|
|
|
|||||||
| Registreer | Mijn Go | Agenda | Artikelen | Foto's | Video's | Goodies | Veelgestelde vragen | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Zoeken | Chat Room |
| Over dromen Wat heb je gedroomd? Deel uw dromen en hun betekenis te bespreken met anderen. »Start hier! |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Agenda,
Artikelen,
Foto's,
Video's,
Video Search,
Contact Us,
Veelgestelde vragen ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan Jonas1 For This Useful Post: | mumoftwo 12 mei 2008, 19:04 |
|
|
#2 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Start hier! Inleiding tot Dream InterpretationDe volgende gebruiker zegt Dank U aan Soozie For This Useful Post:
|
||
|
|
|
| (12 mei 2008) | lauralane 12 mei 2008, 20:59 |
|
|
#3 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Start hier! Inleiding tot Dream InterpretationIk hoop om te kijken over een aantal van de bovenstaande en een beter gevoel voor de dingen. Het is moeilijk om het onderzoek op uw eigen soms en er zijn zoveel sites online het maakt je hoofd draaien.
13 mei 2008, 03:37 ![]() |
||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Start hier! Inleiding tot Dream Interpretation24 juni 2008, 22:36
|
||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Start hier! Inleiding tot Dream Interpretation28 juni 2008, 05:50
|
||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||||||||||
|
Lid
Junior Member
Ik ben het met je, mam. Terwijl ik dwaze dromen in het verleden die niet kon hebben gehad misschien geen echte betekenis voor mij hebben gehad, ik heb het gevoel dat we soms hebben dromen voor een reden. Met zowel mijn kinderen, droomde ik wat ze zouden uit en tijdens de gehele lengte van mijn zwangerschappen. Toen ze geboren was ik niet verbaasd dat veel, omdat ik al wist in mijn hart.
![]() |
Re: Start hier! Inleiding tot Dream Interpretation8 juli 2008, 01:16
|
||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Start hier! Inleiding tot Dream InterpretationHi All,
Ik ben echter vast! De andere nacht droomde ik dat ik liep langs en kwam ik in deze enorme oude boom met een dikke stam en takken, stevig geworteld in de grond en ik wist dat ik had de boom van het leven gevonden. Onmiddellijk werd ik wakker zonder te vinden wat het doel was het vinden van de boom. Nu ben ik niet enorm religieus, noch ik hebben ooit nagedacht over de boom van het leven in mijn bewuste geest! Ik ben gewoon benieuwd of iemand mij kan helpen bij de interpretatie van deze droom zoals het was heel kort, maar niet heeft verlaten, omdat mijn gedachten ... 8 juli 2008, 07:13 05.14.2009, 03:21 PM ![]() |
||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | ||
|
Super Lid
Moderator
|
Re: Start hier! Inleiding tot Dream InterpretationWat een prachtige droom .....!!!!
De energie die ik voel rond deze droom voor u is een van het starten van een nieuwe prachtige reis. Een van het vinden van je spirituele zelf. En wat een heerlijke plek om te beginnen bij ..... De Tree of Life .... 13 juli 2008, 21:28 Liefde, Licht en Zegeningen, Namaste Essence |
||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | ||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Start hier! Inleiding tot Dream InterpretationIk had een droom dat ik niet kan stoppen met denken. Ik kon zelfs niet uit bed kon zich niet bewegen. Ik voelde me alsof ik dit leven had geleefd door pijn in het lichaam nog steeds drie weken later. Ik was trouwen mijn gezicht is beschermd terwijl mijn make-up wordt toegepast, zegt mijn moeder laat haar niet zien haar gezicht. Blijkt dat was ik in een auto wrak. Ik weet niet eens deze man ik ga het trouwen is niet mijn vriendje in het echte leven. Weird ding zijn naam is Dallas de naam van mijn overgrootvader heb ik nooit wist. Mijn moeder heeft dit kleine meisje die zegt mommmy niet onthoud mij blijkt het was mijn kleine meisje. Sommige mensen in de kamer ik wist wat waar vreemden. De man Im gaat trouwen heeft een hoop geld is de zorg voor mij en planning van deze prachtige bruiloft. Maar ik ken hem. Het voelde zo echt. Enig idee van de betekenis van een droom als dit.
|
||
|
|
|
![]() |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Last Post |
| Start hier! Inleiding tot de Carl Johan Calleman, Maya Kalender & 2012 | Jonas1 | Maya Kalender & 2012 | 20 | 9 september 2009 04:27 |
| Start hier! - Inleiding tot de spirituele bewustwording & Aarde Veranderingen | Jonas1 | Spiritual Awakening | 1 | 31 augustus 2008 00:42 |
| Labels |
|
|