|
|
|
|||||||
| Dream deling Hvad gjorde du drøm i nat? Del dine drømme og diskutere deres betydninger med andre. »Start her! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
| Tags |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Nyt medlem
Tak: 255
|
nogen kan hjælpe mig til at interprete min drøm!Jeg havde en drøm om min mand, med hvem jeg er adskilt med, da mere end en måned. jeg stadig elsker ham meget, og er gravid.
Jeg drømmer om, at vi gik i en Mini Cooper (DNT vi har en bil) på motorvejen, hvor der var 4 baner, og i et øjeblik, han drived meget hurtigt, og som i en brøkdel af sekund endte i et bjergrigt sted, med buske, og små jordiske veje. og han fortalte mig, at vi var nødt til at flygte og fortalte mig, Arent være bedre nu til at gå? Jeg vil gerne kender betydningen af min drøm, jeg håber, jeg har godt forklare det for dig. coz jeg ville gerne vide, om han vil vende tilbage til mig. |
||
|
|
|
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Start her! Introduktion til Carl Johan Calleman, Mayan Kalender & 2012 | Jonas1 | Mayan Kalender & 2012 | 21 | 10-20-2009 04:07 |
| Start her! - Introduktion til åndelig opvågnen & Earth Changes | Jonas1 | Spiritual Awakening | 1 | 08-31-2008 12:42 |
| Tags |
| Thread Tools | |
|
|
|
|