. La més pura i lliure de prejudicis i el desig dels nostres cors i ments es, la més probable és que els nostres somnis es transmeti la veritat és segura, però si tenim forts prejudicis, gustos i aversions personals, els mals sentiments o els motius del mal, aquests es torci i distorsionar qualsevol impressió d'inspiració que ens ve.

En molts casos, els somnis han estat el mitjà de reunir la gent a la veritat o de confirmar en els seus sistemes de creences en particular. Hem de tractar de ser purs de cor i de «lliure de tot excepte Déu, i això no és cosa fàcil. Mai he estat particularment impressionat amb la puresa de la meva ment, el meu esperit o la meva ànima, per la qual cosa mai em sorprèn quan tinc somnis que es confonen, complex, estrany, amb problemes, fins i tot malalts i tocat amb diversos tipus de desesperació. Els meus somnis i els meus pensaments despertar sovint han estat lluny de ser pur i veritable. "Escombraries i escombraries", com un dels dits de les dècades de la meva vida se'n va, una frase que sento una i altra vegada en els últims anys.

Hem de posar a prova les impressions que rep a través de somnis, visions o inspiracions, comparant amb la Paraula revelada o un cos de literatura de la saviesa que ens són propis, mantingui com una norma, si disposen de cap norma en absolut. Cal comprovar les nostres experiències oníriques a través del mecanisme de cribratge d'aquesta saviesa, aquesta literatura i veure si els nostres somnis estan en plena harmonia amb ella. En una altra carta en el corpus literari Baha'i en una línia semblant trobem :"... The Guardian li suggereixo que estudiar molt acuradament la declaració de 'Abdu'l-Baha en relació amb la qüestió de les visions, somnis, etc , com Abdu'l-Baha té molt explicat aquest delicat tema. Vostè trobarà referències a la present en `Bahà'u'llàh i la Nova Era, '` algunes preguntes contestades i els llibres dels comprimits. The Guardian el mateix ha comentat sobre aquest assumpte.

"En resum, no hi ha dubte que les visions de tant en tant arriben als individus, que són veritables i tenen un significat. D'altra banda, això ve a un individu per la gràcia de Déu, i no mitjançant l'exercici de qualsevol de les facultats humanes. No és una cosa que una persona ha de tractar de desenvolupar. Quan una persona s'esforça per desenvolupar les facultats perquè puguin gaudir de visions, somnis, etc, en realitat el que estan fent és cert debilitament de les seves capacitats espirituals, i així en aquestes circumstàncies, somnis i visions no tenen realitat, i en última instància conduir a la destrucció del caràcter de la persona ".

Per descomptat, hi ha moltes persones que he conegut a la vida que no estaria d'acord amb aquesta cita. Tenen una literatura de la saviesa diferents cernida mecanisme. Per a cada un dels seus, li dic. Però aquest mecanisme és part de la meva, un mecanisme que s'han refinat de més de mig segle ara. No és la meva intenció, simplement cita de les moltes fonts d'entesa sobre aquest tema, bahaí i per altres fonts Baha'i, encara que ho faré de tant en tant. També he desenvolupat un arxiu, dues anelles en el tema que em permet tractar d'aconseguir alguns de síntesi sobre les orientacions teòriques dels somnis. El temps no em permet acabar aquest assaig aquí. Tornaré a aquest tema en una data posterior.

Ron Price
16 febrer 2008
3a edició

En l'Any Sant Baha'i 1992-1993 vaig començar a recopilar més seriosament les meves experiències oníriques. Que l'Any Sant, com la Casa Universal de Justícia va declarar, "... una oportunitat per a la reflexió interna en la part de l'ànima." Els meus somnis abans de 1992 pràcticament havia desaparegut de la meva memòria, a excepció d'uns sis somnis més importants i el somni de seqüències que es remunta al començament de la meva vida bahá'í l'any 1952/1953. El 1992 també va començar a organitzar les notes que havia reunit en els últims sis anys. Vaig tenir algunes notes que vaig començar a recollir en els últims mesos, vivint a Katherine NT, a principis de 1986. Les opinions dels comentaristes dels somnis i el somni de la teoria, assaigs i notes sobre els somnis dels llibres que havia llegit el llibre de tant en tant que era pertinent per a la recerca en els meus somnis i el seu significat s'havia començat a assumir un lloc de recollida.

Ara, després de setze anys (1992-2008) de la gravació d'alguns dels meus somnis, prenent notes sobre els somnis i oferir un breu resum dels quaranta anys previs somni de la meva vida (1952-1992), he creat una base d'entesa, un la base per a la integració dels meus somnis en la meva autobiografia, en la mesura que això és possible. Aquest assaig és un intent d'una visió, una entesa, una adequació de la perspectiva, un context per iniciar un examen de les qüestions fonamentals vis-a-vis amb la meva vida de somni.

El que realment va a fer amb els resultats d'aquest primer examen, aquesta elaboració inicial, del meu enteniment i les d'altres que s'han basat en una qüestió encara per resoldre. Qualsevol cosa que "fer", probablement evolucionarà amb el temps, si evoluciona en absolut. Igual que molts pensaments, que segueix sent només això - els pensaments i l'acció mai els resultats. Potser ja han donat un primer pas en l'àmbit d'acció amb alguns dels meus poemes que fan referència, com passa sovint, els somnis i la meva vida de somni. Tres d'aquests poemes es poden trobar en els meus dos anelles dret --Oficial: Tom 1,3 Dreams 1952 fins al present. No he inclòs aquí en aquest assaig introductori. He de dir aquí, com una mena d'obertura de compte, que el treball de John Davidson, Professor de Psicologia a la Universitat de Tasmània i un Baha'i, que va impartir un curs sobre els somnis en els anys 1980 i 1990, ha estat una mica de una font d'inspiració aquí.

Han passat més d'un segle des que Freud va publicar la seva Interpretació dels somnis (1900) i, per descomptat, la història dels somnis en la civilització occidental es remunta als grecs i hebreus, entre altres coses, però no és la meva intenció entrar aquí en aquesta història. Freud deia que els somnis eren el camí real a la vida interior, però hi ha un embolic de pensaments i sentiments en els somnis i perquè camí real no és un camí recte i senzill. Jung va dir que el va ajudar a superar l'egoisme inherent a la seva autobiografia i en la seva vida pel procés de son. També se sentia somnis ens va ajudar en contacte amb la pròpia ombra. Adler, en canvi, va veure als somnis com l'antítesi del sentit comú i la realitat, de fet, com als seus acèrrims enemics. El nostre estil de vida sovint se surt de contacte amb la realitat i el sentit comú i els somnis poden ajudar-nos a veure la irrealitat en aquest context, Adler va passar.

Mentalitat científica somni de la gent poques vegades es diu. Això és cert tant de l'esposa del meu i el meu fill, cap dels quals semblen tenir molt passant en la seva vida de somni i els dos dels quals són molt més científic en el seu acostament a la vida. La meva vida propi somni no és diferent de la de la meva jove fillastra, que és molt més en les humanitats i les arts banda de l'espectre intel.lectual. El dur realisme intransigent dels resultats científics en un enfocament als somnis que es destaca com un agut contrast amb moltes de les altres interpretacions que veuen en somnis, com espurnes de la immortalitat, fragments d'una faula, un arquetip, etcètera. Per aquesta raó crec que aquest realisme atractiu com un sistema d'interpretació d'un sistema. Una famosa cita de Shakespeare en la que es refereix als somnis com "els fills dels cervells de ociosos, dóna suport a aquesta opinió.

Però això no és tot. La literatura sobre el tema dels somnis està emergint i no és la meva intenció ni tan sols oferir una visió superficial d'aquest material, no aquí, en aquest assaig, ni en altres llocs. Crec que hi ha potencial en el món dels somnis, un potencial que tot just han penetrat després d'aquest setze anys d'estudi i anàlisi. Brian Finney diu que somia desperta "expectatives de la importància que segueixen sense complir a causa del seu caràcter privat i indirectes". Les pàgines del meu arxiu somni es revelen algunes d'aquestes expectatives i alguns dels meus sortides radical del sentit comú i la realitat, llançar llum, espero, a l'autobiografia que he escrit i el títol és: Més de quatre èpoques de pioners: un estudi i un estudi de l'autobiografia.

Moltes de les cites i els articles disponibles sobre el tema dels somnis de diverses fonts són importants per a la meva comprensió i experiència dels somnis. Els llegeixo de tant en tant, quan estic tractant d'ordenar un somni i el seu significat. La literatura actual és, com he dit anteriorment, en expansió. En els últims cinc anys, 2003-2008, he començat a acumular una col lecció d'articles com aquest en el meu arxiu de son. Però, he de confessar que el tema és per a mi un to menor a la gran simfonia de la vida, la gran simfonia de la meva cultura d'aprenentatge, així com els èxits i els èxits de la ment. Poques vegades arribat a l'estudi dels somnis com un tema, i jo poques vegades registre d'un somni. Només hi ha massa coses passant en la meva vida intel.lectual que és de major interès i valor prenc en el meu treball.

A meus vint i dos anys de col • lecció de somni i en la descripció (1986-2008) i setze anys d'anys d'estudi i anàlisi (1992-2008), sembla que no solen sortir del meu món de somnis i posar la ploma a la mà. Només quan hi ha poques restes d'afectar que es queda en la meva ment en despertar, potser dues o tres vegades l'any com a màxim i, de mitjana. En els gairebé nou anys des que va arribar a Tasmània, 1999 a 2008, he fet només 29 entrades o tres a l'any. Després de tots aquests 22 anys he registrat només disset pàgines de notes escrites i escrit sobre els somnis específics, a menys d'1 pàgina per any. Si utilitzo el període 1.952-2.008, cinquanta-sis anys, com a base de les dades de la meva, tinc a prop d'una pàgina cada tres anys, 170 paraules per any, 14 paraules d'un mes, 3,5 a la setmana i, possiblement, una paraula cada dos dies.

En l'últim any, des de maig de 2007, quan vaig començar a prendre l'anti-depressiu Effexor, la meva vida el somni ha tornat a viure amb l'activitat Recordo cada nit. Però només he enregistrat quatre somnis en aquest període de gairebé deu mesos. Aquest nivell de gravació és un bon indicador del grau dels meus esforços sistemàtics per a l'estudi de la meva vida de somni. Espero, però, que aquest breu assaig i el material que figura en el meu arxiu de son, encara que no s'inclouen aquí en detall, serà d'utilitat per a qualsevol que entri en ella. S'està començant a ser d'alguna utilitat per a mi com jo entrar en aquests anys de l'edat adulta. Potser un estudi més seriós del camp dels somnis en aquests primers anys de la meva edat adulta, edat 60-65, és a l'horitzó. El temps dirà.

Aquesta activitat, que aquest arxiu, aquestes idees, constitueixen un recurs de plaer i d'exercici de la contemplació de tant en tant com puc jugar amb les coses dels meus somnis, mentre cauen en la meva vida desperta de REM i no REM del son. Son REM va ser descobert el 1953. Aquesta va ser la primera gran avenç en la ciència empírica son. Em sembla, però, que les dades que adquireixen és massa superficial per ser de gran valor. Els meus interessos científics en la seva major part es troben en altres disciplines de la vida, no son, d'estudi.

1953 va ser un any important, amb el Regne de Déu com ho va fer a partir d'aquest any, des del punt de vista bahá'í. Per descomptat, al segle més de mig des d'aleshores (1953-2008), hi ha hagut un gran augment en l'estudi empíric dels somnis, el somni i les qüestions i problemes associats. Però no és la meva intenció aturar-me en aquest florent literatura, els problemes de son o, de fet, la majoria de les qüestions que han sorgit en l'estudi dels somnis. Aquest arxiu és més d'una retrospectiva personal, per dir-ho així. Potser en un futur, en un seguiment d'assaig sobre el tema, vaig a ampliar l'àmbit del meu estudi. Com 'Abdu'l-Bahà diu: "un moviment més meravellós i emocionant va aparèixer en el món de l'existència en aquest any, 1953, dictu mirabile. Que sigui atès el que els avenços i punts de vista apareixen en els anys de la meva edat adulta i la vellesa de la continuació de l'estudi dels somnis i de l'evolució de la Fe bahá'í amb el qual he estat associat durant aquest mateix mig segle.

16 febrer 2008
3a edició
(Publicat a: UNITAT MUNDIAL
COMUNITAT SOBRE: 26 / 8 / '08)
RonPrice está offline  
Old 08.27.2008, 02:13 PM  
Membres
Falange
Points: 2,732, Level: 33Points: 2,732, Level: 33Points: 2,732, Level: 33
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Belgarath's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss189
Gràcies: 0
Agraït 43 vegades en 33 Posts
Belgarath is on a distinguished road

Re: Algunes reflexions dels quaranta anys de somnis

Assaigs molt interessants. No portar registres dels meus somnis, però pot començar. Pot resultar valuós per a mi i per al meu creixement espiritual, en mirar cap enrere en els darrers anys, com sembla haver fet per a tu.
Belgarath está offline  

Fils semblants
Fil Thread Starter Fòrum Respostes Darrer missatge
03:41 Jonas1 Compartint Somnis 82 09/16/2009 06:21 PM
Somnis viscuts fora del cos mysticbee Compartint Somnis 5 09/10/2009 04:52 PM
Somnis i Visions - Advertències? heart4peace Suport i Suggeriments 7 07/23/2008 07:26 PM
Confort dels somnis kingskid Compartint Somnis 2 07/22/2008 04:22 PM
estranys somnis de terror ily Compartint Somnis 0 06:35 01:42 PM

Etiquetes
Dreaming, Dreams, Quaranta, Interpretacions, Lifeline, Vida, Reflexions, Anys
Dreaming ,Dreams ,Quaranta ,Lifeline ,Vida ,Reflexions ,Anys , ,

Thread Tools

Normes d'enviament
Tu no pot posat temes nous
Tu no pot lloc de respostes
Tu no pot accessoris post
Tu no pot edita els teus missatges

Ajuda és Encesa
Smilies són Encesa
[IMG] codi Encesa
El codi HTML és Aturar
Trackbacks són Encesa
Pingbacks són Encesa
Refbacks són Encesa

Totes les hores estan a GMT. L'hora actual és 07:24.

VB Enterprise Traductor per NLP-er