|
|
|
|||||||
| Rekisteriä | Omat Go | Blogia | Artiklojen | Valokuvat | Videto | Herkkuja | UKK | Käyttäjälista | Today's Posts | Haku | Chat Room |
| Dream jakaminen Mitä sinä unta viime yönä? Jaa unet ja keskustella niiden merkityksiä muiden kanssa. »Aloita tästä! |
| Quick Uutiset |
| Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö!
Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa:
Forum Home,
Sosiaaliryhmiin,
Blogia,
Artiklojen,
Valokuvat,
Videto,
Videohaku,
Ota yhteyttä,
UKK ,
Tilastot.
Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!
|
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Näyttötiloja |
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos Jonas1 For This Useful Post: | mumoftwo (06-25-2008) |
|
|
#2 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Aloita tästä! Introduction to Dream InterpretationOikeasti, joskus minusta tuntuu, kuin tuijottaa ja lattiaan fysiikan luokka, kun tiede tulee pelata, ja todisteet ja tosiasiat ja perustelut, ja minä, kaikkien kristittyjen ja kohtelias, yritä puolustella sitä, että mielestäni tosiasiat ulos seksistisiä satu kirja. Mutta minä, ja Raamatussa on unelma tulkinta myös. Mikä olisi Freud sanottavaa? Onko olemassa mitään tieteellistä näyttöä siitä, että unet todella muutakin kuin meidän aivojen sattumanvaraisesti automaattiohjaus kuvat unen aikana?
|
||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos Soozie For This Useful Post: | lauralane (05-12-2008) |
|
|
#3 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Aloita tästä! Introduction to Dream InterpretationKiitos osakkeiden täällä. Olen ollut dabbling kanssa unelmia useita vuosia ja sen lähes yhtä hankalaa kuin joskus tekee veroja.
Toivon käydä läpi joitakin yllä ja saada paremmin ymmärtämään asioita. Sen vaikea tutkimusta oman joskus ja siellä on niin paljon sivustoja verkossa siinä päätäsi spin. ![]() |
||
|
|
|
|
|
#4 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Aloita tästä! Introduction to Dream InterpretationEn ole fani Freudin ja skeptikko unien käsittelyssä. Uskon, että kaikki ihmiset hankkeen puutteensa, tunteet ja toiveet otetaan heidän unelmansa ja tulkinta on vain tie neliön ympyrän.
|
||
|
|
|
|
|
#5 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Aloita tästä! Introduction to Dream InterpretationUskon, että unet ovat itse asiassa viestejä joidenkin tavalla. En ole aivan varma, kuka on se, että on "puhuu" meille tai yrittää lähettää meille nämä "visuaalisia viestejä". En ole myöskään kaikki, että jokainen unelma meillä on sama merkitys. Ne, jotka me muistamme elävästi ja näyttävät valtaisa vaikuttaa meihin, kun me vanavedessä ovat meidän pitäisi luultavasti kiinnittää huomiota. Olen tässä salainen epäilys siitä, että minun kokemukset déjà vu voi jollakin tavalla sidoksissa unia olen aiemmin ollut, että olen ehkä pyyhkiä pois, koska "vain unta" ja unohdettu. Luulen, että kestää jonkin aikaa tutkia yhteyksiä edellä unia. Se voisi olla varsin mielenkiintoinen.
|
||
|
|
|
|
|
#6 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Aloita tästä! Introduction to Dream InterpretationOlen samaa mieltä kanssanne, äiti. Vaikka olen ollut typerä unia aikaisemmin, joita ei ole mahdollisesti ollut mitään todellista merkitystä minulle, olen sitä mieltä, että joskus meillä on unelmia syystä. Molemmat lapseni, näin unta, mitä ne olisivat pois ja koko pituus minun raskauksista. Kun he olivat syntyneet En ollut yllättynyt siitä, että paljon, koska olen jo tiesin sydämessäni.
|
||
|
|
|
|
|
#7 (Permalink) | ||
|
New Member
Junior Member
|
Re: Aloita tästä! Introduction to Dream InterpretationHi All,
Nimeni on Katie. Olen 32 v vanha kahden lapsen äiti ja usein varsin eloisia unia. Minulla on tapana muistaa unet ja usein viitataan unelma tulkinta viittaukset mitkä unelmani voisi tarkoittaa. Kuitenkin, olen jumissa! Viime yönä näin unta, että olin kävelemässä ja törmäsin tämän valtavan vanhan puun paksu runko ja oksat juurtua maahan ja tiesin, että minun oli löytynyt elämän puu. Heti heräsin ilman selville, mitä tarkoituksena oli löytää puun. Nyt en ole äärimmäisen uskonnollisia, enkä ole koskaan ajatellut elämänpuu minun tietoinen mieli! Olen vain ihme, jos joku voi auttaa minua tulkitsi unelma, koska se oli melko lyhyt, mutta ei ole lähtenyt mieltäni, koska ... Kiitos! ![]() |
||
|
|
|
|
|
#8 (Permalink) | ||
|
Super jäsen
Muokkaajan
|
Re: Aloita tästä! Introduction to Dream Interpretationdreamer75,
Mikä ihana unelma .....!!!! Energia mielestäni kiertää unelma sinulle kuuluu alkaa uusi ihana matka. Yksi löytää oman hengellisen itse. Ja mikä ihana paikka aloittaa ..... Tree of Life .... Rakkautta, valoa ja siunausta, Namaste Essence |
||
|
|
|
|
|
#9 (Permalink) | ||
|
New Member
Junior Member
|
Re: Aloita tästä! Introduction to Dream InterpretationUnta, että en voi pysäyttää ajattelemaan. En voinut edes nousta sängystä ei voinut liikkua. Tuntui kuin olisin elänyt tämän elämän laitos kivut ei edelleenkään kolme viikkoa myöhemmin. Olin menossa naimisiin kasvoni on suojattu samalla minun muodostavat sovelletaan äitini sanoo, älä anna hänen nähdä hänen kasvonsa. Osoittautuu, minulla oli ollut auton hylky. En edes tiedä, tämä kaveri olen menossa naimisiin ei ole poikaystäväni tosielämässä. Outo juttu hänen nimensä on Dallas nimi minun isoisän isä En koskaan tiennyt. Äitini on tämä pieni tyttö, joka sanoo mommmy ei muista minua ilmi, se oli pikku tyttö. Jotkut huoneessa tiesin joidenkin jos vieraita. Mies Im aikeissa mennä naimisiin on paljon rahaa on huolehtia minusta ja suunnittelun kauniin häät. Mutta en tiedä häntä. Se tuntui niin todelliselta. Tahansa idea tarkoitettu unta näin.
|
||
|
|
|
![]() |
Samanlaisia Ketjuja
|
||||
| Kierre | Thread aloittaja | Foorumilla | Vastauksissa | Viimeisin Post |
| Aloita tästä! Johdatus Carl Johan Calleman, mayojen kalenteri & 2012 | Jonas1 | Mayojen kalenteri & 2012 | 20 | 09.09.2009 04:27 |
| Aloita tästä! - Johdanto hengellisen heräämisen & Earth muutokset | Jonas1 | Hengellisen Herääminen | 1 | 08.31.2008 12:42 AM |
| Tunnisteita |
|
|