Det ser du ikke har registrert med samfunnet vårt. For å registrere klikk her ...

Global Oneness Community          
Automatisk Translations made by Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Enhet Community > Dream Interpretation > Dream deling
Blogger Artikler Bilder Videoer Godsaker FAQ Medlemsliste Dagens innlegg Marker forumene som lest Chat Room

Dream deling Hva gjorde du drømmer i natt? Del dine drømmer og diskutere deres betydning med andre. »Start her!

Quick News
Velkommen til Global Enhet Community! Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med: Forum Hjem, Social Groups, Blogger, Artikler, Bilder, Videoer, Video Search, Kontakt oss, FAQ , Statistikk. Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!

Merk: Denne annonsen vises ikke for registrerte medlemmer

Tags
Threads: Drøm, Dream Dictionary, Dream Interpretation, Dream Interpreter, Dream Deling, Dreams, Meaning Of Dreams, Spiritual, Spiritualitet
Video: Drøm ,Dream Dictionary ,Dream Interpretation ,Dream Interpreter ,Dream Deling ,Dreams ,Meaning Of Dreams ,Spiritual ,Spiritualitet ,

LinkBack Trådverktøy
Old 05-06-2008, 07:13  
Admin
Admin
Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100
Activity: 2%Activity: 2%Activity: 2%

Jonas1's Avatar

Activity Longevity
4/20 20/20
Today Posts
0/0 sssss6758
Sted: Stockholm
Blog Entries: 2
Jonas1 is on a distinguished road

Start her! Introduksjon til Dream Interpretation

Dette forumet er for deling og diskusjon av drømmer. Del dine drømmer og la andre hjelpe deg med tolkningen. Post din drøm her!

Nedenfor noen artikler om betydningen av drømmer og Dream Dictionary inneholder drømmen tolkning fra mange ulike kilder:

Noen artikler om drømmer:

Dream Symbols: Dream symbol og en forklaring

Christian Dream Interpretation

Islamsk Dream Interpretation: Meaning of Dreams in Islam II

Dream Dictionary
Dream Dictionary for mer enn 10.000 drømmer, med drømmer tolkninger fra mange forskjellige kilder, inkludert vestlige, islamske og vedisk drøm tolkning:

Dream Interpretation jaget

Dream Interpretation Animals

Jeg håper du liker Global Enhet Community ! Spørsmål! Vær så snill kontakt meg!

Sist endret av Jonas1; 05-06-2008 kl 07:35..
Jonas1 está offline  
Følgende bruker sier takk til Jonas1 For This Useful Post:
mumoftwo (06-25-2008)
Old Oppriktig talt, jeg noen ganger føler stirrer i gulvet i fysikk klassen når vitenskapen kommer inn i bildet, med bevis og fakta og argumenter, og jeg, alle kristne og høflige, prøver ikke å unnskylde for at jeg tror fakta ut av en sexistisk fairytale bok. Men jeg gjør, og i Bibelen er det drømmen tolkning også. Hva ville Freud si om det? Er det noen vitenskapelige bevis på at drømmer egentlig mer enn vår hjerne er tilfeldig autopilot bilder under søvn?  
Medlem
Junior Member
Points: 210, Level: 4Points: 210, Level: 4Points: 210, Level: 4
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Soozie's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 sssssss41
Soozie is on a distinguished road

Re: Start her! Introduksjon til Dream Interpretation

Følgende bruker sier takk til Soozie For This Useful Post:
Soozie está offline  
lauralane
(05-12-2008) 05-12-2008, 08:59
Old Takk for aksjene her. Jeg har vært dabbling med drømmer i mange år nå og det nesten like vanskelig som noen ganger gjør din skatt.  
Medlem
Junior Member
Points: 2,593, Level: 32Points: 2,593, Level: 32Points: 2,593, Level: 32

lauralane's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss228
lauralane is on a distinguished road

Jeg håper å se over noen av de ovennevnte og få en bedre følelse for ting. Its hard til forskning på egen hånd noen ganger og det er så mange nettsteder på Internett det gjør hodet spinne. 05-13-2008, 03:37
lauralane está offline  
Old Jeg er ingen fan av Freud og en skeptiker til drøm lesing. Jeg tror prosjektet alle mennesker sine svakheter, følelser og håp i deres drømmer og tolkning er bare en vei til kvadrat en sirkel.  
Medlem
Junior Member
Points: 122, Level: 2Points: 122, Level: 2Points: 122, Level: 2

liowkc's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 sssssss41
liowkc is on a distinguished road

06-24-2008, 10:36
liowkc está offline  
Old Jeg tilfeldigvis til å tro at våre drømmer er faktisk meldinger av noen mote. Jeg er ikke helt sikker, men hvem det er som er "snakker" til oss eller prøver å sende oss disse "visuelle meldinger". Jeg er også ikke så sikker på at alle drømmer vi har er av samme betydning. De som vi husker levende og synes å ha et rungende innvirkning på oss når vi våkner er disse vi bør være å legge merke til. Jeg har denne snikende mistanke om at mine erfaringer av déjà vu kan på noen måte være knyttet til drømmer jeg har hatt i det siste at jeg kan ha avfeide som "bare en drøm" og glemt. Jeg tror jeg vil ta litt tid til forskning linkene ovenfor på drømmer. Det kan være ganske interessant.  
Medlem
Junior Member
Points: 186, Level: 3Points: 186, Level: 3Points: 186, Level: 3

mumoftwo's Avatar

Activity Longevity
0/20 17/20
Today Posts
0/0 sssssss25
mumoftwo is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to mumoftwo

06-28-2008, 05:50
mumoftwo está offline  
Old Jeg er enig med deg, mamma. Mens jeg har hatt tullete drømmer i fortiden som ikke kunne muligens hatt noen reell betydning for meg, føler jeg at noen ganger har vi drømmer for en grunn. Med begge mine barn, drømte jeg hva de ville vært av og på under hele lengden av mine svangerskap. Da de ble født var jeg ikke overrasket over at mye fordi jeg allerede visste i hjertet mitt.  
Medlem
Junior Member
Points: 351, Level: 7Points: 351, Level: 7Points: 351, Level: 7

1wahmom's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Sted: Ky
1wahmom is on a distinguished road

07-08-2008, 01:16
1wahmom está offline  
Old Hei Alle,  
Nytt medlem
Junior Member
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

dreamer75's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
dreamer75 is on a distinguished road

Mitt navn er Katie. Jeg er en 32 år gammel mor til to og har ofte ganske livlige drømmer. Jeg pleier å huske mine drømmer og refererer ofte til å drømme tolkning referanser for å finne ut hva mine drømmer kunne bety.

Men, jeg stakk! Den andre natten jeg drømte at jeg gikk sammen og jeg kom over denne enorme gammelt tre med en tykk stamme og greiner, fast forankret i bakken og jeg visste at jeg hadde funnet livets tre. Straks jeg våknet uten å finne ut hva formålet var å finne treet.

Nå er jeg ikke veldig religiøs, heller har jeg noen gang tenkt på livets tre i mitt bevisste sinn!

Jeg bare lurte på om noen kan hjelpe meg med å tolke denne drømmen som det var ganske kort, men har ikke forlatt meg siden ...

07-08-2008, 07:13

Takk!
dreamer75 está offline  
Old dreamer75,  
Super Member
Moderator
Points: 14,258, Level: 82Points: 14,258, Level: 82Points: 14,258, Level: 82
Activity: 100%Activity: 100%Activity: 100%

Essence's Avatar

Activity Longevity
12/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1138
Sted: Deep East Texas
Blog Entries: 3
Essence is on a distinguished road

What a wonderful dream .....!!!!

Energien Jeg føler rundt denne drømmen for deg er en av starter en ny flott tur. Ett av å finne din åndelighet. Og for en herlig sted å starte på ..... The Tree of Life ....
07-13-2008, 09:28

Kjærlighet, Lys og velsignelser,

Namaste

Essence
Essence está offline  
Old Jeg hadde en drøm som jeg ikke kan slutte å tenke. Jeg kunne ikke engang komme ut av sengen kunne ikke flytte. Jeg følte at jeg hadde levd dette livet av kroppen smerten fremdeles ikke tre uker senere. Jeg var gifte meg i ansiktet er beskyttet mens min makeup brukes moren min sier ikke la henne se ansiktet hennes. Det viser seg at jeg hadde vært i en bilulykke. Jeg vet ikke engang denne fyren jeg skal gifte seg er det ikke min kjæreste i det virkelige liv. Rare ting er hans navn Dallas navnet av min oldefar jeg aldri visste om. Min mor har denne lille jenta som sier mommmy husker ikke meg dreier ut det var min lille jente. Noen mennesker i rommet jeg visste noe der fremmede. Mannen Im om å gifte seg har en masse penger har vært å ta vare på meg og planlegging denne vakre bryllupet. Men jeg kjenner ham. Det føltes så ekte. Noen ide til betydningen av en drøm som dette.  
Nytt medlem
Junior Member
Points: 18, Level: 1Points: 18, Level: 1Points: 18, Level: 1

jaxennis68@yahoo.com's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 ssssssss3
jaxennis68@yahoo.com is on a distinguished road

jaxennis68@yahoo.com está offline  

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Last Post
Start her! Introduksjon til Carl Johan Calleman, Maya Calendar & 2012 Jonas1 Mayan Calendar & 2012 20 09.09.2009 04:27
Start her! - Introduksjon til åndelig oppvåkning & Earth Changes Jonas1 Spiritual Awakening 1 08-31-2008 12:42

Tags
Drøm, Dream Dictionary, Dream Interpretation, Dream Interpreter, Dream Deling, Dreams, Meaning Of Dreams, Spiritual, Spiritualitet
Drøm ,Dream Dictionary ,Dream Interpretation ,Dream Interpreter ,Dream Deling ,Dreams ,Meaning Of Dreams ,Spiritual ,Spiritualitet ,

Trådverktøy

Posting Rules
Du kanskje ikke starte nye tråder
Du kanskje ikke post replies
Du kanskje ikke post vedlegg
Du kanskje ikke redigere innleggene dine

BB-kode er
Smilefjes er
[IMG] kode
HTML code is Av
Trackbacks er
Pingbacks er
Refbacks er

Alle klokkeslett er GMT. Klokken er 11:49.

Automatisk oversettelse levert av NLP-er