|
|
|
|||||||
| Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Compartint Somnis Què vas somiar ahir a la nit? Comparteix els teus somnis i discutir els seus significats amb altres. »Comenceu aquí! |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
|
|
LinkBack | Thread Tools |
| Els següents usuaris li van agrair a jonas1 per aquest missatge: | mumoftwo Els següents usuaris li van agrair a Soozie per aquest missatge: |
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Re: Comença aquí! Introducció a la Interpretació dels Somnis05.12.2008, 08:59 PM
|
||
|
|
|
| Gràcies per les accions aquí. He estat coquetejant amb el somni des de fa molts anys i els seus gairebé tan difícil com a vegades fa els seus impostos. | lauralane Espero poder mirar per sobre d'algunes de les anteriors i obtenir una millor idea de les coses. El seu dur a la recerca pel seu compte a vegades i hi ha tants llocs en línia que fa girar el cap. |
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Re: Comença aquí! Introducció a la Interpretació dels SomnisJo no sóc fan de Freud i d'un escèptic de la lectura son. Crec que tots els éssers humans projecten els seus fracassos, sentiments i esperances en els seus somnis i la interpretació és només una via per quadrar el cercle.
06-24-2008, 10:36 PM ![]() |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Re: Comença aquí! Introducció a la Interpretació dels Somnis06.28.2008, 05:50
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Re: Comença aquí! Introducció a la Interpretació dels SomnisGràcies: 13
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Re: Comença aquí! Introducció a la Interpretació dels SomnisEl meu nom és Katie. Jo sóc una mare de 32 anys de dues i, sovint tenen somnis molt vívids. En general recordar els meus somnis i sovint es refereixen a somiar amb les referències d'interpretació per a determinar el que podria significar meus somnis.
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: Comença aquí! Introducció a la Interpretació dels SomnisAra no estic enormement religiosa, ni he pensat alguna vegada en l'arbre de la vida en la meva ment conscient!
Em pregunto si algú em pot ajudar en la interpretació d'aquest somni, ja que era bastant curta, però no ha deixat a la meva ment des que ... 07.08.2008, 07:13 Agraït 1.190 vegades en 650 Posts dreamer75, Last edited by EarthKat29; 04/18/2009 a ![]() |
||
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
Super membre
Moderador
Ubicació: Deep est de Texas
Les entrades de bloc: 3
Gràcies: 1.230
L'energia que se senten al voltant d'aquest somni per a vostè és un d'iniciar un viatge meravellós nou. Una de la recerca del seu ésser espiritual. I el que és un lloc gloriós per començar a ..... L'Arbre de la Vida ....
![]() |
Re: Comença aquí! Introducció a la Interpretació dels Somnis07.13.2008, 09:28 PM
Vaig tenir un somni que no puc deixar de pensar. Ni tan sols podia aixecar-se del llit no podia moure's. Em sentia com si hagués viscut la vida per dolors en el cos encara fa tres setmanes després. Em anava a casar meva cara està protegit, mentre que el meu maquillatge s'aplica a la meva mare diu que no li permetia veure el seu rostre. Resulta que jo havia estat en un accident de cotxe. Ni tan sols conec aquest tipus em vaig a casar no és el meu nuvi a la vida real. L'estrany el seu nom és de Dallas el nom del meu besavi que mai sabia. La meva mare té aquesta nena que diu mommmy no es recorda de mi resulta que era la meva nena. Algunes persones a l'habitació on vaig conèixer a alguns estrangers. L'Im home a punt de casar-se té un munt de diners ha estat cuidant de mi i de planificació d'aquesta bonica casament. Però jo no el conec. Se sentia tan real. Alguna idea sobre el significat d'un somni com aquest. Amor, Llum i Benediccions, Namaste Essència |
||||||||||
|
|
|
Fils semblants
|
||||
| Fil | Thread Starter | Fòrum | Respostes | Darrer missatge |
| Comença aquí! Introducció a Carl Johan callem, Calendari Maya i 2012 | Jonas1 | Calendari Maya i 2012 | 20 | 09/09/2009 04:27 |
| Comença aquí! - Introducció del Despertar Espiritual de la Terra i els canvis | Jonas1 | Despertar Espiritual | 1 | 08/31/2008 12:42 |
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
|
|
|
|