Det verkar som om du ännu inte registrerat i vår gemenskap. För att registrera dig klicka här ...

Global Oneness Community          
Automatiska översättningar som gjorts av Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness gemenskapen > Drömtydning > Dream sharing
Bloggar Artiklar Bilder Videos Goodies FAQ Memberlist Dagens inlägg Markera forum som lästa Chatrum

Dream sharing Vad drömde du i natt? Dela dina drömmar och diskutera deras innebörd med andra. »Börja här!

Quick News
Välkommen till Global Oneness Community! Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med: Forum Hem, Samhällsgrupper, Bloggar, Artiklar, Bilder, Videos, Videosök, Kontakt, FAQ , Statistik. Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!

Obs: Denna annons inte visas för registrerade medlemmar

Tags
Trådar: Dröm , Dream Dictionary , Drömtydning , Drömtydare , Dream Dela , Drömmar , Meaning Of Dreams , Spiritual , Andlighet
Videoklipp: Dröm , Dream Dictionary , Drömtydning , Drömtydare , Dream Dela , Drömmar , Meaning Of Dreams , Spiritual , Andlighet ,

LinkBack Ämnesverktyg
Old 10-19-2009, 08:13  
Medlem
Gröngöling
Points: 113, Level: 2Points: 113, Level: 2Points: 113, Level: 2
Activity: 36%Activity: 36%Activity: 36%

adrianarose's Avatar

Activity Longevity
3/20 1/20
Today Posts
0/0 sssssss15
Tack: 19
adrianarose is on a distinguished road

Re: Börja här! Introduktion till drömtydning

Jag håller med mumoftwo. Jag känner verkligen att drömmar är mer än vad vi tror att de även om de kan vara mycket förvirrande.
adrianarose está offline  
Old 10-22-2009, 07:16  
New Member
Gröngöling
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1
Activity: 2%Activity: 2%Activity: 2%

naziana's Avatar

Activity Longevity
1/20 1/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
Tack: 0
naziana is on a distinguished road

någon kan hjälpa mig att tolka min dröm!

Jag hade en dröm för min man med vilka är separerade med eftersom mer än en månad. Jag älskar honom fortfarande mycket och är gravid.

Jag drömmer att vi gick i en Mini Cooper (DNT vi har en bil) på motorvägen där det fanns 4 banor, och i ett ögonblick, drived han mycket snabbt och som på en bråkdel av den andra hamnade i ett bergigt ställe, med buskar och små jordnära vägar. och han berättade att vi var tvungna att fly och berättade arent bättre nu gå?

Jag skulle vilja veta innebörden av min dröm, jag hoppas att jag mycket väl förklara det för dig. coz jag vill veta om han kommer tillbaka till mig.
naziana está offline  

Liknande Trådar
Tråd Startat Forum Svar Senaste inlägg
Börja här! Introduktion till Carl Johan Calleman, Mayan Calendar & 2012 Jonas1 Mayan Calendar & 2012 21 10-20-2009 04:07
Börja här! - Introduktion till andligt uppvaknande & Earth Changes Jonas1 Andligt uppvaknande 1 08-31-2008 12:42

Tags
Dröm , Dream Dictionary , Drömtydning , Drömtydare , Dream Dela , Drömmar , Meaning Of Dreams , Spiritual , Andlighet
Dröm , Dream Dictionary , Drömtydning , Drömtydare , Dream Dela , Drömmar , Meaning Of Dreams , Spiritual , Andlighet ,

Ämnesverktyg

Posting Rules
Du inte Posta nya ämnen
Du inte post svar
Du inte post bilagor
Du inte redigera dina inlägg

BB code är
Smilies är
[IMG] kod
HTML-kod är Av
Trackbacks är
Pingbacks är