|
|
|
|||||||
| Registreren | Mijn Go | Agenda | Artikelen | Foto's | Video's | Goodies | Veelgestelde vragen | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Zoeken | Chat Room |
| Over dromen Wat heb je gedroomd? Deel uw dromen en hun betekenis te bespreken met anderen. »Start hier! |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Agenda,
Artikelen,
Foto's,
Video's,
Video Search,
Contact Us,
Veelgestelde vragen ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#91 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Start hier! Inleiding tot Dream InterpretationIk ben het eens met mumoftwo. Ik echt het gevoel dat dromen zijn meer dan wat wij denken dat ze, hoewel ze erg verwarrend kan zijn.
|
||
|
|
|
|
|
#92 (permalink) | ||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
iedereen kan mij helpen om mijn droom te interpreteren!Ik had een droom van mijn man met wie ben met gescheiden sinds meer dan een maand. Ik hou nog steeds van hem veel en ben zwanger.
Ik droom dat we zouden gaan in een Mini Cooper (DNT we hebben een auto) op de snelweg waar er 4 rijstroken, en in een moment, drived hij zeer snel en net als in een fractie van een tweede eindigde in een bergachtig plaats, met struiken en kleine aardse wegen. en hij vertelde me dat we hadden te ontsnappen en vertelde me arent worden nu beter om te gaan? Ik zou graag willen weten wat de betekenis van mijn droom, Ik hoop dat ik het goed uitleggen. coz Ik wil weten of hij terug zal komen naar mij. |
||
|
|
|
![]() |