|
|
|
|||||||
| Compartir Dream O que ten soños na noite pasada? Compartir seus soños e discutir os seus significados cos outros. »Comece por aquí! |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa rexístrate aquí. Algúns enlaces para comezar:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentir-se realmente benvidos á comunidade!
|
|
|
LinkBack | Thread Tools |
| O seguinte Usuario grazas á Jonas1 por esa útil mensaxe: | mumoftwo (06-25-2008) |
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Comece por aquí! Introducción á Interpretación dos soñosHonesta, ás veces eu sinto coma ollar no chan na clase de Física, cando a ciencia entra en xogo, con probas e feitos e argumentos, e eu, todos os cristiáns e educado, proba non se desculpa polo feito de que eu creo que os feitos de un libro de contos de fadas machista. Pero fago, e na Biblia hai tamén a interpretación dos soños. O que Freud diría sobre iso? Hai unha proba científica de que os soños realmente significan máis que o noso cerebro imaxes aleatorias piloto automático durante o sono?
|
||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á Soozie por esa útil mensaxe: | lauralane (05-12-2008) |
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Comece por aquí! Introducción á Interpretación dos soñosGrazas polas accións aquí. Eu fun xogar cos soños de moitos anos e agora a súa case tan complicado como ás veces facendo os seus impostos.
Espero que ollar sobre algúns dos anteriores e comezar unha sensación mellor as cousas. A súa procura a duramente no seu propio e, por veces, hai tantos sitios online que fai xirar a cabeza. ![]() |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Comece por aquí! Introducción á Interpretación dos soños06.24.2008, 10:36
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Comece por aquí! Introducción á Interpretación dos soños06-28-2008, 05:50 PM
|
||
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
Membro
Junior Member
Concordo con vostede, nai. Aínda que eu teña tido soños bobagem no pasado que non podería ter tido calquera importancia real para min, eu sinto que ás veces temos soños por un motivo. Con ambos os meus fillos, eu soño que eles estaban fóra e, durante toda a duración da miña embarazo. Cando eles naceran eu non estaba sorprendido de que moito porque eu xa sabía no meu corazón.
![]() |
Re: Comece por aquí! Introducción á Interpretación dos soños07-08-2008, 01:16
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Comece por aquí! Introducción á Interpretación dos soñosTodas ola,
No entanto, estou preso! A outra noite eu soño que estaba camiñando e me deparei con esa enorme árbore vella con un tronco groso e pólas, firmemente enraizada na terra e eu sabía que tiña atopado a árbore da vida. Inmediatamente eu acordo sen saber cal era o propósito de atopar a árbore. Agora eu non son moi relixioso, nin eu nunca pense sobre a árbore da vida na miña mente consciente! Estou só queren saber se alguén me pode axudar a interpretar este soño, como era moi curto, pero aínda non saíu da miña cabeza desde entón ... 07-08-2008, 07:13 Grazas! ![]() |
||
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
Super Membro
Moderador
Blog Entries: 3
Agradecementos: 1.230
Aínda cre que "gravado en pedra" significa o mesmo que aconteceu con vostede antes que asistir os vídeos?
![]() |
Re: Comece por aquí! Introducción á Interpretación dos soñosQue soño marabilloso .....!!!!
A enerxía que eu sinto en torno este soño para vostede é un de iniciar unha nova viaxe marabillosa. Un de atopar o seu eu espiritual. E o que é un lugar glorioso para iniciar en ..... A Árbore da Vida .... 07-13-2008, 09:28 Amor, Luz e Bênçãos, Namaste Esencia |
||||||||||
|
|
|
|
|
|||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Comece por aquí! Introducción á Interpretación dos soños |