Vaikuttaa siltä, et ole vielä rekisteröitynyt yhteisöön. Rekisteröityä klikkaa tästä ...

Global Oneness Community          
Automaattiset Käännökset tekemät Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness yhteisön > Dream Interpretation > Dream jakaminen
Rekisteriä Omat Go Blogia Artiklojen Valokuvat Videto Herkkuja UKK Käyttäjälista Today's Posts Chat Room

Dream jakaminen Mitä sinä unta viime yönä? Jaa unet ja keskustella niiden merkityksiä muiden kanssa. »Aloita tästä!

Quick Uutiset
Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö! Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa: Forum Home, Sosiaaliryhmiin, Blogia, Artiklojen, Valokuvat, Videto, Videohaku, Ota yhteyttä, UKK , Tilastot. Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!

Huomaa: Tämä mainos ei näy rekisteröityneille jäsenille

Tunnisteita
Threads: Unelma, Dream Dictionary, Dream Interpretation, Dream Tulkki, Dream Sharing, Unelmansa, Tarkoitettuja Dreams, Spiritual, Hengellisyyttä
Videot: Unelma ,Dream Dictionary ,Dream Interpretation ,Dream Tulkki ,Dream Sharing ,Unelmansa ,Tarkoitettuja Dreams ,Spiritual ,Hengellisyyttä ,

Reply

LinkBack Thread Tools Näyttötiloja
Old 05.06.2008, 07:13 PM   #1 (Permalink)
Järjestelmänvalvojapolku
Järjestelmänvalvojapolku
Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100
Activity: 2%Activity: 2%Activity: 2%

Jonas1's Avatar

Activity Longevity
5/20 20/20
Today Posts
0/0 sssss6758
Sijainti: Stockholm
Blogimerkintöjä: 2
Kiitti 95 Times in 68 Posts
Jonas1 is on a distinguished road

Aloita tästä! Introduction to Dream Interpretation

Tämä foorumi on jakamista ja keskustelua unia. Jaa unelmia ja antaa toisten auttaa sinua tulkintaa. Post your dream tässä!

Alla joitakin artikkeleita tarkoitettu unelmia ja Dream Sanakirja sisältää unelma tulkinta monista eri lähteistä:

Jotkut artikkeleita unelmia:

Vedalaisten Dream tulkinta Sri Swami Sivananda

Christian Dream Interpretation

Islamilaisen Dream Interpretation

Dream Dictionary
Dream Dictionary yli 10.000 unia, jotka unelmoivat tulkintoja monista eri lähteistä, kuten Länsi-, islamilaisten ja Veda unelma tulkinta:

10 Yleisimmät unelmia:

Muita yhteisiä unelmia:

! Kysyttävää? Pyydän minuun yhteyttä Intro!

Last edited by Jonas1, 05.06.2008 klo 07:35 PM..
Jonas1 está offline   Reply With Quote
Kun käyttäjä sanoo Kiitos Jonas1 For This Useful Post:
mumoftwo (06-25-2008)
Old 05.12.2008, 07:04 PM   #2 (Permalink)
Jäsenen
Junior Member
Points: 210, Level: 4Points: 210, Level: 4Points: 210, Level: 4
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Soozie's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 sssssss41
Kiitti 1 Time in 1 Post
Soozie is on a distinguished road

Re: Aloita tästä! Introduction to Dream Interpretation

Oikeasti, joskus minusta tuntuu, kuin tuijottaa ja lattiaan fysiikan luokka, kun tiede tulee pelata, ja todisteet ja tosiasiat ja perustelut, ja minä, kaikkien kristittyjen ja kohtelias, yritä puolustella sitä, että mielestäni tosiasiat ulos seksistisiä satu kirja. Mutta minä, ja Raamatussa on unelma tulkinta myös. Mikä olisi Freud sanottavaa? Onko olemassa mitään tieteellistä näyttöä siitä, että unet todella muutakin kuin meidän aivojen sattumanvaraisesti automaattiohjaus kuvat unen aikana?
Soozie está offline   Reply With Quote
Kun käyttäjä sanoo Kiitos Soozie For This Useful Post:
lauralane (05-12-2008)
Old 05.12.2008, 08:59 PM   #3 (Permalink)
Jäsenen
Junior Member
Points: 2,593, Level: 32Points: 2,593, Level: 32Points: 2,593, Level: 32

lauralane's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss228
Kiitos: 3
Kiitti 37 Times in 32 Posts
lauralane is on a distinguished road

Kiitos osakkeiden täällä. Olen ollut dabbling kanssa unelmia useita vuosia ja sen lähes yhtä hankalaa kuin joskus tekee veroja. Toivon käydä läpi joitakin yllä ja saada paremmin ymmärtämään asioita. Sen vaikea tutkimusta oman joskus ja siellä on niin paljon sivustoja verkossa siinä päätäsi spin.
lauralane está offline   Reply With Quote
Old 05.13.2008, 03:37   #4 (Permalink)
Jäsenen
Junior Member
Points: 122, Level: 2Points: 122, Level: 2Points: 122, Level: 2

liowkc's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 sssssss41
Kiitti 0 Times in 0 Posts
liowkc is on a distinguished road

En ole fani Freudin ja skeptikko unien käsittelyssä. Uskon, että kaikki ihmiset hankkeen puutteensa, tunteet ja toiveet otetaan heidän unelmansa ja tulkinta on vain tie neliön ympyrän.
liowkc está offline   Reply With Quote
Old 06.24.2008, 10:36 PM   #5 (Permalink)
Jäsenen
Junior Member
Points: 186, Level: 3Points: 186, Level: 3Points: 186, Level: 3

mumoftwo's Avatar

Activity Longevity
0/20 17/20
Today Posts
0/0 sssssss25
Kiitti 5 Times in 5 Posts
mumoftwo is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to mumoftwo

Uskon, että unet ovat itse asiassa viestejä joidenkin tavalla. En ole aivan varma, kuka on se, että on "puhuu" meille tai yrittää lähettää meille nämä "visuaalisia viestejä". En ole myöskään kaikki, että jokainen unelma meillä on sama merkitys. Ne, jotka me muistamme elävästi ja näyttävät valtaisa vaikuttaa meihin, kun me vanavedessä ovat meidän pitäisi luultavasti kiinnittää huomiota. Olen tässä salainen epäilys siitä, että minun kokemukset déjà vu voi jollakin tavalla sidoksissa unia olen aiemmin ollut, että olen ehkä pyyhkiä pois, koska "vain unta" ja unohdettu. Luulen, että kestää jonkin aikaa tutkia yhteyksiä edellä unia. Se voisi olla varsin mielenkiintoinen.
mumoftwo está offline   Reply With Quote
Old 06.28.2008, 05:50   #6 (Permalink)
Jäsenen
Junior Member
Points: 351, Level: 7Points: 351, Level: 7Points: 351, Level: 7

1wahmom's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Sijainti: Ky:
Kiitti 3 kertaa 2 Posts
1wahmom is on a distinguished road

Olen samaa mieltä kanssanne, äiti. Vaikka olen ollut typerä unia aikaisemmin, joita ei ole mahdollisesti ollut mitään todellista merkitystä minulle, olen sitä mieltä, että joskus meillä on unelmia syystä. Molemmat lapseni, näin unta, mitä ne olisivat pois ja koko pituus minun raskauksista. Kun he olivat syntyneet En ollut yllättynyt siitä, että paljon, koska olen jo tiesin sydämessäni.
1wahmom está offline   Reply With Quote
Old 07.08.2008, 01:16   #7 (Permalink)
New Member
Junior Member
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

dreamer75's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
dreamer75 is on a distinguished road

Hi All,

Nimeni on Katie. Olen 32 v vanha kahden lapsen äiti ja usein varsin eloisia unia. Minulla on tapana muistaa unet ja usein viitataan unelma tulkinta viittaukset mitkä unelmani voisi tarkoittaa.

Kuitenkin, olen jumissa! Viime yönä näin unta, että olin kävelemässä ja törmäsin tämän valtavan vanhan puun paksu runko ja oksat juurtua maahan ja tiesin, että minun oli löytynyt elämän puu. Heti heräsin ilman selville, mitä tarkoituksena oli löytää puun.

Nyt en ole äärimmäisen uskonnollisia, enkä ole koskaan ajatellut elämänpuu minun tietoinen mieli!

Olen vain ihme, jos joku voi auttaa minua tulkitsi unelma, koska se oli melko lyhyt, mutta ei ole lähtenyt mieltäni, koska ...

Kiitos!
dreamer75 está offline   Reply With Quote
Old 07.08.2008, 07:13   #8 (Permalink)
Super jäsen
Muokkaajan
Points: 13,845, Level: 81Points: 13,845, Level: 81Points: 13,845, Level: 81
Activity: 100%Activity: 100%Activity: 100%

Essence's Avatar

Activity Longevity
12/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1126
Sijainti: Deep East Texas
Blogimerkintöjä: 3
Kiitti 1166 Times in 639 Posts
Essence is on a distinguished road

dreamer75,

Mikä ihana unelma .....!!!!
Energia mielestäni kiertää unelma sinulle kuuluu alkaa uusi ihana matka. Yksi löytää oman hengellisen itse. Ja mikä ihana paikka aloittaa ..... Tree of Life ....

Rakkautta, valoa ja siunausta,

Namaste

Essence
Essence está offline   Reply With Quote
Old 07.13.2008, 09:28 PM   #9 (Permalink)
New Member
Junior Member
Points: 18, Level: 1Points: 18, Level: 1Points: 18, Level: 1

jaxennis68@yahoo.com's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 ssssssss3
jaxennis68@yahoo.com is on a distinguished road

Unta, että en voi pysäyttää ajattelemaan. En voinut edes nousta sängystä ei voinut liikkua. Tuntui kuin olisin elänyt tämän elämän laitos kivut ei edelleenkään kolme viikkoa myöhemmin. Olin menossa naimisiin kasvoni on suojattu samalla minun muodostavat sovelletaan äitini sanoo, älä anna hänen nähdä hänen kasvonsa. Osoittautuu, minulla oli ollut auton hylky. En edes tiedä, tämä kaveri olen menossa naimisiin ei ole poikaystäväni tosielämässä. Outo juttu hänen nimensä on Dallas nimi minun isoisän isä En koskaan tiennyt. Äitini on tämä pieni tyttö, joka sanoo mommmy ei muista minua ilmi, se oli pikku tyttö. Jotkut huoneessa tiesin joidenkin jos vieraita. Mies Im aikeissa mennä naimisiin on paljon rahaa on huolehtia minusta ja suunnittelun kauniin häät. Mutta en tiedä häntä. Se tuntui niin todelliselta. Tahansa idea tarkoitettu unta näin.
jaxennis68@yahoo.com está offline   Reply With Quote
Reply

Samanlaisia Ketjuja
Kierre Thread aloittaja Foorumilla Vastauksissa Viimeisin Post
Aloita tästä! Johdatus Carl Johan Calleman, mayojen kalenteri & 2012 Jonas1 Mayojen kalenteri & 2012 20 09.09.2009 04:27
Aloita tästä! - Johdanto hengellisen heräämisen & Earth muutokset Jonas1 Hengellisen Herääminen 1 08.31.2008 12:42 AM

Tunnisteita
Unelma, Dream Dictionary, Dream Interpretation, Dream Tulkki, Dream Sharing, Unelmansa, Tarkoitettuja Dreams, Spiritual, Hengellisyyttä
Unelma ,Dream Dictionary ,Dream Interpretation ,Dream Tulkki ,Dream Sharing ,Unelmansa ,Tarkoitettuja Dreams ,Spiritual ,Hengellisyyttä ,

Posting Rules
Sinä ei luodaksesi uuden aiheen
Sinä ei post vastaukset
Sinä ei postitse liitetiedostoja
Sinä ei muokata viestejäsi

BB koodia on Päällä
Hymiötä ovat Päällä
[IMG] koodi Päällä
HTML-koodi on Pois
TrackBacks ovat Päällä
Pingbacks ovat Päällä
Refbacks ovat Päällä

Kaikki ajat ovat GMT. Aika on nyt 07:14 PM.

Automaattisia käännökset toimitetaan NLP-er