Semella que non atopou aínda coa nosa comunidade. Para inscribirse prema aquí ...

Global Oneness Community          
Traducións automáticas feitas polo Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Community > Interpretación dos soños > Compartir Dream
Blogs Artigos Fotos Vídeos Os extras FAQ Membros Mensaxes de Hoxe Mark Forums Read Chat room

Compartir Dream O que ten soños na noite pasada? Compartir seus soños e discutir os seus significados cos outros. »Comece por aquí!

Quick News
Welcome to the Global Oneness Community! Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa rexístrate aquí. Algúns enlaces para comezar: Páxina de inicio, Grupos sociais, Blogs, Artigos, Fotos, Vídeos, Video Search, Contacte connosco, FAQ , Estatísticas. Disfrútao e sentir-se realmente benvidos á comunidade!

Nota: Este anuncio non se amosará para membros rexistrados

Tags
Temas: Soñar, Diccionario dos soños, Interpretación dos soños, Dream Interpreter, Dream sharing, Dreams, Significado dos soños, Espirituais, Política
Vídeos: Soñar ,Diccionario dos soños ,Interpretación dos soños ,Dream Interpreter ,Dream sharing ,Dreams ,Significado dos soños ,Espirituais ,Política ,

LinkBack Thread Tools
Old 05-06-2008, 07:13  
Admin
Admin
Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100
Activity: 2%Activity: 2%Activity: 2%

Jonas1's Avatar

Activity Longevity
4/20 20/20
Today Posts
0/0 sssss6758
Blog Entries: 2
Agradecido 95 veces en 68 Posts
Jonas1 is on a distinguished road

Comece por aquí! Introducción á Interpretación dos soños

Este foro é para compartir e discusión de soños. Compartir seus soños e deixar que os outros lle axudar a interpretación. Publica o seu soño aquí!

Abaixo algúns artigos sobre o significado dos soños e Dream Dictionary contén a interpretación dos soños de moitas fontes distintas:

Algúns artigos sobre soños:

Vedic Interpretación dos soños por Sri Swami Sivananda

Interpretación dos soños Christian

A interpretación de soños islámico

Diccionario dos soños
Diccionario dos soños por máis de 10.000 soños, soños de moitas interpretacións diferentes fontes, incluíndo a interpretación dos soños occidental, islámica e Vedic:

10 soños máis comúns:

Outros soños en común:

Espero que vocês gostem Global Oneness Community ! Algunha pregunta? Por favor contacta-me!

Última edición por Jonas1; 05-06-2008 07:35http://www.experiencefestival.com/forum/vbtube_show.php?do\u003dtube&tubeid\u003d1757&t\u003d2765
Jonas1 está offline  
O seguinte Usuario grazas á Jonas1 por esa útil mensaxe:
mumoftwo (06-25-2008)
Old 05-12-2008, 07:04  
Membro
Junior Member
Points: 210, Level: 4Points: 210, Level: 4Points: 210, Level: 4
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Soozie's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 sssssss41
Agradecementos: 0
Thanked 1 Time in 1
Soozie is on a distinguished road

Re: Comece por aquí! Introducción á Interpretación dos soños

Honesta, ás veces eu sinto coma ollar no chan na clase de Física, cando a ciencia entra en xogo, con probas e feitos e argumentos, e eu, todos os cristiáns e educado, proba non se desculpa polo feito de que eu creo que os feitos de un libro de contos de fadas machista. Pero fago, e na Biblia hai tamén a interpretación dos soños. O que Freud diría sobre iso? Hai unha proba científica de que os soños realmente significan máis que o noso cerebro imaxes aleatorias piloto automático durante o sono?
Soozie está offline  
O seguinte Usuario grazas á Soozie por esa útil mensaxe:
lauralane (05-12-2008)
Old 05-12-2008, 08:59  
Membro
Junior Member
Points: 2,593, Level: 32Points: 2,593, Level: 32Points: 2,593, Level: 32

lauralane's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss228
Agradecido 37 veces en 32 Posts
lauralane is on a distinguished road

Grazas polas accións aquí. Eu fun xogar cos soños de moitos anos e agora a súa case tan complicado como ás veces facendo os seus impostos. Espero que ollar sobre algúns dos anteriores e comezar unha sensación mellor as cousas. A súa procura a duramente no seu propio e, por veces, hai tantos sitios online que fai xirar a cabeza.
lauralane está offline  
Old 05.13.2008, 03:37  
Membro
Junior Member
Points: 122, Level: 2Points: 122, Level: 2Points: 122, Level: 2

liowkc's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 sssssss41
Agradecido 0 vez en 0 Posts
liowkc is on a distinguished road

06.24.2008, 10:36
liowkc está offline  
Old Eu creo que os nosos soños son, de feito, mensaxes de algunha maneira. Eu non son enteiramente certo, no entanto, quen é "falar" para nós, ou tentar enviar estas mensaxes "visual". Tampouco estou seguro de que todo o que todos os soños que temos é da mesma importancia. Aqueles que nos lembramos Vivid e parecen ter un efecto sonoro en nós cando estamos acordados son os que probabelmente debe estar prestando atención. Eu teño a sospeita de que as miñas experiencias de déjà vu pode, de algunha maneira estar relacionado cos soños que eu tiven no pasado, que eu poida ter escovado fóra como "un soño" e esquecido. Coido que vai levar moito tempo para buscar os enlaces anteriores, en soños. Podería ser moi interesante.  
Membro
Junior Member
Points: 186, Level: 3Points: 186, Level: 3Points: 186, Level: 3

mumoftwo's Avatar

Activity Longevity
0/20 17/20
Today Posts
0/0 sssssss25
mumoftwo is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to mumoftwo

06-28-2008, 05:50 PM
mumoftwo está offline  
Old Localización: Ky  
Membro
Junior Member
Points: 351, Level: 7Points: 351, Level: 7Points: 351, Level: 7

1wahmom's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Concordo con vostede, nai. Aínda que eu teña tido soños bobagem no pasado que non podería ter tido calquera importancia real para min, eu sinto que ás veces temos soños por un motivo. Con ambos os meus fillos, eu soño que eles estaban fóra e, durante toda a duración da miña embarazo. Cando eles naceran eu non estaba sorprendido de que moito porque eu xa sabía no meu corazón.
1wahmom is on a distinguished road

07-08-2008, 01:16
1wahmom está offline  
Old O meu nome é Katie. Eu son a nai de 32 anos de idade de dous e moitas veces teño soños moi vividos. Eu costume lembrar dos meus soños e moitas veces refírense a interpretación dos soños referencias para determinar o que podería significar que os meus soños.  
Novos Estados
Junior Member
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

dreamer75's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
dreamer75 is on a distinguished road

Todas ola,

No entanto, estou preso! A outra noite eu soño que estaba camiñando e me deparei con esa enorme árbore vella con un tronco groso e pólas, firmemente enraizada na terra e eu sabía que tiña atopado a árbore da vida. Inmediatamente eu acordo sen saber cal era o propósito de atopar a árbore.

Agora eu non son moi relixioso, nin eu nunca pense sobre a árbore da vida na miña mente consciente!

Estou só queren saber se alguén me pode axudar a interpretar este soño, como era moi curto, pero aínda non saíu da miña cabeza desde entón ...

07-08-2008, 07:13

Grazas!
dreamer75 está offline  
Old dreamer75,  
Super Membro
Moderador
Points: 14,258, Level: 82Points: 14,258, Level: 82Points: 14,258, Level: 82
Activity: 100%Activity: 100%Activity: 100%

Essence's Avatar

Activity Longevity
12/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1138
Blog Entries: 3
Agradecementos: 1.230
Aínda cre que "gravado en pedra" significa o mesmo que aconteceu con vostede antes que asistir os vídeos?
Essence is on a distinguished road

Que soño marabilloso .....!!!!

A enerxía que eu sinto en torno este soño para vostede é un de iniciar unha nova viaxe marabillosa. Un de atopar o seu eu espiritual. E o que é un lugar glorioso para iniciar en ..... A Árbore da Vida ....
07-13-2008, 09:28

Amor, Luz e Bênçãos,

Namaste

Esencia
Essence está offline  
Old Tiven un soño que eu non podo deixar de pensar. Eu non podería mesmo deixar a cama non podía moverse. Eu me sentín como se tivese vivido esta vida por dores no corpo aínda fai tres semanas despois. Eu estaba a me casar a miña cara está protexido mentres miña maquillaxe aplícase a miña nai di que non deixaba ver o seu rostro. Acontece que eu sufrira un accidente de coche. Eu non coñezo esa cara que eu vou casar con el non é meu mozo na vida real. Weird thing seu nome Dallas é o nome do meu avó, que eu nunca soubo. Miña nai ten esa rapaza que di mommmy non se lembra de min Acontece que era a miña moza. Algunhas persoas na sala, eu sabía que algúns estraños. O IM home a piques de casar ten un monte de cartos foi tomando conta de min e planificación dun matrimonio fermoso. Pero eu non o coñezo. Foi tan real. Calquera idea sobre o que significa un soño coma este.  
Novos Estados
Junior Member
Points: 18, Level: 1Points: 18, Level: 1Points: 18, Level: 1

jaxennis68@yahoo.com's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 ssssssss3
jaxennis68@yahoo.com is on a distinguished road