Det ser du endnu ikke er registreret med vores samfund. For at registrere skal du klikke her ...

Global Oneness Community          
Automatiske oversættelser af Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Fællesskabet > Drømmetydning > Dream deling
Register GO Blogs Artikler Billeder Videoer Goodies FAQ Memberlist Dagens indlæg Kanal

Dream deling Hvad gjorde du drøm i nat? Del dine drømme og diskutere deres betydninger med andre. »Start her!

Quick News
Velkommen til Global Oneness Fællesskabet! Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikler, Billeder, Videoer, Video Search, Kontakt os, FAQ , Statistik. Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!

Bemærk: Denne annonce vises ikke for registrerede medlemmer

Tags
Threads: Drømme, Dream Dictionary, Drømmetydning, Drømmetyder, Dream Sharing, Dreams, Meaning Of Dreams, Spiritual, Spiritualitet
Videoer: Drømme ,Dream Dictionary ,Drømmetydning ,Drømmetyder ,Dream Sharing ,Dreams ,Meaning Of Dreams ,Spiritual ,Spiritualitet ,

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 05-06-2008, 07:13   #1 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Admin
Admin
Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100
Activity: 2%Activity: 2%Activity: 2%

Jonas1's Avatar

Activity Longevity
5/20 20/20
Today Posts
0/0 sssss6758
Blog Entries: 2
Tak: 36
Jonas1 is on a distinguished road

Start her! Introduktion til Drømmetydning

Dette forum er til deling og diskussion af drømme. Del dine drømme og lade andre hjælpe dig med fortolkningen. Skriv din drøm her!

Nedenfor nogle artikler om betydningen af drømme og Dream Ordbog indeholder Drømmetydning fra mange forskellige kilder:

Nogle artikler om drømme:

Vediske Drømmetydning af Sri Swami Sivananda

Christian Drømmetydning

Islamiske Drømmetydning

Dream Dictionary
Dream Dictionary for mere end 10.000 drømme, med drømme fortolkninger fra mange forskellige kilder, herunder de vestlige, den islamiske og den vediske drøm fortolkning:

10 mest almindelige drømme:

Andre fælles drømme:

Jeg håber du kan lide Global Oneness Fællesskabet ! Eventuelle spørgsmål? Vær så venlig Kontakt mig!

Senest redigeret af Jonas1; 05-06-2008 kl 07:35..
Jonas1 está offline   Reply With Quote
Følgende bruger Says Tak til Jonas1 For This Useful Post:
mumoftwo (06-25-2008)
Old 05-12-2008, 07:04   #2 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Medlem
Tak: 255
Points: 210, Level: 4Points: 210, Level: 4Points: 210, Level: 4
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Soozie's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 sssssss41
Tak: 0
Soozie is on a distinguished road

Re: Start her! Introduktion til Drømmetydning

Helt ærligt, jeg nogle gange lyst til at stirre på gulvet i fysik klassen, når videnskaben kommer ind i billedet, med beviser og kendsgerninger og argumenter, og jeg, alle kristne og høflig, forsøger ikke at undskylde for det faktum, at jeg tror, de faktiske forhold ude af en kønsdiskriminerende eventyr bog. Men jeg gør, og i Bibelen er der drøm fortolkning også. Hvad ville Freud sige om det? Er der noget videnskabeligt bevis for, at drømme virkelig betyder mere end vores hjerne er tilfældigt automatiske pilot billeder under søvn?
Soozie está offline   Reply With Quote
Følgende bruger Says Tak til Soozie For This Useful Post:
lauralane (05-12-2008)
Old 05-12-2008, 08:59   #3 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Medlem
Points: 2,593, Level: 32Points: 2,593, Level: 32Points: 2,593, Level: 32

lauralane's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss228
Tak: 3
lauralane is on a distinguished road

Tak for aktierne her. Jeg har været dabbling med drømme i mange år nu, og det næsten lige så svært som nogle gange gør din skat. Jeg håber at se ud over nogle af de ovenstående og få en bedre fornemmelse for ting. Dets hårdt til forskning på dine egne tider og der er så mange steder online det gør dit hoved spin.
lauralane está offline   Reply With Quote
Old 05-13-2008, 03:37   #4 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Medlem
Points: 122, Level: 2Points: 122, Level: 2Points: 122, Level: 2

liowkc's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 sssssss41
liowkc is on a distinguished road

Jeg er ingen fan af Freud og skeptiker af drøm læsning. Jeg tror, alle mennesker projicerer deres mangler, følelser og håb ind i deres drømme og fortolkning er kun en vej til pladsen en cirkel.
liowkc está offline   Reply With Quote
Old 06-24-2008, 10:36   #5 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Medlem
Points: 186, Level: 3Points: 186, Level: 3Points: 186, Level: 3

mumoftwo's Avatar

Activity Longevity
0/20 17/20
Today Posts
0/0 sssssss25
Tak: 2
mumoftwo is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to mumoftwo

Jeg mener, at vores drømme er i virkeligheden, beskeder af nogle mode. Jeg er ikke helt sikker på, hvem det er, der "taler" til os, eller forsøger at sende os disse "visuelle budskaber". Jeg er heller ikke alle, at sikre, at hver drøm, vi har, er af samme vigtighed. Dem, vi husker tydeligt, og synes at have et rungende indflydelse på os, når vi vågner, er dem, vi skal nok være opmærksom på. Jeg har denne snigende mistanke om, at mine oplevelser af deja-vu eller anden måde kan knyttes til de drømme, jeg har haft tidligere, at jeg kan have børstet ud som "bare en drøm" og glemt. Jeg tror, jeg vil tage nogen tid til forskning ovenstående links om drømme. Det kunne være ganske interessant.
mumoftwo está offline   Reply With Quote
Old 06-28-2008, 05:50   #6 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Medlem
Points: 351, Level: 7Points: 351, Level: 7Points: 351, Level: 7

1wahmom's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Beliggenhed: Ky
Tak: 13
1wahmom is on a distinguished road

Jeg er enig med dig, mor. Selv om jeg har haft dumme drømme i fortid, der ikke kunne muligvis haft nogen reel betydning for mig, jeg føler, at vi undertiden har drømme for en grund. Med begge mine børn, drømte jeg, hvad de ville være slukket, og på under hele længden af mine graviditeter. Da de blev født var jeg ikke overrasket over, at meget fordi jeg allerede vidste i mit hjerte.
1wahmom está offline   Reply With Quote
Old 07-08-2008, 01:16   #7 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Nyt medlem
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

dreamer75's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
dreamer75 is on a distinguished road

For det første, tak theinfiniteone, for at dele dine tanker og hvordan du kommer til udtryk på denne mission. Jeg havde tænkt på om din første reaktion - nogle indfødte folk er ikke tilfredse med den mission. Hvilket ikke er overraskende, at vi alle

Mit navn er Katie. Jeg er en 32 år gammel mor til to, og ofte har meget livagtige drømme. Jeg plejer at huske mine drømme, og henviser ofte til Drømmetydning henvisninger til at bestemme, hvad mine drømme kan betyde.

Men jeg er fast! Den anden nat drømte jeg, at jeg gik, og jeg stødte på denne store gamle træ med tyk stamme og grene, fast forankret i jorden, og jeg vidste, jeg havde fundet livets træ. Straks jeg vågnede uden at finde ud af, hvad formålet var at finde træet.

Nu er jeg ikke enormt religiøst, ej heller har jeg nogensinde tænkt på livets træ i mit bevidste sind!

Jeg vil gerne vide hvis nogen kan hjælpe mig med at fortolke denne drøm, som det var ganske kort, men har ikke forladt mine tanker siden ...

Tak!
dreamer75 está offline   Reply With Quote
Old 07-08-2008, 07:13   #8 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Super medlem
Moderator
Points: 13,845, Level: 81Points: 13,845, Level: 81Points: 13,845, Level: 81
Activity: 100%Activity: 100%Activity: 100%

Essence's Avatar

Activity Longevity
13/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1126
Beliggenhed: Deep East Texas
Blog Entries: 3
Tak: 1.209
Takkede 1.166 Times in 639 Posts
Essence is on a distinguished road

dreamer75,

Sikke en vidunderlig drøm .....!!!!
Den energi, jeg føler omkring denne drøm for dig er en af starte en ny vidunderlig rejse. En af finde dit åndelige selv. Og hvad et herligt sted at starte på ..... The Tree of Life ....

Kærlighed, lys og velsignelser,

Namaste

Essence
Essence está offline   Reply With Quote
Old 07-13-2008, 09:28   #9 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Nyt medlem
Points: 18, Level: 1Points: 18, Level: 1Points: 18, Level: 1

jaxennis68@yahoo.com's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 ssssssss3
Tak: 1
jaxennis68@yahoo.com is on a distinguished road

Denne, for mig, er energien af en pastlife hukommelse er knyttet til den. Det forekommer en smule usammenhængende, fordi det var i en drøm i stedet for at huske på i den vågne tilstand, men det stadig føles mere som pastlife. Måske er det korte erindringer om mere end én pastlife.
jaxennis68@yahoo.com está offline   Reply With Quote
Reply

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Start her! Introduktion til Carl Johan Calleman, Mayan Kalender & 2012 Jonas1 Mayan Kalender & 2012 20 09-09-2009 04:27
Start her! - Introduktion til åndelig opvågnen & Earth Changes Jonas1 Spiritual Awakening 1 08-31-2008 12:42

Tags
Drømme, Dream Dictionary, Drømmetydning, Drømmetyder, Dream Sharing, Dreams, Meaning Of Dreams, Spiritual, Spiritualitet
Drømme ,Dream Dictionary ,Drømmetydning ,Drømmetyder ,Dream Sharing ,Dreams ,Meaning Of Dreams ,Spiritual ,Spiritualitet ,

Posting Rules
Du kan ikke starte nye emner
Du kan ikke svare på indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] kode
HTML-kode er Slukket
Trackbacks er
Pingbacks er
Refbacks er