Det verkar som om du ännu inte registrerat i vår gemenskap. För att registrera dig klicka här ...

Global Oneness Community          
Automatiska översättningar som gjorts av Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Gå tillbaka   Global Oneness gemenskapen > Drömtydning > Dream sharing
Registrera Mina Go Bloggar Artiklar Bilder Videos Goodies FAQ Memberlist Dagens inlägg Chatrum

Dream sharing Vad drömde du i natt? Dela dina drömmar och diskutera deras innebörd med andra. »Börja här!

Quick News
Välkommen till Global Oneness Community! Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med: Forum Hem, Samhällsgrupper, Bloggar, Artiklar, Bilder, Videos, Videosök, Kontakt, FAQ , Statistik. Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!

Obs: Denna annons inte visas för registrerade medlemmar

Tags
Trådar: Dröm, Dream Dictionary, Drömtydning, Drömtydare, Dream Dela, Drömmar, Meaning Of Dreams, Spiritual, Andlighet
Videoklipp: Dröm ,Dream Dictionary ,Drömtydning ,Drömtydare ,Dream Dela ,Drömmar ,Meaning Of Dreams ,Spiritual ,Andlighet ,

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-05-06, 19:13   #1 (Permalink)
Admin
Admin
Points: 128 270, Level: 100Points: 128 270, Level: 100Points: 128 270, Level: 100
Activity: 2%Activity: 2%Activity: 2%

Jonas1s avatar

Activity Longevity
5/20 20/20
Today Inlägg
0/0 sssss6758
Blog Entries: 2
Tack: 36
Jonas1 is on a distinguished road

Börja här! Introduktion till drömtydning

Detta forum är för utbyte och diskussion av drömmar. Dela dina drömmar och låta andra hjälpa dig med tolkningen. Post your dream här!

Nedan följer några artiklar om innebörden av drömmar och Dream Dictionary innehåller drömtydning från många olika källor:

Några artiklar om drömmar:

Vedic drömtydning av Sri Swami Sivananda

Christian drömtydning

Islamic drömtydning

Dream Dictionary
Dream Dictionary för mer än 10.000 drömmar, med drömmar tolkningar från många olika källor, däribland västra, islamiska och Vedic drömtydning:

10 vanligaste drömmar:

Andra vanliga drömmar:

Jag hoppas att du gillar Global Oneness gemenskapen ! Några frågor? Snälla kontakta mig!

Senast redigerad av Jonas1 den 2008/05/06 klockan 19:35.
Jonas1 está offline   Svara med citat
(09-30-2008)
mumoftwo (2008-06-25)
Gammal 2008-05-12, 19:04   #2 (Permalink)
Medlem
Gröngöling
Points: 210, Level: 4Points: 210, Level: 4Points: 210, Level: 4
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Soozies avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Inlägg
0/0 sssssss41
Tack: 0
Soozie is on a distinguished road

Re: Börja här! Introduktion till drömtydning

Ärligt talat, ibland känns som stirrar i golvet i fysik klassen, när vetenskapen kommer in i bilden, med bevis och fakta och argument, och jag, alla kristna och artig, försöka att inte ursäkt för att jag tror att fakta ur en sexistisk saga bok. Men jag gör, och i Bibeln finns drömtydning också. Vad skulle Freud säga om det? Finns det några vetenskapliga bevis för att drömmar egentligen betyder mer än vår hjärnans slumpmässigt autopilot bilder under sömnen?
Soozie está offline   Svara med citat
Följande användare säger tack till Soozie For This Useful Post:
lauralane (2008-05-12)
Gammal 2008-05-12, 20:59   #3 (Permalink)
Medlem
Gröngöling
Points: 2 593, Level: 32Points: 2 593, Level: 32Points: 2 593, Level: 32

lauralanes avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Inlägg
0/0 ssssss228
Tack: 3
lauralane is on a distinguished road

Tack för aktierna här. Jag har fått syssla med drömmar i många år nu och det nästan lika svårt som ibland gör din skatt. Jag hoppas att se över vissa av de ovanstående och få en bättre känsla för saker. Det är svårt att forskningen på egen hand ibland och det finns så många platser på nätet det är huvudet snurra.
lauralane está offline   Svara med citat
Gammal 2008/05/13, 03:37   #4 (Permalink)
Medlem
Gröngöling
Points: 122, Level: 2Points: 122, Level: 2Points: 122, Level: 2

liowkcs avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Inlägg
0/0 sssssss41
liowkc is on a distinguished road

Jag är ingen beundrare av Freud och en skeptiker av dröm läsning. Jag tror att alla människor projektets deras fel, känslor och förhoppningar i sina drömmar och tolkning är bara en väg till torget en cirkel.
liowkc está offline   Svara med citat
Gammal 2008-06-24, 22:36   #5 (Permalink)
Medlem
Gröngöling
Points: 186, Level: 3Points: 186, Level: 3Points: 186, Level: 3

mumoftwos avatar

Activity Longevity
0/20 17/20
Today Inlägg
0/0 sssssss25
Tack: 2
mumoftwo is on a distinguished road
Skicka ett meddelande via Yahoo till mumoftwo

Jag råkar anse att våra drömmar är faktiskt budskap om något vis. Jag är inte helt säker, men vem det är som är "talar" till oss eller försöka skicka oss dessa "visuella budskap". Jag är också inte så säker på att varje dröm vi har är av samma vikt. De som vi kommer tydligt ihåg och tycks ha ett rungande inverkan på oss när vi vaknar är de som vi borde nog vara uppmärksamma. Jag har en smygande misstanke att mina erfarenheter av deja vu får på något sätt vara kopplat till de drömmar jag haft tidigare att jag får ha borstat bort som "bara en dröm" och glömt. Jag tror att jag kommer att ta lite tid att forska i länkarna ovan om drömmar. Det kan vara ganska intressant.
mumoftwo está offline   Svara med citat
Gammal 2008-06-28, 05:50   #6 (Permalink)
Medlem
Gröngöling
Points: 351, Level: 7Points: 351, Level: 7Points: 351, Level: 7

1wahmoms avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Inlägg
0/0 sssssss50
Tack: 13
1wahmom is on a distinguished road

Jag håller med dig, mamma. Även om jag har haft fåniga drömmar i det förflutna som inte kunde möjligen ha haft någon verklig betydelse för mig, jag tror att vi ibland inte har drömmar av en anledning. Med båda mina barn, drömde jag vad de skulle bli av och på under hela längden av mina graviditeter. När de föddes var jag inte förvånad över att mycket eftersom jag redan visste i mitt hjärta.
1wahmom está offline   Svara med citat
Gammal 2008-07-08, 01:16   #7 (Permalink)
New Member
Gröngöling
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

dreamer75s avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Inlägg
0/0 ssssssss1
dreamer75 is on a distinguished road

Hi All,

Mitt namn är Katie. Jag är en 32 år gammal tvåbarnsmamma och ofta har ganska livliga drömmar. Jag minns oftast mina drömmar och hänvisar ofta till drömtydning referenser att bestämma vad mina drömmar kan betyda.

Däremot är jag fast! Härom natten drömde jag att jag gick på och jag kom över den här enorma gamla träd med tjock stam och grenar, fast förankrad i marken och jag visste att jag hade funnit livets träd. Omedelbart jag vaknade utan att ta reda på vad syftet var att hitta trädet.

Jag är inte så väldigt religiösa, inte heller har jag någonsin tänkt om livets träd i min medvetandet!

Jag bara undrar om någon kan hjälpa mig att tolka denna dröm eftersom det var ganska kort men har inte lämnat mig sedan ...

Tack!
dreamer75 está offline   Svara med citat
Gammal 2008-07-08, 07:13   #8 (Permalink)
Super Medlem
Moderator
Points: 13 845, Level: 81Points: 13 845, Level: 81Points: 13 845, Level: 81
Activity: 100%Activity: 100%Activity: 100%

Essences avatar

Activity Longevity
14/20 18/20
Today Inlägg
0/0 sssss1126
Blog Entries: 3
Tackade 1 158 Times in 638 Posts
Essence is on a distinguished road

dreamer75,

Vilken underbar dröm .....!!!!
Den energi jag känner kring denna dröm för dig är en att starta en ny underbar resa. En av hitta din andliga jaget. Och vilket härligt ställe att börja på ..... The Tree of Life ....

Kärlek, Ljus och välsignelser,

Namaste

Essence
Essence está offline   Svara med citat
Gammal 2008-07-13, 21:28   #9 (Permalink)
New Member
Gröngöling
Points: 18, Level: 1Points: 18, Level: 1Points: 18, Level: 1

jaxennis68@yahoo.coms avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Inlägg
0/0 ssssssss3
jaxennis68@yahoo.com is on a distinguished road

Jag hade en dröm som jag inte kan sluta tänka på. Jag kunde inte ens gå upp ur sängen kunde inte röra sig. Det kändes som jag hade bott här i livet genom kroppen värker fortfarande inte tre veckor senare. Jag var gifta mitt ansikte är skyddad medan min make up tillämpas min mamma säger att inte låta henne se hennes ansikte. Det visade sig att jag hade varit i en bil vrak. Jag vet inte ens den här killen jag kommer att gifta sig det är inte min pojkvän i verkliga livet. Konstiga saken hans namn är Dallas namnet på min farfars far jag aldrig visste om. Min mor har en liten flicka som säger mommmy minns inte mig visar sig att det var min lilla flicka. Vissa personer i rummet jag visste något var främlingar. Mannen IM om att gifta sig har en massa pengar har tagit hand om mig och planera denna vackra bröllop. Men jag känner honom inte. Det kändes så verklig. Någon uppfattning om betydelsen av en dröm som denna.
jaxennis68@yahoo.com está offline   Svara med citat
Svara

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Börja här! Introduktion till Carl Johan Calleman, Mayan Calendar & 2012 Jonas1 Mayan Calendar & 2012 20 2009/09/09 04:27
Börja här! - Introduktion till andligt uppvaknande & Earth Changes Jonas1 Andligt uppvaknande 1 2008/08/31 00:42

Tags
Dröm, Dream Dictionary, Drömtydning, Drömtydare, Dream Dela, Drömmar, Meaning Of Dreams, Spiritual, Andlighet
Dröm ,Dream Dictionary ,Drömtydning ,Drömtydare ,Dream Dela ,Drömmar ,Meaning Of Dreams ,Spiritual ,Andlighet ,

Regler för att posta
Du inte Posta nya ämnen
Du inte post svar
Du inte post bilagor
Du inte redigera dina inlägg

BB code är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Trackbacks är
Pingbacks är
Refbacks är