En sembla, encara no s'ha registrat a la nostra comunitat. Per a registrar si us plau feu clic aquí ...

Global Oneness Community          
Traduccions automàtiques realitzades per Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Mundial de la Unitat de la Comunitat > Interpretació dels Somnis > Compartint Somnis
Blogs Articles Fotos Videos Goodies Preguntes freqüents Membres Today's Posts Marcar fòrums llegits Xat

Compartint Somnis Què vas somiar ahir a la nit? Comparteix els teus somnis i discutir els seus significats amb altres. »Comenceu aquí!

Quick News
Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat! Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb: Inici Fòrum, Grups Socials, Blogs, Articles, Fotos, Videos, Cerca, Contacti'ns, Preguntes freqüents , Estadístiques. Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!

Nota: Aquest anunci no es mostra per als membres registrats

Etiquetes
Threads: Somiar, Dream Dictionary, Interpretació dels Somnis, Dream Interpreter, Somni Compartit, Dreams, Significat dels somnis, Espiritual, Espiritualitat
Videos: Somiar ,Dream Dictionary ,Interpretació dels Somnis ,Dream Interpreter ,Somni Compartit ,Dreams ,Significat dels somnis ,Espiritual ,Espiritualitat ,

LinkBack Thread Tools
Old 05.06.2008, 07:13 PM  
Admin
Admin
Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100
Activity: 2%Activity: 2%Activity: 2%

Jonas1's Avatar

Activity Longevity
4/20 20/20
Today Posts
0/0 sssss6758
Lloc: Estocolm
Les entrades de bloc: 2
Gràcies: 36
Agraït 95 vegades en 68 llocs
Jonas1 is on a distinguished road

03:41

Aquest fòrum és per a l'intercanvi i la discussió dels somnis. Comparteix els teus somnis i deixar que altres ajudar amb la interpretació. Publiqui el seu somni aquí!

A continuació alguns articles sobre el significat dels somnis i el somni de diccionari que conté interpretació dels somnis de moltes fonts diferents:

Alguns dels articles sobre els somnis:

Interpretació dels Somnis vèdica per Sri Swami Sivananda

Interpretació dels Somnis cristiana

Interpretació dels Somnis Islàmica: Significat dels somnis en l'Islam II

Dream Dictionary
Dream Dictionary per més de 10.000 somnis, amb interpretacions dels somnis de moltes fonts diferents, incloent interpretació dels somnis occidental, islàmica i vèdica:

Interpretació dels Somnis de ser perseguit

Interpretació dels Somnis Animals

Espero que us agradi la Unitat Global de la Comunitat ! Alguna pregunta? Si us plau posar-se en contacte amb mi!

Last edited by jonas1; 05/06/2008 a 07:35 PM..
Jonas1 está offline  
Els següents usuaris li van agrair a jonas1 per aquest missatge:
mumoftwo Els següents usuaris li van agrair a Soozie per aquest missatge:
Old (05-12-2008)  
Membres
Falange
Points: 210, Level: 4Points: 210, Level: 4Points: 210, Level: 4
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Soozie's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 sssssss41
Gràcies: 0
Agraït 1 Time in 1
Soozie is on a distinguished road

Re: Comença aquí! Introducció a la Interpretació dels Somnis

05.12.2008, 08:59 PM
Soozie está offline  
Gràcies per les accions aquí. He estat coquetejant amb el somni des de fa molts anys i els seus gairebé tan difícil com a vegades fa els seus impostos.
lauralane Espero poder mirar per sobre d'algunes de les anteriors i obtenir una millor idea de les coses. El seu dur a la recerca pel seu compte a vegades i hi ha tants llocs en línia que fa girar el cap.
Old 05.13.2008, 03:37  
Membres
Falange
Points: 2,593, Level: 32Points: 2,593, Level: 32Points: 2,593, Level: 32

lauralane's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss228
Gràcies: 3
Agraït 37 vegades en 32 Posts
lauralane is on a distinguished road

Jo no sóc fan de Freud i d'un escèptic de la lectura son. Crec que tots els éssers humans projecten els seus fracassos, sentiments i esperances en els seus somnis i la interpretació és només una via per quadrar el cercle. 06-24-2008, 10:36 PM
lauralane está offline  
Old Jo crec que els nostres somnis són, de fet, els missatges d'alguna manera. No estic del tot segur, però, que és el que és "parlar" amb nosaltres o tractant d'enviar-nos aquests "missatges visuals". Tampoc estic segur que tots els que tots els somnis que tenim és de la mateixa importància. Els que recordem vívidament i semblen tenir un efecte contundent sobre nosaltres quan ens despertem són els que probablement s'ha de prestar atenció. Tinc aquesta sospita que les meves experiències d'deixa vu, d'alguna manera pot estar vinculada als somnis que he tingut en el passat que jo han ignorat com "només un somni" i oblidat. Crec que vaig a portar el seu temps per investigar els vincles de dalt en els somnis. Podria ser molt interessant.  
Membres
Falange
Points: 122, Level: 2Points: 122, Level: 2Points: 122, Level: 2

liowkc's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 sssssss41
Agraït 0 vegades en 0 missatges
liowkc is on a distinguished road

06.28.2008, 05:50
liowkc está offline  
Old Ubicació: Ky  
Membres
Falange
Points: 186, Level: 3Points: 186, Level: 3Points: 186, Level: 3

mumoftwo's Avatar

Activity Longevity
0/20 17/20
Today Posts
0/0 sssssss25
Gràcies: 2
Agraït 5 vegades en 5 missatges
mumoftwo is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to mumoftwo

Gràcies: 13
mumoftwo está offline  
Old Estic d'acord amb vostè, mare. Si bé he tingut somnis tontos en el passat que no podia haver tingut cap importància real per a mi, sento que de vegades tenim somnis d'una raó. Amb els meus dos fills, somiava amb el que seria apagat i encès durant tota la longitud dels meus embarassos. Quan van néixer, no em va sorprendre molt perquè jo ja sabia en el meu cor.  
Membres
Falange
Points: 351, Level: 7Points: 351, Level: 7Points: 351, Level: 7

1wahmom's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss50
07.08.2008, 01:16
Hi All,
Agraït 3 vegades en 2 Posts
1wahmom is on a distinguished road

El meu nom és Katie. Jo sóc una mare de 32 anys de dues i, sovint tenen somnis molt vívids. En general recordar els meus somnis i sovint es refereixen a somiar amb les referències d'interpretació per a determinar el que podria significar meus somnis.
1wahmom está offline  
Old No obstant això, m'he encallat! L'altra nit em vaig somiar que anava caminant i vaig topar amb aquest vell arbre enorme amb un gruixut tronc i branques, fermament arrelat a la terra i vaig saber que havia trobat l'arbre de la vida. Immediatament em vaig despertar sense saber el que l'objectiu era de trobar l'arbre.  
Nous Estats membres
Falange
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

dreamer75's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
dreamer75 is on a distinguished road

Ara no estic enormement religiosa, ni he pensat alguna vegada en l'arbre de la vida en la meva ment conscient!

Em pregunto si algú em pot ajudar en la interpretació d'aquest somni, ja que era bastant curta, però no ha deixat a la meva ment des que ...

07.08.2008, 07:13

Agraït 1.190 vegades en 650 Posts

dreamer75,

Last edited by EarthKat29; 04/18/2009 a
dreamer75 está offline  
Old Quin meravellós somni .....!!!!  
Super membre
Moderador
Points: 14,258, Level: 82Points: 14,258, Level: 82Points: 14,258, Level: 82
Activity: 100%Activity: 100%Activity: 100%

Essence's Avatar

Activity Longevity
12/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1138
Ubicació: Deep est de Texas
Les entrades de bloc: 3
Gràcies: 1.230
L'energia que se senten al voltant d'aquest somni per a vostè és un d'iniciar un viatge meravellós nou. Una de la recerca del seu ésser espiritual. I el que és un lloc gloriós per començar a ..... L'Arbre de la Vida ....
Essence is on a distinguished road

07.13.2008, 09:28 PM

Vaig tenir un somni que no puc deixar de pensar. Ni tan sols podia aixecar-se del llit no podia moure's. Em sentia com si hagués viscut la vida per dolors en el cos encara fa tres setmanes després. Em anava a casar meva cara està protegit, mentre que el meu maquillatge s'aplica a la meva mare diu que no li permetia veure el seu rostre. Resulta que jo havia estat en un accident de cotxe. Ni tan sols conec aquest tipus em vaig a casar no és el meu nuvi a la vida real. L'estrany el seu nom és de Dallas el nom del meu besavi que mai sabia. La meva mare té aquesta nena que diu mommmy no es recorda de mi resulta que era la meva nena. Algunes persones a l'habitació on vaig conèixer a alguns estrangers. L'Im home a punt de casar-se té un munt de diners ha estat cuidant de mi i de planificació d'aquesta bonica casament. Però jo no el conec. Se sentia tan real. Alguna idea sobre el significat d'un somni com aquest.

Amor, Llum i Benediccions,

Namaste

Essència
Essence está offline  
Old  
Nous Estats membres
Falange
Points: 18, Level: 1Points: 18, Level: 1Points: 18, Level: 1

jaxennis68@yahoo.com's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 ssssssss3
Gràcies: 1
jaxennis68@yahoo.com is on a distinguished road

jaxennis68@yahoo.com está offline  

Fils semblants
Fil Thread Starter Fòrum Respostes Darrer missatge
Comença aquí! Introducció a Carl Johan callem, Calendari Maya i 2012 Jonas1 Calendari Maya i 2012 20 09/09/2009 04:27
Comença aquí! - Introducció del Despertar Espiritual de la Terra i els canvis Jonas1 Despertar Espiritual 1 08/31/2008 12:42

Etiquetes
Somiar, Dream Dictionary, Interpretació dels Somnis, Dream Interpreter, Somni Compartit, Dreams, Significat dels somnis, Espiritual, Espiritualitat
Somiar ,Dream Dictionary ,Interpretació dels Somnis ,Dream Interpreter ,Somni Compartit ,Dreams ,Significat dels somnis ,Espiritual ,Espiritualitat ,

Thread Tools

Normes d'enviament
Tu no pot posat temes nous
Tu no pot lloc de respostes
Tu no pot accessoris post
Tu no pot edita els teus missatges

Ajuda és Encesa
Smilies són Encesa
[IMG] codi Encesa
El codi HTML és Aturar
Trackbacks són Encesa
Pingbacks són Encesa
Refbacks són Encesa

Totes les hores estan a GMT. L'hora actual és 12:11.

Traduccions automàtiques emès per la PNL-er