|
|
|
|||||||
| Dream deling Hvad gjorde du drøm i nat? Del dine drømme og diskutere deres betydninger med andre. »Start her! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
| Følgende bruger Says Tak til Jonas1 For This Useful Post: | mumoftwo (06-25-2008) |
|
|
#2 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Medlem
Tak: 255
|
Re: Start her! Introduktion til DrømmetydningHelt ærligt, jeg nogle gange lyst til at stirre på gulvet i fysik klassen, når videnskaben kommer ind i billedet, med beviser og kendsgerninger og argumenter, og jeg, alle kristne og høflig, forsøger ikke at undskylde for det faktum, at jeg tror, de faktiske forhold ude af en kønsdiskriminerende eventyr bog. Men jeg gør, og i Bibelen er der drøm fortolkning også. Hvad ville Freud sige om det? Er der noget videnskabeligt bevis for, at drømme virkelig betyder mere end vores hjerne er tilfældigt automatiske pilot billeder under søvn?
|
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til Soozie For This Useful Post: | lauralane (05-12-2008) |
|
|
#3 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Medlem
|
Re: Start her! Introduktion til DrømmetydningTak for aktierne her. Jeg har været dabbling med drømme i mange år nu, og det næsten lige så svært som nogle gange gør din skat.
Jeg håber at se ud over nogle af de ovenstående og få en bedre fornemmelse for ting. Dets hårdt til forskning på dine egne tider og der er så mange steder online det gør dit hoved spin. ![]() |
||
|
|
|
|
|
#4 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Medlem
|
Re: Start her! Introduktion til DrømmetydningJeg er ingen fan af Freud og skeptiker af drøm læsning. Jeg tror, alle mennesker projicerer deres mangler, følelser og håb ind i deres drømme og fortolkning er kun en vej til pladsen en cirkel.
|
||
|
|
|
|
|
#5 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Medlem
|
Re: Start her! Introduktion til DrømmetydningJeg mener, at vores drømme er i virkeligheden, beskeder af nogle mode. Jeg er ikke helt sikker på, hvem det er, der "taler" til os, eller forsøger at sende os disse "visuelle budskaber". Jeg er heller ikke alle, at sikre, at hver drøm, vi har, er af samme vigtighed. Dem, vi husker tydeligt, og synes at have et rungende indflydelse på os, når vi vågner, er dem, vi skal nok være opmærksom på. Jeg har denne snigende mistanke om, at mine oplevelser af deja-vu eller anden måde kan knyttes til de drømme, jeg har haft tidligere, at jeg kan have børstet ud som "bare en drøm" og glemt. Jeg tror, jeg vil tage nogen tid til forskning ovenstående links om drømme. Det kunne være ganske interessant.
|
||
|
|
|
|
|
#6 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Medlem
|
Re: Start her! Introduktion til DrømmetydningJeg er enig med dig, mor. Selv om jeg har haft dumme drømme i fortid, der ikke kunne muligvis haft nogen reel betydning for mig, jeg føler, at vi undertiden har drømme for en grund. Med begge mine børn, drømte jeg, hvad de ville være slukket, og på under hele længden af mine graviditeter. Da de blev født var jeg ikke overrasket over, at meget fordi jeg allerede vidste i mit hjerte.
|
||
|
|
|
|
|
#7 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Nyt medlem
|
Re: Start her! Introduktion til DrømmetydningFor det første, tak theinfiniteone, for at dele dine tanker og hvordan du kommer til udtryk på denne mission. Jeg havde tænkt på om din første reaktion - nogle indfødte folk er ikke tilfredse med den mission. Hvilket ikke er overraskende, at vi alle
Mit navn er Katie. Jeg er en 32 år gammel mor til to, og ofte har meget livagtige drømme. Jeg plejer at huske mine drømme, og henviser ofte til Drømmetydning henvisninger til at bestemme, hvad mine drømme kan betyde. Men jeg er fast! Den anden nat drømte jeg, at jeg gik, og jeg stødte på denne store gamle træ med tyk stamme og grene, fast forankret i jorden, og jeg vidste, jeg havde fundet livets træ. Straks jeg vågnede uden at finde ud af, hvad formålet var at finde træet. Nu er jeg ikke enormt religiøst, ej heller har jeg nogensinde tænkt på livets træ i mit bevidste sind! Jeg vil gerne vide hvis nogen kan hjælpe mig med at fortolke denne drøm, som det var ganske kort, men har ikke forladt mine tanker siden ... Tak! ![]() |
||
|
|
|
|
|
#8 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Super medlem
Moderator
|
Re: Start her! Introduktion til Drømmetydningdreamer75,
Sikke en vidunderlig drøm .....!!!! Den energi, jeg føler omkring denne drøm for dig er en af starte en ny vidunderlig rejse. En af finde dit åndelige selv. Og hvad et herligt sted at starte på ..... The Tree of Life .... Kærlighed, lys og velsignelser, Namaste Essence |
||
|
|
|
|
|
#9 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Nyt medlem
|
Re: Start her! Introduktion til DrømmetydningDenne, for mig, er energien af en pastlife hukommelse er knyttet til den. Det forekommer en smule usammenhængende, fordi det var i en drøm i stedet for at huske på i den vågne tilstand, men det stadig føles mere som pastlife. Måske er det korte erindringer om mere end én pastlife.
|
||
|
|
|
![]() |
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Start her! Introduktion til Carl Johan Calleman, Mayan Kalender & 2012 | Jonas1 | Mayan Kalender & 2012 | 20 | 09-09-2009 04:27 |
| Start her! - Introduktion til åndelig opvågnen & Earth Changes | Jonas1 | Spiritual Awakening | 1 | 08-31-2008 12:42 |
| Tags |
|
|